Hop til indhold

Min Cuck som profil?

Featured Replies

Skrevet

Min kæreste (cuck) og jeg har snakket flere gange om hvorvidt han skal deltage her på forum. Jeg tror det kan tilføje noget til konstellationen vores, og måske han bedre er til at svare på spørgsmål og så han også kan prøve direkte kommunikation med nogen af jer.  Altså, ikke at jeg vil være her mindre, men det at han også er her, kunne være givende jeg tænker!

Det er ikke tænkt som mere effektiv "business flow", det mere er for at fylde rollerne vores mere ud og bevæge os mere i den retning som er hotwife/cuckold.. Vi har været sammen i så mange år og det at udvikle os på dette plan kan tilføje noget.

Er der stemning for at han opretter sig? 

Skrevet

Jeg synes bestemt, at han skal komme herind og være en del af det, hvis han selv har lysten til det. Desuden tror jeg, at det kan skabe en god dynamik, både for jer og for os. Må indrømme, at jeg er også er ret nysgerrig på hvordan han har det og tænker i forhold til, at andre mænd for lov til at kneppe hans kæreste. Jeg har selv været i et forhold, hvor jeg ,og hun, tændte ekstremt meget på at låne/leje hende ud. Jeg elskede at se hende med andre mænd. Det var nok i en lidt anden form og konstallation end i gør det, og alligevel lidt det samme.

Kan kun sige en ting, og det er, at jeg synes i er fantastiske og jeg glæder mig til, at se dig igen Vixenida. (Det var så to ting).

Få ham endelig herind <3

Redigeret af newmoon

Skrevet
Vixenida skrev, for 42 minutter siden:

Ikke for at lyde sur, men hvorfor behøver du vores mening om det? Har han lyst, så opretter han sig da bare.

Skrevet
  • Author

Tak @newmoon <3  Og ja, vi ses ved det kbh visit næste uge ;) ;) 

@Den_glade_amatør du lyder slet ikke sur, det er reelt spørgsmål bestemt :) ! 

Jamen han skal have min tilladelse først, og jeg er her jo både for min egen og jeres lyst, så vil gerne involvere jer i det også.. Det er service på mange måder haha.

Redigeret af Vixenida

Skrevet
Vixenida skrev, for 21 minutter siden:

Tak @newmoon <3 

@Den_glade_amatør du lyder slet ikke sur, det er reelt spørgsmål bestemt :) ! 

Jamen han skal have min tilladelse først, og jeg er her jo både for min egen og jeres lyst, så vil gerne involvere jer i det også.. Det er service på mange måder haha.

Jeg synes kun at. det er fedt at du involverer os i det.. I Det hele taget at du er så god til at sætte ord på og dele dine tanker og følelser omkring hele det univers, du/i bevæger jeg rundt i. Kun kæmpe respekt herfra <3

Skrevet
Vixenida skrev, for 1 time siden:

Min kæreste (cuck) og jeg har snakket flere gange om hvorvidt han skal deltage her på forum. Jeg tror det kan tilføje noget til konstellationen vores, og måske han bedre er til at svare på spørgsmål og så han også kan prøve direkte kommunikation med nogen af jer.  Altså, ikke at jeg vil være her mindre, men det at han også er her, kunne være givende jeg tænker!

Det er ikke tænkt som mere effektiv "business flow", det mere er for at fylde rollerne vores mere ud og bevæge os mere i den retning som er hotwife/cuckold.. Vi har været sammen i så mange år og det at udvikle os på dette plan kan tilføje noget.

Jeg syntes at han er heldig at have dig til daglig, så ser helst at han ikke kommer på eroguide.

Så vil jeg måske også hellere personlig or skrive med dig end en ham B)

Redigeret af Johnny2022

Skrevet
  • Author

@Johnny2022 Jeg kommer ikke til at være her mindre, og skriv da til mig :) ! Ville blot give muligheden for at min cuck også sommetider kan være en del af det. Men ja, jeg holder da stadig primært til 1-1 kontakt.

Skørt og sjovt vi begge sidder på eroguide samme tid @Vixenida-Cuck <3 !!!

Redigeret af Vixenida

Skrevet
Vixenida-Cuck skrev, for 5 minutter siden:

Så blev jeg også oprettet.

Vær hilset alle sammen.

Velkommen til :  )

Skrevet
Vixenida-Cuck skrev, for 5 minutter siden:

Vær hilset alle sammen.

Velkommen Cuck, håber du får noget ud af at følge med i din hotwifes eskapader :)

Skrevet
Vixenida-Cuck skrev, for 20 minutter siden:

Vær hilset alle sammen.

Hvad tænker du vil pirre dig mest cuck, at vi skriver til dig om din hotwife og hvad vi kunne tænke os at gøre med hende, eller vil du høre oplevelserne vi har haft? 

Skrevet
  • Author

Altså, jeg tænker vi skal gøre hvad der passer os, og ikke hvad der passer ham ;) Vores lyst / (Min og Din) er vigtigere end hans lyst.

@Vixenida-Cuck det ved du at du er indforstået med. Ingen efterspørgsler fra dig nej ;) !!!

Redigeret af Vixenida

Skrevet
Vixenida skrev, for 30 minutter siden:

Altså, jeg tænker vi skal gøre hvad der passer os, og ikke hvad der passer ham ;) Vores lyst / (Min og Din) er vigtigere end hans lyst.

@Vixenida-Cuck det ved du at du er indforstået med. Ingen efterspørgsler fra dig nej ;) !!!

Du var for hurtig, håbede han ville spørge dig om lov først :D

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Ikke for at lyde sur, men hvorfor behøver du vores mening om det? Har han lyst, så opretter han sig da bare.

enig - utroligt hvad man finder på for at få opmærksomhed/taletid :D

Og nej jeg er heller ikke sur - tra la la la   :biggrin:

Skrevet
  • Author
massage er fedt skrev, for 24 minutter siden:

enig - utroligt hvad man finder på for at få opmærksomhed/taletid :D

Og nej jeg er heller ikke sur - tra la la la   :biggrin:

Meget fair :) Men ja, det er frit forum jo, og tænker det relevant er, at jeg deler mine tanker om min livsstil og vil gerne involvere jer i det, fordi det oprigtigt er interessant og lystfuldt .. Jeg tænker alt i alt at der positiv respons er på min tilgang og mine aktiviteter på dette forum.

Tak for tilbagemeldingen <3 

Skrevet

Velkommen til @Vixenida-Cuck. Vi er mange der sætter enorm pris på din skønne hotwife @Vixenida, og jeg håber du får lige så stor glæde ud af jeres oplevelser som jeg i hvert fald har gjort<3

Skrevet

Stor tak til @Vixenida-Cuck for lån af @Vixenida. Det har været to, helt igennem fantastiske, smagsfulde, kinky, intense møder her op til jul. Sjældent har jeg tændt så meget på et set-up og et andet menneske, end jeg har med dig Ida. Igen - tak for at give mig en helt ny oplevelse og fetish. Håber der kommer mange flere møder med dig i det nye år <3

Redigeret af newmoon

Skrevet

Gad vide om din cuck, @Vixenida fik dig som gave til jul. Hvor du lå pakket ind under træet. Forsigtigt åbne siden på gaveæsken, med en stor rød sløjfe om, og bare så den smukkest røv ligge og vrikke inde i æsken, klar til at blive brugt, til hver en tid. Jeg fik nye sokker, men overvejer om de kan byttes til en vixen <3

Skrevet
  • Author

Er i Finland med familien, så ikke den mest sexede jul haha :D 

Men ja, byttehandlen kunne godt virke ;) 

Skrevet
Vixenida skrev, for 2 minutter siden:

Er i Finland med familien, så ikke den mest sexede jul haha :D 

Men ja, byttehandlen kunne godt virke ;) 

Tror vist også mere, at det var det jeg ønskede mig til jul. 

Fantastisk! De skal helst byttes hurtigst muligt <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.