Hop til indhold

Hygge massage og efterfølgende sex ❤️

Featured Replies

Skrevet

Hej skønne mænd :wub:

Jeg har fået en massage briks af en veninde og overvejer om jeg skal prøve at tilbyde det i det kommende år :) 

Jeg er ikke uddannet massør, men synes tanken om at massere en mand iført lækkert lingeri er super fræk <3

Jeg tænker 30 minutters nusse-massage hvor vi må pille ved hinanden, efterfulgt af en dejlig gang sex. 

Mit spørgsmål er…. Foretrækker i en der er uddannet massør eller skal jeg give det en chance? <3

Knus Annika Louise 

Skrevet
AnnikaLouise skrev, Lige nu:

Jeg har fået en massage briks af en veninde og overvejer om jeg skal prøve at tilbyde det i det kommende år :) 

Jeg er ikke uddannet massør, men synes tanken om at massere en mand iført lækkert lingeri er super fræk <3

Jeg tænker 30 minutters nusse-massage hvor vi må pille ved hinanden, efterfulgt af en dejlig gang sex. 

Mit spørgsmål er…. Foretrækker i en der er uddannet massør eller skal jeg give det en chance? <3

Knus Annika Louise 

Synes sådan en erotisk blid massage kan være et fantastisk forspil. Især med masser af pirren og som du siger "pille ved hinanden"... 

Giv det en chance. <3

Skrevet

Syntes da helt sikkert du skal give det et forsøg der er da ikke noget så lækkert som en smuk kvinde iført lingeri som vil massere en

nu har jeg ikke fået taget mig sammen til at besøge dig men vil da gerne være prøvekanin

Skrevet

Jeg har til tider mødt udbydere, som gerne vil massere, men som INTET vidste om det. Man kan i den forbindelse sagtens komme til at gøre ondt værre, eller kun gøre ondt ved patienten.

Men det er super, hvis massøren faktisk kan give rigtig massage.

Jeg råder dig til, at studere det, før du går igang.

Skrevet

Altså. Hvis folk har skader. Haft operarioner eller rygproblemer.  Skal du ikke massere

Tag et kursus i en weekend.  Og vær ops på du ikke er pro

Hvad med ikke at kalde det massage men erotisk let pirren på kroppen 

Skrevet
  • Author