Hop til indhold

Hygge massage og efterfølgende sex ❤️

Featured Replies

Skrevet

Hej skønne mænd :wub:

Jeg har fået en massage briks af en veninde og overvejer om jeg skal prøve at tilbyde det i det kommende år :) 

Jeg er ikke uddannet massør, men synes tanken om at massere en mand iført lækkert lingeri er super fræk <3

Jeg tænker 30 minutters nusse-massage hvor vi må pille ved hinanden, efterfulgt af en dejlig gang sex. 

Mit spørgsmål er…. Foretrækker i en der er uddannet massør eller skal jeg give det en chance? <3

Knus Annika Louise 

Skrevet
AnnikaLouise skrev, Lige nu:

Jeg har fået en massage briks af en veninde og overvejer om jeg skal prøve at tilbyde det i det kommende år :) 

Jeg er ikke uddannet massør, men synes tanken om at massere en mand iført lækkert lingeri er super fræk <3

Jeg tænker 30 minutters nusse-massage hvor vi må pille ved hinanden, efterfulgt af en dejlig gang sex. 

Mit spørgsmål er…. Foretrækker i en der er uddannet massør eller skal jeg give det en chance? <3

Knus Annika Louise 

Synes sådan en erotisk blid massage kan være et fantastisk forspil. Især med masser af pirren og som du siger "pille ved hinanden"... 

Giv det en chance. <3

Skrevet

Syntes da helt sikkert du skal give det et forsøg der er da ikke noget så lækkert som en smuk kvinde iført lingeri som vil massere en

nu har jeg ikke fået taget mig sammen til at besøge dig men vil da gerne være prøvekanin

Skrevet

Jeg har til tider mødt udbydere, som gerne vil massere, men som INTET vidste om det. Man kan i den forbindelse sagtens komme til at gøre ondt værre, eller kun gøre ondt ved patienten.

Men det er super, hvis massøren faktisk kan give rigtig massage.

Jeg råder dig til, at studere det, før du går igang.

Skrevet

Altså. Hvis folk har skader. Haft operarioner eller rygproblemer.  Skal du ikke massere

Tag et kursus i en weekend.  Og vær ops på du ikke er pro

Hvad med ikke at kalde det massage men erotisk let pirren på kroppen 

Skrevet
  • Author
godsd skrev, for 4 minutter siden:

Altså. Hvis folk har skader. Haft operarioner eller rygproblemer.  Skal du ikke massere

Tag et kursus i en weekend.  Og vær ops på du ikke er pro

Hvad med ikke at kalde det massage men erotisk let pirren på kroppen 

Tænkte at ordet “hygge massage” var et passende ord, da det jo, synes jeg, indikere at jeg ikke er uddannet :) 

Jeg ville naturligvis skrive i annoncen at jeg ikke er udlært og at det bare er hygge <3

Skrevet

Konceptet er generelt helt fantastisk hvis man kan smelte sammen i en nærværende og pirrende massage som egentligt ikke er massage, men kærlige berøringer ala Tantra

Massagebriksen derimod fjerner i min optik følelsen af nærværende massage og får tankerne mere over i en konkret massage.

Jeg selv ELSKER at besøge massører/Tantrisk erotisk hvor der som udgangspunkt ikke er sex. Men hele sessionen omhandler sensuel berøring og erotisk velvære.

Jeg melder mig gerne på banen til at “hjælpe” med at udvikle en sådan

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 31 minutter siden:

Tænkte at ordet “hygge massage” var et passende ord, da det jo, synes jeg, indikere at jeg ikke er uddannet :) 

Jeg ville naturligvis skrive i annoncen at jeg ikke er udlært og at det bare er hygge <3

Du bruger ordet massage. Og det er noget andet. Som man ikke kan give til alle.  Mennesker med kropslige problemer kan du gøre skade på

Skrevet
  • Author
godsd skrev, for 1 minut siden:

Du bruger ordet massage. Og det er noget andet. Som man ikke kan give til alle.  Mennesker med kropslige problemer kan du gøre skade på

Jeg finder på et andet ord ^_^

Skrevet

Jeg kunne godt tænke mig sådan en gang "massage"  :wub:

Skrevet
  • Author
fslik skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kunne godt tænke mig sådan en gang "massage"  :wub:

Bliver først i det nye år jeg starter med “massage” <3

Men kan ses i næste uge hvis du sender PB ^_^

Knus 

Skrevet

Har selv prøvet for et par år siden at være sammen med en GP der havde en briks med i legen og hun var heller ikke uddannet og var mere hygge/piring med massage som vi begge kunne grine lidt af mens hun prøvede og endte med lidt frækkere sex end normalt da vi begge var i rigtig god stemning :smile: , så jeg syntes go for it og som nævnt blot skriv at du ikke er proff 

Skrevet
  • Author
Trigger skrev, for 3 minutter siden:

Har selv prøvet for et par år siden at være sammen med en GP der havde en briks med i legen og hun var heller ikke uddannet og var mere hygge/piring med massage som vi begge kunne grine lidt af mens hun prøvede og endte med lidt frækkere sex end normalt da vi begge var i rigtig god stemning :smile: , så jeg syntes go for it og som nævnt blot skriv at du ikke er proff 

Præcis. Tanken tænder mig helt vildt. At gå rundt om briksen iført lækker lingeri, nusse, pille, blid “massage”. Jeg tror det ville pirre mig meget. Og forhåbentlig også ham på briksen <3

Skrevet

Super god ide :-) 

Skrevet

Det gad jeg godt være en del af. Håber det koncept kommer til Sjælland.

Nogen gange kan jeg godt finde på at tage en helt random massage biks og se hvad der sker når der tages 1 time massage.

Det er den der pirring som er fed. Så er sikker på at dit koncept vil trække kunder til.

Skrevet

Jeg tænker at hvis du indbyder til hygge erotisk massage som forberedelse til sex er der ikke noget at tage fejl af.

Måske kunne du skrive at massagen er lige så meget på forsiden som på ryggen. Tænker det kunne have interesse for mange for man oplever for ofte, at det er 80% massage af bagsiden og 20% sex på forsiden og altså ikke massage af lår, bryst, mave, hals, ansigt og det tænker jeg vi er nogle stykker der ville nyde

Redigeret af Slowman

Skrevet

Hvis du læser mange anmeldelser, vil du se at mange mænd holder af at give en pige massage, også mig, og du skulle være et skarn hvis du ikke vil modtage det, så det var måske også en ide at tilbyde det. 
@AnnikaLouise Jeg vil personligt elske et job, hvor JEG fik penge for at blive masseret.

Skrevet
AnnikaLouise skrev, den 14.12.2024 at 15:23:

Bliver først i det nye år jeg starter med “massage” <3

Men kan ses i næste uge hvis du sender PB ^_^

Knus 

Hvad tænker du med priser?

Jeg har bøvl med mine lægmuskler, og og har et andet problem ifm kræftbehandling

Skrevet
  • Author
Randersand skrev, for 11 minutter siden:

Hvad tænker du med priser?

Jeg har bøvl med mine lægmuskler, og og har et andet problem ifm kræftbehandling

Hejsa :x

Så er det ikke mig du skal have fat i, da jeg ikke er uddannet.

knus Annika 

Skrevet

Hej Annika. 

For nogen mænd er massage en rigtig godt mulighed for at falder til ro. 

Især de mander som er nye i verden og måske i en utilfredsstillende ægteskab er ekstrem nervøs på de første gange og er glade for tilbuddet om ,,sensuelle massage,, forude. Det give mændene mulighed at først føle efter om de er ,,parat,, og giver mulighed at trække sig igen... Selvom de måske taber sin penge.. at nogle ikke har haft nogen former fra sexuelle interaktioner i mange år gøre de endu mere nervøs. Men en blidt massage med rolige musik giver muligheden at glide langsomt i trykhed og lyster og giver frygter og nervøsitet slip.  

Du laver ikke noget forkert i at tilbyde også blidt sensuelle massage i forude synes jeg. 

Du er velkommen at skrev hvis du vil generelt udveksle dig med ,, kolleger,,. 

Redigeret af cowgirl.90

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 8 minutter siden:

Hej Annika. 

For nogen mænd er massage en rigtig godt mulighed for at falder til ro. 

Især de mander som er nye i verden og måske i en utilfredsstillende ægteskab er ekstrem nervøs på de første gange og er glade for tilbuddet om ,,sensuelle massage,, forude. Det give mændene mulighed at først føle efter om de er ,,parat,, og giver mulighed at trække sig igen... Selvom de måske taber sin penge.. at nogle ikke har haft nogen former fra sexuelle interaktioner i mange år gøre de endu mere nervøs. Men en blidt massage med rolige musik giver muligheden at glide langsomt i trykhed og lyster og giver frygter og nervøsitet slip.  

Du laver ikke noget forkert i at tilbyde også blidt sensuelle massage i forude synes jeg. 

Du er velkommen at skrev hvis du vil generelt udveksle dig med ,, kolleger,,. 

For en del gifte mænd er det også mere legalt at komme til en som tilbyder blid sensuel massage, så det kan give et nyt kunde segment. Det at du også er dansk er kun et plus.

Held og lykke med det :-)

Skrevet
AnnikaLouise skrev, den 14.12.2024 at 14:05:

Knus Annika Louise 

Hej Annika Louise,

Du skal ikke tage dig af nogle af de sure kommentarer vedrørende brug af ordet massage. Hvis du tilbyder "nusse massage" / "hygge massage" efterfulgt af dejlig sex, så kan alle da regne ud at det ikke drejer sig om medicinsk massage  men noget mere fokuseret på hygge og sex. De andre der er sure over ordet "massage" vil du alligel fortrække at være fri for at have som kunder. De vil vare sure uanset hvad du gører. Så du skal bare gå igang og tilbyde det du har lyst til, og så vil de kunder der kan lide den kombination, komme tilbage flere gange og alle vil være glade. :)<3

Skrevet

@AnnikaLouise
Jeg synes det er en god idé .. 
Bare der gøres opmærksom på, at massagen ikke er professionel.

I starten, da jeg besøgte piger, var det min mening at bruge de 'blødere' former, massage med afslutning og tantra eller tantralignende massage .. 
Som "kronisk kæresteløs" siden min skilsmisse for mange år siden, var det berøringen, jeg savnede ... 
Men ak og ve, jeg blev fristet ...

Brugte dog stadig kombinationen massage og sex, flere gange, ved første besøg, hvis pigen tilbød dét ...

Hvis det er blid massage, tænker jeg heller ikke der kan ske noget ... 

Redigeret af sneræven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.