Hop til indhold

Kroner kontant bytte i Euro?

Featured Replies

Skrevet

Hej piger og mænder.

Jeg skal bytte Kroner  kontant I Euro. 

Hvor eller hvordan gøre jeg det uden at indbetale det første på konto. 

Skrevet

Det kan du gøre hos Forex eller Riu og hvad de nu hedder. Beløbet skal bare ikke være alt for stort, under 10.000 danske kroner

Skrevet

Jeg forstår dit spørgsmål som, at du har danske kroner i kontanter som du gerne vil veksle til Euro i kontanter.

Hvis du er i København, kan du med fordel tage ind på Københavns Hovedbanegård og veksle dem i eksempelvis Forex og Tavex. 

Tavex har dog for tiden et loft på 7.500 ddk per 30 dage. Jeg ved ikke hvad Forex' loft er.
Du kan dog risikere at blive spurgt af ekspedienten om arbejde, uddannelse, hvor pengene stammer fra osv.

Skrevet

Forex works the best.
I've exchanged over 20.000dkk to Euro with no issues at all.
As long as you have a plausible explanation as to why you want Euro it's no issue.
Some questions about work, where you live and what the money is to be used for, but other than that, no problems at all. 

Skrevet

Hejsa

Måske kan du finde en som er i modsatte situation, skal veksle euro til kroner, så finder i sammen en løsning på det

Skrevet
Keaper skrev, den 12.12.2024 at 10:11:

Some questions about work, where you live and what the money is to be used for, but other than that, no problems at all. 

For many people that is alot:ph34r::lol:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

For many people that is alot:ph34r::lol:.. 

Haha, maybe
Last time I made an exchange they asked like 10-15 questions, mostly about my work. 
And some about what the money was to be used for.
No problems at all to respond to. And it all went through without any issues. 
I do kind of get a feeling that having a Nordic Passport to show them makes the exchange smoother. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.