Hop til indhold

Hvordan vil DU gerne forkæles?

Featured Replies

Skrevet

Kære skønne mænd <3

Da min tidligere tråd blev slettet, prøver jeg igen :)

Hvordan nyder DU at blive forkælet hos en glædespige? Frækt setup, lige på og hårdt eller mere som en date hvor man drikker en kop kaffe/the/andet sammen mens man snakker? 
Hvordan får du den bedste oplevelse og lyst til at komme igen? 

Tråden er lavet ud fra nysgerrighed og er ikke til reklame/spørgsmål om ydelser osv.

Hold venligst en pæn tone og hvis opslaget støder dig - så hopper du bare videre ;) 

Knuz Annika

Skrevet

Et frækt setup (syntes jeg) 

Hvor man bliver mødt af den dejlige dame i frækt undertøj og der er plads til lidt snak og kys  + nus inden man bevæger sig over i sengen , hvor der så igen er kys og kælen inden det helt frække begynder.

Er ikke til det - lige på og hårdt og så farvel

Skrevet

Hej

Der er naturligvis mange dele som har betydning 

- at man får det man har aftalt - at GP altså rent faktisk har hørt/ læst det ønskede. Det sker jo ofte at det kikser

men ellers alment vil jeg sige:

- God tid uden stress, at hun ikke kigger på klokken eller signalerer på forskellig måde at “ nu er tiden gået”

Hvis hun virkelig tager sig tid til snak / en kop eller lidt anden hyggeligt inden vil det være super 

og som det sidste 

- at hun er med og nærværende i det hun laver. Det bedste er jo hvis noget rent faktisk tænder hende - og så sørge for at det i hvert falder en del af legen

Skrevet

Jeg er til lidt blandet sex, så jeg kan være i et BDSM lige på og hårdt set up til at kvinden går direkte ind og bider mig i hals og nakke og sætter neglene i ryggen på mig :twisted:

Når det er en GFE aftale så er det intimiteten og nærværet plads til gode grin, snak, frække blikke og gerne dybe våde kys når stemningen når dertil og massere af fysisk kontakt og berøringer fra os begge to. 

Skrevet

Jeg kan godt lide at blive mødt i døren af den pige jeg har en aftale med. Altså den pige jeg har set billeder af og så skulle det gerne være retvisende billeder. Så vil jeg gerne bydes velkommen med et knus og vises ind i et rum der er pænt, rent med passende lys og passende temperatur. Ofte er det lidt for koldt for mig. Og lyset er passende når man kan se hinanden ordentligt, men selvfølgelig dæmpet sovekammerbelysning.

Så kan jeg godt lide at der er en ordentlig plads til mit tøj - stol, knag, bøjle og ikke for snævert.

Det er lidt forskelligt hvad jeg har bedt om - eller bare sagt/skrevet hvad jeg godt kan lide. Det er ok at repetere det, men rigtig dejligt når pigen har læst og forstået det og husker det under samværet. 

Jeg kan godt lide piger i sexet tøj/lingeri og nyder at det lige får lov at blive på i de indledende faser. Jeg tænder på det jeg ser og derfor nyder jeg når pigen bevidst lige viser lidt af godterne frem.  Når vi først går igang og jeg er klar, kan jeg godt lide at snak forstummer og vi koncentrerer os om kærlighedslyde og om at nyde hinanden ….. og da jeg ikke altid har let ved at få udløsning, ikke trækker tiden før denne for meget. 

Jeg nyder den afslappede stemning efter og at pigen lige putter sig ind til mig og vi kæler lidt for hinanden, hvis tiden tillader det. Her ville jeg ønske at man lige kunne putte sig under dynen og nyde 5 minutters varm nærhed.

Jeg behøver sådan set kun 15-30 minutter til sex, men betaler gerne for en time, hvis der så bliver plads til hygge, pillow talk og fysisk nærhed:wub:

Jeg synes det kan være svært at bede om disse ting, men nogen piger er bare rigtig gode til at fornemme mine “behov” og det er det største plus en pige kan mestre. Ikke noget jeg forventer, blot nyder, når det sker<3

Redigeret af Slowman

Skrevet
AnnikaLouise skrev, 1 time siden:

Hvordan får du den bedste oplevelse og lyst til at komme igen? 

Gensidig høflighed, respekt, opmærksomhed og ingen kissejag. Og endelig et: "Hej, jeg håber vi ses igen snart" med et sødt smil. Så er jeg solgt :)

Skrevet
Slowman skrev, for 1 time siden:

Jeg kan godt lide piger i sexet tøj/lingeri og nyder at det lige får lov at blive på i de indledende faser. Jeg tænder på det jeg ser og derfor nyder jeg når pigen bevidst lige viser lidt af godterne frem.  Når vi først går igang og jeg er klar, kan jeg godt lide at snak forstummer og vi koncentrerer os om kærlighedslyde og om at nyde hinanden …..

Sådan :rolleyes:

Skrevet

For mig er det vigtigste at det er GFE hvor jeg tror på at pigen har lyst til sex med mig. Så et kram med kys til at starte med og søgende hænder… flirtende øjne! 
I den modsatte ende er at man får et håndtryk :-o

Under akten gerne med og modspil og meget gerne med opfordringer. Troværdigt lydbillede med støn og nydelseslyde. 
Påtaget skuespilslyd er totalt turn off og helt vildt let at genkende.

Vi mænd er også forfængelige så komplimenter virker på os. De skal dog være realistiske - hvis man får at vide at man er en flot fyr og godt ved man ligner en julefrokost så virker det ikke - så hellere noget der passer - man kan altid finde noget pænt at sige. 

K

Skrevet
  • Author

Hvor er det dejligt at læse så mange gode besvarelser <3

Betyder kontakten før/efter mødet noget? :)

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 50 minutter siden:

Efter mødet skriver jeg altid tilbage og roser hende for det positive i mødet.

Det er der nogle, som reagerer meget sødt på. Så får jeg let lyst, at vende tilbage :)

Skrevet
AnnikaLouise skrev, 1 time siden:

Hvor er det dejligt at læse så mange gode besvarelser <3

Jeg har meget behov og stort ønske om især kontakt inden mødet. 
Både for at fornemme hvem pigen er og om hun er seriøs. Og selvfølgelig for at hun ved hvad jeg ønsker - og spørge om det er muligt / noget hun har lyst til. ( jvf det jeg skrev om til dit andet spørgsmål!

Men jeg oplever at den kontakt er svær. 
- Nogle er umulig at komme i kontakt med. 

- Mange gider ikke den kontakt. De har kun 1 spørgsmål: hvornår kommer du?  Og 1 ringbind hovedet: Penge!!! En det kan man så heldigvis sortere fra her. 

- Mange snyder så og siger : Ja og ok. Men når man så møder op, er det klart de overhovedet ikke har læst. 
Det er så pinligt ( og rart at få afsløret før er evt møde:  

når man har ønsker og ideer - og spurgt om det er muligt - og fået et JA. Og så har formuleret ønsker. Og det første pigen diger når man mødes er : Nå hvad ønsker du så?!!

Så er det tid at vende om og gå!

Skrevet
  • Author
PeeHairy skrev, for 1 minut siden:

Jeg har meget behov og stort ønske om især kontakt inden mødet. 
Både for at fornemme hvem pigen er og om hun er seriøs. Og selvfølgelig for at hun ved hvad jeg ønsker - og spørge om det er muligt / noget hun har lyst til. ( jvf det jeg skrev om til dit andet spørgsmål!

Men jeg oplever at den kontakt er svær. 
- Nogle er umulig at komme i kontakt med. 

- Mange gider ikke den kontakt. De har kun 1 spørgsmål: hvornår kommer du?  Og 1 ringbind hovedet: Penge!!! En det kan man så heldigvis sortere fra her. 

- Mange snyder så og siger : Ja og ok. Men når man så møder op, er det klart de overhovedet ikke har læst. 
Det er så pinligt ( og rart at få afsløret før er evt møde:  

når man har ønsker og ideer - og spurgt om det er muligt - og fået et JA. Og så har formuleret ønsker. Og det første pigen diger når man mødes er : Nå hvad ønsker du så?!!

Så er det tid at vende om og gå!

Tænker måske også det er svært at besvare alle mænd, hvis dette er ens erhverv, så ville man virkelig have travlt :D

Men hvis det er den nærværende kontakt før mødet man ønsker, så tænker jeg at man går efter de GP som har det som hobby/hyggetid <3

Skrevet
AnnikaLouise skrev, Lige nu:

Tænker måske også det er svært at besvare alle mænd, hvis dette er ens erhverv, så ville man virkelig have travlt :D

Men hvis det er den nærværende kontakt før mødet man ønsker, så tænker jeg at man går efter de GP som har det som hobby/hyggetid <3

Det kan man jo mene om hvad nan synes. Ingen facit liste for mening. Men

Når man sælger en ydelse til 2000-3000kr i timen, synes jeg jo det er fair at kunne få oplyst hvad man kan købe!!

Jeg forstår ikke så mange mænd er uenige i det eller synes det er at stille for store krav?

Hvem køber et TV til flere tusind hvis de i butikken ikke gider fortælle hvad der er i den kasse du køber!  Hvilken model det er eller hvad den kan!?

nej vel?

Hvorfor tror GP så de har særstatus og bliver sure når man rent faktisk spørger og forventer svar??

Skrevet

“Tænker ske også det er svært at besvare alle mænd, hvisdette er ens erhverv, så ville man virkelig have travl:D

De bliver jo betalt for det?

2000-3000 kr i timen!!

Skrevet
  • Author
PeeHairy skrev, for 3 minutter siden:

“Tænker ske også det er svært at besvare alle mænd, hvisdette er ens erhverv, så ville man virkelig have travl:D

De bliver jo betalt for det?

2000-3000 kr i timen!!

Beklager mit svar, kan godt se det lyder forkert. Det jeg mener er ikke hvad de tilbyder (står dette ikke ofte i annoncen?) men jeg tænkte nu mere på beskeder som er tilregnet dig som mand? Som f.eks. “glæder mig til vi ses i morgen” mv :) 

Knuz fra Annika 

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 4 minutter siden:

Beklager mit svar, kan godt se det lyder forkert. Det jeg mener er ikke hvad de tilbyder (står dette ikke ofte i annoncen?) men jeg tænkte nu mere på beskeder som er tilregnet dig som mand? Som f.eks. “glæder mig til vi ses i morgen” mv :) 

Knuz fra Annika 

den besked sender jeg gerne når jeg har bestilt tid til nogle dage efter

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 7 timer siden:

Altså jeg oplever oftest at kontakten før mødet virker ret kold. Og jeg forstår godt kvinderne får mange useriøse henvendelser og det i sidste ende handler om fortjeneste. 
Men min lyst dør hvis jeg får stukket et menukort og adresse retur, uden jeg fornemmer der er en snært af flirt .

Personligt vil jeg ikke ha noget imod en besked retur efter mødet. Har ingen at stå til regnskab overfor. Men det er en hårfin balance da det ikke er alle koner som er vilde med at støde på beskeder om du har billet med deres mand :D 

Men ift forkælelse, så er der vel ikke mere i det end begge parter er tilstede i nuet? 
Det er jo trods alt sex mod betaling. Ved at tag udgangspunkt i mig selv handler det om at få stillet en hudsult eller en fantasi i ny og næ. Men betaler også for at begge parter ved hvor døren er efterfølgende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.