Hop til indhold

Største BBW Falster

Featured Replies

Skrevet

Efter at have læst og undersøgt fik jeg omsider en aftale i stand med Trunte (navnet fremgår ikke af annoncen men af mail)

God og rimelig hurtig respons på mail. Tider i annoncen passer ikke helt, da hun tilsyneladende ikke kan opdatere den.

Etagebyggeri. Præcis adr oplyst ved ankomst. Ok diskret/anonymt (blev vist ikke set af nogen).

Taget vel imod efter et diskret klap på døren. Stor pige, men ok mobil. Hun oplyser 150 kg. Har en pæn højde. Røven er stor, maven do, gode bryster. Tekst passer, men er jo 6 år gammel.

Afregning. Hurtigt bad. Hun lagde sig i mellemtiden klar, og vi snakkede lidt og ditten og datten gennem en åben dør. Sød pige.

Fræk omgang, hvor jeg rørte først forsigtigt på hendes store krop. Sensitive bryster. Har aldrig oplevet så hurtig en reaktion med stive brystvorter. Jeg kørte på pikken imens. Så forsigtigt nede i hendes skød og hendes brede lår. Hun bliver super våd. Hun fortalte mig hvor liderlig hun var. Bekræftet af hendes safter og små støn.

Penetration i missionær. Lækkert og frækt.

2 runde do. Men nu knaldede jeg hende bagfra, fra siden. Ikke let pga størrelse. Men helt ekstremt liderlig - som om jeg ikke helt kunne dække hendes behov. Gav hende så meget hånd, pik og finger - nærmest fist. Kunne mærke voldsomme kramper og muskler i hendes våde fisse som efterhånden drev voldsomt. Kors hvor var hun liderlig.

Kys og kram og tak

Kommer sgu nok igen

https://annoncelight.dk/showad/208753

Skrevet

Tak for fin beretning.

Falster - er det i den øvre ende set fra Sjælland af?

Priser - er det dem hun indikerer i annoncen (eller infrationsramte i løbet af de 6½ år?)

Skrevet
  • Author

Det er i Nykøbing. Prisen passer. Det er alt for billigt. Tror det er en slags dating for hende.

Skrevet

Jeg har set på annonce før, men desværre ingen billeder. Er hun blond, brunette eller noget tredje? Og som der spørges, er hun glat?

Skrevet

Jeg besøgte den skønne pige for mindst 6 år siden. 

Og jeg kan helt genkende den oplevelse. Det var den vildeste sex. 

Hun har de lækreste frodige og svulmende former og nyder at blive rørt over det hele. Og tilmed en smuk kvinde. 

Jeg g troede ikke hun var på mere, men nu skal der da planlægges et tur syd på igen. 

Og det lyder til at hun har lagt lidt til…. Bare endnu bedre.!!!

Tak for beretningen. 

J

Skrevet

Hej StolteP

Er det for nylig du har besøgt hende. Bare fordi hendes annonce ikke er blevet opdateret siden april, men det ved jeg godt det ikke er alle der gør.

På forhånd tak for svar. 

Skrevet

Bemærk at det var i april 2018 den blev opdateret

Skrevet

Ja det så jeg godt da jeg havde skrevet. Ja så det er længe siden.

Skrevet
  • Author

Har besøgt hende for en uge siden. Hun kan bedst midt på dagen. Hun er glat. Hun elsker at blive rørt ved og er meget ægte.

Hun er ret stor, men den har I nok fanget...

Skrevet
  • Author

Hun siger hun har mistet sit login og ikke kan ændre. Derfor er den ikke opdateret. Og tiderne passer heller ikke længere.

Hun er brunette med langt hår som hun sætter op under 6

Skrevet
  • Author

Som jeg husker det vist noget på benet

Skrevet

Jeg har forsøgt i flere dage at få en aftale, men det er ikke lykkedes endnu. Hun lyder ellers til at være en dejlig pige, men hun er ikke så nem at få til at svare, synes jeg.

Skrevet
  • Author

For mit vedkommende fik jeg svar efter et par timer på dagen. Jeg planlagde et par dage frem, da det lige skulle passe med en tur t Falster.

Men man skal nok læse annoncen grundigt og skride frem som hun beskriver. Og så sørge for at være præcis om hvad man ønsker.

Held og lykke med det

Skrevet
StolteP skrev, den 11.12.2024 at 08:57:

Hun oplyser 150 kg

Hun oplyser faktisk 130 kg. i hendes annonce. 
Er de sidste 20 kg. en fejl eller en opdateret vægt? :wink:

Skrevet
  • Author

Hej Dinner. Annoncen er jo gammel og hun siger at hun ikke kan opdatere den. Til mig oplyste hun sin vægt til 150. Jeg har ikke kontrolleret det(!) men hun ER stor og relativt høj (170+).

Hun var sød til at oplyse data efter jeg uopfordret skrev mine før ankomst

Skrevet
  • Author

Ja. Jeg var også lidt skræmt. Der er også en ren fysiologisk udfordring. Jeg varmede hende godt op med finger. Det var hun vild med. Så tid jeg hende i missionær første gang. Anden gang var bagfra/på siden. Ville gerne have taget hende i en doggy, men ved ikke om det er muligt. Der er jo noget vægt som kun kan hvile på knæene.

Hun er dog på ingen måde skræmmende og virker meget rummelig og åben som menneske

Skrevet
  • Author

Jeg har været sammen med en i Kongerslev, som oplyste 152. Hun var dog 15 år ældre og noget mindre mobil. Kun fra siden/bagfra var muligt med hende

Skrevet
StolteP skrev, for 40 minutter siden:

Hun er dog på ingen måde skræmmende og virker meget rummelig og åben som menneske

Det betyder en hel del, synes jeg. 
Hellere det, end en sprød uindlevende ung steg. 

Skrevet

Tak for en god beretning.  Måske skulle man overveje et besøg.

Lige et enkelt teknisk spørgsmål:

jeg kan godt finde hende via linket i beretningen men hvis jeg går direkte på Annoncelight kan jeg ikke finde hende?

Skrevet
  • Author

Hej Storsalen

Ved ikke hvorfor. Men hun oplyste at hun havde glemt adgang til annoncelight og derfor ikke kan opdatere.

Og jeg kan jo ikke forstå hvorfor hun så ikke bare opretter en ny annonce med et andet brugernavn - det burde da være muligt

Skrevet

Hej StolreP

Tak for dit svar omkring den svartid jeg skriver om. Jeg gør mig altid umage for at være høflig og respektere pigerne, når jeg skriver til dem. Det synes jeg bestemt de fortjener og det håber jeg også giver den bedste kemi når man møder dem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.