Bebop 9570 Skrevet 10. Marts, 2014 Du er altså foretaler for censur, i dette tilfælde en censur som vi skal påføre os selv. Nej, det har du fået helt galt i halsen. Censur er når en magtinstans forhindrer nogen i at sige noget til andre. At ignorere svarer til at stikke fingrene i ørerne når Celine Dion synger, fordi man ellers kommer til at kaste op. Det har intet med censur at gøre. Lad mig gøre det klart GG var ikke sjov, selvom han mente at han selv var på linje med Dirch Passer......og hvis du mener han er så evig sjov med sine kommentare, så må jeg sige din støtte til hans synspunkter var meget fraværende. Også forstår jeg godt at GG var pirrelig over manglende opbakning. Altså: Ikke "Dirch Passer", men "Charles Bukowski". Du forveksler heller ikke One Direction med Tom Waits, vel? Jeg "bakkede da op" med indimellem at like indlæg, takke for indlæg og kommentere sagligt, selvom andre nogle gange fløj af tangenten. Men jeg ser det ikke som en opgave i livet at redde andre fra alt. Og jeg siger heller ikke, at jeg kan lide alt i den stil GG lagde for dagen. Jeg ser bare omvendt ikke noget problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 Kom du nu med nogle gode argumenter, hvorfor vi skal blive ved med at høre på din galle..... Nu har jeg talt pænt til dig, medens du i løbet af en fire-fem indlæg har kaldt mig agent provocatuer, løgner, Tanja Rahm, beskyldt mig for at yppe kiv, have skjult dagsorden, lave rav i den , komme med mærkelige angreb, osv osv. Jeg kan måske begynde at ane årsagen til at VL synes du var i overskud. Tror du skal tage dig selv på ordet og lade være med at spilde mere tid på mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 10. Marts, 2014 (edited) @postmand "Alle dine mærkelige angreb på lyserødes preferancer for den ene eller den anden etnicitet/religion det er vi da ligeglade med." Jeg påpegede sådan set kun at som Starson45 påpeger i sine indlæg, at de lyserødes præferencer og mærkelige bortforklaringer om branchen, bunder i alt det råddenskab der findes desangående. Så derfor mener jeg, at du kun kan tale for dig selv om hvem der er ligeglade med Starson45´s skriverier, men du taler måske på alles vegne, ikke min i hvert fald. Det er såmænd det hele. Venligst landsbytossen - uden smartphone Redigeret 10. Marts, 2014 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 10. Marts, 2014 (edited) Nej, det har du fået helt galt i halsen. Censur er når en magtinstans forhindrer nogen i at sige noget til andre. At ignorere svarer til at stikke fingrene i ørerne når Celine Dion synger, fordi man ellers kommer til at kaste op. Det har intet med censur at gøre. Altså: Ikke "Dirch Passer", men "Charles Bukowski". Du forveksler heller ikke One Direction med Tom Waits, vel? Jeg "bakkede da op" med indimellem at like indlæg, takke for indlæg og kommentere sagligt, selvom andre nogle gange fløj af tangenten. Men jeg ser det ikke som en opgave i livet at redde andre fra alt. Og jeg siger heller ikke, at jeg kan lide alt i den stil GG lagde for dagen. Jeg ser bare omvendt ikke noget problem. Hvis du ikke kan forstå at nogen kan påfører sig selv en censur, så er vi to bare ikke helt på bølgelængde......comprende ? Men forveksler jo åbenbart The Smiths med U2 Der er så andre der har set et problem i den måde GG har fremført sine til tider aparte udtryk og meninger. GG havde nogle gode pointer indimellem, men han smed barnet ud med badevandet .........og det er muligt at vi andre ikke kender din og GG humor????? Redigeret 10. Marts, 2014 af postmand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 10. Marts, 2014 @postmand "Alle dine mærkelige angreb på lyserødes preferancer for den ene eller den anden etnicitet/religion det er vi da ligeglade med." Jeg påpegede sådan set kun at som Starson45 påpeger i sine indlæg, at de lyserødes præferencer og mærkelige bortforklaringer om branchen, bunder i alt det råddenskab der findes desangående. Så derfor mener jeg, at du kun kan tale for dig selv om hvem der er ligeglade med Starson45´s skriverier, men du taler måske på alles vegne, ikke min i hvert fald. Det er såmænd det hele. Venligst landsbytossen - uden smartphone Jeg er da ked af at jeg står alene , men Starson45 ham skal du ikke støtte BD. Han er ondskaben selv, og selvfølgelig står jeg alene med det synspunkt. Men synes du ikke det er mærkeligt at han/hun aldrig har forfattet en anmeldelse eller delagtig gjort at han er enig i en anmeldelse? Når nu det er formålet med Eroguide. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 10. Marts, 2014 Hvis du ikke kan forstå at nogen kan påfører sig selv en censur, så er vi to bare ikke helt på bølgelængde......comprende ? Det er fint nok, at du ikke forstår ordet. Men så lyt til dem der gør, i stedet for at fremture med vrøvl. Det virker bare dumt. Selvcensur har været meget debatteret ifm. Muhammedkrisen, derfor havde jeg troet de fleste forstod ordet. Du er så en undtagelse, men her er et par orbogsopslag: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=selvcensur http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=censur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 10. Marts, 2014 Det er fint nok, at du ikke forstår ordet. Men så lyt til dem der gør, i stedet for at fremture med vrøvl. Det virker bare dumt. Selvcensur har været meget debatteret ifm. Muhammedkrisen, derfor havde jeg troet de fleste forstod ordet. Du er så en undtagelse, men her er et par orbogsopslag: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=selvcensur http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=censur Jeg synes så stadig at du er en dårlig ven, når du lader GG løbe linen ud.....og jeg kan forstå at du intet fatter af muhammed krisen, hvilket jo er sørgeligt for du er ikke den eneste, men godt at du kan bringe det til torvs at du ikke forstår det . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 10. Marts, 2014 Jeg er da ked af at jeg står alene , men Starson45 ham skal du ikke støtte BD. Han er ondskaben selv, og selvfølgelig står jeg alene med det synspunkt. Men synes du ikke det er mærkeligt at han/hun aldrig har forfattet en anmeldelse eller delagtig gjort at han er enig i en anmeldelse? Når nu det er formålet med Eroguide. Ja men det kunne jo være profilen forholder sig neutral til at kommentere anmeldelserne, modsat andre profiler, der bare skal se mig/hør mig, afspore tråde og komme med irrelevante bemærkninger for beretningens vedkommende, så det synes jeg er fint nok, bl.a. har jeg fået flere likes af Starson45, for mine beretninger modsat fra andre handles. Venligst landsbytossen - uden smartphone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 10. Marts, 2014 Nu har jeg talt pænt til dig, medens du i løbet af en fire-fem indlæg har kaldt mig agent provocatuer, løgner, Tanja Rahm, beskyldt mig for at yppe kiv, have skjult dagsorden, lave rav i den , komme med mærkelige angreb, osv osv. Jeg kan måske begynde at ane årsagen til at VL synes du var i overskud. Tror du skal tage dig selv på ordet og lade være med at spilde mere tid på mig. Nej, du aner intet . Og det er fint nok , men gider du ikke opføre dig ordentligt. Og nej du har ikke opført dig ordentligt overfor mig . Kom nu med dine anmeldelser. Dette er interesse fælleskab for mennesker med hang til købesex, ikke for at debattere at alle lyserøde skal opfører sig ens eller skal ensrettes i dit perspektiv . Tag dig nu lidt sammen. Fortæl os hvorfor er du her, nå du nu ikke engang vi delagtig gøre os i hvorfor du er her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 10. Marts, 2014 Ja men det kunne jo være profilen forholder sig neutral til at kommentere anmeldelserne, modsat andre profiler, der bare skal se mig/hør mig, afspore tråde og komme med irrelevante bemærkninger for beretningens vedkommende, så det synes jeg er fint nok, bl.a. har jeg fået flere likes af Starson45, for mine beretninger modsat fra andre handles. Venligst landsbytossen - uden smartphone Se mig / hør mig???? du har over 500 beskeder og jeg over 120.....du har da vist et større behov for at set og hørt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 10. Marts, 2014 Jeg synes så stadig at du er en dårlig ven, når du lader GG løbe linen ud..... Kære postbud. Den der tendens til at ville dele verden op i sort/hvid - venner og fjender ... Det kan man få hjælp mod. og jeg kan forstå at du intet fatter af muhammed krisen, hvilket jo er sørgeligt for du er ikke den eneste, men godt at du kan bringe det til torvs at du ikke forstår det . Du er klar over at Muhammedkrisen kom til verden i en kædereaktion, der startede med at Frank Hvam i et interview sagde at han ikke turde gøre grin med Islam? Altså at han pålagde sig selvcensur. Så fortalte Kåre Bluitgen, at han ikke kunne få nogen til at illustrere sin bog om Muhammed. Og derfor bad Flemming Rose et stort antal tegnere om at tegne Muhammed som en happening i JP. Det gjorde nogle muslimer så sure, at de rejste til især mellemøsten for at fortælle om hvor megen gudsbespottelse danskerne generelt udsatte Muhammed og hans lære for - og så havde vi balladen. Alt sammen startet af en komiker der indrømmede selvcensur. Og Flemming Rose der konstant advarede mod selvcensur. Hvad mener du jeg har misforstået? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 10. Marts, 2014 Kære postbud. Den der tendens til at ville dele verden op i sort/hvid - venner og fjender ... Det kan man få hjælp mod. Du er klar over at Muhammedkrisen kom til verden i en kædereaktion, der startede med at Frank Hvam i et interview sagde at han ikke turde gøre grin med Islam? Altså at han pålagde sig selvcensur. Så fortalte Kåre Bluitgen, at han ikke kunne få nogen til at illustrere sin bog om Muhammed. Og derfor bad Flemming Rose et stort antal tegnere om at tegne Muhammed som en happening i JP. Det gjorde nogle muslimer så sure, at de rejste til især mellemøsten for at fortælle om hvor megen gudsbespottelse danskerne generelt udsatte Muhammed og hans lære for - og så havde vi balladen. Alt sammen startet af en komiker der indrømmede selvcensur. Og Flemming Rose der konstant advarede mod selvcensur. Hvad mener du jeg har misforstået? Bebop, lige på muhammedkrisen kan jeg se at vi i hændelses forløbet er på højde med hinanden. venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 10. Marts, 2014 Kære postbud. Den der tendens til at ville dele verden op i sort/hvid - venner og fjender ... Det kan man få hjælp mod. Du er klar over at Muhammedkrisen kom til verden i en kædereaktion, der startede med at Frank Hvam i et interview sagde at han ikke turde gøre grin med Islam? Altså at han pålagde sig selvcensur. Så fortalte Kåre Bluitgen, at han ikke kunne få nogen til at illustrere sin bog om Muhammed. Og derfor bad Flemming Rose et stort antal tegnere om at tegne Muhammed som en happening i JP. Det gjorde nogle muslimer så sure, at de rejste til især mellemøsten for at fortælle om hvor megen gudsbespottelse danskerne generelt udsatte Muhammed og hans lære for - og så havde vi balladen. Alt sammen startet af en komiker der indrømmede selvcensur. Og Flemming Rose der konstant advarede mod selvcensur. Hvad mener du jeg har misforstået? Du glemte at fortælle at det var tidligere statsminister Anders Fogh Rasmussen, der 24. okt. 2005 ikke ville snakke med udsendingene fra de muslimske lande, fordi vi i Danmark har ytringsfrihed, der virkelig fik krisen til at eskalere. http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/08/103259.htm NB. skal læses nedefra og opad - desværre finder jeg ikke lige noget om Frank Hvam i den tidslinje, men der findes også andre tidslinjer, som er mere eller mindre fuldstændige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 10. Marts, 2014 Du glemte at fortælle at det var tidligere statsminister Anders Fogh Rasmussen, der 24. okt. 2005 ikke ville snakke med udsendingene fra de muslimske lande, fordi vi i Danmark har ytringsfrihed, der virkelig fik krisen til at eskalere. http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/08/103259.htm NB. skal læses nedefra og opad - desværre finder jeg ikke lige noget om Frank Hvam i den tidslinje, men der findes også andre tidslinjer, som er mere eller mindre fuldstændige. Ja, den havde lige glemt. Og det er ikke møntet på dig kære Jernsvin, men jeg undre mig stadig over at Starson ikke kan fortælle hvad han laver her på sitet....udover selvfølgelig at chikanere diverse brugere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 Er det for meget forlangt, at der nu holdes inde med personangreb, specielt set i lyset af, at flere har forladt stedet og en del har givet udtryk for, at de simpelthen ikke længere orker at læse om gammel nag profilerne imellem i stort set alle tråde. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3710 Skrevet 10. Marts, 2014 Det ville være rart. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 10. Marts, 2014 Er det for meget forlangt, at der nu holdes inde med personangreb, specielt set i lyset af, at flere har forladt stedet og en del har givet udtryk for, at de simpelthen ikke længere orker at læse om gammel nag profilerne imellem i stort set alle tråde. ? Jeg har ingen problemer med dig BJ, men jeg føler at der den seneste tid er kommet nogen ind i dette forum som ikke deler vores interesse og som kun er her for at lave problemer. Jeg vil godt indrømme at jeg står alene med disse antagelser, men jeg føler det ikke mindre relevant. Og jeg synes det er mærkeligt at der er angreb på etablerede brugere herinde af nye brugere. Hvis du er uenig så må du jo ignorere mig, men jeg tror mine interesser ift Eroguide er mere rene end mine kritikkers interesser i Eroguide. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 10. Marts, 2014 Jeg har ingen problemer med dig BJ, men jeg føler at der den seneste tid er kommet nogen ind i dette forum som ikke deler vores interesse og som kun er her for at lave problemer. Jeg vil godt indrømme at jeg står alene med disse antagelser, men jeg føler det ikke mindre relevant. Og jeg synes det er mærkeligt at der er angreb på etablerede brugere herinde af nye brugere. Hvis du er uenig så må du jo ignorere mig, men jeg tror mine interesser ift Eroguide er mere rene end mine kritikkers interesser i Eroguide. Pardon my french, men det er altså op til admin-teamet at håndtere. Hvis man ikke bryder sig om en bruger han han eller hun sættes på skjul, og så er den potte ude. Selv har jeg intet imod at læse diverse skriblerier, som jeg er meget langt fra at være enig i. Om ikke andet for at undres lidt over enkeltindividers lidt alternative retorik og dertil hørende holdninger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 11. Marts, 2014 Kom nu med dine anmeldelser. Dette er interesse fælleskab for mennesker med hang til købesex, ikke for at debattere at alle lyserøde skal opfører sig ens eller skal ensrettes i dit perspektiv . Tag dig nu lidt sammen. Fortæl os hvorfor er du her, nå du nu ikke engang vi delagtig gøre os i hvorfor du er her. Undskyld Postmand, men hvad er dette du er igang med? Hvorhenne gemmer sig dine mange anmeldelser nogetsteds? Vi er i en tråd som handler om hvis vi har eller ikke har gået i flok imod en bruger der har opført sig anderledes end flokken. Og i denne tråd har du næppe gjort andet end forfulgt en anden bruger. Prøver du at engagere en ny flok, eller? Og hvorhen er alle dine anmeldelser? B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. Marts, 2014 Jeg har ingen problemer med dig BJ, men jeg føler at der den seneste tid er kommet nogen ind i dette forum som ikke deler vores interesse og som kun er her for at lave problemer jeg har læst med i over 8 md og har været aktiv i snart 2... og vil faktisk mene at det ikke er en helt fejlagtig opfattelse/antagelse der bringes til torvs her det er rigtigt som næste skribent siger at det er admin-teamets opgave at vurdere - men med en "højt til loftet" politik er det jo en meget vanskelig størrelse at forholde sig til... og desuden havde Eromon fuldstændig ret da han skrev: Organizer jeg tror du misforstår hvad det er Jasmin savner. Hun savner IKKE at i giver jeres mening til kende om det der debateres. Hun savner at i giver jeres mening til kende om MÅDEN der debateres på. Jeg er fortaler af højt til loftet... uanset hvor og hvad man kommer fra... men jeg er også fortaler for at der er nogle rammer for hvordan man behandler hinanden så alt ikke altid er laveste fællesnævner Og når så mange brugere synes at der er noget der halter og flere faste brugere vælger at gå af den ene eller anden årsag - så er det i hvert fald værd at tage til efterretning... Jeg kan godt lide Deputy, Moderator, Organizer og Admin.. søde venlige høflige og velovervejede typer... og jeg ville ikke have noget imod at mine egne rammer blev mere snævre hvis det betød at den overordnede kvalitet af EG blev øget... Jeg ville ikke personligt have noget imod at disse 4 satte rammerne for den indbyrdes adfærd og jeg ville ikke sætte spørgsmålstegn ved deres afgørelser men have tillid til at de gjorde det godt fordi de er dem de er Jeg snakker ikke om censur.. jeg snakker om helt ordinære regler der er til at forholde sig til... i børnehaven må man ikke slå, sparke og spytte... hvad vi ikke tillader vores små børn vil jeg mene at vi som voksne generelt burde holde os for gode til..... generelt betragtet i hvert fald 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 11. Marts, 2014 Faaaaatter ganske enkelt ikke i gider spilde jeres tid på alt det her ævlen og kævlen.....lol 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 11. Marts, 2014 Faaaaatter ganske enkelt ikke i gider spilde jeres tid på alt det her ævlen og kævlen.....lol Det kan du have ret i Missetand , men jeg synes så at alle der er lyserøde er nogen jeg vli kæmpe for . uanset om de er hex eller gudinde .....dermed ikke sagt at du mener noget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 11. Marts, 2014 Jamen jeg mente nu alle. En troll skal ties ihjel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Marts, 2014 Er det for meget forlangt, at der nu holdes inde med personangreb, specielt set i lyset af, at flere har forladt stedet og en del har givet udtryk for, at de simpelthen ikke længere orker at læse om gammel nag profilerne imellem i stort set alle tråde. ? Enig, Postmand mfl stop så med de personlige angreb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 11. Marts, 2014 Måske er der for langt til loftet. Måske mangler vi lidt sencur (Selvsencur). Måske skulle vi prøve at tænke før vi skriver, eller bare redigere lidt i vores svar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg