Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 Nu har jeg nok ikke opfattet Gameguy som et sødt lille lam - nærmere som en ulv i fåreklær, der meget afslørende ikke kunne tage ordet glædespige i sin mund, men hele tiden forsøgte at smyge sig uden om.Så enten bruger man det ord ellers bliver man ikke accepteret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 10. Marts, 2014 Så enten bruger man det ord ellers bliver man ikke accepteret? accepteret bliver man når man trykker tilmeld til EG - det er ikke brugerne der accepterer - det er admin .. hvorvidt man bliver populær er en helt anden snak... og når man ikke kan finde ud af at omtale andre mennesker pænt - så bliver man ikke populær hos dem man sviner til... og man bliver ikke populær hos dem med et minimum af opdragelse, manerer, uddannelse, takt, pli eller almen dannelse... og det er trods alt broderparten af de accepterede brugere der har en eller flere af de de foreslåede egenskaber man dømmes på sin adfærd, sine ord og handlinger... og når adfærden er bedragerisk fordi man i anonymt dække spiller en rolle der ikke er tilsvarende den person man er, når adfærden er ondskabsfuld og brovtende og ordene er arrogante, deminuerende og nedladende overfor alle andre - så er dommen tilsvarende... Hvis man er mod andre som man gerne vil behandles selv - så bliver man behandlet rimelig meget som man kan forvente... what goes around comes around som man siger... 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 accepteret bliver man når man trykker tilmeld til EG - det er ikke brugerne der accepterer - det er admin .. hvorvidt man bliver populær er en helt anden snak... og når man ikke kan finde ud af at omtale andre mennesker pænt - så bliver man ikke populær hos dem man sviner til... og man bliver ikke populær hos dem med et minimum af opdragelse, manerer, uddannelse, takt, pli eller almen dannelse... og det er trods alt broderparten af de accepterede brugere der har en eller flere af de de foreslåede egenskaber man dømmes på sin adfærd, sine ord og handlinger... og når adfærden er bedragerisk fordi man i anonymt dække spiller en rolle der ikke er tilsvarende den person man er, når adfærden er ondskabsfuld og brovtende og ordene er arrogante, deminuerende og nedladende overfor alle andre - så er dommen tilsvarende... Hvis man er mod andre som man gerne vil behandles selv - så bliver man behandlet rimelig meget som man kan forvente... what goes around comes around som man siger... i dette indlæg, som du skrev i den famøse tråd, beskylder du mig for at tage voldsmændene i forsvar. Hvor er det, at jeg forud for det, har givet udtryk for en sådan holdning?: "your point ?? truer den mand mig fysisk??? truer han med at pudse told og skat på mig,,.??? forsøger han at gøre mig fysisk fortræd?? prutter han om prisen ?? kalder han mig grimme og nedgørende ting??? forulemper han mig med vilje og fuldt overlæg?? taler han på nogen måde grimt til mig?? hvor ser du på nogen måde nogen lighed med den behandling jeg har fået af muslimerne sidste tirsdag og her til aften?? sidestiller du seriøst trusler om fysiske overgreb og ordets værste gloser med et ønske om renlighed ?? søde ven.. hvis jeg bliver fornærmet og turned-off over en der vil have jeg er ren fordi det går min stolthed nær (den tog jeg mere nær end nødvendigt viste sig at være) - så vil du ikke vide hvad jeg bliver når dine med-muslimer er dumme nok til at true mig og nedgøre mig fordi jeg synes de er usexede at knalde med og beder dem finde en anden!! (har jo skrevet det med fed i annoncen så de skulle ikke have ringet in the first place) ja det er et turnoff at blive bedt om at være ren når man er clean-freeak og ja - han fik absolut lov at høre for det i flere omgange da han ankom (og han havde pli nok til at undskylde!!)... og NEJ - jeg vil ikke afvise en mand for at sige det en anden gang for jeg blev meget mere fornærmet end hans hensigt berettigede!! - så er glad for jeg ikke tog action på min irritation den dag. men du må være ankommet fra en anden planet hvis du sidestiller et ønske om renlighed med sms-terror, mental forulempelse, nedgørelse og trusler om fysiske overgreb der er dælme ikke nogen af dine fæller der undskylder... eller har nogen pli når de bliver afvist eller på nogen måde gør noget som helst for at rette op på deres utilgivelige adfærd... som fx at sige... "beklager" Og at du tager dem i forsvar - det viser bare at du er skåret over samme læst... det er derfor jeg ikke modtager muslimer - i tænker åbenbart lidt for ens når det kommer til stykket.. og det er der Cheries indlæg bliver ufattelig relevant.... for hvornår går det galt... og siden det har lige meget værdi for jer at bede pigen om at være ren (siden du synes det var relevant at citere) og så at udtale "din fucking luder - du skulle fandme bare have pik til du flækker din syge so" som en af dine "venner" formulerede så poetisk inden jeg skrev forrige indlæg så er der dælme hæklefejl i kysen!!" Og OK, så bytter vi ordet accepteret ud med populær. Men efter hvilken målestok? Din, fordi du er ømskindet? Jernsvinets? "Teselskabets"? "Ulveflokkens"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 10. Marts, 2014 Hej gentleman and scholar. Ja, det var noget i den stil jeg mente med trold. Skriver fra en mobil, så ved ikke hvordan jeg besvarer indlæg, prøvede at trykke på det flueben ud for dit navn, men det skiftede så symbol til et kryds. Sær knap så men ikke kan se hvad gør. Starson45 skriver i denne tråd og han virker meget sur og skælder ud, det er fornærmende overfor EG. Skræmmer nye brugere væk og flytter fokus fra det EG handler om. Nemlig at hjælper hinanden med at finde glædespiger der holder hvad de lover. Starson45 kunne have fået samme indhold ud på en mere sober måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 10. Marts, 2014 Starson, tror du ikke du skal slappe lidt af. Du er vist den eneste der bliver ved med at træde rundt i spinaten, kom nu videre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 Starson, tror du ikke du skal slappe lidt af. Du er vist den eneste der bliver ved med at træde rundt i spinaten, kom nu videre. Jeg bliver from som et lam, når jeg har fået min velfortjente undskyldning fra Jasmin. Det lover jeg. Eller måske du eller Ceylon, kan måske vise mig, hvorfor det er berettiget at kalde mig for sympatisør af voldsmænd, når nu damen har så stort besvær med det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Marts, 2014 Er du blind eller bare snot...? ... Dit indlæg er igen et fantastisk eksempel på, at man ikke læser en skid Og dit indlæg er atter et eksempel på en sprogtone, der ikke ligefrem fremmer en god og fordragelig debat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 10. Marts, 2014 Så enten bruger man det ord ellers bliver man ikke accepteret? Det var ikke ment på den måde, men Gameguy forsøgte sig f.eks med konkubine istedetfor, men så slog han efter i ordbogen og måtte undskylde - til sidst gik han så med lidt nølen over til at skrive L.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 10. Marts, 2014 Jeg bliver from som et lam, når jeg har fået min velfortjente undskyldning fra Jasmin. Det lover jeg. Eller måske du eller Ceylon, kan måske vise mig, hvorfor det er berettiget at kalde mig for sympatisør af voldsmænd, når nu damen har så stort besvær med det? Du er meget nærtagende.. Du læser det vi andre skriver og opfatter det på en anden måde en afsenderen har ment det. Håber du har det godt IRL, noget kunne tyde på at det måske var in real life at skoen trykke til at starte med.. Hvis det kun er her på EG at det brænder for dig, så tag dog en pause indtil til du er kølet ned. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 Du er meget nærtagende.. Du læser det vi andre skriver og opfatter det på en anden måde en afsenderen har ment det. Håber du har det godt IRL, noget kunne tyde på at det måske var in real life at skoen trykke til at starte med.. Hvis det kun er her på EG at det brænder for dig, så tag dog en pause indtil til du er kølet ned. Har du læst, det Jasmin skrev og som jeg refererede ovenfor? Det kan jeg næsten ikke tro. Skulle jeg bare tage det helt afslappet, når nu jeg uberettiget bliver anklaget for at sympatisere med voldsmænd? Og så tilmed af en person, der i den grad flejner fuldstændig ud, når nogen bruger et bestemt ord? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 Og dit indlæg er atter et eksempel på en sprogtone, der ikke ligefrem fremmer en god og fordragelig debat. Men det er sandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 10. Marts, 2014 ...dejlig dag solen skinner 12 gr pragtfuld vejr, nyd den dog...god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 10. Marts, 2014 Og OK, så bytter vi ordet accepteret ud med populær. Men efter hvilken målestok? Din, fordi du er ømskindet? Jernsvinets? "Teselskabets"? "Ulveflokkens"? Forum kulturens målestok... den målestok der opstår når en gruppe har dannet nogenlunde fælles konsensus om hvad der er ret og vrang, ok og ikke ok.. normalt sættes den standard af admins og mods... og et regelsæt... i hvert fald på de fleste fora... men herinde læner admin sig tilbage og har ikke rigtig sat nogen regler for god opførsel brugerne imellem - altså er det op til den brugerskare der bruger forummet mest.. da admins ikke aktivt tager del men lader brugerne skælde hinanden ud - så bliver det til en frygtelig gang personfnidder fordi alle pludselig leger admins i et mindre anarki.. men efterhånden vil der være en gruppe der bliver dominerende... og - hvilket jeg er personligt glad for - den dominerende gruppe herinde er en fortaler for nogenlunde sobert sprog brugerne imellem, respekt overfor pigerne både i tråde og anmeldelser... og frem for alt - ikke en gruppe der ser med milde øjne på folk der går FOR langt over stregen i deres respektløse adfærd overfor resten af boardet.. kort sagt er den konsensus der pt hersker på EG at man skal opføre sig anstændigt... Fok der ikke kan finde ud af at opføre sig - de skriger op om te-selskaber, ulvekobler ect... i stedet for at acceptere at man faktisk kommer længst med at behandle andre - hvis ikke pænt så bare - som man gerne selv vil behandles. Alle der tuder vil have lov til at te sig som de vil... skrige op uden konsekvenser, være grove, brutale, ubehagelige, unødigt provokerende... alt det der ikke fremmer hverken en saglig debat eller anmeldelserne... Det er fint at tænke anderledes og have lyst til at starte kontroversielle debatter... men det er ikke fint at gøre det ved at være perfid... og det er super at have meninger der går mod strømmen og flertallet... sålænge man har argumenterne i orden og fremfører dem sobert så man kan respektere den bruger der er bagved Problemerne opstår når en bruger opfører sig så u-dannet at flertallet af de andre brugere taber respekten for vedkommende... for så er der ingen grund til at tage hverken debatten eller brugeren seriøst og så starter al mudderkastet hvis alle opfører sig ordentligt og lader bølgerne gå højt i et ordentligt sprog - så løser problemerne sig selv. Så kan alle være med... også dem der har lyst til at gå i mod strømmen.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 Forum kulturens målestok... den målestok der opstår når en gruppe har dannet nogenlunde fælles konsensus om hvad der er ret og vrang, ok og ikke ok.. normalt sættes den standard af admins og mods... og et regelsæt... i hvert fald på de fleste fora... men herinde læner admin sig tilbage og har ikke rigtig sat nogen regler for god opførsel brugerne imellem - altså er det op til den brugerskare der bruger forummet mest.. da admins ikke aktivt tager del men lader brugerne skælde hinanden ud - så bliver det til en frygtelig gang personfnidder fordi alle pludselig leger admins i et mindre anarki.. men efterhånden vil der være en gruppe der bliver dominerende... og - hvilket jeg er personligt glad for - den dominerende gruppe herinde er en fortaler for nogenlunde sobert sprog brugerne imellem, respekt overfor pigerne både i tråde og anmeldelser... og frem for alt - ikke en gruppe der ser med milde øjne på folk der går FOR langt over stregen i deres respektløse adfærd overfor resten af boardet.. kort sagt er den konsensus der pt hersker på EG at man skal opføre sig anstændigt... Fok der ikke kan finde ud af at opføre sig - de skriger op om te-selskaber, ulvekobler ect... i stedet for at acceptere at man faktisk kommer længst med at behandle andre - hvis ikke pænt så bare - som man gerne selv vil behandles. Alle der tuder vil have lov til at te sig som de vil... skrige op uden konsekvenser, være grove, brutale, ubehagelige, unødigt provokerende... alt det der ikke fremmer hverken en saglig debat eller anmeldelserne... Det er fint at tænke anderledes og have lyst til at starte kontroversielle debatter... men det er ikke fint at gøre det ved at være perfid... og det er super at have meninger der går mod strømmen og flertallet... sålænge man har argumenterne i orden og fremfører dem sobert så man kan respektere den bruger der er bagved Problemerne opstår når en bruger opfører sig så u-dannet at flertallet af de andre brugere taber respekten for vedkommende... for så er der ingen grund til at tage hverken debatten eller brugeren seriøst og så starter al mudderkastet hvis alle opfører sig ordentligt og lader bølgerne gå højt i et ordentligt sprog - så løser problemerne sig selv. Så kan alle være med... også dem der har lyst til at gå i mod strømmen.. Men det er OK respekt over for mig, at beskylde mig for at sympatisere med voldsmænd, fordi du opfattede mig som værende muslim? Mener du stadig det er helt i orden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 10. Marts, 2014 (edited) Men det er OK respekt over for mig, at beskylde mig for at sympatisere med voldsmænd, fordi du opfattede mig som værende muslim? Mener du stadig det er helt i orden? læs det sidste indlæg jeg skrev til dig igen i den tråd du er så mavesur over... og hop så ud af den rille... det er trættende! især at du beder mig gentage mig selv... jeg mener at de ting jeg skrev var helt på sin plads i den specifikke tråd og i den kontekst de blev skrevet i og med det oplæg du selv skrev og det game du selv havde gang i.. så se nu at komme videre.. ny tråd nyt emne.. carpe diem sweetie Redigeret 10. Marts, 2014 af Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 10. Marts, 2014 Men synes det er ærgerligt, at folk der har lidt anderledes meninger end flertallet, bliver hetzet Det kan du have ret i. Men mon ikke problemet ligger i, at det netop ikke er "lidt anderledes meninger end flertallet", men derimod "grundliggende anderledes meninger end flertallet" ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 10. Marts, 2014 Det kan du have ret i. Men mon ikke problemet ligger i, at det netop ikke er "lidt anderledes meninger end flertallet", men derimod "grundliggende anderledes meninger end flertallet" ? ikke helt - for der er et par stykker der har grundlæggende anderledes meninger end flertallet men som godt kan opføre sig og dem er der aldrig nogen der taler grimt til.. folk er uenige, men bliver ikke personlige bare fordi... det er fint at være anderledes - sålænge man gør det med stil.. og det er der et par stykker der har ret stor succes med så der ER faktisk højt til loftet problemet er de anderledes meninger ofte hænger sammen med primitivt sprogbrug... og det er der kæden hopper af for majoriteten af de faste brugere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 læs det sidste indlæg jeg skrev til dig igen i den tråd du er så mavesur over... og hop så ud af den rille... det er trættende! især at du beder mig gentage mig selv... jeg mener at de ting jeg skrev var helt på sin plads i den specifikke tråd og i den kontekst de blev skrevet i og med det oplæg du selv skrev og det game du selv havde gang i.. så se nu at komme videre.. ny tråd nyt emne.. carpe diem sweetie Så let slipper du ikke. Du må stå ved det du skriver, og ikke bare tro, at du respektløst kan beskylde andre for noget du ikke kan stå inde for. At udvise respekt gælder altså også for dig. Og det du beskylder mig for i den tråd, er helt og aldeles ubegrundet også uanset om jeg er muslim, sort, rød eller hvid eller noget helt andet. Den holdning du der lagde for dagen, var ganske enkelt respektløs, og nu gik det tilfældigvis ud over mig. Men det vil du så have jeg skal æde? Desværre, det er en lidt for stor mundfuld for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 10. Marts, 2014 ...dejlig dag solen skinner 12 gr pragtfuld vejr, nyd den dog...god dag Ja! Find en dejlig kvinde og hav lidt lækker sex 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 10. Marts, 2014 (edited) Nu har jeg (heldigvis) ikke lige fulgt med i den anden tråd.....og har kun skimmet den igennem. Men blev den ikke låst, fordi diskussionen kørte i ring? Og så fortsætter vi bare her i en ny tråd? Jeg synes faktisk, at eroguide.dk er ved at udvikle sig til en lidt tarveligt forum, hvor ingen må kalde en spade for en spade, og hvor man bliver det sorte får, hvis man træder udenfor de normer, som en lille ulveflok er nået frem til. Redigeret 10. Marts, 2014 af tzatiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 10. Marts, 2014 Så let slipper du ikke. nå men det er ikke mit problem... jeg gider ikke svare dig mere på det emne nu eller ever - så slug kamelen eller lad være... det er de andre brugere du pisser af hvis du bliver ved med at harpe på det og spolere tråde med det jeg har skrevet hvad jeg har at sige om det emne... så move on eller lad være.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 10. Marts, 2014 Nu har jeg (heldigvis) ikke lige fulgt med i den anden tråd.....og har kun skimmet den igennem. Men blev den ikke låst, fordi diskussionen kørte i ring? Og så fortsætter vi bare her i en ny tråd? Jeg synes faktisk, at eroguide.dk er ved at udvikle sig til en lidt tarveligt forum, hvor ingen må kalde en spade for en spade, og hvor man bliver det sorte får, hvis man træder udenfor de normer, som en lille ulveflok er nået frem til. Der er jo ingen der siger du ikke må kalde en spade for en spade. Sålænge man husker der er et levende menneske i den anden ende. Det er jo den del af det der er smuttet for nogle. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 10. Marts, 2014 Jeg synes faktisk, at eroguide.dk er ved at udvikle sig til en lidt tarveligt forum, hvor ingen må kalde en spade for en spade, og hvor man bliver det sorte får, hvis man træder udenfor de normer, som en lille ulveflok er nået frem til. er en spade en spade... men den bliver ikke mere til en spade fordi man kalder den en fucking lorte pis og røv spade!! alle må hjertens gerne kalde en spade for en spade.. men pointen kommer ikke tydeligere igennem fordi sproget er primitivt eller hvis modtageren fornærmes i processen.. EG skulle gerne være et fælleskab... men man bidrager ikke til et fællesskab ved at ødelægge hverken debatter eller anmeldelser for de øvrige deltagere Sålænge man skriver hvad man vil OG tænker på andre mens man gør det - så er alting både konstruktivt og brugbart for alle det kan alle vel mere eller mindre tilslutte sig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2014 Sålænge man skriver hvad man vil OG tænker på andre mens man gør det - så er alting både konstruktivt og brugbart for alle det kan alle vel mere eller mindre tilslutte sig.. Jep, men prøv selv at praktisere det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2014 (edited) Hold op en børnehaveklasse, mudderet bliver kastet frem og tilbage fra tråd til tråd, selv efter låste tråde popper der nye op, jeg kunne forstille mig at Administrationen ofte spiller dette spil som er på Bakken, hvor du med en hammer skal slå klovnen ned og nye klovne popper op slap nu af folks... PS. Savner faktisk lidt Fickenstein og Game Over Guy (de gange de har været på chatten var de altså flinke nok, deres skriverier er blot en rolle/maske) "Skurkerollerne" blev skudt ned... heltene på de hvide damecykler lever videre i EG filmen, men hvem får mon heltinden ? Der bør være plads til afstikkere og ukurante personligheden, træder de gentagne gange over strengen, jeg synes det er ok at sende dem ud på de evige jagtmarker, administrationen har sikkert uddelt flere gule kort inden det røde kort kom på banen. Om ulveflokken i fåreklæder ser/lugter blod eller ej, tja mennesker er flokdyr og nogen har tendens til at være medløbere og kanøfle andre og hælde vand på møllen, jeg vil mene disse personer er ligeså slemme til at ødelægge EG som skurkene, skurkene har en klar agenda nemlig at provokere og lave ballade. Og folk hopper i med begge ben og ser rødt... Spis nu brød til og tag en tår vand... nogle gange er det bedst at tie end at fare op. God forårsdag, der er noget i luften og det er ikke ballade Redigeret 10. Marts, 2014 af Nille 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg