Dillermand Junior 3700 Skrevet 8. December, 2024 (edited) Jeg lagde en anmeldelse op middag her lørdag fra min oplevelse i fredags intet nyt der. Nogen timer senere logger jeg på igen nu ved eftermiddagstid og så bliver jeg lidt overrasket min anmeldelse ligger ikke i Anmeldelser Sjælland København men derimod i underforummet Tidligere afholdte Sexevents. Lidt forvirret tænker jeg der lå den sgu da ikke før og det ville være første gang nogensinde at jeg har oprettet noget det forkerte sted Mit instinkt siger at tråden er blevet flyttet men der er ingen besked fra moderator i tråden om at den er blevet flyttet som jeg har set i andre tråde. Stapler har jo været offline i 14 dage i træk så det er kun @Bryan Mills så jeg skriver en PB til Bryan og hans svar bekræfter at han har flyttet tråden derudover er hans svar 100% ubrugeligt og intetsigende da det bare lyder “Pussy Party er et event” Jeg ved ikke lige hvad jeg skal bruge det svar til for som jeg svarer tilbage så er det ikke forkert at Pussy Party er et event men det gør da ikke En anmeldelse af pigerne og Pussy Partyet til et event det er da stadig en anmeldelse. Når jeg ser på underforummet Tidligere afholdt sexevents så er det et lettere ubrugeligt underforum fyldt med De annonceringer af sexeevents der ligger i Sexevents forummet der er blevet flyttet. Når jeg skriver ubrugelig så er det fordi det er lidt tilfældigt set udefra hvilke opslag fra Sexevents forummet der flyttes over i Tidligere afholdte sexevents forummet og hvilke der ikke gør. Som jeg skriver til Bryan så kan jeg overhovedet ikke finde logikken i den flytning en anmeldelse er en anmeldelse og bør ligge i anmeldelsestråden Men det mest åndsvage er som jeg skriver at nu blev denne anmeldelse så rykket over i den affaldsbøtte og elefantkirkegård som er underforummet “Tidligere afholdte sexevents” men der ligger stadig adskillige andre anmeldelser ligesom den stadig i anmeldelses forummet som er helt identisk med min flyttede anmeldelse, ved at være anmeldelser af pigerne og oplevelsen til et Sexevent. Så der er ingen linie i moderationen det er totalt tilfældigt hvilke de bliver i anmeldelser og hvilke der bliver smidt over i tidligere afholdte sexevents jeg tror faktisk den her er den eneste. Hvorfor bringer jeg det her op fordi: 1. Der er ingen klar moderator linie det virker komplet tilfældigt som om en eller anden bruger med ondt i røven har anmeldt opslaget og så har en julestresset Bryan Mills der er alene på pinden med hovedet under armen flyttet den i hastværk. 2. Det rammer lige ned i debatten om det døende. Eroguide forum og flugten af aktive brugere igen igen. Jeg er en af dem der stadig er aktive herinde ikke så meget i debatterne det er sjældent jeg gider dem, men min aktivitet ligger primært i at komme med svar til brugere og især forslag til efterlysninger og så anmeldelserne. Men det her gør mig sgu træt og får mig til at overveje om jeg overhovedet gider bidrage når en anmeldelse som jeg bruger tid på skrive og justere i og så lægge op, for derefter hurtigt at efterredigere med aktive annonce links, tags og endelige rettelser og så få timer efter så er den fjernet fra anmeldelses forummet og lagt i “Allerede Afholdte Sexevents” underforummet som de færreste gider at glo på eller læse i. Når hele formålet med anmeldelsen er at den er synligt i anmeldelsesforummet som flere brugere læser så folk kan læse den og så ud fra den beslutte om man selv vil besøge kvinderne eller ej eller om feks. Pussy party er noget for en eller ej. 3. Bryans svar er mildest talt ubrugeligt og et symptom på at lige nu modererer han helt alene og magter ikke engang at svare ordentligt med noget der bare minder om en forklaring på moderator linien. Redigeret 8. December, 2024 af Dillermand Junior 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 8. December, 2024 Her følger i øvrigt 15 andre tråde som den der blev flyttet, der er af piger fra specifikke sexevents der stadig ligger i Anmeldelser Sjælland København eller i Anmeldelser BDSM bare som eksempel på den manglende linie og hvorfor det er ulogisk at den ene anmeldelse er blevet flyttet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 8. December, 2024 To af de 15 eksempler på anmeldelser der ikker er blevet rykket er bla. af Pussy Party 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 8. December, 2024 Dillermand Junior skrev, for 6 timer siden: To af de 15 eksempler på anmeldelser der ikker er blevet rykket er bla. af Pussy Party Brok, brok, brok. Har lige læst dit indlæg igen, og det er da et klokkeklart afholdt sexevent. Så det er korrekt, at det er flyttet. Godt at moderatorerne af og til lykkes med at rydde op i fejlplacerede indlæg. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridolfo 246 Skrevet 8. December, 2024 @Dillermand Junior er du ok? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 8. December, 2024 Benjamin skrev, 1 time siden: Brok, brok, brok. Har lige læst dit indlæg igen, og det er da et klokkeklart afholdt sexevent. Så det er korrekt, at det er flyttet. Det er en anmeldelse fra et et sex event Og der ligger 15 andre anmeldelser der ikke bliver rykket samme sted hen det giver ingen mening hvis der modereres så lemfældigt og uden en rød tråd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 8. December, 2024 Ridolfo skrev, for 25 minutter siden: er du ok? Svaret er nej jeg synes moderationen herinde er mildt sagt lige til at lukke op og skide i efterhånden Det handler om hvor vidt man overhovedet gider skrive noget længere når det virker som om moderatorerne direkte modarbejder aktivitet herinde på forummet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 650 Skrevet 8. December, 2024 Benjamin skrev, for 1 time siden: Brok, brok, brok. Har lige læst dit indlæg igen, og det er da et klokkeklart afholdt sexevent. Så det er korrekt, at det er flyttet. Det er en anmeldelse af et sexevent ikke selve sexevent opslags tråden. Som jeg ser det ,er forum “allerede afholdte sexevent” der hvor tråde oprettet i sexevent flyttes hen efter afholdelsen, ikke anmeldelser af disse. Måske moderator @Bryan Mills har kommet til at flytte den forkerte alså @Dillermand Junior indlæg og ikke tråden om opslaget pussy party under sex event. Vi skal også huske at arbejdet som moderator er frivilligt og tidskrævende som Bryan Mills før har skrevet, og i fravær af stabler har han nok at se til. Jeg håber at denne anmeldelse flyttes tilbage til rette forum “anmeldelser”, så andre kan læse om dette skønne event og det er opslaget om pussy party i sex event der flyttes det rette sted, som jo nok havde været meningen fra starten af moderator. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 650 Skrevet 8. December, 2024 Lige til orientering så har moderator flyttet din anmeldelse tilbage hvor den høre til @Dillermand Junior. Tak til @Bryan Mills for dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9535 Skrevet 8. December, 2024 Det kunne nok have været håndteret lidt mere elegant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 8. December, 2024 (edited) Swarley skrev, for 48 minutter siden: Det er en anmeldelse af et sexevent ikke selve sexevent opslags tråden. Som jeg ser det ,er forum “allerede afholdte sexevent” der hvor tråde oprettet i sexevent flyttes hen efter afholdelsen, ikke anmeldelser af disse. Det er også min opfattelse at det er det som er meningen, og jeg tror også at moderatorer gør deres bedste på grundlag nogle umulige arbejdsvilkår. Hvis der består et kronisk misforhold mellem omfanget af en arbejdsopgave og ressourcerne til at kunne udføre den, vil det uværgeligt komme til udtryk som det muliges kunst. Og resultatet bliver derefter, det er ikke moderators skyld! Som jeg ser det bør bolden her skydes over på ejers banehalvdel, ejeren bør gøre op med sig selv om han ønsker at bakke sine egne moderatorer og sidens brugere op med de ressourcer der skal til. Eller om han bare ønsker at lade udviklingen gå sin gang uanset hvor det fører siden hen, om så til graven? Hedomax.com i sin tid gik ned på anarki, frie tøjler og utilstrækkelig eller ingen moderation. Samme kan ske for EG hvis moderationen giver op, jeg er glad for at jeg ikke er i deres sko. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 8. December, 2024 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 8. December, 2024 Swarley skrev, for 4 timer siden: Lige til orientering så har moderator flyttet din anmeldelse tilbage hvor den høre til @Dillermand Junior. Tak til @Bryan Mills for dette. Tak for infoen og tak til @Bryan Mills for at flytte den tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1171 Skrevet 8. December, 2024 Jeg har måske lidt svært ved at forstå hvorfor du bruger så meget krudt på at få en anmeldelse flyttet? Det gør da ikke en hat forskel om den ligger det ene eller andet sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 8. December, 2024 MrLovaLova skrev, for 6 minutter siden: Jeg har måske lidt svært ved at forstå hvorfor du bruger så meget krudt på at få en anmeldelse flyttet? Det gør da ikke en hat forskel om den ligger det ene eller andet sted? Det kan jeg godt forstå han gør. Der er lagt meget engagement i den anmeldelse, og selvfølgelig ønsker han at den får maksimal opmærksomhed ved at den ligger i det rette forum. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 8. December, 2024 (edited) MrLovaLova skrev, for 13 minutter siden: Jeg har måske lidt svært ved at forstå hvorfor du bruger så meget krudt på at få en anmeldelse flyttet? Det gør da ikke en hat forskel om den ligger det ene eller andet sted? Ikke for dig måske det er jo derfor du ikke forstår jeg har nemlig forklaret hvorfor For mig er Allerede afholdte sexevents en skraldespand for gamle annonceringer der ikke længere er relevante. Jeg læser selv nærmest aldrig noget i den del af forum fordi det som sagt er events der er afholdt som man ikke kan tilmelde sig længere ergo en skraldespand. Jeg trykker marker som læst og ignorerer selv det underforum for der er nærmest aldrig noget relevant at læse i det. Og i den skraldespand synes jeg ikke at en anmeldelse der var under et døgn gammelt hørte hjemme derfor. Derudover handlede det om det principielle i det, er det her reglen og er der en rød tråd i at flytte den derover eller er det tilfældigt og en smule sært at den blev mens 15 andre tilsvarende anmeldelser ikke bliver rykket. Derfor Hvis man stadig ikke forstår så fred være med det det er rettet nu og det er jeg tilfreds med. Redigeret 8. December, 2024 af Dillermand Junior 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1171 Skrevet 8. December, 2024 (edited) Det kan være du vælger at se det som en skraldespand, men hvis man kigger i de enkelte tråde for allerede afholdte sexevent ligger der også beretninger/anmeldelser fra andre. Giver det ikke også mest mening at flere kan anmelde det samme sexevent og så holde det samlet der? Jeg ved andre fora bruger denne metode hvis der har været en eller anden form for arrangement. Der mangler måske en eller anden form for ensretning så anmeldelser af sexevent bliver placeret ensrettet, eftersom det kan være til så stor frustration for nogle. Det jeg mener med at det i princippet kan være lige meget er at uanset hvor den ligger, så benyttes anmeldelser jo af mange i forbindelse med søgefunktionen hvis arrangørene eller en GP laver en annonce. Om et par dage ligger din anmeldelse på side 2 alligevel og er lige så meget "skraldespand" som allerede afholdte sexevents. Jeg vil nok bare kalde det et brugbart arkiv over gode/dårlige oplevelser. Redigeret 8. December, 2024 af MrLovaLova rettet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 8. December, 2024 MrLovaLova skrev, for 6 minutter siden: Om et par dage ligger din anmeldelse på side 2 alligevel og er lige så meget "skraldespand" uenig der popper stadig bestemte anmeldelser op her og der som nogen brugere kommenterer i langt efter de har ramt side 2, side 5 mm. Uanset hvad så er jeg tilfreds med at den blev flyttet tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14170 Skrevet 9. December, 2024 Hvis man blot laver en god og let søgbar overskrift - så er det ikke så vigtigt, hvor et indlæg ligger og mange underkategorier kunne undværes - men mange brugere forstår ikke at bruge søgefunktionen og desværre heller ikke at lave en relevant overskrift: Hvormange overskrifter lyder ikke sådan her: hvem har besøgt hende her? Det kan kun være fordi, de aldrig selv har brugt søgefunktionen og søgt på: "hende her". Mange efterlysninger fører også til en anmeldelse - men så bliver det et stort arbejde for moderatorerne at flytte en efterlysning over i anmeldelser - derfor har jeg flere gange foreslået at anmeldelser og efterlysninger simpelthen blev slået sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 9. December, 2024 Jernsvinet skrev, for 3 timer siden: Hvis man blot laver en god og let søgbar overskrift - så er det ikke så vigtigt, hvor et indlæg ligger og mange underkategorier kunne undværes - men mange brugere forstår ikke at bruge søgefunktionen og desværre heller ikke at lave en relevant overskrift: Hvormange overskrifter lyder ikke sådan her: hvem har besøgt hende her? Det kan kun være fordi, de aldrig selv har brugt søgefunktionen og søgt på: "hende her". Ofte er det nemmere at søge efter indlæg på Eroguide.dk på Google, hvor EG indgår i søge kriteriet end det er at søge efter samme på EG. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14170 Skrevet 9. December, 2024 (edited) Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Ofte er det nemmere at søge efter indlæg på Eroguide.dk på Google, hvor EG indgår i søge kriteriet end det er at søge efter samme på EG. Venlig hilsen Rejsenetværk Ja, det har jeg også bemærket - og da google ikke er så emsige med stavemåden - så vores ordblinde venner burde også kunne finde ud af noget ved at søge på: "hind her" - og det får de da også: https://www.nottinghampost.com/news/nottingham-news/drunk-walked-funeral-parlour-exposed-2728190 hvilket nok heller ikke er helt med siden af mht. hvornår, hvordan og hvad de søger Redigeret 9. December, 2024 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg