Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde for nylig igen fornøjelsen af Zara

https://nympho.dk/n14518/4451/zara-petite-gfe-pse-video.

Det var efter en julefrokost hvor jeg vågnede med jammerlige tømmermænd der blev slået ned med kodimagnyl og blev afløst af den velkendte dagen derpå liderlighed som nogen sikkert udmærket kender til.

Zara var mit bedste bud den dag og jeg lavede en aftale med hende tæt på Politigården, så jeg valgte det offentlige istedet for at køre bil med promille risiko.

Zara var i godt humør og hun spurgte ind til mine ønsker. Virkelig god stil. Jeg lagde ud med et langt blow hvor jeg bare kunne ligge på ryggen og nyde mens hun bearbejdede mig tålmodigt. Herefter sex I forskellige stillinger men hun var særligt flink til at ride mig længe med hendes fine små bryster indenfor slikke afstand af min tunge. Med hårde tømmermænd lod jeg hende bare ride længe men herefter tog jeg hende bagfra og hvilken nydelse det er at holde om hendes lille faste velskabte popo og støde op i hende. 

Til sidst måtte jeg kaste mig ned på sengen af udmattelse og jeg lod hende dræne min alkohol holdige ladning med sin mund.

Zara får mine varmeste anbefalinger og da jeg vaskede min bedste ven efterfølgende kunne jeg se at jeg var helt rød og lettere øm. Zara tager godt fat om lille manden med både mund og hendes stramme kærligheds grotte. Jeg kunne mærke Zara længe efter vores møde.

/B

Skrevet
ButterflyMan skrev, den 06.12.2024 at 0:14:

Recent am avut din nou plăcerea lui Zara

https://nympho.dk/n14518/4451/zara-petite-gfe-pse-video .

A fost după un prânz de Crăciun în care m-am trezit cu o mahmureală mizerabilă care a fost doborâtă cu kodimagnyl și a fost înlocuită cu binecunoscuta lascivie de a doua zi pe care probabil că cineva o cunoaște foarte bine.

Zara a fost cel mai bun pariu al meu în acea zi și mi-am făcut o programare cu ea aproape de Postul de Poliție, așa că am ales publicul în loc să conduc cu risc de alcool.

Zara era bine dispusă și mi-a întrebat despre dorințele mele. Un stil foarte bun. Am început cu o lovitură lungă în care puteam să mă întind pe spate și să mă bucur în timp ce ea mă lucra cu răbdare. După aceea, sex în diferite poziții, dar ea a fost deosebit de bună să mă călărească mult timp cu sânii ei drăguți la distanță de lins de limba mea. Cu o mahmureală severă, am lăsat-o să călărească mult timp, dar apoi am luat-o din spate și ce plăcere este să-i țin fundul micuț și bine bine și să-l împing în ea. 

În cele din urmă, a trebuit să mă arunc pe pat de epuizare și am lăsat-o să-mi scurgă încărcătura alcoolică cu gura.

Zara primește cele mai calde recomandări ale mele și atunci când mi-am spălat cel mai bun prieten după aceea, am putut vedea că eram complet roșie și ușor dureroasă. Zara prinde bine omulețul atât cu gura, cât și cu peștera ei strânsă a iubirii. L-am simțit pe Zara mult timp după întâlnirea noastră.

/B

Thank u dear for your time And for this beautiful words . I return to Copenhagen And hope we meet again.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Tak for anmeldelse.

Jeg har mange gange tænkt på at give hende et forsøg,  men har været lidt usikker på om hun leverer varen.

Det lyder det til at hun gør, så hun er kommet på min liste.

Skrevet
  • Author
Blow lover skrev, den 23.12.2024 at 17:37:

Hvordan er Zara’s evner til blow job? Sutter hun godt?

Blow er en individuel smagssag som vin, film, musik og andre af livets nydelser. Jeg kan kun anbefale dig at lave din egen vurdering. Der er i hvert fald intet negativt i min anmeldelse der skulle afskrække dig fra det - tværtimod 

/B

Skrevet

Tak, ButterflyMan. Enig i at det er en individuel vurdering, hvorvidt et blæs er godt eller ej. Dog er de fleste enige om, hvilke piger der sutter godt, eksempelvis Cecilia eller Baleri. 

Jeg kan forstå, at intet taler for, at Zara giver et ringe blæs. Det var et tydeligt svar på min forespørgsel. Tak for din tilbagemelding. 

Skrevet
  • Author

Undskyld mit lidt uld i mund svar. Jeg er bare bange for at skrive noget pigen ikke kan leve op til. Prøv hende endelig hun vil helt sikkert forsøge at opfylde dine ønsker hvis du formulerer dem klart inden kampen starter.

/B

Skrevet
Blow lover skrev, den 23.12.2024 at 17:37:

Hvordan er Zara’s evner til blow job? Sutter hun godt?

Excellent is my opinion. Eye contact and a good listener. Tell her how you want it, she is eager to please :x

Skrevet

Hun må virkelig være en 50/50 oplevelse. 
Ellers har jeg bare ramt hende på en kanon dårlig dag, med tillæggende ikke eksisterende kemi. Det var en kanon ringe oplevelse og penge som jeg nok havde været mere underholdt af, at ha sat ild til.  

Skrevet
McLovin skrev, den 8.1.2025 at 16:39:

Ellers har jeg bare ramt hende på en kanon dårlig dag, med tillæggende ikke eksisterende kemi. Det var en kanon ringe oplevelse og penge som jeg nok havde været mere underholdt af, at ha sat ild til.  

Then it must be my looks and charm B)

Skrevet

Hun er blandt mine top 5 dårligste oplevelser 

Skrevet
Loppan skrev, den 7.1.2025 at 23:37:

Excellent is my opinion. Eye contact and a good listener. Tell her how you want it, she is eager to please :x

@Loppan I had exact same experience on my both of my visits, very good blow jobs with eye contact and variation in depth and pace.

McLovin skrev, den 8.1.2025 at 16:39:

@McLovin Øv! det lyder rigtigt ærgerligt, som jeg andetsted på dette site har skrevet, så tror jeg at hun vitterlig er en pige der deler vandene, jeg har haft forrygende oplevelser med hende, ligesom flere andre, men jeg kan også se anmeldelser der er helt i den anden ende af spektret. Meget levende beskrivelse af at du havde haft mere underholdning ved at brænde pengene  -til gengæld havde det været en kortere fornøjelse, med mindre du havde hævet beløbet i halvtredsere og brændt dem en efter en ;)

Sleins skrev, for 3 timer siden:

Hun er blandt mine top 5 dårligste oplevelser 

@Sleins av for den, det understreger, for mig, blot min ovenstående pointe, ærgerligt at betale for en dårlig oplevelse, hvad var det der gik galt? Jeg prøver på ingen måde at bortforklare på pigens vegne eller pege fingre, jeg er blot nysgerrig.

Loppan skrev, for 10 timer siden:

Then it must be my looks and charm B)

Jamen @Loppan er du ikke svensker? Det lyder pudsigt...:shock:

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

@Loppan 

Jeg ved simpelthen ikke hvad problemet var, efter pengene var afleveret forsvandt smilet.

Jeg forestiller mig det må være et kemi spørgsmål. 

Skrevet
  • Author

Jeg tror bare vi må konkludere det indlysende nemlig at en anmeldelse er et udtryk for den personlige oplevelse man havde på et givent tidspunkt med en GP. Der er ingen garanti for senere besøg. 

Min oplevelse var fin som jeg har beskrevet.

/B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.