Hop til indhold

Er disse piger handlet? (Fundet et mønster)

Featured Replies

Skrevet

Hej. Jeg har lagt mærke til et mønster, når jeg scroller på Annoncelight. Måske har I også set det? Jeg støder ofte på de samme typer annoncer: forskellige piger på billederne, men altid med samme opsætning og titler.

Det er typisk profiler med MEGET attraktive piger, ofte latinoer, og de er altid 10/10. Ligner næsten noget der er fake men det er det ikke. Jeg har besøgt flere af dem, og pigerne er af ofte af allerhøjst klasse. Adresserne er også rigtig pæne og ligger i storbyer som Århus, Viby, Kolding, Vejle, Herning og Randers. Pigerne flytter rundt mellem byerne, og billederne på annoncerne skiftes ud, men layoutet og priserne forbliver de samme. De er typisk to og to sammen på adresserne. Når jeg spørger pigerne hvor lang tid de bliver i byen siger de altid en uges tid, og nævner at de skal til en af overstående byer efter. Der mangler aldrig piger på adresserne, og når den ene pige rejser hjem igen, så kommer der bare en anden der ser ligeså godt ud.

Rufferi er selvfølgelig noget lort, men lige i dette tilfælde virker det til at begge parter får noget ud af det. Jeg syntes det ligner et særtilfælde, da det virker mere “prestige” end hos andre piger. Det bliver slet ikke gjort på samme stil hos feks bordellerne og de østeuropæiske piger. Er jeg den eneste der har besøgt eller lagt mærke til det?

Jeg ved ikke præcis, hvordan det fungerer, men nogen må tjene KASSEN på det her. Jeg har aldrig oplevet, at disse piger ser ud til at have det dårligt – tværtimod. De er altid unge, glade og meget smukke. Stederne er som sagt rene, og ligner slet ikke de typiske billige lejligheder. Her er blot nogle af eksemplerne på pigerne.

Vejle:

https://annoncelight.dk/showad/407687

https://annoncelight.dk/showad/410019

Århus/viby

https://annoncelight.dk/showad/416125

https://annoncelight.dk/showad/390116

https://annoncelight.dk/showad/416774

Herning: 

https://annoncelight.dk/showad/414385

Aalborg

https://annoncelight.dk/showad/416730

https://annoncelight.dk/showad/405531

Skrevet

Kan ikke svare på om pigerne er handlede eller ej.

Men har sikkert samme bagmænd/pimp.

Skrevet

Jeg tror de alle er på det samme setup. 50% til bagmanden 50% til pigen.
Det kan også være fordelingen er noget ala 70% til pigen og 30% til bagmanden.

Skrevet
ThaiErdetbedste skrev, for 39 minutter siden:

Ja!

Hvordan ved du de er handlet ?

Skrevet
h3h3h3h3 skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror de alle er på det samme setup. 50% til bagmanden 50% til pigen.
Det kan også være fordelingen er noget ala 70% til pigen og 30% til bagmanden.

Stop stop de betaler dags leje som er fair nok. Ellers kunne du/vi ikke få noget på den dumme vel ? 

% er thai som gør det fx 50-50 eller 60-40 hvor at huset betaler annonce og mad så er det 60 til huset og 40 til pige ; ) 

Skrevet

Det er svært at svare på, om de pågældende piger er udsat for menneskehandel.

Der vil være tale om menneskehandel, hvis bagmændende har anvendt ulovlig tvang, frihedsberøvelse, trusler, retsstridig udnyttelse af en vildfarelse eller anden utilbørlig fremgangsmåde med henblik på at udnytte pigerne til prostitution. 

Så en eller flere af de ovenstående fremgangsmåder skal være anvendt og der skal være tale om udnyttelse. Kriteriet om udnyttelse vil formentlig allerede være opfyldt, hvis bagmændende tjener penge på pigernes prostitution.

Skrevet
Farvel25 skrev, for 7 minutter siden:

Ellers kunne du/vi ikke få noget på den dumme vel ? 

Det er ikke vist ikke en OK begrundelse for hvad som helst.

Men det ligner ikke menneskehandel, nærmere at det er velorganiseret!

Skrevet

Godt spottet - kandenklappe.    Der kan vist ikke være tvivl om at pigerne med samme flytte mønster, og med samme annonce tekst ikke selv styrer deres hverdag, - uanset om de smiler, er kønne eller er sure.
Men hvem styrer dem så?? - det gør bagmændene vel, - og uanset at du mener pigerne er af højeste klasse, så er rufferi forbudt her i landet, - netop derfor vil det være fint med en politianmeldelse.
Jeg tvivler også meget på at pigerne og deres bagmænd betaler skat af den indkomst de knalder sig til her i landet.

Skrevet
Farvel25 skrev, for 8 minutter siden:

Stop stop de betaler dags leje som er fair nok. Ellers kunne du/vi ikke få noget på den dumme vel ? 

% er thai som gør det fx 50-50 eller 60-40 hvor at huset betaler annonce og mad så er det 60 til huset og 40 til pige ; ) 

Hvis den såkaldte dagsleje ikke er i overensstemmelse med den almindelige leje på markedet, så er det ikke "fair". 

Hvis det lejedes værdi eksempelvis er på 10.000kr om måneden, så må daglejen groft sagt ikke overstige 333 kr om dagen.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 7 minutter siden:

Hvis den såkaldte dagsleje ikke er i overensstemmelse med den almindelige leje på markedet, så er det ikke "fair". 

Hvis det lejedes værdi eksempelvis er på 10.000kr om måneden, så må daglejen groft sagt ikke overstige 333 kr om dagen.

Ingen udenlandske betaler markeds prisen. 
de bliver alle sammen udnyttet på det groveste. 

Når folk tænker handlet så forstiller de sig at pigerne står på en række og bagmanden vælger dem ud en efter en. 
og der efter sender dem til Dk. 

der er meget mere i ordet handlet end det. 

Skrevet

En ruffer er en person, som tjener penge på andres prostitution. Ofte lejer han eller hun værelser ud til den prostituerede på et bordel og tager derved en andel af indtjeningen. En ruffer kan straffes med fængsel i op til fire år.

Skrevet
Kandenklappe skrev, for 8 timer siden:

Jeg har lagt mærke til et mønster

Du har formentlig ret. Samme mønster kan konstateres blandt visse af de østeuropæiske GPer, gætter jeg på ud fra det, som er blevet beskrevet i andre tråde og i DRs podcast om “Det brændte bordel”. To væsentlige parameter synes at være,, i hvor høj grad pigernes “hjælpere” er i stand til at hverve tilstrækkeligt med piger samt finde og fastholde egnede steder, som pigerne kan arbejde fra. Efterspørgslen er der, uanset landsdel. Eller måske skulle man sige uanset land, for pigerne roterer også mellem flere lande, virker det til.

Kandenklappe skrev, for 8 timer siden:

nogen må tjene KASSEN på det her.

Ja, det kan du være sikker på! Om vi når op på et tocifret milliardbeløb i omsætning årlig i købesexindustrien, ved jeg ikke, men det nærmer sig. Sælger en pige to halve og to hele timer i snit dagligt i en uge (hvilket nok er lavt sat, især hvis det er attraktive piger), så er der omsat for mere end 100.000 kr på tre uger.

Pigen burde få det meste heraf, men det gør hun ikke. Men selvom hun bliver hustlet og ender med at stå med fx 15.000 kr, så er det stadig væsentligt mere, end hun ville kunne tjene i sit hjemland. Bliver hun pænt behandlet, hvilket desværre ikke er en selvfølge, kan det også være en ok deal for hende, selvom bagmanden bliver den rige og udnytter hende groft. Det er den pæne udlægning.

Der, hvor det bliver rigtigt ulækkert er, når bagmanden fratager pigen muligheden for at stoppe, når hun vil det. Og hvis han undervejs “holder hendes penge”, kan det hurtigt blive noget, som minder om tvang.

Skrevet

Jeg tænker at de piger selv har valgt at tage til Danmark. Der er ikke nogen af dem der tilbyder sex uden kondom og i de fleste af annoncerne står der "I dont offer sex without".

Nogen har nok hjulpet dem med at finde steder at arbejde,  men hvad de betaler for det er rent gætteri. Så ingen ved om det er en fair pris de betaler i husleje. 

Mange af pigerne tager til Danmark for at tjene flere penge,  som jeg skrev i en anden tråd så koster en time sex i Columbian 147kr, har kan de få mere end 10 gange så meget.

Redigeret af lille_peter

Skrevet
lille_peter skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænker at de piger selv har valgt at tage til Danmark. Der er ikke nogen af dem der tilbyder sex uden kondom og i de fleste af annoncerne står der "I dont offer sex without".

Nogen har nok hjulpet dem med at finde steder at arbejde,  men hvad de betaler for det er rent gætteri. Så ingen ved om det er en fair pris de betaler i husleje. 

Mange af pigerne tager til Danmark for at tjene flere penge,  som jeg skrev i en anden tråd så koster en time sex i Columbian 147kr, har kan de få mere end 10 gange så meget.

Selvom du tænker at pigerne selv har valgt Danmark, - så er det jo ikke sikkert at du har ret.  Det er også et gætteri om at de selv kan finde en lille kælderlejlighed til at arbejde i, -  men en ting er da lysende klar for de piger som rejser den halve jord for at lande i en lille by i Danmark, - de har haft nogen som hjælper dem, - og de kaldes bagmænd, - og det som de driver når de udlejer en lejlighed til pigerne kaldes rufferi.

Skrevet
lille_peter skrev, for 4 timer siden:

Derfor kan der skam stadig være tale om menneskehandel i forbindelse med Trådstarters observationer. 

Det handler om udnyttelse. Pigerne kan komme frivilligt, men hvis de fx udnyttes økonomisk (selvom de tjener mere end i hjemlandet) kan menneskehandlere stadig få lange fængselsstraffe. Det er der flere eksempler på, dog bliver alle domme ikke ‘registreret’ som menneskehandel, men anklagemyndigheden vælger en paragraf hvor en domfældelse er sikrere. Tit ønsker Politiet blot personerne bag menneskehandel bag tremmer og så rejses der tiltale efter den paragraf der mest sikkert fører til domfældelse.

Og nej, det er ikke alle domme (om menneskehandel) der får spalteplads i Ekstra Bladet, men de er der.

Der er de klassiske røde flag i TS observation, men til betryggelse har både PET og NSK kortlagt branchen for længst og slår til i de største sager eller efter konkret politisk ønske.

Den lokale landbetjent kan ikke gøre det store udover at registrere og videregive oplysninger til fx NSK.

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet
Farvel25 skrev, for 8 timer siden:

Hvordan ved du dog det? Det er jo pivulovligt, det du oplyser.

Er det et råd til TS at han spørger pigerne for at få bekræftet sin observation? For det vil være med til at afklare Trådstarters spørgsmål.

Evt kan TS videregive sin tvivl til relevant myndighed og sætte en opklaringsproces i gang af den vej/en registrering af stederne hos NSK (stederne kan såmænd allerede være registreret og under observation. Hvem ved)

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet

Jeg ville ønske folk gjorde rede for hvordan de ved noget eller hvorfor de tror noget og ikke bare slynger løse påstande ud. Det kan da godt være det er rigtigt men det er jo umuligt at gennemskue hvad der er op og ned når man bare slynger tal ud som 50/50 eller 40/60. Så kunne det jo lige så godt være 33/67 eller 75.5/24.5. Jeg tror ikke man kan sammenligne 1:1 med thaier. Uden at kende dem så godt tænker jeg ikke alle thaierne har EU pas lige som dem der kommer fra Spanien? Og der er ikke muttere tilstede i lejligheden som der nogen gange er hos thaier.

Det er ikke alle pigerne der er idioter. Man kan godt rejse i Danmark uden at tale et ord engelsk eller dansk. I anden tråd er der gjort rede for at man f.eks. kan scanne et skilt og få det oversat fra dansk til spansk. Lige så vel som pigerne sagtens kan læse danske hjemmesider uden at kunne et ord dansk eller spørge om hjælp med Translate. Pigerne har en indstilling i Chrome der gør at den automatisk oversætter til spansk. Nogen af pigerne hjælper hinanden. Det er ikke alle piger der har rejst den halve jord igennem, nogen har rejst fra Spanien hvor de bor. I enkelte tilfælde ved jeg at de bor i Spanien. Så en gang en pige der selv havde kørt hele vejen fra Holland og hendes bil stod uden for med hollandske plader. Dermed ikke sagt at de ikke får eller kan få hjælp.

Det TS skriver lyder ikke godt, for mig lyder det som om der er noget der ikke er optimalt. Jeg kan godt forstå at pigerne kan være med på det alligevel. Man skal ikke skære alle lande over en kam men der er steder hvor forholdene desværre er rigtig dårlige for mange mennesker. Det er kompliceret, for det er svært at se det som et problem hvis pigen synes det er en fair deal. Men der kan måske alligevel være et problem hvis folk udnyttes mere end hvad rimeligt er efter vores egen målestok.

Jeg har stor respekt for pigerne på Sjælland men jeg ville ikke sige at de alle sammen er unge, af højeste klasse og ligefrem 10/10, og nogen af stederne er ikke specielt gode. Det undrer mig at der er forskel på pigerne på Sjælland og Jylland. Jeg tror ikke på at pigerne på Sjælland er udsat for fysisk tvang, det ville være usædvanligt, og jeg tror ikke de ville finde sig i det.

Ang. husleje: jo, nogen af os ved hvad nogen af pigerne betaler og efter min mening betaler de en urimelig husleje. Det skyldes at nogen af pigerne brokker sig over at det er dyrt. Det finder man ud af når man forstår hvad de siger og besøger dem mange gange og de har tillid til en. Det er ikke fair at de skal arbejde så meget bare for at leve og først bagefter kan drage fordel af deres arbejde. Jeg mener der er et problem i forhold til hvad der er rimeligt. Det er en svær problemstilling for man kan jo heller ikke anmelde det hvis pigen selv har valgt arbejdet. Jeg ville gerne have lejet ud til de priser hvis jeg mente det var lovligt. Der er et sted hvor pigerne kan se hvilke lejligheder der er tilgængelig og hvad de koster og  skrive sig op. Det er ikke alle der bliver flyttet rundt som kvæg, det tror jeg ikke er almindeligt.

Skrevet
Kandenklappe skrev, den 4.12.2024 at 23:58:

Hej. Jeg har lagt mærke til et mønster, når jeg scroller på Annoncelight. Måske har I også set det? Jeg støder ofte på de samme typer annoncer: forskellige piger på billederne, men altid med samme opsætning og titler.

Det er typisk profiler med MEGET attraktive piger, ofte latinoer, og de er altid 10/10. Ligner næsten noget der er fake men det er det ikke. Jeg har besøgt flere af dem, og pigerne er af ofte af allerhøjst klasse. Adresserne er også rigtig pæne og ligger i storbyer som Århus, Viby, Kolding, Vejle, Herning og Randers. Pigerne flytter rundt mellem byerne, og billederne på annoncerne skiftes ud, men layoutet og priserne forbliver de samme. De er typisk to og to sammen på adresserne. Når jeg spørger pigerne hvor lang tid de bliver i byen siger de altid en uges tid, og nævner at de skal til en af overstående byer efter. Der mangler aldrig piger på adresserne, og når den ene pige rejser hjem igen, så kommer der bare en anden der ser ligeså godt ud.

Rufferi er selvfølgelig noget lort, men lige i dette tilfælde virker det til at begge parter får noget ud af det. Jeg syntes det ligner et særtilfælde, da det virker mere “prestige” end hos andre piger. Det bliver slet ikke gjort på samme stil hos feks bordellerne og de østeuropæiske piger. Er jeg den eneste der har besøgt eller lagt mærke til det?

Jeg ved ikke præcis, hvordan det fungerer, men nogen må tjene KASSEN på det her. Jeg har aldrig oplevet, at disse piger ser ud til at have det dårligt – tværtimod. De er altid unge, glade og meget smukke. Stederne er som sagt rene, og ligner slet ikke de typiske billige lejligheder. Her er blot nogle af eksemplerne på pigerne.

Vejle:

https://annoncelight.dk/showad/407687

https://annoncelight.dk/showad/410019

Århus/viby

https://annoncelight.dk/showad/416125

https://annoncelight.dk/showad/390116

https://annoncelight.dk/showad/416774

Herning: 

https://annoncelight.dk/showad/414385

Aalborg

https://annoncelight.dk/showad/405531

Jeg er IKKE ekspert på området og synes stadig den her verden er ny.. Men da jeg havde min “første vagt”, betalte jeg en STOR procentdel til en anden mand. Jeg troede det var helt normalt og uundgåeligt at gøre…

Han havde også udenlandske piger, og fortalte, at hvis de kom herop frivilligt, gik der ikke lang tid før en “bagmand” kom og bankede på deres dør og så skulle de naturligvis betale til ham. De skulle have forskellige områder, lidt ligesom drug dealers, formoder jeg.. 

Jeg synes, at han var ret ubehagelig, overskred mine grænser også ift kommunikationen med jer mænd og lavede dobbeltbookinger mv for at sikrer, at der kom nogen. Jeg følte mig som en pengemaskine for ham. Jeg gav udtryk for, hvordan jeg ville gøre tingene, men kunne læse på telefonen når jeg ankom til mine vagter, at han var fuldstændig ligeglad med “mine ønsker/grænser” når han kommunikerede med kunderne..

Måske det er derfor i oplever, at udenlandske kvinder ikke overholder jeres aftaler over sms, det er ikke engang sikkert, at de er klar over, hvad der er blevet aftalt - det kan i hvert fald være en mulighed i nogle tilfælde.. 

Jeg var ved ham 3-4 gange.. Jeg er DANSK, og har svært ved at forestille mig, hvordan mon de udenlandske piger “blive behandlet”. Dette er Jylland, kan læse, at nogen måske tænker der kan være forskel på Jylland og Sjælland. Det håber jeg virkelig :unsure:

Skrevet

Mange tak for at dele dine oplevelser med os andre, @Tinapigen. Råt og ærligt indblik i den del af købesexuniverset, som vi mænd som oftest ikke ser.

Tinapigen skrev, for 3 timer siden:

Jeg troede det var helt normalt og uundgåeligt at gøre…

Hvad tænker du så om det i dag? Er det muligt for pigerne at undgå at skulle betale til en bagmand for “beskyttelse” eller hvad han nu ellers vil kalde det?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 16 timer siden:

Mange tak for at dele dine oplevelser med os andre, @Tinapigen. Råt og ærligt indblik i den del af købesexuniverset, som vi mænd som oftest ikke ser.

Hvad tænker du så om det i dag? Er det muligt for pigerne at undgå at skulle betale til en bagmand for “beskyttelse” eller hvad han nu ellers vil kalde det?

Jeg tror, på min korte tid, at jeg har lært, at du som dansk pige kan gøre fuldstændigt hvad du ønsker. Selvfølgelig skal der være én, der vil indvie i din aftale, men det er din krop og dermed har du også magten over den. 
Tror det er de færreste der vil risikere at afpresse en dansk pige…

I dag betaler jeg kun husleje og kan gøre lige hvad jeg vil. Hvis du skal have “beskyttelse” har det jo nok en eller anden pris - men igen, den kan du selv bestemme hvad skal være. Der er slet ikke noget arbejde, uden pigen, du skal bare finde det rette samarbejde.. :rolleyes: 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.