Hop til indhold
Rasmus52

privat Diskret husum st.

Recommended Posts

Guest Pool

Helt enig i alle jeres rosende ord om Bly, men 22 år det har hun efter hånden været i nogle år, ikke at det gør noget men hvorfor ikke bare være ærlig og skrive sin rigtige alder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Helt enig i alle jeres rosende ord om Bly, men 22 år det har hun efter hånden været i nogle år, ikke at det gør noget men hvorfor ikke bare være ærlig og skrive sin rigtige alder

Årh, helt ærligt Pool. Nu igen! Har du noget imod mig personligt, eller hvad er der galt med dig? 

Jeg er 22 år, det er jeg altså et par måneder endnu, nu det tilsyneladende er så vigtigt for dig må du gerne se den del af mit ID næste gang du besøger mig, hvis det kan få dig til at knytte sylten, for det er da belastende hele tiden at blive beskyldt for at lyve.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Jeg undskylde Bly jeg har intet imod dig som jeg skrive så holder jeg med alle som skrive rosende ord om dig.

Når det så er sagt så er det ca 2 år siden jeg var hos dig og der var du også 22 år, så det er muligt at du dengang bare ville gøre dig lidt ældre, så hermed min undskyldning.

Mvh Pool

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej

Bly har gode anmeldelser. med det er bare lidt svært at få lavet en aftale der holder

hun går meget op i at man melder afbud, som jeg godt kan forstå, men dette glæder vel også  hende.  

det er sku lidt kedeligt, når man holder i Husum at får et svar tilbage på sin sms " jeg er syg i dag "

og når man prøver at få bekræfte en aftale så kommer der svar tilbage så sent man ikke kan nå der til da det ikke alle

der opholder sig omkring Husum, når man skriver tilbage at man ikke kan når det til aftalt tid men er forsinket med 15min

bliver alt aflyst, selv om man skiver man vil prøve at nå det til aftalt til men det måske kun bliver til 5min forsinket,

bliver der ikke svaret på :???:

så pt. er det dem der har været heldig der kan anmelde bly

fra en der ked :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Når du gerne vil kommunikere herinde, så kan du ikke forvente at jeg kan tjekke beskeder hele tiden, futte.

Naturligvis kan du ikke bare komme lallende kl. 13.15, når vi aftaler kl. 13.00, jeg har en kalender der skal hænge sammen, derfor vælger jeg at aflyse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør jeg bestemt ikke, men når vi er igang med at skrive sammen så forventer du svare på det

Det gør du vil også

Også er det ikke første gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

... really people?

For helvede var det her ikke uddebatteret i sidste tråd?
Lad det nu ligge.

Pool kommer med en kommentar om hendes alder (givetvis "ris", men noget som faktisk er det præcise formål med denne tråd), og pludselig stimler alle fanboys sammen om at beskytte Bly's ære (hvilket IKKE er formålet med denne tråd).
Tag jer dog sammen.

Ikke alle får samme behandling som jer, vær glade for i får hvad i kommer efter - so have a coke and a smile, and shut-the-fuck-up.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Sjovt som sindene bliver bragt i kog når der er en som har det mindste negative at sige om Bly.

Jeg havde jo kun en lille kommentar om hendes alder, der udover roste jeg hende. Sikken en ballade. Og hvis nogen føler de er blevet dårligt behandlet med div. Afbud så er det vel deres ret at skrive om det. Det er jo det vi har dette forum til. Bare ikke når det handler om Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikken en ballade. Og hvis nogen føler de er blevet dårligt behandlet med div. Afbud så er det vel deres ret at skrive om det. Det er jo det vi har dette forum til. Bare ikke når det handler om Bly

Sålænge at tråden/indlæg ikke er blevet slettet/censureret, så har alle haft mulighed/ret til at skrive det de vil.

At der kommer kritik (både negativ og positiv) til en anmeldelse er noget der hører til, og viser, at anmeldelserne ikke nødvendigvis er den skindbarlige sandhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...