Hop til indhold
fafnersbane

eroguide - en tidsrøver?

Recommended Posts

Hvor meget tid bruger I daglig på EG? Det er selvfølgelig meget forskelligt, men nogen brugeres navne popper mere op end andres. Er det sådan, at det ligefrem kan være vanedannende at følge med på dette site, og er der nogen, der føler, at deres liv næsten "styres" af EG? Selv bruger jeg omkring en halv time daglig, er det atypisk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kikker da gerne ind et par gange dagligt, bare for at følge med.

Det er sikkert lige så vanedannende som facebook, måske ikke helt så slemt :)

Men altså, hvis jeg ikke på en eller anden måde fik noget ud af det, blev jeg hurtigt væk.

Og jeg er her ikke for at chatte. Kun for at læse og skrive.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor meget tid bruger I daglig på EG? Det er selvfølgelig meget forskelligt, men nogen brugeres navne popper mere op end andres. Er det sådan, at det ligefrem kan være vanedannende at følge med på dette site, og er der nogen, der føler, at deres liv næsten "styres" af EG? Selv bruger jeg omkring en halv time daglig, er det atypisk?

bruger eg ca 15 min i hverdagen-og lidt mere i week-end .eg en god side med meget liv.selvom Lolland-falster sjældent er med .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det svinger rigtig meget hos mig afhængig af hvad jeg ellers har på programmet i mit liv. Men at bruge flere eller mange timer herinde hver eneste dag og være allestedsnærværende over hele forummet som et par stykker er, det gider jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger rigtig meget tid herinde - primært på chatten, dog med skiftende aktivitet fra aften til aften. Jeg er single, og kommer oftest hjem fra job mellem 20.30 og 21.00, og så sidder jeg oftest med TV´et kørende i baggrunden, og computeren tændt - med EG-chatten kørende i baggrunden. Men hvis man udelukkende ser på hvor mange timer jeg er logget på ( ikke aktivt bruger på siden, da det kan veksle utroligt meget) snakker vi vel 3-6 timer dagligt, hvor jeg oftest laver andre ting samtidigt. Nogle dage bruger jeg måske kun 20-30 min. aktivt herinde, andre dage er det blevet til uafbrudt chat fra 21-04 :o

Er det for meget?? Muligvis - er det et problem??? Næ, jeg kan gøre hvad jeg vil, og skulle det tage for meget tid, og jeg hellere vil bruge tiden på noget andet, så gør jeg da bare det... der er kun mig til at træffe beslutningerne.

Alle de timer har så også resulteret i at jeg har udviklet et netværk - så det er ikke bare spildte ensomme timer foran skærmen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt for meget :-)

Jeg er vel logget ind mellem 3 og 4 timer dagligt. Nogle gange længere, nogle gange kortere. Det er så ikke det samme som at have fuld opmærksomhed på EG hele tiden. Den står bare i baggrunden. Det er vel på en måde vanedannende, at følge med herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er på kortere besøg flere gange om dagen. men nogen fornemmelse af det samlede tidsforbrug har jeg ikke.

Mit daglige virke foregår alligevel mestendels med computeren, og så er det nemt lige at skifte faneblad ind imellem for at se, hvad der bevæger sig i terrænet.

Min tilstedeværelse herinde er dog blevet meget selektiv, efterhånden som EG er vokset. Den omfatter først og fremmest debatten samt de strenge, hvor jeg har indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om vi bruger for meget tid på EG eller ikke, beror vel på om det tager tid fra andet vi skulle have brugt tid på eller ikke?

Her har jeg det som Montezi, jeg har lange arbejdsdage og arbejder på skæve tider, er single og har mange fridage.

Henlægger min aktivitet på EG til fridagene, da arbejdsdagene består i nærmest intet andet end at arbejde, sove og spise.

Den med netværket som Montezi er inde på kan jeg nikke genkendende til.

I takt med at jeg har udviklet mig til en 48 årig eneboer i min 2 v ejer på tredje, har jeg mistet det meste af det netværk, der har oplevet at få egen familie og komme videre i livet.

Også lidt selvforskyldt, men jeg kan altså ikke forliges med at være tredjeben i andres selskab, og har fundet ud af at jeg trives bedst på to eller tre mands hånd sammen med gode venner, nogle herinde fra.

Gerne flere sammen til købesex arrangementer eller Tysklands rejser.

Synes snart vi skulle tage og mødes i Chattens brunch klub igen :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min tilstedeværelse herinde er dog blevet meget selektiv, efterhånden som EG er vokset. Den omfatter først og fremmest debatten samt de strenge, hvor jeg har indlæg.

Hehe, du har indlæg i de flere tråde og er den meste (radio)aktive på EG, så din udtalelse

"Min tilstedeværelse herinde er dog blevet meget selektiv" er bob bob ! :P

Onani kan forekomme.... (hov jeg mener ironi) :D

Go' forårssøndag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ja gu er det en tidsrøver!!!

Men som flere skriver, så bruger man tiden som man gerne vil! man kan ikke kalde det for afhændig.... eller ikke for mit vedkommende. Har perioder hvor jeg ikke er her, enten fordi arbejdet tager overhånd eller lysten ikke er til det.

Bruger ofte Eroguide som et lille break i arbejdet.. har man nogle 10-15 timers arbejdsdage, kan det være rart med et lille afbræk, hvor man så ser mig i chatten i 10-20 min varighed. Meget hyggelig, og så kan man altid håbe på Daniella er der, så man har hendes røv at kigge på ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe, du har indlæg i de flere tråde og er den meste (radio)aktive på EG, så din udtalelse

"Min tilstedeværelse herinde er dog blevet meget selektiv" er bob bob ! :P

Onani kan forekomme.... (hov jeg mener ironi) :D

Go' forårssøndag

Hæhæ, så er den uartige dreng på spil igen.

Ja, du kan da godt have en pointe. Jeg tænkte nu i skriveøjeblikket mere på, at jeg i begyndelsen af EG's levetid læste alt fra ende til anden. Det gør jeg ikke mere. Heri ligger det selektive.

Fora som smbd, thai, Tyskland/FKK (undskyld til de germanske riddere) samt det øvrige udland er jeg kun undtagelsesvis inde på. Jylland ligeså  men det er jo også udland :lol: :lol:.

Gå du bare ud og onaner videre i det dejlige forårsvejr :P :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ, så er den uartige dreng på spil igen.

Ja, du kan da godt have en pointe. Jeg tænkte nu i skriveøjeblikket mere på, at jeg i begyndelsen af EG's levetid læste alt fra ende til anden. Det gør jeg ikke mere. Heri ligger det selektive.

Fora som smbd, thai, Tyskland/FKK (undskyld til de germanske riddere) samt det øvrige udland er jeg kun undtagelsesvis inde på. Jylland ligeså  men det er jo også udland :lol: :lol:.

Gå du bare ud og onaner videre i det dejlige forårsvejr :P :P

Jeg sidder faktisk og onaner i solen nu, dejligt :P

Det er helt legalt at man læser det som fanger ens interesse, jeg tror generelt heller ikke at jyderne læser så meget om Sjælland og omvendt. Havde du læst alt og kommenteret på alt samt deltaget i chatten ville du være fuldtidsbeskæftiget, selv "administrationen" kan magte at læse og følge med i alt.

Ja EG er en tidsrøver, men har man tiden til det eller kan arbejde parallel, er det vel ok ? Nogle ville hellere sidde og strikke, jeg vælger EG :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg holder meget af at være her og følge med. Jeg tror såmænd ikke at jeg ville blive mere aktiv på andre områder, hvis jeg droppede mine pauser og frikvarter her.

Så kort sagt "Jeg bliver stimuleret ved at benytte EG, og det er vel ikke så ringe endda"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kigger herinde fra morgen til aften.. nogen gange er der noget at svare på, andre gange er der ikke noget der fanger øjet.

På et tidspunkt synes jeg selv at det var lige lovligt meget :D så jeg valgte at sætte mig til "usynlig" :D

Jeg så din nyoprettede tråd sent i nat, men bestemte at det nok var bedst at vente med at svare, LOL

Men som sådan så tilsidesætter jeg ikke andre ting, for at være online herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg bruger den tid herinde jeg har lyst til... nogle gange slet ingen, andre gange et par timer...

især når jeg er på vagt om tirsdagen... for hvis det er en god vagt - så bliver jeg så glad og så har jeg lyst til at dele min glæde og så er EG jo stedet at gøre det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er da også en hel del herinde, ja faktisk bruger jeg EG som "overspringshandling" i visse tilfælde :grin:, så må opvaskemaskinen, tøjvasken, og andre dagligdags kedelige pligter liiige vente lidt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...