Rejsenetværk 9737 Skrevet 1. December, 2024 (edited) Jeg har netop haft en kortere ferie med begrundelse i afsporing. Til min overraskelse blev det mod sædvane ikke meddelt i tråden af moderator, men kun i en pb til mig personligt. Jeg har i perioden både kunnet logge på, læse med og modtage pb som jeg ikke kunne besvare fordi jeg ikke kunne skrive. Jeg havde foretrukket det hvis min ferie var blevet meddelt så alle kunne se det. Enkelte brugere herfra er jeg på mail med, men det er ikke alle jeg er det med som jeg skriver privat med på EG. Jeg synes derfor at der burde være en liste hvor det blev meddelt hver gang nogle får advarsler, karantæne og længden heraf. Også dem der bliver ekskluderet fort altid. Ikke nødvendigvis den eksakte årsag i alle tilfælde, men bare så man kan følge med i hvem der er dømt ude og hvor længe hver gang de er det. Det vil være nyttigt så alle kan forstå hvorfor man ikke får svar når man skriver en pb. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 1. December, 2024 af Rejsenetværk 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 1. December, 2024 Kære Rejsenetværk. der er åbenbart ingen regler på det område, det virker lidt på mig, som om det er nogle selvopfundne regler- læs stabler’s indlæg om advarsler. jeg har brug for kontakten med jer herinde, om anbefalinger, og give jer anmeldelser og gode råd, men jeg tør næsten ikke skrive mere, har vist fået 4 advarsler her i 2024. Når jeg skriver anmeldelser hygger jeg mig med et sjus, eller rødvin, og jo mere jeg skriver, so mere alkohol, og så smutter der et forkert ord med. Jeg har været i Afrika 3 gange de sidste 2 år, og har meget og skrive om, men jeg tør ikke, sæt jeg i forvirringen og liderligheden kommer til og skrive eks det der forbudte ord, om de dejlige afrikanere Jeg forstår godt der skal være nogle regler- vi er over 50.000 medlemmer, og enkelte kan træde lidt ved siden af- det genere ikke mig, hvis der kommer et enkelt eller flere udbrud, der måske ikke hører til her, men vi kan alle komme lidt uheldig afsted. go søndag ril alle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 328 Skrevet 1. December, 2024 Jeg er blevet meget forsigtig i den senere tid. Tør næsten ikke skrive mere, og da slet ikke fyre vittigheder af. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 1. December, 2024 @Serviceboy Min tråd handler overhovedet ikke om hvad man må ikke må eller ikke må, eller hvornår det er rimeligt eller ikke hvis du får advarsler, karantæne eller du bliver ekskluderet for godt. Jeg har skrevet det før og gør det gerne igen. Jeg konstaterer det bare og tager det til efterretning når jeg modtager en sanktion, og jeg går aldrig i dialog med moderator herom. Sker det så sker det, bliver jeg ekskluderet ja så sker det og så får jeg leve uden EG. Uden at jeg hart tænkt mig at lave et drama ud af det. Men jeg vil gerne stå på en liste som alle kan følge med i når det sker. Venlig hilsen Rejsenetværk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 1. December, 2024 Rejsenetværk skrev, for 17 minutter siden: @Serviceboy Min tråd handler overhovedet ikke om hvad man må ikke må eller ikke må, eller hvornår det er rimeligt eller ikke hvis du får advarsler, karantæne eller du bliver ekskluderet for godt. Jeg har skrevet det før og gør det gerne igen. Jeg konstaterer det bare og tager det til efterretning når jeg modtager en sanktion, og jeg går aldrig i dialog med moderator herom. Sker det så sker det, bliver jeg ekskluderet ja så sker det og så får jeg leve uden EG. Uden at jeg hart tænkt mig at lave et drama ud af det. Men jeg vil gerne stå på en liste som alle kan følge med i når det sker. Venlig hilsen Rejsenetværk Enig, det ville være rart med en liste over dem der holder ferie, det glemte jeg at skrive, sådan går det tit med mig, jeg skriver mig forbi emnet- måske jeg skulle have haft lidt flere år, end de 9 der blev til i akolen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den nye grydeske Skrevet 1. December, 2024 Har aldrig (endnu) fået ferie, men man kan jo aldrig vide. Har et par gange undret mig over at “bekendte” bliver tavse i et stykke tid, uger til flere mdr, men har så andre måder at bevare kontakten på med dem, men ja det er lidt træls. Jeg ville heller ikke have problemer med at andre kunne se at jeg var sendt på “ferie” så de ved hvad der er årsagen til tavsheden. Om det kan lade sig gøre er så et spørgsmål. Måske moderatorene kunne give et svar. @Stapler @Bryan Mills Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1214 Skrevet 1. December, 2024 Den nye grydeske skrev, for 5 timer siden: Har aldrig (endnu) fået ferie, men man kan jo aldrig vide. Har et par gange undret mig over at “bekendte” bliver tavse i et stykke tid, uger til flere mdr, men har så andre måder at bevare kontakten på med dem, men ja det er lidt træls. Jeg ville heller ikke have problemer med at andre kunne se at jeg var sendt på “ferie” så de ved hvad der er årsagen til tavsheden. Om det kan lade sig gøre er så et spørgsmål. Måske moderatorene kunne give et svar. @Stapler @Bryan Mills Dette er der ikke en funktion til, desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 2. December, 2024 Kunne der ikke bare oprettes en tråd under Hyggesnak til formålet? Denne tråd oprettede jeg i 2019 og den har i den grad fungeret efter hensigten lige siden: Læs hvornår vi mødes i chatten af Rejsenetværk, 8. December, 2019 in Hyggesnak https://www.eroguide.dk/forum/topic/114390-læs-hvornår-vi-mødes-i-chatten/ Tråden kunne eventuelt forbeholdes for mederatorer, så den ikke bliver brugt til fnidder om de afgørelser der er truffet. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1214 Skrevet 4. December, 2024 Rejsenetværk skrev, den 2.12.2024 at 13:28: Kunne der ikke bare oprettes en tråd under Hyggesnak til formålet? Denne tråd oprettede jeg i 2019 og den har i den grad fungeret efter hensigten lige siden: Læs hvornår vi mødes i chatten af Rejsenetværk, 8. December, 2019 in Hyggesnak https://www.eroguide.dk/forum/topic/114390-læs-hvornår-vi-mødes-i-chatten/ Tråden kunne eventuelt forbeholdes for mederatorer, så den ikke bliver brugt til fnidder om de afgørelser der er truffet. Venlig hilsen Rejsenetværk Glem det. Vi skal ikke til at vedligeholde en tråd omkring dette. En tråd, der også vil skabe en masse debat om dit og dat. Om de forskellige karantæner. vi har ikke tid nok, og skal da slet ikke til at gøre dette, hvor lækkert man end kunne synes det var. Funktionen har aldrig været der, så mon ikke de fleste kan leve med det. Og rejse, det er ikke fordi, det ikke er et godt forslag. Mvh. Bryan Mills 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 453 Skrevet 7. December, 2024 Bryan Mills skrev, den 4.12.2024 at 20:16: Og rejse, det er ikke fordi, det ikke er et godt forslag. Det er jo ligefør vi har fundet en mulig kandidat, til at vedligeholde den nye funktion Men omvendt så kan det jo gå lidt i stå, når rejse er på skriveferie 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Reacher 63 Skrevet 8. December, 2024 Bryan Mills skrev, den 4.12.2024 at 20:16: Glem det. Vi skal ikke til at vedligeholde en tråd omkring dette. En tråd, der også vil skabe en masse debat om dit og dat. Om de forskellige karantæner. vi har ikke tid nok, og skal da slet ikke til at gøre dette, hvor lækkert man end kunne synes det var. Funktionen har aldrig været der, så mon ikke de fleste kan leve med det. Og rejse, det er ikke fordi, det ikke er et godt forslag. Mvh. Bryan Mills Nej da - så ville jeres mangel på konsistens i moderationen jo blive åbenlys for enhver - uha. Efterhånden er advarsler og udelukkelser en hædersbevisning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 8. December, 2024 Reacher skrev, for 11 timer siden: Nej da - så ville jeres mangel på konsistens i moderationen jo blive åbenlys for enhver - uha. Efterhånden er advarsler og udelukkelser en hædersbevisning Det som jeg efterhånden synes er urimeligt her, det er at det konstant er moderatorerne der står for skud og som må svare for sig. Det ser ud til at ejerens seneste indlæg er fra 2022? Administrator https://www.eroguide.dk/forum/profile/1-administrator/content/ Det er ham der ejer siden, ham som har det sidste ord at skulle have sagt og det er ham der kunne bakke moderatorerne op ved at stille sig op som skydeskive for den utilfredshed der kommer til udtryk. Det gør han ikke mens moderatorerne der er kronisk underbemandet, konstant er dem der må lægge ryg til den kritik der kommer til udtryk. Jeg synes at vi mangler en udmelding fra ejer om hvad han egentlig har tænkt sig med Eroguide, i stedet for bare at lade det komme til udtryk i kraft af den oplevelse brugerne har af den vej det går for siden. Vil ejer stilstand, udvikling eller afvikling? Som jeg husker det, ret mig hvis jeg tager fejl! Der kom ejer med udmeldinger under Corona krisen om omfanget af hans daglige økonomiske tab, som han imidlertid kunne og agtede at bære. Trækker den seneste udvikling mon tråde tilbage til tiden under Corona og har det mon stadig indflydelse på branchen, med afledte konsekvenser for EG? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheRealPeter Skrevet 8. December, 2024 Rejsenetværk skrev, for 50 minutter siden: Jeg synes at vi mangler en udmelding fra ejer om hvad han egentlig har tænkt sig med Eroguide, i stedet for bare at lade det komme til udtryk i kraft af den oplevelse brugerne har af den vej det går for siden. Vil ejer stilstand, udvikling eller afvikling? Kære @Rejsenetværk Den udmelding du efterlyser, har været efterlyst 16347 gange. Tror du kan efterlyse videre herfra og til juleaften (godt nok ikke så længe til ), men måske er det tid til at indstille evige spørgsmål om ejer, sitets udvikling og lignende og blot acceptere OG respektere det som det er? Her er stadig rigtigt mange brugere og endnu flere læser med uden at have en aktiv bruger… Så vi er vel der at hvis halvdelen af ens indlæg er klager/bekymringer over sitet så skal man måske ikke stresse sig selv yderligere, men enten acceptere/respektere sitet eller simpelthen forlade det? I bedste mening. VH TheRealPeter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 8. December, 2024 (edited) TheRealPeter skrev, 1 time siden: men enten acceptere/respektere sitet eller simpelthen forlade det? Ja! Det kan ske på 2 måder enten ved at jeg selv forlader siden, eller fordi jeg bliver ekskluderet fra siden. Det første er mindre sandsynligt, mens det andet aldrig kan udelukkes. Hvis jeg ikke bliver smidt ud, så kan det meget vel tænkes at jeg på et eller andet tidspunkt selv vælger en forlænget ferie. Enten helt på eget initiativ eller som jeg har gjort før som en frivillig lang forlængelse af en pålagt ferie. PS Jeg synes nu nok at jeg både respekterer og accepterer siden, måske bortset fra de advarsler og karantæner jeg har fået. Hvilke aldrig har været med forsæt eller i ond tro fra min side når det er sket, men fair nok når det er sket! Jeg er en glad men ikke en ukritisk bruger, og jeg søger at være konstruktiv kritisk. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 8. December, 2024 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg