Snielsen1985 4 Skrevet 29. November, 2024 Nogen der kan byde ind her? Bliver lidt betænksom ved at nr. skal kunne spores osv. https://annoncelight.dk/showad/416161 Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2573 Skrevet 30. November, 2024 (edited) Der er også et par alarmklokker der ringer ved mig, hun skriver "Jeg har tidligere været aktiv i branchen og haft et urimeligt godt ry, som en af de gode piger, så jeg tænker ikke der er det store forandret der." Jamen så under det da mig at hun ikke skriver hvilket navn, hun tidligere har gået under!? Ny oprettet Profil! Nyt telefonnummer! Den lugter af afpresning eller en mand det sider og trækker i elastikken Redigeret 30. November, 2024 af lille_peter 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3304 Skrevet 30. November, 2024 Nogle voldsomme priser hun holder sig. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Sandra Skrevet 6. December, 2024 Snielsen1985 skrev, den 29.11.2024 at 22:02: Nogen der kan byde ind her? Bliver lidt betænksom ved at nr. skal kunne spores osv. https://annoncelight.dk/showad/416161 Bliv du bare betænksom, men jeg ønsker ikke besøg af udlændinge, da jeg sluttede for 7 år siden med at skulle anmelde en udlænding for meget grov vold og voldtægt, så han fik 4,5 år bag tremmer. Så bliver man bare sikkerhedsorienteret nok til at passe på sig selv. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Sandra Skrevet 6. December, 2024 Pite skrev, den 30.11.2024 at 08:16: Nogle voldsomme priser hun holder sig. Præcis samme priser som jeg havde i 2017,- og jeg har siden jeg startede forrige søndag været booket fuld op,- så måske det bare er dig der ikke har penge nok, og så skal nedgøre mine priser, frem for at erkende at du hellere bruger de billige piger, og underbetaler dem? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Sandra Skrevet 6. December, 2024 (edited) lille_peter skrev, den 30.11.2024 at 03:31: Der er også et par alarmklokker der ringer ved mig, hun skriver "Jeg har tidligere været aktiv i branchen og haft et urimeligt godt ry, som en af de gode piger, så jeg tænker ikke der er det store forandret der." Jamen så under det da mig at hun ikke skriver hvilket navn, hun tidligere har gået under!? Ny oprettet Profil! Nyt telefonnummer! Den lugter af afpresning eller en mand det sider og trækker i elastikken Tak for din mistro.....og at sidde og reklamere din mistro videre gør dig da kun endnu mere charmerende. Du kan læse andetsteds, hvorfor jeg startede op igen, på denne måde....og måske forstå min annonce. Men jeg elsker din mening om at vi glædespiger skal udlevere os selv 100% imens gæsterne skal være i skjul. Redigeret 6. December, 2024 af Miss Sandra Del dette indlæg Link til indlæg
Ridolfo 246 Skrevet 7. December, 2024 Miss Sandra skrev, for 14 timer siden: Præcis samme priser som jeg havde i 2017,- Så var de vel bare også høje dengang. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Sandra Skrevet 7. December, 2024 Ridolfo skrev, for 34 minutter siden: Så var de vel bare også høje dengang. De er ikke anderledes end de kollegaer jeg samarbejdede med dengang. så igen, fordi I vil presse prisen og underbetale kvinder i branchen kan jeg ikke gøre noget ved. Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 77 Skrevet 7. December, 2024 Hvem siger at det er underbetalte kvinder... at der er nogen kvinder der vil have mere for deres arbejder og andre ikke så meget, det har vel ikke noget med underbetalte kvinder at gøre, der er jo også forskel på hvad en Tømmer tager i timen for deres arbejde.. vi lever heldigvis i et frit land så vi bestemmer selv om vi vil have en dyr eller billig, men fakta er ihvertfald, men er langt fra sikker på at servicen bliver bedre fordi man betaler for en dyr glædespige 2 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Sandra Skrevet 8. December, 2024 sextossen skrev, den 7.12.2024 at 14:36: Hvem siger at det er underbetalte kvinder... at der er nogen kvinder der vil have mere for deres arbejder og andre ikke så meget, det har vel ikke noget med underbetalte kvinder at gøre, der er jo også forskel på hvad en Tømmer tager i timen for deres arbejde.. vi lever heldigvis i et frit land så vi bestemmer selv om vi vil have en dyr eller billig, men fakta er ihvertfald, men er langt fra sikker på at servicen bliver bedre fordi man betaler for en dyr glædespige Helt korrekt, vi ser jo samtlige pige køre ud og bagbinde mænd, for derefter at fragte dem 1.5 time væk og misbruge dem, det er ganske almindelig service, så jeg burde skamme mig at forlange 6000 kr for sådan en time. Del dette indlæg Link til indlæg
Youngster89 42 Skrevet 19. December, 2024 Ingen der har været forbi efter Sandra er genåbnet? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 19. December, 2024 lille_peter skrev, den 30.11.2024 at 03:31: "Jeg har tidligere været aktiv i branchen og haft et urimeligt godt ry, som en af de gode piger, så jeg tænker ikke der er det store forandret der." Jamen så under det da mig at hun ikke skriver hvilket navn, hun tidligere har gået under!? Jeg ved ikke om hun har redigeret i teksten, men nu står der sådan: "Jeg har tidligere været aktiv i branchen også under navnet Miss Sandra" Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The real Miss Sandra Skrevet 13. Januar (edited) Youngster89 skrev, den 19.12.2024 at 10:34: Ingen der har været forbi efter Sandra er genåbnet? Niks, og som jeg har skrevet på min profil herinde er det ikke ønsket at modtage gæster her fra. Jeg har omvendt en meget lukket gæsteliste af gentlemen der både oplyser navn og adresse offentligt via telefonnummer, som ikke har et teenager behov for at sidde herinde bagefter og prale/ nedgøre nogen. - det er det mest usmagelige sted online for glædespiger, så os der gør det godt vil ikke engang reklamere herinde for vores events, men sender dem hellere direkte på mail/ telefon til vores gæster. Ville i selv syntes der var sjovt hvis alle landets glædespiger sad og rangerede jer: ej, han var for fed, for slap, for lille,….ved siden af de gæster der blev omtalt som: næh en lækker steg, stor pik, flotte øjne, fantastisk fantasi osv? - i glemmer at der skal to til en dans, og hvis den ene er dårlig, nytter det bare ikke noget at bebrejde den anden det, selv om det er hende der modtager pengene. Værre endnu forstår I slet ikke at det er vores tid i betaler for. Tid vi kunne have brugt sjovere med de fantasifulde gæster, familie, kæreste osv. så at i går ind af døren de steder hvor I ikke tænder på kvinden fortæller kun hvilket hoved I tænker med i den givne situation, i stedet for at mønstre en kende selvkontrol og gå igen. - men så har i jo en god historie bagefter til alle de andre med dårlig selvkontrol, som fint forstår situationen og også lader deres fejl gå ud over pigerne. så ellers tak til både besøg af drenge herindefra, samt anmeldelser. Dem jeg fik i fortiden var SÅ fantastiske at de ikke bragte andet end misundelse fra de andre piger, chikaneopkald og til slut en voldtægt. Så jeg tænker jeg er langt bedre tjent uden jer som gæster. Redigeret 13. Januar af The real Miss Sandra Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 301 Skrevet 13. Januar Miss Sandra skrev, den 6.12.2024 at 22:59: Bliv du bare betænksom, men jeg ønsker ikke besøg af udlændinge, da jeg sluttede for 7 år siden med at skulle anmelde en udlænding for meget grov vold og voldtægt, så han fik 4,5 år bag tremmer. Så bliver man bare sikkerhedsorienteret nok til at passe på sig selv. Trist at man gang på gang hører om at mænd med anden etnisk baggrund end dansk/skandinavisk ikke forstår at behandle på en ordentlig måde. Del dette indlæg Link til indlæg
Youngster89 42 Skrevet 19. Januar The real Miss Sandra skrev, den 13.1.2025 at 17:16: Niks, og som jeg har skrevet på min profil herinde er det ikke ønsket at modtage gæster her fra. Jeg har omvendt en meget lukket gæsteliste af gentlemen der både oplyser navn og adresse offentligt via telefonnummer, som ikke har et teenager behov for at sidde herinde bagefter og prale/ nedgøre nogen. - det er det mest usmagelige sted online for glædespiger, så os der gør det godt vil ikke engang reklamere herinde for vores events, men sender dem hellere direkte på mail/ telefon til vores gæster. Ville i selv syntes der var sjovt hvis alle landets glædespiger sad og rangerede jer: ej, han var for fed, for slap, for lille,….ved siden af de gæster der blev omtalt som: næh en lækker steg, stor pik, flotte øjne, fantastisk fantasi osv? - i glemmer at der skal to til en dans, og hvis den ene er dårlig, nytter det bare ikke noget at bebrejde den anden det, selv om det er hende der modtager pengene. Værre endnu forstår I slet ikke at det er vores tid i betaler for. Tid vi kunne have brugt sjovere med de fantasifulde gæster, familie, kæreste osv. så at i går ind af døren de steder hvor I ikke tænder på kvinden fortæller kun hvilket hoved I tænker med i den givne situation, i stedet for at mønstre en kende selvkontrol og gå igen. - men så har i jo en god historie bagefter til alle de andre med dårlig selvkontrol, som fint forstår situationen og også lader deres fejl gå ud over pigerne. så ellers tak til både besøg af drenge herindefra, samt anmeldelser. Dem jeg fik i fortiden var SÅ fantastiske at de ikke bragte andet end misundelse fra de andre piger, chikaneopkald og til slut en voldtægt. Så jeg tænker jeg er langt bedre tjent uden jer som gæster. Amen hvor er konteksten henne her?! Jeg stiller et reelt spørgsmål og så har du behov for at tage den ud af en tangent?! 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The real Miss Sandra Skrevet 26. Februar Youngster89 skrev, den 19.1.2025 at 23:13: Amen hvor er konteksten henne her?! Jeg stiller et reelt spørgsmål og så har du behov for at tage den ud af en tangent?! Jeg beklager at svaret oversteg din intelligens. Del dette indlæg Link til indlæg
BacoJoker 0 Skrevet 2. Marts The real Miss Sandra skrev, den 26.2.2025 at 23:11: Jeg beklager at svaret oversteg din intelligens. Jeg er nok en af de få etniskd. Som fik lov at besøge hende, det er snart mange år siden tilbage (MEN tilgængeld er jeg gentleman med stor G!) Jeg kender hender ikke personligt eller noget, men hun er ihvertfald i top3 kvinder jeg har mødt indtil videre i det her liv Kæmpe knus til dig Sandra Selvom det er gået så lang tid så har jeg sku nogle gode minder. Del dette indlæg Link til indlæg
kaaldolmer 54 Skrevet 2. Marts Youngster89 skrev, den 19.12.2024 at 10:34: Ingen der har været forbi efter Sandra er genåbnet? Nej, jeg tænker ikke at hun lige er en af dem jeg vil have noget med at gøre. Ud fra hendes ord i denne tråd virker hun mest af alt som en der har nogle store problemer som hun burde tage hånd om. Hun virker i hvert fald ikke til at være i psykisk god form. 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1230 Skrevet 3. Marts The real Miss Sandra skrev, den 26.2.2025 at 23:11: Jeg beklager at svaret oversteg din intelligens. Vi skriver pænt til hinanden, og stopper for øvrigt tråden her !! Del dette indlæg Link til indlæg