Hop til indhold
Stenbukken4700

Video 6 i Ålborg

Recommended Posts

Har været der en gang uden den store oplevelse , ikke mange mennesker der , er det et sted hvor udover mænd også kommer par ??... Der er ikke meget hygge i den kælder , måske var det bare en skidt dag jeg var der , håber at nogle som kommer der vil fortælle lidt mere om det sted , så kan jeg se om jeg skal give det en  chance  næste gang jeg er i Ålborg ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 1 time siden:

Har været der en gang uden den store oplevelse , ikke mange mennesker der , er det et sted hvor udover mænd også kommer par ??... Der er ikke meget hygge i den kælder , måske var det bare en skidt dag jeg var der , håber at nogle som kommer der vil fortælle lidt mere om det sted , så kan jeg se om jeg skal give det en  chance  næste gang jeg er i Ålborg ...

Hej Stenbuk

Jeg har selv været der et par gange til gang bang. Her var vi i hvert fald nok ....

Men din oplevelse er selvfølgelig ægte og tror jeg, et udtryk for at du har været lidt uheldig, uden at jeg dog skal negligere din oplevelse.

Jeg har hørt at man engang imellem kan være heldig at få et skrald fisse, på en liderlig kvinde der lige kommer forbi. Men jeg har oplevelsen til gode. Ville ellers gerne, for det er frækt, sådan at møde en helt tilfældig, der uden videre lige springer på een ....

Bedre held næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...