Stenbukken4700 441 Skrevet 29. November, 2024 Har været der en gang uden den store oplevelse , ikke mange mennesker der , er det et sted hvor udover mænd også kommer par ??... Der er ikke meget hygge i den kælder , måske var det bare en skidt dag jeg var der , håber at nogle som kommer der vil fortælle lidt mere om det sted , så kan jeg se om jeg skal give det en chance næste gang jeg er i Ålborg ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 63 Skrevet 29. November, 2024 Stenbukken4700 skrev, for 1 time siden: Har været der en gang uden den store oplevelse , ikke mange mennesker der , er det et sted hvor udover mænd også kommer par ??... Der er ikke meget hygge i den kælder , måske var det bare en skidt dag jeg var der , håber at nogle som kommer der vil fortælle lidt mere om det sted , så kan jeg se om jeg skal give det en chance næste gang jeg er i Ålborg ... Hej Stenbuk Jeg har selv været der et par gange til gang bang. Her var vi i hvert fald nok .... Men din oplevelse er selvfølgelig ægte og tror jeg, et udtryk for at du har været lidt uheldig, uden at jeg dog skal negligere din oplevelse. Jeg har hørt at man engang imellem kan være heldig at få et skrald fisse, på en liderlig kvinde der lige kommer forbi. Men jeg har oplevelsen til gode. Ville ellers gerne, for det er frækt, sådan at møde en helt tilfældig, der uden videre lige springer på een .... Bedre held næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 30. November, 2024 Ok hvordan og hvor kan man se når der bliver et GB eller et par komme forbi der ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg