Hop til indhold

Video 6 i Ålborg

Featured Replies

Skrevet

Har været der en gang uden den store oplevelse , ikke mange mennesker der , er det et sted hvor udover mænd også kommer par ??... Der er ikke meget hygge i den kælder , måske var det bare en skidt dag jeg var der , håber at nogle som kommer der vil fortælle lidt mere om det sted , så kan jeg se om jeg skal give det en  chance  næste gang jeg er i Ålborg ...

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 1 time siden:

Har været der en gang uden den store oplevelse , ikke mange mennesker der , er det et sted hvor udover mænd også kommer par ??... Der er ikke meget hygge i den kælder , måske var det bare en skidt dag jeg var der , håber at nogle som kommer der vil fortælle lidt mere om det sted , så kan jeg se om jeg skal give det en  chance  næste gang jeg er i Ålborg ...

Hej Stenbuk

Jeg har selv været der et par gange til gang bang. Her var vi i hvert fald nok ....

Men din oplevelse er selvfølgelig ægte og tror jeg, et udtryk for at du har været lidt uheldig, uden at jeg dog skal negligere din oplevelse.

Jeg har hørt at man engang imellem kan være heldig at få et skrald fisse, på en liderlig kvinde der lige kommer forbi. Men jeg har oplevelsen til gode. Ville ellers gerne, for det er frækt, sådan at møde en helt tilfældig, der uden videre lige springer på een ....

Bedre held næste gang.

Skrevet
  • Author

Ok hvordan og hvor kan man se når der bliver et GB  eller et par komme forbi  der ??? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.