Hop til indhold

Ynkelige og barnlige anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Ubrugelige anmeldelser skrevet af skuffede og fordringsfulde mænd, som beretter om diverse mangler hos den besøgte udbyder, er der desværre mange af synes jeg.

Jeg synes der mangler selvrefleksion i disse anmeldelser.

Udbyder ser ikke helt ud som forventet, men alligevel fortsætter mødet. Fordi "pikhovedet har taget styringen", eller "jeg tog chancen alligevel" synes at være gængse undskyldninger. Så er det ynkeligt, at der efterfølgende lægges en negativ anmeldelse, hvis ikke oplevelsen var som håbet.

Indlevelse og ægthed fordres, også selvom mødet er kortest muligt. Men har anmelder selv ydet sit for, at udbyder får lyst til, at give sig 100 procent? Nej. Så er det en meget barnlig forventning, ærligt talt.

Ofte går der ged i mødet pga. manglende forventningsafstemning. Men hun alene får skylden for ikke, at leve op til anmelders ej kommunikerede forventninger. Komplet barnligt.

Opførsel med respekt for udbyder siden efterlyses.

Skrevet

Kan godt føle dig i dit skriv. Jeg læste selv med fra sidelinjen i nogle år før jeg oprettet mig, og husker tydeligt en bruger lavede en anmeldelse for nogle år siden af en gp hvor han brokkede sig over at hun krævede 5 600 kr ekstra fordi han kom hende i munden under en 69'er selvom det var noget hun slet ik tilbød som service, og hans sølle barnlige undskyldning var " jamen hvad skulle jeg dog gøre når jeg lå med tungen oppe i fissen på hende så havde jeg ikke mulighed for og sige noget jo" selvfølgelig havde du masser muligheder for og sige eller gøre noget så du ikke overtrådte hendes grænser.  Det var fuldstændig mangel på respekt for hende og hendes grænser. Hvis du ingen selvkontrol har burde man ikke bevæge sig i denne branche eller bare generelt blandt andre mennesker når man ikke kan en så simpel ting som at respektere andres grænser.  Han skulle være glad for at han bare skulle betale ekstra for jeg kender et par gp'ere der havde banket den sølle mand gul og blå i denne situation,  og dette er bare et eksempel på mange af de latterlige anmeldelser der bliver skrevet herinde

Skrevet

Som læser kan jeg også af og til undre mig over, at nogle mænd nærmest opsøger dårlige oplevelser med piger, som ikke svarer til annoncen, ikke taler sproget og ikke har eget sted eller trygge rammer. Men disse anmeldelser er med til at give et billede at, hvad manden har oplevet, og at vi har forskellige lyster og værdier, og hvis man læser dem på den måde, synes jeg, de er velkomne.

Og så kan det jo være, der kommer nogle meningsfulde kommentarer ud af det...

Skrevet

Jeg synes man som service udbyder har et øget ansvar for at leve op til det der forventes af en så længe man som service køber tydeligt har informeret omkring hvad der forventes.. Og ellers skal man som serviceyder ikke tilbyde den pågældende service hvis man ved at det kan man ikke leverer.. 

Da jeg var nystartet kunne jeg blive pissed når en gæst kom ind, smed tøjet og så ellers forventede at jeg red ham i samtlige 30 min vi skulle tilbringe sammen.. Men hen ad vejen er jeg nået frem til at man som betalende gæst bare har mindre ansvar for hvorvidt oplevelsen bliver fed for hvad ellers betaler man for.? Nu kan jeg ikke ride i 30 sammenhængende minutter længere måske ikke engang 10 but you catch my drift:lol:..

Jeg forstår så godt at du føler at gæster der møder en pige der ikke ligner billederne burde være gået igen.. Fordi enig; det kan aldrig give et skide godt besøg hvis man allerede der bliver skuffet.. Jeg kan så også sætte mig ind i at man kan være nervøs for at sige sandheden og skuffe eller evt ende med en hysterisk kælling..

Skrevet
  • Author

Jeg har lige læst i en anden tråd om en fyr, som synes servicen er faldet hos en udbyder.

Men ingen selvrefleksion. Måske han skulle kigge i spejlet, og spørge sig selv om nogen kan holde ham ud i længere tid af gangen. Eller flere gange for den sags skyld?

Er det ikke menneskeligt, selv for en service udbyder, at blive træt af nogle trælse typer?

Skrevet

Nu skal der jo som regel være to til Tango :)

Jeg tror at hverken sælgere eller købere sjældent har noget at lade hinanden høre - hvad dårlige oplevelser angår.

Skal man så lade være med at fortælle om sine dårlige oplevelser - nej gu fanden skal man ej!

Problemet er bare at det er de færreste der evner at se indad - og lige reflekterer over om det måske er en selv der er noget galt med (det er det jo sjældent) :D

Men det bliver bare en ret ensidig forestilling - når det kun er den ene part der ytrer sig og man stort set aldrig hører den anden parts udlægning af miseren.

For hvad er rigtigt og hvad er forkert? Men det er jo præmissen for et forum som eroguide.dk.

Her forestiller jeg mig så - fuldstændigt uden at vide det - at GP’erne - danske som udenlandske - har deres egne fora hvor vi som købere VIRKELIG får slag - og hvor vi som købere heller ikke kan tage til genmæle.

But who am I to know! :ph34r:

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Men hen ad vejen er jeg nået frem til at man som betalende gæst bare har mindre ansvar for hvorvidt oplevelsen bliver fed for hvad ellers betaler man for.?

Man betaler i forventning om at få en god oplevelse af erotisk art, uden forudgående byture, flirterier og evt. medfølgende ansvar og yderligere bøvl. Men jeg synes ikke at det fritager gæsten for selv, at gøre en indsats for, at tilføre god stemning til mødet.

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 15 minutter siden:

Skal man så lade være med at fortælle om sine dårlige oplevelser - nej gu fanden skal man ej!

På en måde enig. MEN man bør også huske på, at det efterfølgende kan få utilsigtede konsekvenser for udbyderen. Det er i min optik i høj grad også anmelders ansvar. Derfor er det træls at læse anmeldelser, hvor anmelder bare basher en udbyder med ubegrundede negative kommentarer.

Skrevet
Probator skrev, for 2 minutter siden:

Derfor er det træls at læse anmeldelser, hvor anmelder bare basher en udbyder med ubegrundede negative kommentarer.

Som jeg skriver - skal der to til Tango.

Det KUNNE jo tænkes at udbyderen er en hysterisk kælling - og hvor de negative kommentarer er på sin plads.

Jeg synes du generaliserer her - for hvornår er en negativ kommentar ubegrundet - og hvem vurderer det?

Når det så er sagt - er jeg enig i at man som anmelder har et ansvar for - efter bedste evne - at skrive anmeldelsen så nuanceret som muligt. 

Skrevet
Probator skrev, 1 time siden:

Er det ikke menneskeligt, selv for en service udbyder, at blive træt af nogle trælse typer?

Hvad få dig til at tænke at ts i den anmeldelse er en “træls type”.? 

Skrevet
  • Author

Det var ikke en ts, men en kommentator. Jeg kan ikke vide om han er træls, men det tror jeg, fordi han ikke får samme service som han åbenbart tidligere har fået. Og han gider ikke, at begrunde det yderligere.

Jeg synes at dovenskab er træls.

Skrevet
Probator skrev, 1 time siden:

Det var ikke en ts, men en kommentator. Jeg kan ikke vide om han er træls, men det tror jeg, fordi han ikke får samme service som han åbenbart tidligere har fået. Og han gider ikke, at begrunde det yderligere.

Jeg synes at dovenskab er træls.

Eller måske var pigen træt, havde sovet dårligt, følte sig irriteret eller whatever der i mellem:ph34r:.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Eller måske var pigen træt, havde sovet dårligt, følte sig irriteret eller whatever der i mellem:ph34r:.. 

Jow jow. Sådan kunne det godt være. Og det er godt, at få alle nuancer med. Men det synes jeg så nogle af skribenterne skylder, at fremføre.

Synes stadigvæk, at dovenskab er træls.

Personligt har jeg aldrig mødt en søvnig, sur, træt eller doven service udbyder.

Skrevet
Probator skrev, for 2 minutter siden:

Jow jow. Sådan kunne det godt være. Og det er godt, at få alle nuancer med. Men det synes jeg så nogle af skribenterne skylder, at fremføre.

Ja - vi kan jo alle have en dårlig dag på jobbet - skribenterne inklusive :)

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 1 minut siden:

Ja - vi kan jo alle have en dårlig dag på jobbet - skribenterne inklusive :)

Så vil jeg foretrække, at de lader pennen ligge, indtil de har fået noget energi igen.

Skrevet

Men det jo netop derfor det rart til tider når pigerne (frivilligt selvfølgelig) selv kan kommentere på de her anmeldelser - der kan jo også ofte være en god forklaring der skaber de nødvendige nuancer i hvorfor oplevelsen var som den var.
Hvis nogen fortæller at en oplevelse var forfærdelig fordi en GP ikke ville tungekysse f.eks, men hvor årsagen egentlig til dette var, at kundens mund måske havde 1-2 tænder og stank af møg - så giver det hele meget mere mening :)

Skrevet
Needy skrev, for 8 timer siden:

Her forestiller jeg mig så - fuldstændigt uden at vide det - at GP’erne - danske som udenlandske - har deres egne fora hvor vi som købere VIRKELIG får slag - og hvor vi som købere heller ikke kan tage til genmæle.

Her er jeg faktisk blevet ret positivt overrasket. 

Jeg har lært fire kvinder fra branchen rigtig godt at kende og en håndfuld andre godt nok til at de fortæller mig om andre kunder og jeg havde ærligt talt regnet med både at høre lidt latterliggørelse og om dårlige/kiksede oplevelser. 

Men de har været SÅ positive, respektfulde og omsorgsfulde i deres omtale, hvilket har bekræftet mig i at jeg har været dygtig og heldig at finde kvinder der er tilstede i branchen på den helt rigtige måde. 

Den ene har været i branchen i over ti år og da jeg spurgte om der aldrig var dårlige oplevelser, så sagde hun at i al den tid havde der måske været en håndfuld. Så fortalte hun mig om en episode og sagde at hun faktisk var kommet ret glad ud af den også, fordi hun kunne finde ud af håndtere den på en ordentlig måde.

Man kan virkelig måde nogle interessante mennesker i denne branche <3

Skrevet
Probator skrev, for 8 timer siden:

På en måde enig. MEN man bør også huske på, at det efterfølgende kan få utilsigtede konsekvenser for udbyderen. Det er i min optik i høj grad også anmelders ansvar. Derfor er det træls at læse anmeldelser, hvor anmelder bare basher en udbyder med ubegrundede negative kommentarer.

Jeg er meget enig, men der er desværre bare også nogle barske realiteter man er nødt til at se i øjnene og som er noget af det jeg også læser ind i @JenniferRomantica's svar.

Der findes masser af mennesker der aldrig har lært at kigge indad eller simpelthen ikke har overskuddet til det. Samtidig er der mange der føler at det er uretfærdigt at de skal betale for sex og omsorg og andre er flove og føler sig ydmyget. En kølig og distanceret tilgang er ofte en facade, fordi det er for sårbart at kigge ind i mørket bagved.

Den slags mennesker fortjener at opleve noget godhed og det er fantastisk at der findes kvinder der kan levere det og give en masse af dem selv <3

Desværre er der også en masse kvinder i branchen, som har deres egne (og ofte store) problemer med i bagagen eller som slet og ret har haft en hård eller dårlig dag, så det er ikke mærkeligt at der opstår møder hvor en eller begge parter bliver skuffede.

Og endelig er det en branche med meget løgn og bedrag og både køber og sælger gør klogt i at være på vagt.

Jeg ser det samme som du i mange anmeldelser, men det afføder stort set altid en række kommentarer, som jeg synes et med til at nuancere billedet. Enten er der andre kunder der bekræfter at pigen ikke burde være i branchen (ikke kan levere, ikke virker glad eller hvordan man nu udtrykker det) eller også er der kunder der tager pigen i forsvar og fortæller om deres oplevelser med hende.

Vi må nok bare erkende at det er svært og at en åben debat trods alt er at foretrække. 

Redigeret af Refresh

Skrevet

Nu har jeg ikke læst en hver kommentar. 

Men ja jeg synes at da er mange som mere eller mindre søger konflikter og dermed ikke den sejeste oplevelse ved en GP. 

Jeg selv har oplevet situation hvor der blev pillet kondom af eller man onanere over køns region og jeg tilbyder simpelthen ikke sex uden kondom og hellere ikke at man må sprøjter sin sperma over min køns region eller i munden. 

Jeg tog den næste hånd tørklæde og har give ham nogen striper med bemærkninger at han er ikke igen velkommen og må hellere ikke i bad og skal smutte. 

Jeg har da risikeret dårlige anmeldelser da var jeg bevidst om. Men jeg skrev meget tydeligt hvad jeg tilbyder. 

Jeg oplever også oftes at folk henvender sig til mig med helt ande forventninger ende det hvad jeg endelig tilbyde, de tag sig ikke en gang tid at læse annoncen igennem. Hvis pigen gå ud på han kender annonce men så stå i en date men en mænd som tror hvis han betaler så bestemmer han. Så gå det ikke godt. Og de slags kunder findes, som tror de køber en pige og eger den i den tid nærmest. 

Jeg selv tilbyder kun det som jeg synes jeg kan giver en godt oplevelse med, men kemien spiller også altid en vidst rolle i alt om en ,,date,, eller ,,behandling,, er vellykket. Jeg selv prøve allerede i forude at finde ud om det kan blev dil en succesfuld møde. Hvis velkommen ikke læser annonce og jeg kan vurdere det i første besked, hvis da komme beskeder ala ,,30 min super fransk kl. 13.00 hvad er adresse?" Så svar jeg ikke en gang. Det drejer sig ikke engang om at jeg tilbyder det ikke... Mere den måde som de henvender sig viser mig at de kan ikke være den slags kunde som jeg ønsker at jeg vil møde og jeg tror  oplevelser for de og for mig kan blev dårlig.

Men nogen piger er ikke så heldig at kan udsotere og gå ind i en møde alligevel. 

Og ja da findes så de annonce hvor ikke er pigen som man så på billede. Da findes forskellige grunder til fra en usikker pige, hen til det er en pige som sider der som blev handelt og måske blev efterlyst fra hendes familie? 

... Men så synes jeg har en kunde ret til at gå og anmelde med ,,da komme ikke pigen som er på billede ,,

Heldigvis har jeg ind til nu ikke få nogen dårlige respons over mine ,,behandlinger,, og oplever sjældent grænseoverskridende adfærd men sikke kun fordi jeg har klare grænser og udsotere meget stærkt. Og hvis jeg få en gang en kunde en gang i døren som jeg selv synes i forvejen at jeg kan ikke give 100 procent på grunden mangle af hygiene eller ande så beder jeg han om at gå at find en ande søde pige.

Jeg forbeholder mig også at selvom for ham var første date en succes men JEG synes jeg kan give ikke det samme service til ham en 2 gang på grunden det ene eller andet så synes jeg det er fair at sige tak men ellers tak. For hams egen skyld. Og hvis så blev spørge hvorfor...så må man da overveje om man gå i dialog. 

Jeg synes begge parter har en fælles ansvar til at forventninger er afklaret. Ved en pige som da sider en alfons eller er handlet kan man ikke forvente en godt forventnings afstemning og så skulle kunde måske bare gå igen og advare andre? Det er jo helt rigtig og fornuftigt også for pigen egen skyld. 

Men i grund og bunden er jeg som GP taknemmelig for de personer som laver en anmeldelse og JEG kan læse gennem linjerne at det er hams egen skyld eller har bidraget til det... Så ved JEG at den er ikke en kunde som jeg vil tag i måde og de kommentatoren som kommentere på en forfærdelig måde har jeg fanget lige med. 

Derfor synes jeg en hver ,,barnlige,, anmeldelse har sin egen verdi. Måske ikke for jer mænder måske ikke for den pige som det drejer sig om men for de GPer som læser med og kan læse gennem linjerne...

Skrevet
  • Author
cowgirl.90 skrev, for 2 timer siden:

Derfor synes jeg en hver ,,barnlige,, anmeldelse har sin egen verdi. Måske ikke for jer mænder måske ikke for den pige som det drejer sig om men for de GPer som læser med og kan læse gennem linjerne...

Tak @cowgirl.90. Dejligt at høre fra en anden udbyder i branchen også. Jeg forstår rigtig godt, at det kan være til nytte for jer at læse anmeldelser i forbindelse med, at kunne sortere blandt kunderne.

Men, spørgsmål: Er der kunder, som ved henvendelse præsenterer sig med sit EG brugernavn?

Skrevet
Probator skrev, for 10 minutter siden:

Tak @cowgirl.90. Dejligt at høre fra en anden udbyder i branchen også. Jeg forstår rigtig godt, at det kan være til nytte for jer at læse anmeldelser i forbindelse med, at kunne sortere blandt kunderne.

Men, spørgsmål: Er der kunder, som ved henvendelse præsenterer sig med sit EG brugernavn?

Ja det gøre nogen. Jeg spørger direkte hvordan de har funden fram til mig.. og så kan man da godt tag recharge op for begge sider skyde om man kan være en match som passer. 

Skrevet
Probator skrev, for 49 minutter siden:

Er der kunder, som ved henvendelse præsenterer sig med sit EG brugernavn

Får flere år siden besøgte jeg et par forskellige piger, som jeg havde “mødt” her på EG. Den ene ved jeg tjekkede op på min profil inden første møde, hvilket også gjorde første møde nemmer, hun havde en lidt vanskelig procedure for at blive godkendt til første møde, billeder mm, hvilket jeg ikke havde betænkning ved, da jeg netop havde hørt om hende herinde, og også følte at jeg viste hvad hun stod for gennem hendes skriv her.

den anden har jeg haft lidt kontakt med herinde, og også herigennem at jeg fik første møde op at stå, om hun tjekkede mig ud ved jeg ikke, men jeg ved at vi læser hinandens indlæg og også “liker” dem, så vi ved lidt om hinandens holdninger mm.

Jeg ser det som en fordel at man ved lidt om pigen fra skriv herinde, og jeg har tidligere sagt at der findes en aktiv rødhåret pige herinde, som jeg måske en gang kunne tænke mig at besøge, fordi jeg godt kan lide hendes holdninger og ageren herinde, på trods af at jeg mest er til sorthåret og brune piger.

Skrevet
Probator skrev, for 4 timer siden:

Jeg bruger altid navnet @Probator :biggrin:

Skrevet

At jeg er bruger på EG er ikke noget jeg nævner, kan ikke se hvad hun skal bruge det til.

Opfører mig altid ordentligt og behandler hende/dem med respekt.

99/100 gange kommer det godt igen, er min erfaring.

Redigeret af Max Power

Skrevet
  • Author
8000 skrev, 1 time siden:

Jeg bruger altid navnet @Probator :biggrin:

He he.. :)Den havde jeg ikke lige forestillet mig. Jeg bruger det aldrig i kontakten med udbyderne.

Men vi er nærmest ude i en afsporing i forhold til anneldelserne (og sorry to say, jeg begyndte den selv)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.