Hop til indhold

Mange har undren over fald af piger i deres område

Featured Replies

Skrevet

Nu snakker jeg med en del piger, og en af grundene til der kommer færre og færre piger til specielt Jylland er at vi Danskere generelt bruger langt mindre penge end tidligere.

Det er ikke kun i det almindelige erhverv at dette faldende forbrug sætter sine spor..

Jeg forstår godt pigerne ikke ligefrem jubler over at tage til Danmark hvor 60% af arbejdstiden går med at vente..

hvorimod der eks. i Tyskland ikke tilnærmelsesvis er et ligeså stort fald i forbrug..

Skrevet

Enig .. nu kører jeg taxi og kan bestemt også mærke forskellen fra de sidste par år i juletiden. Jeg mangler cirka mellem 5000-7000 kroner om måneden før skat vel og mærke i denne juleperiode. 

Inflation og krig der påvirker vores priser her i Danmark tror jeg gør, at folk holder på det de har. Det første folk sparer på er jo luksus ting, der ikke behøves i dagligdagen.

Så det er op ad bakke :wacko:

Skrevet
Sommer79 skrev, 1 time siden:

der kommer færre og færre piger til specielt Jylland

Muligvis. Det ved jeg ikke noget om. Men det lader ikke til at være tilfældet i Storkøbenhavn.

Skrevet
Sommer79 skrev, for 1 time siden:

hvorimod der eks. i Tyskland ikke tilnærmelsesvis er et ligeså stort fald i forbrug

Det tror jeg nu ikke er hele sandheden. Og tror slet ikke de piger på FKK i Tyskland er enig med dig i. 
Tyskland er ramt med 2,2 % inflation og Danmark 1,7 %.  Tyskland er ramt rigtig hårdt for tiden og industrien bløder 

Tror mere det skyldes at den Danske krone er svær at slippe af med og få vekslet. 

Redigeret af Peterkanin

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 58 minutter siden:

Muligvis. Det ved jeg ikke noget om. Men det lader ikke til at være tilfældet i Storkøbenhavn.

Jeg tror heller aldrig , der har været så mange annoncer fra Nordjylland på AL , som der er nu .

Men jeg ved jo ikke , om der er kunder nok til alle …

Skrevet

Ved ikke om I ønsker en lyserød mening. 
Men mange spørger ved besøg, om jeg har kunder nok, fordi de hører det modsatte fra andre piger. Og ja det har jeg, men min situation er nok også anderledes end flertallets. Kan da sagtens forestille mig de piger der rejser op i en kort periode og regner med at have mange penge med hjem bliver skuffet. Hvis de sidder i deres lokaler og bare venter og har timers pauser. De mærker det mere og har mere brug for mange kunder hver dag, mens de er her. 
Jeg har ikke ekstra udgifter til lokaler, da jeg arbejder i privaten og kan dermed også gå til og fra og udnytte “ventetiden” på andet. Og kan sagtens holde en fin månedsløn. 
Vil sige det var mere sløjt under energikrisen og da krigen startede i Ukraine. Da tog jeg et deltidsjob ved siden af. Men i foråret blev alt hurtigt normalt igen. 

Så svaret er vel i min optik ja lidt færre kunder til alle. Og hvor slemt man er ramt afhænger nok både af landsdel, hvordan ens setup er osv. 

En anden faktor er nok også os der er i DK fast har stamkunder. De tilrejsende skal først hive kunder til og igennem perioden med fakes og udeblivelser inden de måske får en stabil indtægt  

Folk må jo høre det steder fra, siden de spørger. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
SweettieDK skrev, for 43 minutter siden:

Ved ikke om I ønsker en lyserød mening.

Jo da. Det er fedt, at du og andre GPer byder ind. Både i denne tråd og generelt. Tak for det.

SweettieDK skrev, for 45 minutter siden:

Så svaret er vel i min optik ja lidt færre kunder til alle. Og hvor slemt man er ramt afhænger nok både af landsdel, hvordan ens setup er osv. 

En anden faktor er nok også os der er i DK fast har stamkunder. De tilrejsende skal først hive kunder til og igennem perioden med fakes og udeblivelser inden de måske får en stabil indtægt  

Jeg tror, du har fuldstændig ret i begge dele.

Skrevet

Jeg har ikke oplevet en nedgang.. Jeg er stadig nødt til at erklærer udsolgt før forespørgslerne på ledige tider stilner af når jeg er på vagt.. 

Mit setup er heller ikke som de udenlandske pigers.. Og 80% af mine gæster er gengangere^_^.. Lige så er 80% af de gæster jeg må sige “desværre” til gæster der ønsker at besøge mig for første gang.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Jeg hører fra min faste GP at der er færre kunder i forhold til sidste år og at det mest er ”fjolserne” der skriver. Dem der skriver men aldrig kommer, sender skambud, beder om uden, etc. Hendes veninder har spurgt om hun også har færre kunder. Jeg føler også der er færre piger af dem jeg besøger, er i tvivl om der bare kommer færre sydamerikanske piger eller om der generelt er færre. Spilder årstiden mon ind, var det ikke også sidste sommer og jul der var meget få piger? Der er også meget færre nye ansigter.

Skrevet

Priselasticitet gælder for de fleste prostituerede - ihverfald alle dem, som ikke er mættede med kunder. Så hvis den prostituerede vil have flere kunder må hun jo sænke prisen.

Skrevet
wag skrev, for 29 minutter siden:

Priselasticitet gælder for de fleste prostituerede - ihverfald alle dem, som ikke er mættede med kunder. Så hvis den prostituerede vil have flere kunder må hun jo sænke prisen.

Helt enig.. Jeg giver ganske enkelt ikke 1.000kr for 30 min + 500 for megafransk + 300 for kys. Men nogen må jo gøre det, siden flere og flere piger sætter priserne op og op.

Skrevet
Sommer79 skrev, for 10 timer siden:

Danskere generelt bruger langt mindre penge end tidligere

Jeg synes at jeg gør mit for at holde hjulene i gang... :lol:

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 8 timer siden:

Jeg synes at jeg gør mit for at holde hjulene i gang... :lol:

#metoo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.