Hop til indhold

Overtænker jeg? Eller er det normalt?

Featured Replies

Skrevet

Hej

jo mere jeg besøger glædespiger, jo mere frygter jeg at blive enten afpresset, eller afsløret i det. Her forleden besøgte jeg en gp, alt var fint indtil jeg lå mærke til at der var overvågning til indgangen. Da jeg kom hjem blev jeg ved med at overtænke. Hvad nu hvis overvågningen bliver brugt mod mig. Det sikkert bare mig der overtænker, men vil gerne høre jeres tanker på det. En anden ting jeg vil komme ind på er MobilePay.

Det seneste stykke tid har jeg brugt mit eget nummer til at kontakte gp’er da mit hemmelige sim kort ikke virkede længere. Mit navn og identitet kan ikke findes på krak eller 180.dk dog kan mit navn findes på MobilePay. Jeg begynder igen med at overtænke om at nogen kunne finde på at misbruge det. Jeg har aldrig overført til nogen over MobilePay, dog kan de slå mit nummer op og finde mit navn. 

ved ikke hvad jeg søger med dette opslag, men nok noget klarhed. Er der grund til at bekymre mig så meget, eller overtænker jeg bare?

Skrevet

Jeg tror du ser spøgelser. Kameraet er formentlig kun til hvis der opstår voldsomme episoder, så man har bevismateriale. Hvis du er bange fir konsekvensen af at bruge mobilepay, så kan du jo bare hæve kontanter og bruge dem. Jeg har aldrig haft problemer i nogen af delene, kun at jeg har alt for lidt penge til det hele…

Skrevet

Langt de fleste af pigerne har mere at tabe end at vinde ved at afsløre deres kunder - hvis de ønsker at fortsætte i branchen.

Diskretion er i fælles interesse. Kun hvis du opsøger virkelig skumle steder, ville jeg være bekymret.

Skrevet

Som MrExtra siger, så kan et kamera blot være for bevismateriale hvis der sker noget ulovligt. Vi skal huske på, at alle disse piger inviterer en masse fremmede mænd ind. De er jo sådan set mere "udsatte" for potentielle problemer end nogen af os kunder, så kan godt forstå hvis de vil have lidt sikkerhed.

Mht. at du er bange for at blive blackmailed eller hvad end du ellers tror kan ske, så kan jeg kun anbefale at besøge godt omtale GP'er. Altså, at besøge fx Hottie er nok mere sikkert end at tage en pige med hjem fra byen fredag aften. Men besøger du en GP uden anmeldelser, med underlig profiltekst og urealistiske billeder... Tja, så er det sandsynligvis bare en anden kvinde end billederne som ikke kan engelsk. Ingen skade udover en potentielt spildt aften. Men risikoen for at der er noget mere galt (en form for scam) er jo større her. Så undgå dem hvis du er bekymret..

Alternativt kan du også besøge professionelle GP huse som ligger rundt om i landet. Her kommer der ikke kvinder ind som er ude på at scam.

Du skal også huske, at GP'er er som fugle - mere bange for dig, end du er for dem. Forstået på den måde, at hvis de prøver at blackmail eller andet, så kan du jo sende det direkte til politiet. Det vil absolut gå meget mere ud over dem, end dig. Så chancen for nogen overhovedet vil gøre det er meget lav. De står jo til at tabe.

Til sidst, mht. at de kan finde dig på Mobilepay, og hvad så? Altså, okay de har dit nummer og dit navn. Hvad skal de gøre med det? Stort set alle med en form for social media kan jeg da finde navn og nummer på. Selv folk der ikke at på krak kan man altså godt finde hvis man virkelig vil. Men det kan man jo ikke rigtig gøre noget ondt mod dig med. Jo, hvis de filmer jer have sex og vil blackmail dig, men det er meget sjældent, og du kan helt undgå alt risiko for det med ovenstående råd om godt omtalte GP'er.

Redigeret af Only_by_Night

Skrevet

Som de andre har skrevet har du nok ikke noget at bekymre dig om, kameraet er nok sat op for at pigen kan sortere de personer fra som hun ikke ønsker at åbne døren for, så tag du det helt roligt - op på hesten igen, ned og købe ny taletid, and here we go again :D

Skrevet

De fleste steder er overvågningen for at pigerne kan se gæsterne på skærmen inden de møder dem.. Så de er sikre på at det ikke er et familiemedlem eller en gæst de ikke ønsker.. Så det bør du ikke bekymre dig om.. Hvad angår at tjekke nummer på Mobilepay så gør jeg det selv men kun for at vurderer en evt aftales seriøsitetsniveau.. Således kan man få lidt af en forlomme til mine få ledige tider hvis man er typen der booker på selve dagen:P..

Skrevet

Har ikke oplevet nogen problemer indtil videre efter 3 år, har brugt MobilePay og mit eget nummer Med fuld navn og adresse. Nu besøger jeg også  kun det samme sted næste. Overvågning bliver kun brugt hvis der er problemer. 

Redigeret af Jacn1989

Skrevet
Kandenklappe skrev, for 7 timer siden:

Hej

jo mere jeg besøger glædespiger, jo mere frygter jeg at blive enten afpresset, eller afsløret i det. Her forleden besøgte jeg en gp, alt var fint indtil jeg lå mærke til at der var overvågning til indgangen. Da jeg kom hjem blev jeg ved med at overtænke. Hvad nu hvis overvågningen bliver brugt mod mig. Det sikkert bare mig der overtænker, men vil gerne høre jeres tanker på det. En anden ting jeg vil komme ind på er MobilePay.

Det seneste stykke tid har jeg brugt mit eget nummer til at kontakte gp’er da mit hemmelige sim kort ikke virkede længere. Mit navn og identitet kan ikke findes på krak eller 180.dk dog kan mit navn findes på MobilePay. Jeg begynder igen med at overtænke om at nogen kunne finde på at misbruge det. Jeg har aldrig overført til nogen over MobilePay, dog kan de slå mit nummer op og finde mit navn. 

ved ikke hvad jeg søger med dette opslag, men nok noget klarhed. Er der grund til at bekymre mig så meget, eller overtænker jeg bare?

Som udgangspunkt har de andre ret. Med mindre du gør GPeren gravid. 

Jeg ved numre og navne gemmes og her bruges de, særlige faste kunder holdes der naturligvis styr på.

Skattestyrelsen er også igang med at se på mobilepay transaktioner, det rammer så mere dem end dig.

Uanset hvad er alle der overvåger et sted så offentlig, som glædeshus. Underlagt krav om sletning ved din anmodning.

Uanset reaktionerne på denne besked, så er det desværre korrekt det jeg skriver.

Skrevet
Kandenklappe skrev, for 7 timer siden:

Har været igennem samme tankerække, dog uden at have haft hemmeligt simkort. Så du er ikke den eneste, som ønsker at være forsigtig.

Jeg fandt ro i det, som @Only_by_Night skriver, nemlig at alle som er tilstrækkeligt ihærdige vil kunne koble mig og mit mobilnummer sammen, også selvom det ikke findes på 180.dk eller Krak. Derfor er MobilePay ikke så afslørende, med mindre du har anvendt det til at lave overførsler til GPen.

JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Hvad angår at tjekke nummer på Mobilepay så gør jeg det selv men kun for at vurderer en evt aftales seriøsitetsniveau.

Når I piger anvender denne praksis, giver dæknavn ikke rigtigt mening længere, når nummeret kan findes på MobilePay. Dermed en Peter mindre… 

Skrevet

For mig at se er det et valg mellem 2 muligheder:

1. Fuld anonymitet med kontanter uden fingeraftryk, hat og blå briller - evt. toupé, hvis den sidder godt fast.
  2. Fuld åbenhed med navn og mobilnummer. Gå ud fra, at pigerne kan finde dig, hvis de vil (men det vil de ikke, det er ønsketænkning).

Det kommer an på, hvilken form for relation, man ønsker. Om man er til spænding ved det farlige ukendte, eller til nærhed og fortrolighed.

Og hvem, pigerne har lyst til at lukke ind ;-)

Og som også nævnt, hvad er det værste, der kan ske?

Skrevet
Kandenklappe skrev, for 10 timer siden:

jo mere jeg besøger glædespiger, jo mere frygter jeg at blive enten afpresset, eller afsløret i det

Du kan jo overgå til kun at bruge live-cams - f.eks. Chaturbate - der kan du være næsten 100% anonym - ihvertfald overfor pigerne og kun hvis du af og til køber tid eller ydelser, vil det fremgå af din betalingsoversigt fra din bank eller gør som jeg og brug paypal - det gør det lidt mere sikkert - og så kan du jo også lade være med  selv at have et web-cam installeret ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Der sker ikke noget, og hvis du bliver afpresset, så kommer du blot på besøg igen hos pigen og løser situationen over en gang dialogkaffe.

Skrevet

ja det kan ske, jeg er blevet forsøgt, jeg gjorde det ikke grinede bare af dem, afpresset for 5000 kr, efter et besøg og en pige. Ellers ville de gå til mine venner og familie og fortælle om mine besøg. Det gjorde de så, da jeg var ligeglad. Og faktisk fik en veninde og min datter beskeder på facebook i messenger , som jeg så bad dem slette. Sagde bare det var en jaloux ex .
Gik til politiet som rådede mig til at finde kærester andet steds. Det var det de gad.
Så jo det kan ske, den med video overvågning ved jeg ikke helt hvad kan bruges til. 

Skrevet

Jeg har det faktisk helt præcis på samme måde som dig, hvilket er derfor jeg også har en ekstra telefon med et taletidskort. Og jeg kan godt føle mig som en skurk, selvom jeg ved at jeg er en respektfuld gentleman og ikke gøre noget forkert.

Jeg vil ikke træde nogle over tæerne, men jeg har det tryggere ved at en dansk GP kender min identitet fremfor end udenlandsk. Det er nok fordi at de skumle bagmænd er i baghovedet på mig, når jeg besøger udenlandske GP'er, som kan gøre mig nervøs. Jeg har forresten kun besøgt en enkelt dansk pige og resten udenlandske piger. 

Men det er en spændende tråd og jeg synes det er rart at høre andres synspunkter på det, der kan gøre mig mere roligere og afslappet, når jeg er på besøg hos de dejlige GP'er. Det tager jo glæden fra det hele med at skulle overtænke tingene. 

Skrevet
  • Author

@bedstsugar ville ønske jeg var så ligeglad som dig, men det er jeg bare ikke. Nok også derfor jeg overtænker. Hvordan havde de bevis på at du havde besøgt pigen?

Skrevet
Mike56 skrev, for 2 timer siden:

...Det er nok fordi at de skumle bagmænd er i baghovedet på mig, når jeg besøger udenlandske GP'er, som kan gøre mig nervøs...

Jeg tror at de nævnte skumle bagmænd er for kloge til at begå afpresning. Fortællinger om slige handlinger vil lynhurtigt spredes som en steppebrand, og dermed ødelægge forretningen for alle.

Skrevet
Kandenklappe skrev, for 1 time siden:

@bedstsugar ville ønske jeg var så ligeglad som dig, men det er jeg bare ikke. Nok også derfor jeg overtænker. Hvordan havde de bevis på at du havde besøgt pigen?

Fra mobil pay !

Betal kontant. Gå igen hvis der er overvågning.  Eller bliv hjemme.  Det er da ok at tænke over det. Men hvis du har noget at skjule for nogen. Så lad vær. Eller lad dem komme til dig/hotellet 

Skrevet

@bedstsugar eftersom du forklarede afpresningen med en “jaloux ex”, så antager jeg at der var tale om en dansk pige, er det korrekt? Og vil du løfte sløret for, om det var en, som var sugarbabe eller GP? 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 51 minutter siden:

@bedstsugar eftersom du forklarede afpresningen med en “jaloux ex”, så antager jeg at der var tale om en dansk pige, er det korrekt? Og vil du løfte sløret for, om det var en, som var sugarbabe eller GP? 

Hun var udenlandsk. Men det kan ingen jo vide. Sugardate

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 8 timer siden:

Når I piger anvender denne praksis, giver dæknavn ikke rigtigt mening længere, når nummeret kan findes på MobilePay. Dermed en Peter mindre… 

Jeg har en tattoo med mit eget navn på - så en Peter bliver jeg nok aldrig - den er ihvertfald svær at bortforklare :lol:

Skrevet
Needy skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har en tattoo med mit eget navn på - så en Peter bliver jeg nok aldrig - den er ihvertfald svær at bortforklare :lol:

Peter, min tidligere kæreste!

Skrevet
TordenSkjold skrev, for 25 minutter siden:

Peter, min tidligere kæreste!

:huh:

Hvaaa kender vi hinanden - eller vil du bare have en krammer? :lol:

Jeg tror du OVERTÆNKER her?

Skrevet

I har åbenbart allerede glemt denne tråd:

Brug et taletidsnummer når det er en du ikke har mødt før, alt andet er for risikabelt i din situation. Jeg anbefaler Lebara.

Eller brug en anonym e-mail… så anbefaler jeg mail.com eller protonmail

Redigeret af Miza

Skrevet
Miza skrev, for 3 timer siden:

I har åbenbart allerede glemt denne tråd

Selvfølgelig smartest at have en skjult "sexyphone"

Jeg lige læst den tråd du henviser til.

Min konklusion er, at man IKKE kan tage anmeldelsen alvorligt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.