Hop til indhold

Kæmpe bryster Østerbro

Featured Replies

Skrevet

Hi,
I don't normally write here because I've had good experiences and not so good ones, but noting to complain. This forum it has been very helpful so I would like to contribute with my experiense with this girl.

I was with her the last time she was in Copenhagen and unfortunately I had a very bad experience. She's one of those girls who only wants money. We agreed GFE by message and when I got to there she said she wouldn't do that. She just wanted me to finish as quickly as possible. I wanted to try several positions but she didn't want to, just doggy style to finish as soon as possible. Of course the most attractive thing is her breast but she didn't let me touch it because she said they were very sensitive and I couldn't touch them. So far it's the worst experience I've had with girls in this field. So I wouldn´t recommend her

Skrevet

I really hate when the GP says I’m not allowed to touch her breasts because they are “sensitive”. Its a huge turn off. I’ve always liked Fritidsq and DinaG because these two lovely GP’s allows You to touch their huge tits as much as You like :)

Skrevet
Hobrofyr skrev, for 9 timer siden:

I really hate when the GP says I’m not allowed to touch her breasts because they are “sensitive”. Its a huge turn off. I’ve always liked Fritidsq and DinaG because these two lovely GP’s allows You to touch their huge tits as much as You like :)

Links please :-)

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/337430

fritidsq is not active anymore as far I’m aware

Skrevet
Gløden skrev, for 13 minutter siden:

Arbejder Dina ikke primært i Jylland??

Jo. Det er meget sjældent hun er på Sjælland. På Sjælland har I derimod Putte i Ahorngade på Nørrebro. Hun ser superlækker ud:D hun er desværre aldrig i Jylland :(

Skrevet
Hobrofyr skrev, for 13 minutter siden:

Jo. Det er meget sjældent hun er på Sjælland

Det er det jeg mener, så er det måske ikke så relevant at bringe Dina i spil og linke til hendeB)

Skrevet

@xxl loverBaseret på dit ønske kan jeg anbefale hende her. Til trods for min anmeldelse tænker jeg bestemt at du kan finde det du søger her.

Redigeret af riberhus

Skrevet
  • Author
riberhus skrev, for 7 timer siden:

@xxl loverBaseret på dit ønske kan jeg anbefale hende her. Til trods for min anmeldelse tænker jeg bestemt at du kan finde det du søger her.

Tak for tippet

Skrevet
Hobrofyr skrev, for 23 timer siden:

Jo. Det er meget sjældent hun er på Sjælland. På Sjælland har I derimod Putte i Ahorngade på Nørrebro. Hun ser superlækker ud:D hun er desværre aldrig i Jylland :(

Hvem pokker er Putte? 

Skrevet

Det er hende her

https://damernefordig.com/#b

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.