Hop til indhold

Tegn på et vellykket besøg

Featured Replies

Skrevet

Jeg er en pleaser det kan jeg ikke løbe fra . Jeg nyder det kun når jeg kan se at modparten 100% også nyder det , og jeg elsker at forkæle også i sengen.  Jeg ved orgasmer kan fakes og jeg ved at kvinden er et unikt væsen der kan fake rigitg mange ting . Dog er der nogen tegn som jeg altid ligger mærke til for og få ro i sjælen over at dette var et godt besøg og at hun nød mit selskab . Blandt nogen af de tegn jeg ligger mærke til og har oplevet/oplever ville jeg bare have en bekræftelse på om disse ting kan fakes.

Stive brystvorter 

Klitoris vokser og bliver hård

At hun bliver ekstrem våd 

En kæmpe våd plet på størelse med en tallerken der hvor hun har ligget i missionær 

At kondomet sidder fast oppe i hende fordi at underlivet har trukket sig sammen ( jeg ved underlivet trækker sig sammen ved orgasme)

Hvidt snask (kvindeligt sæd som jeg kalder det ) 

Jeg ved det sædvandelige krampeanfald og rystene ben kan fakes, men Kan disse ovennævnte  ting virkelig også fakes eller er det noget kvinden ikke selv har kontrol over ligesom vil til tider heller ikke har kontrol over vores rejsninger :smile: 

I er velkommen til og skyde nogen af mine punkter ned hvis de ikke er tegn på nydelse f.eks at stive brystvorter også kan forkomme ved kulde :D

• Svar 65
  • Visninger 5.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg få ikke stive brystvorter af en orgasme..  Jeg har kun oplevet at kondomet sidder fast hvis jeg er lidt dehydreret og derfor har problemer med fugtigheden syd for navlen.. Kondom udtørrer vir

• Man ved først at det ikke er fake, når naboen banker på væggen og overboen tramper i gulvet 

• For mig, er det et godt besøg, hvis pigen er venlig og nærværende. Jeg er en 'helkrops-nyder' - så det er særlig rart for mig, hvis pigen kan rumme det, og 'tage imod' ... For mig er det ikke s

Skrevet
thetruth skrev, for 3 minutter siden:

En kæmpe våd plet på størelse med en tallerken der hvor hun har ligget i missionær 

Jeg har lader mig fortælle at dette kan fakes ved at fylde glidecreme op i vagina - altså dybt op, så det ikke kommer ud igen før akten er godt i gang. Om det er rigtigt tør jeg ikke sige.

thetruth skrev, for 4 minutter siden:

At kondomet sidder fast oppe i hende fordi at underlivet har trukket sig sammen ( jeg ved underlivet trækker sig sammen ved orgasme)

Dette kan vel fakes ved at kvinden bevidst kniber underlivet sammen - går jeg ud fra.

thetruth skrev, for 5 minutter siden:

Hvis det med glidecremen er korrekt, går jeg ud fra at dette kan være glidecreme - min erfaring er i hvert fald at det godt kan blive til noget hvidt snask efter det bliver "pisket" lidt, så at sige.

Dermed ikke sagt at det også kan skyldes nydelse - det kan det helt klart!

Skrevet

Man ved først at det ikke er fake, når naboen banker på væggen og overboen tramper i gulvet :D

Skrevet
  • Author

Ja det rigtigt har godt selv hørt det med at de fylder den op med glidecreame når du siger du er ankommet :sad:derfor man tit får beskeden " 5 min baby" når man skriver at man er landet. Tak for indput og godt ramt på diverse punkter

Skrevet

Men behøver pigen/kvinden/den anden part at få orgasme for at det er er vellykket besøg?

Jeg tror ærligt talt ikke, at jeg har haft ret mange vellykkede besøg, hvis det er succeskriteriet. Måske kan man også se sådan på det, at det “bare” skal have været en god oplevelse for begge, og der tror jeg et eller andet sted måske ikke at dem vi besøger, de nødvendigvis går vildt meget op i, om de får orgasme eller ej.

Glæder mig til at høre mere om emnet

Skrevet
Easterneuropeplease skrev, for 11 minutter siden:

tror jeg et eller andet sted måske ikke at dem vi besøger, de nødvendigvis går vildt meget op i, om de får orgasme eller ej.

Forbliv du bare i den tro :P

Skrevet
  • Author
Easterneuropeplease skrev, for 1 time siden:

Men behøver pigen/kvinden/den anden part at få orgasme for at det er er vellykket besøg?

Nej alle har hver deres syn på et vellykket besøg . Jeg som person går meget op i og give nydelse så for mig kan det godt være en vigtig ting. 

Skrevet

Jeg få ikke stive brystvorter af en orgasme:ph34r:.. 

Jeg har kun oplevet at kondomet sidder fast hvis jeg er lidt dehydreret og derfor har problemer med fugtigheden syd for navlen:P.. Kondom udtørrer virkelig voldsomt så ens væskebalance skal virkelig være spot on:lol:.. 

Jeg vil mene at stortset alle de nævnte ting kan fakes eller som det mindste ikke er ensbetydende med at en orgasme har været til stede.. Du må bare stole på de kvinder du vælger at være intim med hvis de virker som om de har fået en orgasme.. 

Det kan dog være meget svært at modstår fristelsen af at fake en orgasme når man er sammen med en gæst der føler det vigtigt eller næsten afgørende for succes.. De fleste af os vil gerne give jer - næsten - alt hvad i ønsker jo.. 

Skrevet
thetruth skrev, for 8 timer siden:

...

...

...

At hun bliver meget våd er ikke garanti for at hun får orgasme, men det er et sikkert tegn på at hun er meget tændt og nyder det meget. At det er hendes egne safter kan tjekkes nemt ved at smage på det. Glidecreme smager helt anderledes og er en direkte turn-off for mig. :lol:

Hvidt snask:
At der langsomt kom mere og mere "hvidt snask" ud af hende og over min pik når jeg pumpede længe, blev jeg meget forbavset den første gang jeg oplevede det med en privat kæreste. Det sker kun efter jeg har lavet et langt forspil og haft sex længe i en eller to stillinger. Det er et meget sikkert tegn på at hun nyder det meget, som i rigtig meget. Typisk er det egentlig før hendes orgasme, eller ved multiple orgasmer. Så ikke et tegn på orgasme, men at hun nyder det meget. Også her kan jeg umidelbart smage forskel på ægte hvid tyk sexsaft fra hende, eller om det er glidecreme. Kæmpestor forskel i smag. En øjeblikkelig bekræftelse når jeg smager. Jeg sku lige tage mig sammen for at smage den første gang :D da det ikke umidelbart ser superlækkert ud. Men det var ok når jeg opdagede hvad det var. Det her med at der kommer hvide sexsafter udover min pik når jeg knalder hende har jeg kun oplevet med to private kærester der var meget naturlige og selvbevidst om at de kunne lide sex rigtig meget, og gerne tit. De ville så meget sex og så tit, at jeg måtte bruge mine hænder og fingre før penetration, derefter pikken i så lang tid jeg kunne, og hvis det ikke var nok så bruge mine fingre efter penetration. Det var fedt at opleve, men jeg blev ret slidt efter nogle måneder på den måde, og efter et par år så var de lidt skuffede at jeg ikke længere hade lyst til sex to gange om dagen. Heldigvis boede vi ikke sammen så jeg hade nogle hviledage for mig selv hver uge. Jeg selv var forbavset at jeg gad så meget sex i en alder på omkring halvtreds. De var ikke superunge, kun fem og syv år yngre end mig. Men jeg kunne ikke holde trit til slut. Det er altid en i et forhold som får for lidt sex. Normalt er det manden, men ikke altid. 

Jeg har haft en del gode oplevelser med GP'er, også med en del naturlige safter fra deres side, men jeg har aldrig oplevet de lidt tykkere hvide sexsafter fra GP'er, kun fra private kærester.

Uanset hvad, private eller GP, så kan jeg bedst lide hvis vi begge smiler og nyder det i noget grad. Smil, øjne, berøring, ingen stress, lidt eller mere kussesafter, åndedræt, (naturlig) lyd, er det der gører sexakten ekstra dejlig. Her er øjne, smil, kussesafter og lyst til ekstra tid de tegn der er nemmest at fornemme hvis de er ægte. Og uanset hvor god kemi du har med en GP så er god kemi med privat kæreste altid meget bedre. Men ok, hvis jeg har en tørkeperiode i privatlivet så er besøg hos GP'er en ok erstatning for noget af det jeg savner. :)

Redigeret af Rushton

Skrevet
Easterneuropeplease skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror ærligt talt ikke, at jeg har haft ret mange vellykkede besøg, hvis det er succeskriteriet. Måske kan man også se sådan på det, at det “bare” skal have været en god oplevelse for begge, og der tror jeg et eller andet sted måske ikke at dem vi besøger, de nødvendigvis går vildt meget op i, om de får orgasme eller ej.

Glæder mig til at høre mere om emnet

Selvfølgelig. Sådan er det 99% af tilfældene.
Hvis en GP'en har en god oplevelse så er det fint, orgasme er ikke rimeligt at de gider hver gang med hver kunde. Uanset hvordan du vrider og vender på det, så er vi kun kunder ikke kærester.

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg vil mene at stortset alle de nævnte ting kan fakes eller som det mindste ikke er ensbetydende med at en orgasme har været til stede.. Du må bare stole på de kvinder du vælger at være intim med hvis de virker som om de har fået en orgasme.. 

Det kan dog være meget svært at modstår fristelsen af at fake en orgasme når man er sammen med en gæst der føler det vigtigt eller næsten afgørende for succes.. De fleste af os vil gerne give jer - næsten - alt hvad i ønsker jo.. 

Nå øv ........ så jeg måske ikke den sex machine alligevel som jeg gik og troede jeg var:lol:

Skrevet

For mig, er det et godt besøg, hvis pigen er venlig og nærværende.
Jeg er en 'helkrops-nyder' :D:wub:- så det er særlig rart for mig, hvis pigen kan rumme det, og 'tage imod' ...

For mig er det ikke s-å vigtigt at fokusere på orgasme - hverken min egen, eller pigens ...
Men samtidig er det også vigtigt for mig, at jeg oplever, at pigen har det rart ... så hvis det sker, pigen får orgasme, er det jo fint ... en ekstra oplevelse ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Et godt gammel udtryk: Er du i tvivl, så er du ikke i tvivl!

Jeg tror den eneste af de nævnte ting der er svær at fake er rejsningen (at klitoris bliver hård og de indre kønslæber vokser). Stive nipples er vel også lidt svære at fake, men de betyder på ingen måde nødvendigvis at hun er i stor nydelse eller har fået orgasme. 

Jeg er selv kæmpe pleaser og lever af den nydelse jeg kan skabe i kvinden jeg er sammen med. 

Jeg er rørende enig i at man som kunde skal prøve at lade være med at lade orgasme være succeskriteriet. Selvfølgelig er det vidunderligt når det sker, men der kan være 1000 årsager til at det ikke lige kan lade sig gøre eller at kvinden ikke har lyst til at dele noget så intimt med en kunde og så er det faktisk bedre og mere respektfuldt og nudelsesfuldt ikke at forcere det.

Jeg var sammen med en, som fortalte mig at hun havde været nødt til at afvise de næste tre kunder fordi den orgasme hun fik sammen med mig havde gjort hende mæt, så hun holdt igen i de efterfølgende møder, fordi det ikke duer at lukke ned på den måde midt i en vagt. 

Men der er så meget andet nydelse end lige orgasmer. Har lige været inde forbi Carolina hos SG og hun tigger bare om at få noget pik, hvilket er virkelig svært at modstå. Jeg er ret sikker på at hun ikke er kommet sammen med mig endnu (ikke fordi vi ikke har prøvet), men jeg er på ingen måde i tvivl om at hun nyder det vi laver. 

Min erfaring er faktisk at hvis det er virkelig godt for dem, så skal de nok fortælle dig det ret direkte. Der er langt imellem at kemien og lysten matcher perfekt og de bliver lige så glade som du når det sker.

God jagt på magien ;)

Skrevet
Eventyrmanden skrev, den 15.11.2024 at 17:19:
thetruth skrev, den 15.11.2024 at 17:11:

Jeg har lader mig fortælle at dette kan fakes ved at fylde glidecreme op i vagina - altså dybt op, så det ikke kommer ud igen før akten er godt i gang. Om det er rigtigt tør jeg ikke sige

Den kan jeg så fortælle at flere piger har bekræftet...

Skrevet
lille_peter skrev, den 15.11.2024 at 17:41:

Man ved først at det ikke er fake, når naboen banker på væggen og overboen tramper i gulvet :D

Jeg var engang på privat diskret med en jeg virkelig swingede godt med.

Da vi kom ud fra værelset sad der to MEGET vrede kvinder i sofaen med armene over kors og vi fik besked på at, sådan kan man ikke tillade sig at larme i en lejlighed det er lejet. Den ene havde måtte give sin kunde pengene tilbage fordi han ikke kunne koncentrere sig når vi larmende så meget :lol:

Senere på aftenen kom udlejer med politiet og smed dem ud, men det tror jeg nu ikke var vores skyld :D

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden:

Hej Jen :wub:

Håber det er ok at jeg bruger vores møde som eksempel. Tænker godt at du kan huske det pga. omstændighederne :lol:

For mig var det et godt eksempel på et vellykket møde. Ok kemi, fin samtale og lækker sex :x

Der var ingen orgasmer og du fakede ikke nogen (og tak for det), men det var da fint og dejligt.

Jeg tænker at du var ok glad for vores møde uden at jeg på nogen som helst måde var "noget specielt" for dig eller skabte noget i dig, som du ikke har oplevet med hundredevis af andre? Jeg har mødt kvinder i branchen for hvem jeg føler mig speciel (du kender en af dem) og jeg tænker og håber da at du har kunder som er specielle for dig. Kunder der rammer din lyst og seksualitet på den helt rigtige måde og hvor orgasmer og nydelse kommer naturligt. Måske endda kunder der får lov til at møde kvinden bag Jennifer? Eller er hun 100% forbeholdt din kæreste? 

Jeg har ganske få gange oplevet kvinder fake og finder det ret nemt at gennemskue, så jeg er langt hellere fri. Vil meget heller tale ærligt om om hun har lyst til at få orgasme sammen med mig og om der er noget jeg skal gøre anderledes for at få det til at ske.

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 5 timer siden:

Min erfaring er faktisk at hvis det er virkelig godt for dem, så skal de nok fortælle dig det ret direkte. Der er langt imellem at kemien og lysten matcher perfekt og de bliver lige så glade som du når det sker.

Yes det giver jeg dig fuldstændig ret i . Jeg har oplevet at få det fortalt meget direkte både med ord og med handlinger :D:P

Skrevet
thetruth skrev, for 11 timer siden:

Yes det giver jeg dig fuldstændig ret i . Jeg har oplevet at få det fortalt meget direkte både med ord og med handlinger :D:P

Jo jo og også det kan en sød, dejlig, professionel pige gøre….. for at gøre dig glad.

Jeg tænker de fleste piger et tilfredse med at få en god behandling også sexuelt og at give kunden den oplevelse han gerne vil have. 

Men interessant at sexkunder går så meget op i det. Jeg aner ikke om de GP’er jeg har været sammen med har fået orgasme eller i visse tilfælde blot ladet som om, for at glæde mig, men jeg går meget op i at det skal være en god oplevelse for os begge og de gange jeg ikke opnår orgasme, synes jeg næsten det er mest synd for pigen, for de vil så gerne give mig den:rolleyes::wub:  - sådan oplever jeg det i hvert fald:P

Skrevet
Slowman skrev, 1 time siden:

Jo jo og også det kan en sød, dejlig, professionel pige gøre….. for at gøre dig glad.

Jeg tænker de fleste piger et tilfredse med at få en god behandling også sexuelt og at give kunden den oplevelse han gerne vil have. 

Men interessant at sexkunder går så meget op i det. Jeg aner ikke om de GP’er jeg har været sammen med har fået orgasme eller i visse tilfælde blot ladet som om, for at glæde mig, men jeg går meget op i at det skal være en god oplevelse for os begge og de gange jeg ikke opnår orgasme, synes jeg næsten det er mest synd for pigen, for de vil så gerne give mig den:rolleyes::wub:  - sådan oplever jeg det i hvert fald:P

Jeg har svært ved at komme, og havde ikke tænkt på det ved mit første besøg hos en gp, og kunne godt mærke på hende at hun følte at det ikke havde været godt nok for mig da tiden var gået og jeg ikke var ikke kommet. Så da jeg fortalte det som det var blev hun helt lettet :)

Siden da har jeg altid fortalt det i forbindelse med booking af besøg, så de ved at det er mig og ikke dem og jeg alligevel nyder det sammen med dem 

Skrevet
Refresh skrev, for 17 timer siden:

Jeg tænker at du var ok glad for vores møde uden at jeg på nogen som helst måde var "noget specielt" for dig eller skabte noget i dig, som du ikke har oplevet med hundredevis af andre?

Jeg synes også vi havde en dejlig fælles oplevelse eller det håber jeg da:P.. Jeg tænker også sjældent at jeg leverer noget mere end god sex og en forhåbentlig behagelig oplevelse som 100 andre kvinder kan og gør.. Det er jeg faktisk super tilfreds med^_^.. 

Refresh skrev, for 17 timer siden:

Måske endda kunder der får lov til at møde kvinden bag Jennifer? Eller er hun 100% forbeholdt din kæreste? 

Der er ingen kvinde bag:P.. Jeg er mig selv 100% altid om man så bruger navnet Jennifer eller mit borgerlige navn så er det den samme person man møder.. Jeg har ikke behov for at skille tingene ad på den måde for jeg er virkelig glad for min “beskæftigelse” og fortæller gerne om både familie, hverdag, drømme og ønsker til mine dejlige gæster og deler mine oplevelser med dem der finder det interessant.. Jeg håber da ikke du fik en følelse af at jeg ikke var mig selv eller med i oplevelsen:ph34r:.. 

Skrevet
Elskermælk78 skrev, 1 time siden:

Jeg har svært ved at komme, og havde ikke tænkt på det ved mit første besøg hos en gp, og kunne godt mærke på hende at hun følte at det ikke havde været godt nok for mig da tiden var gået og jeg ikke var ikke kommet. Så da jeg fortalte det som det var blev hun helt lettet :)

Siden da har jeg altid fortalt det i forbindelse med booking af besøg, så de ved at det er mig og ikke dem og jeg alligevel nyder det sammen med dem 

Det er også der jeg er. Så bliver det ok alle gange og fantastisk når det resulterer i en orgasme.

det lidt morsomme er at det ikkenødvendigvis er de piger jeg nyder mest, hvor det ender med orgasme. Jeg kan ikke helt knække koden for hvad der gør forskellen. Måske så banalt som nattesøvn, alkohol dagen før, tid på dagen….

Skrevet
Slowman skrev, for 3 minutter siden:

Det er også der jeg er. Så bliver det ok alle gange og fantastisk når det resulterer i en orgasme.

det lidt morsomme er at det ikkenødvendigvis er de piger jeg nyder mest, hvor det ender med orgasme. Jeg kan ikke helt knække koden for hvad der gør forskellen. Måske så banalt som nattesøvn, alkohol dagen før, tid på dagen….

Ja det bliver godt når begge parter bare kan slappe af og nyde uden en jagt på orgasme. Jeg elsker også at slikke, men om hun kommer er faktisk ikke vigtigt for mig, bare jeg kan mærke at hun nyder det.

Jeg har det på præcis samme måde. Hende jeg nævnte har jeg besøgt 2 gange mere og stadigvæk ikke kommet sammen med, men overvejer alligevel et fjerde besøg i løbet af ugen fordi det er så dejligt sammen med hende.

Jeg har hellere ikke lige luret hvorfor det sker eller ikke sker.

Skrevet

Vi skal have haft en god forventningsafstemning. Hun gør efter bedste evne det aftalte. Jeg giver, og hun giver. Jeg får happy end. Hun vil gerne se mig igen. Jeg går derfra med smil på læben. Så har det været godt. Helt simpelt.

Skrevet
Slowman skrev, for 4 timer siden:

Jeg oplever faktisk nærmest at det er modsat.

Når vi virkelig nyder sammen, så har jeg slet ikke overskud til at tænke på udløsning og der er på en eller anden måde mere "på spil", hvor der i en mere almindelig oplevelse er overskud til at fokusere på det.

Skrevet
Refresh skrev, for 13 minutter siden:

Jeg oplever faktisk nærmest at det er modsat.

Når vi virkelig nyder sammen, så har jeg slet ikke overskud til at tænke på udløsning og der er på en eller anden måde mere "på spil", hvor der i en mere almindelig oplevelse er overskud til at fokusere på det.

Øhhh… hvad er modsat?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.