Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle!

Første review herfra, men har lurket med I lidt tid. :D

Jeg besøgte Rita Belle første gang sidste uge, og nu 2 gang idag. Jeg blev modtaget af hende I et stykke flot (meget sexet) lingerie, og hun er mindst ligeså smuk som hendes billeder viser. Hun har en dejlig flot naturlig slank krop med et par gode naturlige bryster.
Derudover er hun en super sød personlighed og har været I muntert humør begge gange jeg har mødt hende.
Stedet er en fin lejlighed I et nybygget område I Nordhavn, nem at komme til med Metro (M4), og diskret indgang.

Hun fortalte hun bliver nogle dage endnu, jeg håber jeg får tid til at besøge hende endnu en gang. :wub:

Link: https://nympho.link/n20833/7153/rita-belle

Redigeret af CinnamonBun
bedre formulering

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Hun ser godt nok smuk ud på sine billeder.

Hvordan er hun at kommunikere med?

Hvordan er hendes service?

Skrevet

@CinnamonBun fedt med din første anmeldelse! 
Men det er ikke blot din første anmeldelse, men også den første anmeldelse af Rita Belle, så vidt jeg kan se. 
Jeg besøgte hende imidlertid også i sidste uge og havde nok ikke helt samme positive oplevelse som du. Ganske vist virkeligt smuk ung kvinde med en fascinerende combo af fjernøsten og europæiske rødder. Billederne lyver, som du også skriver, bestemt ikke.

Også super dejligt shower together (ekstra) - hun har arbejdet på et Spa eller lignende, fortalte hun, hvilket slog stærkt igennem på servicen i badet. 

Men derfra? Jeg fik aldrig rigtig kemi eller nærvær med hende, men det var utvivlsomt min fejl. Jeg undlod af samme grund en førstegangsanmeldelse. Det ville have været svært at få alle nuancer med.

Så jeg er glad for at høre, at det klikkede for dig med Rita. For hun er godt nok en gudesmuk kvinde, som vi alle allerede af den grund kan være tjent med som tilbagevendende gæst i vor ringe og for nærværende november-ramte by.

Og så gerne flere anmeldelser fra din hånd, tak. 

Twain

Redigeret af Twain

Skrevet

Der skal nok være et større kundegrundlag på dén. Særligt hvis det er i munden…

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet
  • Author
Probator skrev, den 12.11.2024 at 16:17:

Tak for anmeldelsen. Hun ser godt nok smuk ud på sine billeder.

Hvordan er hun at kommunikere med?

Hvordan er hendes service?

Kommunikationen var fin. Hurtig til at svare, godt engelsk (både på telefon og live), og jeg fik hurtigt en tid. Jeg synes også hendes service var yderst tilfredsstillende. ;)

Twain skrev, for 22 timer siden:

@CinnamonBun fedt med din første anmeldelse! 
Men det er ikke blot din første anmeldelse, men også den første anmeldelse af Rita Belle, så vidt jeg kan se. 
Jeg besøgte hende imidlertid også i sidste uge og havde nok ikke helt samme positive oplevelse som du. Ganske vist virkeligt smuk ung kvinde med en fascinerende combo af fjernøsten og europæiske rødder. Billederne lyver, som du også skriver, bestemt ikke.

Også super dejligt shower together (ekstra) - hun har arbejdet på et Spa eller lignende, fortalte hun, hvilket slog stærkt igennem på servicen i badet. 

Men derfra? Jeg fik aldrig rigtig kemi eller nærvær med hende, men det var utvivlsomt min fejl. Jeg undlod af samme grund en førstegangsanmeldelse. Det ville have været svært at få alle nuancer med.

Så jeg er glad for at høre, at det klikkede for dig med Rita. For hun er godt nok en gudesmuk kvinde, som vi alle allerede af den grund kan være tjent med som tilbagevendende gæst i vor ringe og for nærværende november-ramte by.

Og så gerne flere anmeldelser fra din hånd, tak. 

Twain

Mange tak for velkomsten @Twain:D Jeg var lidt nervøs for at blive beskyldt for at lave "falsk reklame", med positiv anmeldese fra en helt ny profil, etc. :lol: Men jeg synes hun fortjente en anmeldelse after mine besøg.

Dog ærgeligt at høre at du ikke havde ligeså positiv oplevelse som jeg, men ja alle besøg er jo forskellige, og kemi er helt klart afgørende. Det virkede til jeg klikkede ret godt med hende. Håber andre vil få gode oplevelser med hende også. :) Hun er nemlig super smuk ja. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.