Hop til indhold
Lauersen

Blid, behagelig og dejlig GFE med Jennifer Romantica hos Damernefordig

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/343022

https://damernefordig.com/

Jeg er ved at finde fatningen igen efter et skønt besøg i sidste uge hos @JenniferRomantica som har fået den helt fantastiske ide at have vagter på Junes sted, Damerne for dig, på Nørrebro. Jeg har kun været på stedet en enkelt gang før for at besøge June under helt andre betingelser, og Jennifer og jeg har da også været sammen før til et frækt festknald til en fredagsbar. Jeg havde dog aldrig før haft en hel time med hende, og her i november mørket er min lyst nok mest til blid og kærlig GFE fremfor de lidt vilde ting jeg ellers er til.

Jeg havde grundet et pludseligt opstået aftenalibi planlagt en hel "pjækkeaften" hvor jeg kunne tage ud og få en øl og en omgang fastfood bagefter, men skæbnen ville desværre at der var et par forpligtelser der gjorde at jeg måtte køre direkte til Nørrebro fremfor at tage det offentlige, og så kaste mig ud i at finde en P-plads. Det kan på ingen måde anbefales, men efter en halv times cirkuleren imellem vanvidscyklister var der endelig bid. Jeg kunne banke på lige på slaget for vores aftale, og ind kom jeg til en skøn velkomstkrammer.

Der var en masse gensynsglæde med Jennifer som jeg ellers også kender fra "hygge" delen af fredagsbarerne hvor hun gerne er den faste bingoopråber når hun ikke lige er et smut på værelset. Hun var helt med på aftalen med blidt og behageligt, og efter jeg var ude fra badet skiftede hun til et fræk sæt der indbød til en del kælen for hendes petite krop for at tage det af. Den her indledende blide berøring sendte mit sind afsted til hede stunder på teenageværelset hvor den nysgerrige ophidselse i mødet med en ny kæreste boblede i blodet. Vi kyssede, kælede, delte ophidsede åndedrag og nyde-lyde i en utålmodig følelse af begær som vi dog alligevel lod trække lidt ud for rigtigt at mærke den. Det var skønt at slikke hendes helt umodståelige fisse, og hendes dybe blow gjorde mig nærmest bevidstløs af nydelse. Dejlig, langsom sex hvor vi holdt helt tæt om hinanden og jeg kunne mærke hendes krop i mine håndflader, hvor vi til sidst fandt os til rette i en slags "væltet rytter" som indbød til kys på hendes små dejlige fødder.

Jeg kunne som sædvanlig ikke komme på et rigtigt godt besøg, men hendes afsluttende håndjob med nossemassage sendte mig et sted hen hvor udløsning eller ej bare ikke gjorde nogen forskel, og selvom udløsningen udeblev fik jeg dog en del "efterkramper" som var jeg kommet virkelig kraftigt. Masser af tid til efterkæl og en hyggesnak der kom vidt omkring i hinandens liv. Da hendes alarm gik vidste vi dog begge hvad klokken var slået, og jeg måtte ud i kulden og finde min bil og mit daglige liv igen. Det var dog med varme i sjælen og et lys tændt i hjertet at jeg kunne vende hjem, og hverdagens frustrationer kan jo sagtens blive mindre når jeg husker på hende på sådan en mørk november aften.

Det ville jo være så skønt hvis vi kunne mødes en anden gang til en dejlig time i hinandens tætte selskab eller bare til et fremragende festknald i en sammenhæng. Hun er bestemt en jeg vil være vild efter at få en fræk aftale med igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja kan kun tilslutte mig rosen af @JenniferRomantica.  
Op igennem mine 20’ere handlede det om en ny GP hver gang, jeg følte træng. 
Nu i mine 30’ere er jeg mættet og lært af mine fejl ved at ha’ stået med følelsen af dårlige/middelmådige oplevelser og at ha brændt dumme penge af.  
Jennifer har leveret en vanvittig positive oplevelse de 4 gange jeg har besøgt hende.  
Savner dog lidt variation i playlisten :D Men hva fanden. Er jo ikke kommet for at danse.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis bare hun tilbød anal så var hun helt sikker på min to do liste. Mener at have læst noget om at gør det privat men ikke professionelt så man har vel lov at håbe :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...