Hop til indhold

Bucket liste - hvad med jer? Og burde jeg tilføje andre?

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg efterhånden besøgt nærmest alle jeg kunne drømme om, så "listen" er snart ved at tom selvom den har været forholdsvis lang. 

Jeg har dog lige en enkelt mere som er på den liste.:PDet er Agatha Rivera. Der er et eller andet som siger mig, at hun er en man bare SKAL opleve. 

Men gad godt at høre jer andre om i har nogen som i længes efter at få besøgt. Kan være jeg får noget inspiration.

Lidt i tvivl om denne tråd burde være i efterlysninger. Så må admin rykke den dog.

https%3A//nympho.dk/n7434/2680/allow-me-to-guide-you-into-an-exciting-world-of-sensory-pleasure

Redigeret af Crabman

Skrevet

Hvis det kun må være nogen som man endnu ikke har besøgt, så har jeg Dina G og Milf Lucia i tankerne og tænker at det nok bliver til januar. Eller måske før hvis Dina G kommer til det nordjyske før jul. 

Jeg ved at Milf Lucia nok kommer til det nordjyske i januar.

Skrevet
Crabman skrev, for 8 minutter siden:

Nu har jeg efterhånden besøgt nærmest alle jeg kunne drømme om, så "listen" er snart ved at tom selvom den har været rigtig lang. 

Det er sgu godt gået! :)

Skrevet
  • Author
Elskermælk78 skrev, for 3 minutter siden:

Hvis det kun må være nogen som man endnu ikke har besøgt

Det tænker jeg det er ja.:)

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 1 minut siden:

Det er sgu godt gået! :)

Har lige ændret til "forholdsvis" lang, for så lang har den dog heller ikke været haha.:lol: Det var lidt af en overdrivelse.

Skrevet

@Crabman

Har du besøgt Lizbeth Love? Ellers vil jeg anbefale hende :wub: Hun passer fint ind i det du normalt søger :)

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet
  • Author
TheRealPeter skrev, for 2 minutter siden:

@Crabman

Har du besøgt Lizbeth Love? Ellers vil jeg anbefale hende :wub:

Har også set på hende rigtig mange gange :rolleyes: Problemet for mig er dog hun skriver +30 år i hendes annonce, så har aldrig taget kontakt faktisk, da jeg er 26 :P. Men kan være man skal prøve lykken alligevel, kan jo være hun vil gøre en undtagelse haha.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 2 minutter siden:

Problemet for mig er dog hun skriver +30 år i hendes annonce

Unge mand - snyder dig selv for nogle fede oplevelser!

De "modne" kvinder kan altså noget - siger det bare - så det skal du ikke snyde dig selv for :)

Skrevet

Sweet Meli er en must hvis du ikke har prøvet hende, hun er top tier, og service er on point ! :wub:

Skrevet
  • Author
Poudi2750 skrev, Lige nu:

Sweet Meli er en must hvis du ikke har prøvet hende, hun er top tier, og service er on point ! :wub:

Har jeg :) Vanvittig lækker kvinde, men middelmådig oplevelse imo.

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 3 minutter siden:

Unge mand - snyder dig selv for nogle fede oplevelser!

De "modne" kvinder kan altså noget - siger det bare - så det skal du ikke snyde dig selv for :)

Det er hende som skriver at hun kun tager imod +30 årige kunder haha. Ellers havde jeg skam været forbi. Besøger generelt kun kvinder over 25 helst, med meget få undtagelser.:lol: de bedste oplevelser jeg har haft har også været med kvinder omkring 28-35 år. Så er helt enig.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 2 minutter siden:

Har også set på hende rigtig mange gange :rolleyes: Problemet for mig er dog hun skriver +30 år i hendes annonce, så har aldrig taget kontakt faktisk, da jeg er 26 :P. Men kan være man skal prøve lykken alligevel, kan jo være hun vil gøre en undtagelse haha.

Jeg ville prøve lykken alligevel :) Hvis du er ærlig er det mit indtryk at hun er yderst rummelig hvis hun i øvrigt får et godt indtryk af dig i jeres indledende kommunikation :) Og da du altid fremstår sympatisk burde der være en chance ;)

Skrevet
Crabman skrev, for 7 minutter siden:

Har jeg :) Vanvittig lækker kvinde, men middelmådig oplevelse imo.

Giver dig ret i at hun er vanvittig lækker, service imo har altid været godt for mig, men det er trods alt en af grundene til hun er mest followed på Nympho ;) 

Redigeret af Poudi2750

Skrevet
Crabman skrev, for 4 minutter siden:

Det er hende som skriver at hun kun tager imod +30 årige kunder haha.

Ja okay - My bad! :lol:

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 5 minutter siden:

Ja okay - My bad! :lol:

All good, kan godt se det kunne misforstås det jeg skrev.:P

TheRealPeter skrev, for 6 minutter siden:

Jeg ville prøve lykken alligevel

Det skader jo aldrig at forsøge, væreste der kan ske er jo bare et nej.

Poudi2750 skrev, for 6 minutter siden:

Giver jeg dig ret i, en af grundene til hun er mest followed på Nympho ;)

Ja hun har mange beundrer. Men imo var det bare lidt maskine sex med en rigtig smuk kvinde dsv. kort sagt. Ved godt mange andre er uenige her nok.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Har mange synes jeg,  jeg aldrig har lavet aftaler med som jeg har overvejet og drømt om

@Sofie Brandvarm (Får jeg forhåbentlig rettet op på til Pussy Party i december)

Trine Big Boobs (Får jeg forhåbentlig rettet op på til fredagsbar i januar).

Josefine Sunshine, Vicky Love, Lærke, Candy & Sigga på Pussy Galores

@Amanduh

Kay

Vicky Basno

Jessica Serrano

Baleri

@Julie AngelGirl

Anna & Vixen Valbypigerne

@Bunny Baby

@Amazing Kimberly

Kingi

@RouwdyCouple

@PixiePulsar

Skrevet
Crabman skrev, 1 time siden:

Ja hun har mange beundrer. Men imo var det bare lidt maskine sex med en rigtig smuk kvinde dsv. kort sagt. Ved godt mange andre er uenige her nok.

Enig, Sweet Meli er en rigtig god opti-fuck. Superlækker og man kan knalde hende samtidlig som man tænker "fuck hun er lækker". Dvs et rent opti-fuck, ligesom hvis man var en oljesheik med masser af penge og de unge smukke piger står i kø. Meli behøver bare se godt ud og smile, lige som andre supersmukke. Men efter et par gange med nogle opti-fuck så mangler man lidt kontakt. Ellers kan man lige så godt knalde en smuk dukke. Måske lidt overdrevet, men lidt der hen ad. 

Ikke ualmindeligt for de supersmukke piger. De kan ju se og erfare at det er det smukke vi mænd bliver imponerede af, og at det er det der umidelbart giver penge. Så opdager de ikke at de måske kan give lidt mere end at være lækker, og arbejde med færre kunder og allivevel tjene det samme.

Men hvad fanden, hvis jeg så ud som Brad Pit så ville jeg også leve højt på det og ikke anstrænge mig alt for meget med den kø af kvinder ved min dør. Sådan er det nu ikke helt ved min dør. :lol::lol::D

Redigeret af Rushton

Skrevet
  • Author
Oliekongen skrev, for 37 minutter siden:

Hottie

Har skam set på hende og skrevet med hende, men datoerne passede aldrig sammen endnu. Men hun er ikke som så, en som er på min bucket liste. Hun er mere en som jeg potentielt nok godt vil møde, og ikke et must hvis man kan sige det på den måde hehe.:) Men tak!

@Rushton jeg er helt enig i hvad du skriver omkring Meli.:)

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 53 minutter siden:

Har mange synes jeg

Det må man sige! Der er alligevel mange som du så kan se frem til i det mindste.:) Jessica har jeg også overvejet et par gange selv. Mest pga. alt det positive omtale.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Elskermælk78 skrev, for 2 timer siden:

så har jeg Dina G og Milf Lucia

Det samme her :P Total MILF drømme!

Skrevet
Crabman skrev, for 3 minutter siden:

Det må man sige! Der er alligevel mange som du så kan se frem til i det mindste.:) Jessica har jeg også overvejet et par gange selv. Mest pga. alt det positive omtale.

Jessica Serrano må du besøge hvis du ikke gjort det før. Både smuk og god service. Specielt hvis du siger hvad du ønsker.

Skrevet

Kan ikke se om du har lagt en liste op, så beklager hvis du har nævnt disse:

Kira, Luca og Carolina hos SG

Vica og Miley hos PG

Line C hos SC/EP

Saga hos CG

Skrevet

Jeg har ikke en liste over hvem jeg har besøgt eller gerne vil besøge, men selvfølgelig kan billeder, anmeldelser, beskrivelser brænde sig lidt fast så man man tænker: Hende må jeg besøge. Normalt browser jeg bare lidt og falder over annonce/pige der passer på det jeg lige idag har i tankerne kunne være dejligt. Er der så en af dem der tidligere har brændt sig fast der passer på det er sagen jo afgjort.

Skulle jeg anbefale en sød pige til din liste tror jeg den super søde Michelle https://annoncelight.dk/showad/383135 vil passe til din smag, hvis du kommer forbi Odense. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.