Hop til indhold

Overtænker jeg sexsygdomme/kønssygdomme?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg har været ude af gamet i nogle år efterhånden, men tænkte jeg ville ind igen.
Jeg var så her for et par dage siden ved en ung østeuropæisk pige, hvor det var bj med kondom og sex med kondom i 15-20 min.
Jeg er efterfølgende begyndt at tænke på, om der er mulighed for at kunne have ravet nogle sygdomme til sig?

Hun kom kondommet på mig. Jeg rørte ved hende dernede, men gav hende ikke finger. Jeg har derefter rørt mit eget skaft og pung, da jeg skulle have ham op i hende.
Jeg kom i kondommet, og derefter rørte jeg kondommet på ydersiden med de samme fingre jeg rørte hende med.
Herefter tog hun en vådserviet, som hun tog mit kondom af med. Jeg så ikke helt hvordan, men virkede stille og roligt.
Hun rakte mig en ny vådserviet, og dét sted jeg rørte vådservietten, kan nok ha' været det samme område jeg så tørte pikhovedet af med.

Jeg har altid været ret forsigtig, og selv sørget for at sætte kondom på og af, men lige her er jeg i tvivl ift, sygdomme..

Skrevet

"Overtænker jeg sexsygdomme/kønssygdomme"

Ja..

Prøv at søg på forummet her, der er flere tråde om emnet med fine bidrag

Redigeret af Pianistinden
Tilføjelse

Skrevet

Det er vel nærmest definitionen af at overtænke du kommer med der.

Jeg kan slet ikke følge med i alle de steder du får strejfet med fingrene som igennem 3 led har rørt noget andet. Det er imponerende at du selv kan holde styr på, ikke kun hvad du selv har rørt ved, men også hvad de individuelle ting tidligere har været i kontakt med. Og så endda huske det så klart og tydeligt efter du er kommet hjem!

Men seriøst. Jeg tror godt du kan tage det roligt, hvis du havde været i fare så havde de skrevet min nekrolog for to årtier siden.

Redigeret af tiger

Skrevet

Så er du ikke den eneste i hvert fald. Jeg har da flere gange haft falske symptomer og har stået i verdens værste kø på Bispebjerg. Der har aldrig været noget.

Skrevet

Som jeg har forstået det, er det kun helt derinde hvor der er mørkt at de dårligdomme trives. De fleste regner ikke engang et blowjob for at være en risiko. 

Der er en risiko ved alt. Corona-pandemien viste med al tydelighed hvor stor forskel der er på sygdom: Nogen døde, og andre blev smittet helt uden at opdage det.

Det du beretter om tænker jeg er tæt på så risikofrit, som det kan være. Hvis du får tydelige symptomer må du jo blive undersøgt, og så må du jo have håndsprit med hvis du skal afsted igen.

Skrevet
  • Author

Tak for jeres svar, de gav mig et mere roligt sind.

Men jeg har desværre de sidste par dage haft en hyppigere vandladning, og en følelse af at skulle tisse igen selvom jeg lige har tisset.
Og så har jeg en mærkelig form for kriller i urinvejen, som om der er nogle dråber der gerne vil ud - men der er intet.

Jeg har ingen udflåd haft, eller svie ved vandladning.

Shit det træls..

Skrevet
Notre Damm skrev, for 1 minut siden:

Men jeg har desværre de sidste par dage haft en hyppigere vandladning, og en følelse af at skulle tisse igen selvom jeg lige har tisset.
Og så har jeg en mærkelig form for kriller i urinvejen, som om der er nogle dråber der gerne vil ud - men der er intet.

Læs lidt om inkubationstid og overvej, om og hvornår du skal omkring lægen eller et andet passende sted og blive testet. Du lyder lidt som en, der ikke finder ro, førend du har en endelig afklaring.

Skrevet
Notre Damm skrev, for 3 timer siden:

de gav mig et mere roligt sind.

Det virker ikke sådan på resten af dit svar :blink:

Notre Damm skrev, den 10.11.2024 at 23:50:

Hun kom kondommet på mig. Jeg rørte ved hende dernede, men gav hende ikke finger. Jeg har derefter rørt mit eget skaft og pung, da jeg skulle have ham op i hende.
Jeg kom i kondommet, og derefter rørte jeg kondommet på ydersiden med de samme fingre jeg rørte hende med.
Herefter tog hun en vådserviet, som hun tog mit kondom af med. Jeg så ikke helt hvordan, men virkede stille og roligt.
Hun rakte mig en ny vådserviet, og dét sted jeg rørte vådservietten, kan nok ha' været det samme område jeg så tørte pikhovedet af med.

Det her er noget af det mest fjollede jeg har læst længe risikoen for at du skulle få en kønssygdom på det her pjat er så lille og minimal at ingen statistikere med respekt for sig selv gider. udregne oddsne for det. 

Du skal ud i noget hvor kønsdele har kontakt med andre kønsdele eller analt eller med munden hvor kontakt med spyt, slimhinder og eller rifter / blod er en faktor. 

Hvis der skulle ting til som det du beskriver så ville folk jo gå og smitte hinanden med kønssygdomme hele tiden uden sex involveret. 

Notre Damm skrev, for 3 timer siden:

Igen sæt dig ind i basis ting som inkubationsperioder som som @Den_glade_amatør skriver. 

Det her foregår oppe i dit hovede  få taget en test men 4 uger efter dit besøg kun for at stoppe dine tvangstanker og bag efter så overvej en psykolog eller at undgå besøg i branchen ellers så bliver du da et nervevrag og fuld af stress med den paranoia du ligger for dagen. 

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet
Notre Damm skrev, for 14 timer siden:

Tak for jeres svar, de gav mig et mere roligt sind.

Jeg har ingen udflåd haft, eller svie ved vandladning.

Shit det træls..

Du lider af sygdoms angst, det er faktisk en diagnose, du er absolut ikke smittet med noget !

Skrevet

Har også engang prøvet at blive betænkelig efter et blow uden gummi. Det blev hurtigt en selvforstærkende spiral af angst og bekymring og var 100% sikker på at jeg kunne mærke kriller og kløe i urinrøret og havde hyppige vandladninger.

Blev testet og der var intet som helst. Det hele var rent psykosomatisk.

Bare bliv testet hurtigst muligt og få bekymringen ud af verden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.