Hop til indhold

Rahel 19år – hel-Ra-Baltisk

Featured Replies

Skrevet

Hej venner / brødre 

– håber I vil tage godt imod min beskrivelse af mit møde med Rahel - for jeg kan ikke vente med at dele denne oplevelse – og jeg ved godt hun er beskrevet andre steder. Dog, tænker jeg, at en ny er relevant – dels fordi jeg selv har været lidt negativ i forhold til de baltiske piger og dels fordi det ikke er altid, at GP’er holder niveau efter en god start … OG, selvfølgelig – når man gør det godt – skal man selvfølgelig have det at vide …

ALTSÅ …

Jeg kontaktede Rahel – med faktisk blandede forventninger – og fik svar rimeligt hurtigt og en aftale om eftermiddagen: allerede et plus. Efter et par ”lunkne” oplevelser med et par af de ellers altid sikre og lækre baltiske piger var mine forventninger ikke så store endda: det kunne være bryster faldt … til navlen og der skulle lægges +10 til alderen osv. (Ja - undskyld, den negative indledning ...

MEN …

Det blev bogstavelig talt blæst væk – Rahal ligner i høj grad sine billeder. Tilmed, er bryster virkelig ægte og STORE, hvis man er til det – det var faktisk, hvad jeg lige, havde drømt om: en ung pige med store OO … (Og, jeg var gået all-in på menu’en – når en ældre mand som jeg er skal have pungen frem skal den alligevel tømmes: 1 time+ alt godt til kuglerne+ deep throat+blød D. til hende+finger til hende  =  et godt udtræk: 3300,-kr.)

OG SÅ …

Gik det virkelig løs – først og fremmest er det værd at nævne at Rahel er en ”pleasner”; i ordets mest positive betydning – ikke kun smuk – men også imødekommende – og, hvad man faktisk må kalde pligtopfyldende: jeg fik det hele. Uden sure minder eller dårligt engelsk - ("wats dog styl - I not understan") - eller mobiler der skulle tjekkes osv. – tværtimod fik jeg bl.a. en fantastisk kombi af spansk og fransk – ja, og alt det andet :) – det vil tage for lang tid at beskrive, desværre … MEN, - f*** hvor VILDT!

Det er lang tid siden – jeg rent faktisk har haft lyst til at vende om og komme tilbage med det samme … - men jeg har faktisk lyst til at komme tilbage til Rahel – hun er helt fantastisk … og bliver heldigvis 1 ½ uge, sagde hun! Tilmed tror jeg faktisk på hendes alder!

Rahel går klart ind på min top10 – (det er jo ikke fordi jeg ikke har noget at sammenligne med) – og jeg er bare lykkelig over, at jeg stadig kan blive overrasket …

https://nympho.dk/n20524/7066/queen-of-your-heart#profile-prices

I'M SO HAPPY:wub:

... og selvfølgelig lige en store TAK til alle som bidrager til dette Forum - det er ikke altid jeg lige selv får skrevet - MEN, jeg er meget taknemmelig for at det eksisterer!

NB.

Det virker som om, der er blevet lyttet lidt til kritikken herinde fra – MEN, væk er lugten af dårlig fast food, (- ikke fordi det gør meget noget - men, der var faktisk kun en pose fra Joe&the Juice), høj russisk rap musik fra tv’et, dårlig attitude osv.  – nu er billederne endda retvisende; det betyder noget for mig! Mange TAK - så, kommer jeg jo igen:)

Redigeret af Mega Happy
vil skrive en tak

• Svar 70
  • Visninger 38.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tak for anmeldelsen. Jeg er meget enig i det er lidt hit and miss med den gruppe piger der. Enten er det meh, eller også er man heldig og finder guldet. Er selv kun gået derfra med 1 rigtig god opleve

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Er implantaterne igennem armhulen så findes der altså virkelig ikke den mand der vil opdage det.. 

• Rahels bryster er bestemt ikke ægte, de er faktisk ret hårdt pumpede desværre. Man kan også tydeligt mærke arrene nedenunder. Når det så er sagt havde jeg en fantastisk oplevelse med hende, så si

Postede billeder

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Jeg er meget enig i det er lidt hit and miss med den gruppe piger der. Enten er det meh, eller også er man heldig og finder guldet. Er selv kun gået derfra med 1 rigtig god oplevelse, ud af 4 forskellige piger.

Men det virker da til Rahel måske er guldet. Dog synes jeg på ingen måde hendes bryster ser ægte ud, specielt ikke i de videoer på sengen. Det skriger af silikone, måske er det bare godt kirurg arbejde? :P Eller er du stensikker i din sag? 

(Skriv endelig altid en anmeldelse, for jeg synes den her god, mere af det tak)

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 19 minutter siden:

godt kirurg arbejde? 

Er implantaterne igennem armhulen så findes der altså virkelig ikke den mand der vil opdage det:P.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Er implantaterne igennem armhulen så findes der altså virkelig ikke den mand der vil opdage det:P.. 

Tænker jeg ikke nej :lol: Tja jeg har da set et par stykker hvor healingen har været formidabel, hvor man nærmest ikke kunne se arene medmindre man virkelig kiggede nøje efter det. Fordi snittet var lagt det rigtige sted, hvis man kan sige det på den måde. 

Ved godt hun kun er "19" også sidder tingene lidt mere fast, men alligevel...synes det ser helt vanvittigt ud hvis de er ægte.

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author

Hej @Crabmantak for komplimenten - og i lige måde, følger også dine, som er super gode.

Hvad angår ...

Crabman skrev, for 40 minutter siden:

Dog synes jeg på ingen måde hendes bryster ser ægte ud, specielt ikke i de videoer på sengen. Det skriger af silikone, måske er det bare godt kirurg arbejde? :P Eller er du stensikker i din sag?

næ ... det er jeg ikke - dog, så jeg ikke "spor" efter indgreb! - og DE føltes bare helt ægte! i forhold til andre "kunstige"! - jeg ville ikke spørge, fordi jeg følte det ville ødelægge den gode stemning ... Jeg vælger at blive i god tro - nogen kan vel kan godt have store bryster fra naturens side ...?

Skrevet

@Mega Happy ville også være lidt vulgært at spørger om haha.:lol: Selvfølgelig kan de da sagtens være ægte og store, naturligvis! Har jo ikke selv mødt hende, så det var ren spekulation.

Var kun fordi de sad som de gjorde på den video, hvor hun læner sig ind over sengen. Og de bare sidder spot on alligevel... var derfor jeg spurgte ind til det.

Redigeret af Crabman

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Øhhh, jo! Det er da langt fra kun arrene der afslører det.

Skrevet

Jeg har også besøgt hende. En dejlig pige med rigtig god indlevelse. Hendes ansigt er en del rundere end på billederne (altså ikke tyk på nogen måde, men bare rund, så en del photoshop)

Mht hendes bryster føles de 100% som silicone.

Hvad der slog mig var nu mere at jeg overhovedet ikke kunne mærke/finde hendes brystvorter. Der var også lidt halvmørkt inde på værelset, men da jeg rørte hendes bryster og slikkede “vorterne” kunne jeg intet mærke. Tror ikke hun har nogen. Ved ikke om nogen har en god forklaring? Ikke noget jeg har prøvet før.

Men som sagt en virkelig dejlig pige.

Skrevet

Rahels bryster er bestemt ikke ægte, de er faktisk ret hårdt pumpede desværre. Man kan også tydeligt mærke arrene nedenunder.

Når det så er sagt havde jeg en fantastisk oplevelse med hende, så silikone må man se bort fra hvis man ikke er til det, det skal nok blive godt alligevel.

Skrevet

@G.G. @CarlB synes også det så alt for godt ud til at de var ægte hehe. Så tak for at bekræfte dette.

Skrevet

Met with Rahel yesterday. Amazing experience. Cant think of it being any better. Super good attention, super nice, not a time watcher and the pictures are 100% correct and resent taken. 10/10, my best or second best meeting with a GP. The appartment/hotel is also very discret and fresch. Only downside is probably the price. But with good service comes a bit higher price. Still worth it and not overly expensive. 

Skrevet
CarlB skrev, for 19 timer siden:

Rahels bryster er bestemt ikke ægte, de er faktisk ret hårdt pumpede desværre. Man kan også tydeligt mærke arrene nedenunder.

G.G. skrev, den 10.11.2024 at 07:08:

Mht hendes bryster føles de 100% som silicone.

Takker for vigtig info, havde planer om at besøge hende, men det bliver så ikke til noget, da plastik bryster er et stort turn off for mig.

Redigeret af junglebøffen

Skrevet
junglebøffen skrev, for 1 time siden:

Takker for vigtig info, havde planer om at besøge hende, men det bliver så ikke til noget, da plastik bryster er et stort turn off for mig.

Ja så skal du ikke besøge hende. Det er meget tydeligt plastik. Forstår ikke man kan have troet andet, når man har besøgt hende. De er meget hårde og pumpede. 

Skrevet

God anmeldelse - og jeg tilslutter mig, er også ret vild med Rahel - troede ikke hun var i landet, men ser da ud til hun er tilbage - må jeg da afgjort få gjort noget ved. 

Hendes bryster er ikke ægte - blot FYI

Skrevet

Godaften de herrer.

Efter så mange positive beretninger herinde blev jeg selv nødt til at besøge hende. Normalt går jeg efter lidt ældre piger men tænkte hva faen hun så jo sød ud og var godt anmeldt. Dejlig nem at lave en aftale med og vi fik aftalt 30 minutter. Havde høje forventninger må jeg indrømme og de blev okay indfriet. Havde sat dem lidt for højt måske. Smuk ung pige - alderen passer nok meget godt - sød - venlig - fin sex - gode bryster og fik alt som lovet i hendes annonce. Men det var ikke fordi jeg blev blæst omkuld på nogen måde. Hænger nok sammen med jeg er fra en noget yngre generation end gennemsnittet herinde. Så blev nok ikke ligeså begejstret for at en ung smuk pige er til rådighed som alle andre. Man kunne godt mærke hun er ny i den her branche syntes jeg. Det var en god oplevelse men heller ikke mere end det. Og bliver heller ikke til et genbesøg. Men en god enkelt forstilling og anbefaler hende da også.

Redigeret af Dilemmaet

Skrevet

Nåede desværre ikke besøge smukke Rahel. Nogle der ved, om hun har planer om at komme retur?

• 3 weeks later...
Skrevet

Nogen der har kunne komme i gennem til Rahel i dag?

Skrevet
Sheen skrev, den 7.12.2024 at 16:47:

Nogen der har kunne komme i gennem til Rahel i dag?

Yes, var en af de heldige der kom igennem nåleøjet i går og fik en tid om aftenen. Hun sagde tiderne blev revet væk lynhurtigt allerede tidligt lørdag morgen. Igår var mit andet besøg hos hende (besøgte hende sidst hun var her også). Fuldstændig fantastik pige. Er vild med hende 

Redigeret af peterfils

Skrevet
peterfils skrev, for 3 timer siden:

Yes, var en af de heldige der kom igennem nåleøjet i går og fik en tid om aftenen. Hun sagde tiderne blev revet væk lynhurtigt allerede tidligt lørdag morgen. Igår var mit andet besøg hos hende (besøgte hende sidst hun var her også). Fuldstændig fantastik pige. Er vild med hende 

Lucky you. Kunne godt forestille mig efter hypen herinde. Var der diskret indgang? 

Skrevet
Sheen skrev, for 7 minutter siden:

Lucky you. Kunne godt forestille mig efter hypen herinde. Var der diskret indgang? 

Yes, hun bor på et stort somewhat luksus hotel (ikke en af cabinn kæderne). Ingen lægger mærke til dig.

Skrevet
Dilemmaet skrev, den 11.11.2024 at 19:32:

Godaften de herrer.

Efter så mange positive beretninger herinde blev jeg selv nødt til at besøge hende. Normalt går jeg efter lidt ældre piger men tænkte hva faen hun så jo sød ud og var godt anmeldt. Dejlig nem at lave en aftale med og vi fik aftalt 30 minutter. Havde høje forventninger må jeg indrømme og de blev okay indfriet. Havde sat dem lidt for højt måske. Smuk ung pige - alderen passer nok meget godt - sød - venlig - fin sex - gode bryster og fik alt som lovet i hendes annonce. Men det var ikke fordi jeg blev blæst omkuld på nogen måde. Hænger nok sammen med jeg er fra en noget yngre generation end gennemsnittet herinde. Så blev nok ikke ligeså begejstret for at en ung smuk pige er til rådighed som alle andre. Man kunne godt mærke hun er ny i den her branche syntes jeg. Det var en god oplevelse men heller ikke mere end det. Og bliver heller ikke til et genbesøg. Men en god enkelt forstilling og anbefaler hende da også.

Efter at have besøgt hende er jeg kommet til samme konklusion. Blev fanget af hendes billeder, og der er da ingen tvivl om at det er hende, men klart mere iøjnefaldende på billederne. Bliver hellere ikke til et genbesøg her. 

Skrevet
  • Author
Sheen skrev, for 3 timer siden:

Bliver hellere ikke til et genbesøg her. 

Tja, sådan går det nogle gange - at energien "falder". Nu, er hendes profil også "ikke aktiv" - men, måske den bliver aktiv igen? Det gør den jo nok.

Dog, var der andre som bemærkede, at "menuen" ikke var den samme, som første gang? Samt at prislisten ikke var der????

- hvillet afholdte mig fra et genbesøg - indtil videre ... :rolleyes:

Derudover, var alle tidligere anmeldelser slettet fra hendes nye profil på nympho!:-) Hvilket måske ikke er helt forståeligt ...? - nogen der har en forklaring?

NB. Beklager, selvfølgelig min manglende evne til at skelne mellem ægte bryster fra kunstige - det skal nok blive bedre - kan bare godt lide bryster :wub:

Skrevet

Ingen genbesøg fra min side

Redigeret af Punisher

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.