Hop til indhold
Glatbandit

Trippel skuffelse hos Aarhuspigerne.

Recommended Posts

Gæst

 

Redigeret af Vojensdream

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og så er der dem der gerne giver lidt ekstra for kvalitets tid med en DANSK pige, synes hele tider der bliver brokket sig over at de "piger over grænsen" som du omtaler. Enten så kan man ikke forstå dem, og man får så ikke det man havde regnet med, eller også var pigen bare ikke været tilstede.

 

Det er nok det folk har fundet ud af at de ikke gider bruge tid og penge på. Mht og der gives blow uden gummi, så ville du vide at der ikke gør der ikke, hvis du have brugt lidt mere tid på vores side. Hvor useriøse tror du da lige vi er. 

 

Her er et link der kan besvare hvis du skulle have flere spørgsmål...

 

http://vojensdream.dk/page15.html

 

Må indrømme at jeg nok ikke har studeret jeres side meget længere end til prislisten, som ligger noget ud over min smertegrænse - og så er der ligesom ikke grund til at spilde mere tid på det.

 

Det er rigtigt nok at man godt kan blive skuffet i Tyskland, men er man lidt kritisk og omhyggelig med udvælgelsen, kan man ofte finde både yngre og flottere modeller, der yder en ligeså god eller bedre service end danske piger - og så til den halve eller 1/3 af jeres priser, så skulle uheldet være ude, at pigen ikke svarer til forventningerne, så er det da kun ½ skade  :wink:

 

Beklager at dette  har ført til en afsporing af tråden, men priserne hos f.eks Århuspigerne ligger altså også ud over min smertegrænse.

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 Mht og der gives blow uden gummi, så ville du vide at der ikke gør der ikke, hvis du have brugt lidt mere tid på vores side. Hvor useriøse tror du da lige vi er. 

 

 

 

Jeg gætter på, at man forventer at kunderne selv kan konkludere dette ud fra sætningen:

 

Alt er sikker sex og der arbejdes altid med en vagtpige

 

Personligt ville jeg nok rent markedsføringsmæssigt skære det ud i pap, og skrive lidt omkring det franske også. Mange steder tilbydes der faktisk fransk uden, selv om reklamere med, at alt er sikker sex. Det betyder således at mange kunder vil spørge, da netop fransk kan afvige fra sted til sted.

 

Nogen steder tilbyder man fransk med kondom på toppen, og det giver vel også en forskel i forhold til kondomfransk.

 

Med hensyn til at bruge argumentet "Hvor useriøse tror du vi er", så kan man undgå den slags ved skrive noget i stil med det forslåede. Og i øvrigt er der heller ingen grund til at kalde andre seriøse piger useriøse, blot fordi det løber en minimal risiko ved at tilbyde fransk uden.

 

Og lidt provokerende kan man så spørge "Er man så ikke også useriøse, hvis kunden må slikke pigen ubeskyttet men ikke omvendt". Så pas på med at kalde andre useriøse.  Fransk befinder sig i en gråzone omkring sikre ydelser, hvorfor intet er logik.

 

Når vi er i hjørnet for gode råd, ville jeg da anbefale at få justeret alderen på de piger hvor den ikke stemmer overens med virkeligheden, og bruge det markedsføringsmæssigt alé "Her kan du regne med kvindens alder". Alternativt drop det med alder og skriv eksempel modne kvinder.

 

Så ligeledes altid for at billeder afspejler virkeligheden. I har nogle piger hvis fotoserie bestemt trænger til fornydelse.

 

Blot skrevet i god mening, og i øvrigt ingen kritik af prisniveuet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme at jeg nok ikke har studeret jeres side meget længere end til prislisten, som ligger noget ud over min smertegrænse - og så er der ligesom ikke grund til at spilde mere tid på det.

 

Det er rigtigt nok at man godt kan blive skuffet i Tyskland, men er man lidt kritisk og omhyggelig med udvælgelsen, kan man ofte finde både yngre og flottere modeller, der yder en ligeså god eller bedre service end danske piger - og så til den halve eller 1/3 af jeres priser, så skulle uheldet være ude, at pigen ikke svarer til forventningerne, så er det da kun ½ skade  :wink:

 

Beklager at dette  har ført til en afsporing af tråden, men priserne hos f.eks Århuspigerne ligger altså også ud over min smertegrænse.

 

Er fuldstændig enig jernsvin! Derudover er det som denne tråd også indikere lidt en skrøne at bare man køber dansk, så er man sikker på en god oplevelse. Jeg har i år besøgt 2 polske piger, 1 mørk pige og 3 danske piger og den suverænt dårligste oplevelse var med en dansk klinik pige! Alle de danske piger kostede det samme, men de andre var en smule billigere + at super fransk og i et enkelt tilfælde også mega afslutning var inkluderet i prisen. Med disse erfaringer i bagagen har jeg ingen planer om at prøve lykken hos en dansk pige med en timepris på over 2k

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er præcis samme antal nitter blandt de danske piger som blandt de udenlandske, derfor ingen grund til at rykke med 2 tusser for noget der kan købes til 13-1400 kr. og så oven i købet være heldig at det superfranske er incl.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mon ikke denne streng er kørt nok af sporet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...