Hop til indhold
Glatbandit

Trippel skuffelse hos Aarhuspigerne.

Recommended Posts

Hej gutter.

 

Havde længe set frem til min "date" med Simone (tidligere Lina/Line) hos Aarhuspigerne. 

 

http://www.aarhuspigerne.dk/pigerne/line/

 

Hun er også hos http://kolding-pigerne.dk/pigerne/line

 

Første skuffelse: Jeg ankommer som aftalt kl. 10:00, men ak. Simone er der ikke. Noget med et tog der er forsinket. Mundvigende vendte langsomt nedad. :sad:

 

Fik så af mutter at vide, at jeg kunne komme igen kl. 13:15 da hun så ville være der. Så vendte mundvigende opad igen. :smile:

 

Hold da k... hvor går 3 timer langsomt. :unsure:

 

Anden skuffelse: Ankommer som aftalt kl. 13:15, men ak. Simone (eller som mutter kaldte hende - Monica???) var ikke ankommet, :cry:  men en anden pige (Jennifer) havde taget hendes vagt, om det var OK? Efter 3 sek. intern diskussion og et forgæves forsøg på at huske hvordan Jennifer så ud på hjemmesiden tog jeg imod tilbuddet. Blev vist ind i værelset hvor akten skulle finde sted. Meget nydeligt værelse med herligt stor spejl i loftet. efter 5 sekunder kom Jennifer ind og hilste på. Nydelig brunette med de der bedroom-eyes som nogle piger bare har. Pæn slank figur uden at være undervægtig. Hun var dog ikke nået at smutte i arbejdstøjet, så der var meget overladt til fantasien. Men klart en pige man ville vende sig efter på gaden for lige at tjekke bagpartiet (som i øvrigt også er nydeligt) ud.

 

Min oprindelige plan var at bestille et blowjob hos Simone, da det var første gang jeg skulle prøve hende. Havde forgæves forsøgt at få meldinger om hende herfra fra jer gutter, men ingen har tilsyneladende besøgt hende før mig??? Ud fra blowjobbet ville jeg så vurdere om der var belæg for et længevarende besøg på et senere tidspunkt med så meget sex som overhovedet muligt. Hvis indlevelsen og oplevelsen ved blowjobbet er god, så er der i min optik stor chance for gentagelse.

 

Men nu var det altså Jennifer der stod foran mig som jeg heller ikke havde besøgt før. Derfor - blowjob. Hun tilbød dyb blowjob for en ekstra hund. Tænkte at det var givet OK ud for at se de 18 glatte cm forsvinde helt i hendes mund. Hun gik for at klæde i arbejdstøjet efter jeg havde betalt. Jeg tog adamskostumet på og lagde mig tilrette på der udbredte håndklæde på sengen. Efter 5 min. kom hun tilbage i et lækkert gennemsigtigt outfit bestående af en gennemsigtig sort top der gik ud i et med en meget kort nederdel, som helt klart ville afsløre det område hvor ryggen bliver fræk hvis hun bøjede sig forover. Så ikke så ringe ud. Hun tog outfittet af og afslørede en dejlig stram krop med nydelige bryster og en lækker glat mis. Med et frækt blik rette mod mig slikkede hun på et par fingre og gav derefter missen et par strøg med de fugtede fingre. Det så frækt ud.

 

Hun knælede ved siden af mig på sengen og tog blidt fat i den glatte bandit der straks viste tegn på at det ikke var ubehageligt. Hun slikkede skaftet et kort øjeblik og spyttede så på hovedet af den. Jeg tænkte ved mig selv om hun havde glemt der skulle gummi på. Sekundet efter kom gummiet. Det havde hun helt klart prøvet før. Mærkede intet til det.

 

Hun tog derefter banditten i munden og kom helt derned hvor den ikke længere kunne ses. Jeg begyndte at tænke at det måske ikke gjorde noget at det var Jennifer i stedet for Simone/Monica/Li....hende i linket foroven. Men det skulle jeg ikke have gjort. For efter en 6-7 dybe "fransk-tag" kiggede hun mig i øjnene og spurgte om hun skulle tage gummiet af så jeg kunne sprøjte. Første tanke - Yes, superfransk. Jeg sagde ja.

 

Tredje skuffelse: Hun tog hurtigt kondommet af og begyndte så at spille banditten helt vildt. Troede først at det var for lige at give den ekstra stivhed inden det dybe blev genoptaget. Men nej. Inden jeg i min liderlighed fik fornuften til at opfatte at der nu skulle afsluttes så hurtigt som muligt, fik hun banditten til at levere en kaskade på hendes ene bryst.

 

Bevares. Det var et supergodt håndjob og det var frækt at levere på den ene bryst, men det var ikke lige det jeg havde forventet. Hvor blev det franske af??? Det blev jo kun til "bon-jour."  :angry:

 

Blev renggjort og lå med en følelse af at jeg ikke skulle have sagt ja eller også skulle jeg have bestilt et håndjob i stedet for og så måske være endt med fransk afslutning??? :roll:

 

Ikke en gentagelse værdi hos Jennifer fra min side. Håber dog på en dag at kunne træffe Simo....hende i linket foroven. Ringer på dagen for at høre om hun er der inden jeg tager afsted.

 

Af "skade" bliver man klog, men sjældent rig.  :wacko:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fin og meget velskrevet anmeldelse. Jeg havde egentligt ikke forventet, at din konklusion ville munde ud i, at du ikke kunne finde på at besøge hende igen, du skriver jo trods alt en del pænt om hende. Og ja, der har nok været lidt forskellige forventninger til BJ´et da kondomet blev afmonteret, men mon ikke det havde været en ok oplevelse hvis du havde takket nej til at gå til handjob.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et års tid siden i Vestergade ca. 35 i Randers, og det var heller ikke den helt store oplevelse. Kan ikke huske detaljer, kun at jeg ærgrede mig da jeg gik derfra.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt en skam det er bleven sådan , hos Århuspigerne har ellers være et godt sted før i tiden . Der har være en del dårlig anmeldelser her på det sidste . Kan også se det er ikke alle de piger der er på vagtplanen som har vagter der mere. Der er vel også en grund til der så tit kommer nye piger der og hurtig stopper der igen

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt en skam det er bleven sådan , hos Århuspigerne har ellers være et godt sted før i tiden . Der har være en del dårlig anmeldelser her på det sidste . Kan også se det er ikke alle de piger der er på vagtplanen som har vagter der mere. Der er vel også en grund til der så tit kommer nye piger der og hurtig stopper der igen

 

Det skyldes ejeren, som kalder sig Frederikke Ingen personlige oplysninger herinde, tak. Flere af de rigtig dejlige piger er rejst derfra p.g.a. hendes meget specielle ledelsesform. Jeg har besøgt og talt med to af dem, som er rejst derfra, begge to p.g.a. hende. Jeg kender dem ikke voldsomt godt men jeg har talt en del med dem efter at vi var "færdige" og begge er rigtig søde og virker seriøse og reelle så jeg tror på dem. Spørgsmålet er så hvad vi kan gøre ved det. Hvis det drejede sig om en enkelt pige som mange var skuffede over så kunne man jo boykotte hende, men en boykot af stedet vil selvfølgelig gå ud over pigerne, og der er stadig en del søde piger tilbage.

 

Redigeret af Organizer
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er flittig gæst i huset, kan kun sige at det er blevet gjort meget lækkert, samt hører kun fra de forskellige piger jeg besøger de er så glade for at arbejde under de nye forhold, efter der er kommet ny ejer , tror I forveksler den tidligere ejer af Århusbabes ,Ingen personlige oplysninger herinde, tak. så synes at det er trist at der bliver skrevet så dårlig en anmeldelse af den nye ejer . Jeg har selv , også besøgt Frederikke. Som er en yderst sød pige ,som giver kanon service. jeg kan kun igen sige pigerne er søde huset er blevet gjort lækkert. Og man bliver altid taget godt imod af en service hjælper / Tlf dame. Så lad al den sladder ligge og gør jeres egen erfaring hos aarhuspigerne stedet og pigerne får et stort 9 tal

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

I bliver godt og grundigt, gevaldigt, taget hårdt og brutalt i næsen, hvis i tror, at der er nye ejere. Der foregår så meget lummert i det hus, at det er ubegribeligt politiet ikke forlængst har lukket stedet. Nej jeg sætter aldrig mine penge, eller kr. der. Nuvel er der søde piger, men når de ikke bliver behandlet retsmæssigt, hvilket jeg som en reel mand, agter at tage hensyn til, ved ikke at spendere i det rottehul. 

Ærgeligt man ikke kan møde Simone andre steder..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ejeren er stadig den samme. Ingen personlige oplysninger herinde, tak. Hun kalder sig Frederikke og arbejder både der og på en klinik i Kolding som hun vistnok også ejer - webmaster er i hvert fald den samme.

Det er muligt, at de nuværende piger (endnu) er glade for at være der, men der er rejst en del derfra - pga. af Frederikke.

Redigeret af Organizer
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi er flere herinde der godt kunne berette noget herom... Lad mig bare sige det sådan, at hun var grunden til jeg ALDRIG skal arbejde på sådanne steder igen!!! Og derfor besluttede at få mig eget... Karma har det med at komme tilbage, både på den gode og den dårlige måde... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vagn.  Det er da utroligt så meget du kender til klinikken, du skulle vel ikke være pige som er blevet sat for porten. Du lyder meget bitter og hævngerrig. Man skulle da tro der ligger meget misundelse bag, eftersom Frederikke bliver nævnt hele tiden. Eftersom jeg er mand, undrer det mig meget den måde I skriver på. Misundelse er en grim ting piger. Få jer et liv .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, selvfølgelig er jeg det og jeg er også bedstemor til Line herover.
Og ja, jeg kender rigtig meget til klinikken, det tror jeg de fleste "kunder" i eller i nærheden af Aarhus gør. Mener du at man bør afholde sig fra at udtale sig om en klinik hvis man har været der? Og at man slet ikke må udtale sig om noget som man ved noget om?
Og kan du ikke fortælle mig hvad der er bittert og hævngerrigt i det jeg skriver?

Og hvis jeg endelig skulle kaste mig ud i den samme paranoide motivtolkning som dig, så kunne jeg jo f.eks. spørge hvor meget rabat du får for den slags udtalelser, om du er en af pigerne dernede - eller måske ejeren?

Men så plat er jeg ikke.

Og hvis du havde læst det jeg skrev så ville du vide at pigen aldeles ikke blev sat på porten - eller ved du noget som vi andre ikke ved? Eller har du behov for at mistænkeliggøre pigen ved at hævde at hun blev sat på porten?

 

Redigeret af Organizer
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en lille bemærkning......

Bedstemor , du er jo simpelthen for dum , du har forklaret dig  nok  , i dine indslag , det siger alt om dig , synes du skal tænke dig godt om før du giver dig i krig mod folk , du har vist nok at slås med, bedstemor Vagn.  Du skulle skamme dig, at lave sådanne numre, forstår slet ikke at dine indslag kan få lov at komme ind som debat. FØJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Så stopper vi mudderkastningen her, d'herrer.

 

Og det vil kun blive skrevet denne ene gang.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Beklager, men synes også det er gået for vidt i forhold til klinikken , ( Frederikke ) mm. det er jo person chikane , Tak.

Det mener jeg nu ikke... Jeg synes det helt ok. Advarende debatter er ok,personlig tilsvining er ikke.. Jeg tænker, at det jo må jo være logisk, at hvis mennesker behandler andre mennesker som det tyggegummi man træder på på gaden, ja så må det jo unægteligt komme tilbage til en på et tidspunkt... Logik for selv den mest dumme høne i gården.. At kigge indad er nok vejen frem her.. Karma is a B...

Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mener jeg nu ikke... Jeg synes det helt ok. Advarende debatter er ok,personlig tilsvining er ikke.. Jeg tænker, at det jo må jo være logisk, at hvis mennesker behandler andre mennesker som det tyggegummi man træder på på gaden, ja så må det jo unægteligt komme tilbage til en på et tidspunkt... Logik for selv den mest dumme høne i gården.. At kigge indad er nok vejen frem her.. Karma is a B...

Line

HØRT!

 

Redigeret af MissMaise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undlader helst at besøge en klinik der har en pris på "Dansk en stilling" det lyder meget upersonligt og afmålt.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er flere herinde der godt kunne berette noget herom... Lad mig bare sige det sådan, at hun var grunden til jeg ALDRIG skal arbejde på sådanne steder igen!!! Og derfor besluttede at få mig eget... Karma har det med at komme tilbage, både på den gode og den dårlige måde... Knus Line

 

Kunne ikke være mere enig Line og jeg taler desværre af egen erfaring....

Redigeret af MissMaise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undlader helst at besøge en klinik der har en pris på "Dansk en stilling" det lyder meget upersonligt og afmålt.

Det kan jeg godt forstå Nylonlover - det er lidt i kategori med "du må gerne kneppe mig, men i øvrigt ikke røre mine bryster, fisse etc...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Redigeret af Vojensdream

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo stadig mange der bestiller dette, der skal da være noget til alle Gæster

Hvis man ikke ønsker den ydelse kan man jo bestille en af de andre... Sorry det var ikke for at afspore tråden....

 

Nu ligger jeres priser på tid, også absolut i den høje ende -  og det er ikke engang specificeret om fransk er med eller uden gummi, som ellers evt. kunne forklare de høje priser, som må være noget nær danmarks højeste.

 

line-note.gif   1/2 time blide former 1.200 kr. 3/4 time blide former 1.700 kr. 1 time blide former 2.200 kr

 

Så har man ikke tid til at smutte over grænsen til f.eks.:  http://en.the-pclub.de/   eller udnytte nogle af de andre gode tilbud i nærheden, kan jeg da godt forstå man fristes til at nøjes med

 

Enkeltydelser                                   

             Svensk 500 kr. Spansk 600 kr. Spansk med olie 700 kr. Dansk (én stilling) 600 kr. Dansk (flere stillinger) 700 kr. Fransk 600 kr. Gensidig fransk 800 kr

 

Jeg tror bare I ville få langt højere omsætning og flere tilfredse kunder ved at tilpasse jeres priser til priserne i området  :idea:

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ligger jeres priser på tid, også absolut i den høje ende -  og det er ikke engang specificeret om fransk er med eller uden gummi, som ellers evt. kunne forklare de høje priser, som må være noget nær danmarks højeste.

 

Jeg tror bare I ville få langt højere omsætning og flere tilfredse kunder ved at tilpasse jeres priser til priserne i området  :idea:

 

Nej, de er ikke de højeste.

Jeg har vantro læst, at Foxy i Sonderburg beregner sig en timepris på 3.000, så hvis Vojensdreeams skulle tilpasse prisen til priserne i området, skulle den da sættes i vejret :lol: :lol: :lol: :lol:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, de er ikke de højeste.

Jeg har vantro læst, at Foxy i Sonderburg beregner sig en timepris på 3.000, så hvis Vojensdreeams skulle tilpasse prisen til priserne i området, skulle den da sættes i vejret :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Nej, man kan undre sig lidt - sønderjyderne kører ellers gerne over grænsen efter billige dåser  :wink:

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...