Hop til indhold

Danske Natasja som Domina

Featured Replies

Skrevet

Flere af os kender Danske Natasja som en kvinde som tilbyder GB og Drop-In seancer eller fra Slavetøs events, men hun tilbyder også dominans, og det er ikke nogen hemmelighed, at jeg lyster rollen som slave og smerte når det påføres af en dejlig kvinde, men også kombitionen af en hård domina som også giver sex, så en aftale om en times dominans blev indgået.:)

Blev som altid mødet af den skønne og smilende Natasja men der var tydeligt et glimt af lyst i hendes øjne. Indenfor var der linet op med piske, strap-on, reb og andet udstyr til at pine en mand med.;)
Som altid hos Natasja bliver man sendt i bad først.
Vel tilbage fik jeg besked på at læne mig ind over sengen så min røvballer var spændt og klar til at modtage pisk fra den læder pisk Natasja nu havde taget i hånden. Natasja startede relativt blidt, men de sidste slag efter 10-15 min var hårde og min røv brændte, indimellem serierne af slag var hun god til at nusse min ømme røv, nosser og pik.:-)

Nu måtte jeg en tur op på sengen læggende på ryggen, hvorefter Natasja monterede en ball presser tilsvarende billedet her.:ugeek:

image.png

Da min nosser var kommet godt i klemme og pressen spændt var det tydeligt jeg var tæt på grænsen til min smerte tærskel og selvom Natasja var meget optaget af klemme min nosser sammen  opfangede hun det og stoppede med at skrue mere sammen lige nu, men som hun sagde så kunne der sikkert tages et par omgange med vingeskruerne når nosserne have vende sig til sin nye tilstand, det var jeg ikke så sikker på, men jeg klogere.

Natasja satte sig mellem mine ben og kælede for mine nosser, hvis det altså kan kæles når nosserne er så hårdt spændt op at hver berøring følelse som nåle der stikkes i, og jeg havde svært ved at ligge stille pga smerten. Jeg havde dog overskud til at nyde det glade smil på Natasjas mund og lysten i hendes øjne, det blev ikke mindre af at begyndte at bruge hendes negle på mine nosser og min smerte kun til tog.

Efter en stund hvor Natasja havde hygget sig med min smerte og givet vingeskruerne et par omgange kom pighjulet frem:oops:

image.png.5bcbc54e44835faa7e450fb53bc8cc4e.png

Skal jeg være ærlig havde jeg ikke forventet at Natasja var så sadistisk, men hjulet blev nu kørt frem og tilbage på mine nosser så. blodet løb og Natasjas øjne strålede af lyst, og tid og sted blev glemt, så leg med strap-on nåede vi ikke og for første gang fik jeg ikke lov at få en udløsning hos Natasja

Glæder mig til mit næste besøg hos Domina Natasja:x

https://www.natasjaxxx.com/sexbloggen/dominamednyelderstvler

Skrevet

Jeg har også haft fornøjelsen af @Danske Natasja, blandt andet også som domina. Hun er den eneste kvinde som har haft hele hånden oppe i røven på mig. :D 

For ja hun er god til at skubbe grænser og kaste dig ud i noget som du ikke har prøvet før. Især for en som mig, hvor BDSM er relativt nyt og det ikke er en konstant følelse af at ha lyst til selv at underkaste mig i seksuelle sammenhænge.  
Hun er lyttende, fair og god til selv at lukke ned hvis hun ser/mærker det ikke fungere for en, så du hele tiden føler dig i trygge hænder. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Tak for dine søde ord! Jeg nød det også :D Det var super fedt at se hvordan dine kugler langsomt blev mere og mere blå og spændte :wub:

Jeg glæder mig også til dit næste besøg :)

Redigeret af Danske Natasja

Skrevet
McLovin skrev, den 12.11.2024 at 08:10:

Jeg har også haft fornøjelsen af @Danske Natasja, blandt andet også som domina. Hun er den eneste kvinde som har haft hele hånden oppe i røven på mig. :D 

For ja hun er god til at skubbe grænser og kaste dig ud i noget som du ikke har prøvet før. Især for en som mig, hvor BDSM er relativt nyt og det ikke er en konstant følelse af at ha lyst til selv at underkaste mig i seksuelle sammenhænge.  
Hun er lyttende, fair og god til selv at lukke ned hvis hun ser/mærker det ikke fungere for en, så du hele tiden føler dig i trygge hænder. 

Mange tak :) 

Jeg er glad for at jeg har været med til at give dig en god start! For mig er det vigtigt at vi begge to er med hele vejen og nyder det :wub:

Jeg glæder mig til at skubbe til dine grænser igen :P

Skrevet
Dillermand Junior skrev, den 15.11.2024 at 14:41:

@Danske Natasja er en fantastisk domina med en fin fornemmelse for ens grænser :twisted: <3

Jeg skal også snart under Herskerinde Natasjas behandling igen. 

tak :)

Jeg glæder mig også til at dominere dig igen :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.