Hop til indhold

Alisa - Gude smukke fitness babe<3

Featured Replies

Skrevet

https%3A//nympho.dk/n20761/7139/alisa

Jeg havde set på Alisa's annonce, og jeg savlede seriøst over hendes billeder. Og tænkte kunne det nu passe det var hende man mødte...:ph34r: Det så næsten for godt ud til at være sandt imo, men hvor tog jeg dog fejl. Billederne viser slet ikke godt nok, hvor vanvittig en røv hun har...den er sindssyg!

Men jeg skrev lidt halv sent til hende her til aften, men fik svar lige med det samme og vi aftalte så 45 min. Kys og owo var inkluderet. Hun boede heldigvis i gå distance fra mig af, så skulle kun gå små 8-10 min. lækkert. Mener Carlsberg st er tættest på hvis det er.

Men ankom og blev så lukket op af den vanvittig smukke blondine.:wub: Omg hvor var hun lækker. Hun bød mig velkommen med et kys og kram, og vi snakkede lige kort inden jeg hoppede i bad. Selvom modtagelsen var god, fik jeg lidt en blandet vibe egentlig ude i badet. Men tænkte nu må jeg se hvad der sker. Vi fik afregnet, også gik vi ellers i gang med at kysse forsigtigt og ikke med særlig meget tunge dsv. det var kun spidsen nærmest. Igen fik jeg lidt en dårlig vibe...kyssene blev dog bedre mod slutningen.

Hun gik så i gang med blow, og fuck hvor sutter hun godt.:shock: Imo vanvittig godt. Ville næsten gå så langt at sige, det er det bedste jeg har prøvet faktisk. Den ros skal hun have. Det var dejlig blidt og langsomt, med en drillende tunge også. Så hvis man forventer facefuck, og hvor hun bare sutter løs og hurtigt, så er det ikke det man får, bare lige til info. Men jeg synes det var vanvittig lækkert, og hvor også tæt på at komme efter 2-3 min, det sker sjældent. Så det fortæller lidt om hvor meget jeg nød det.

Bad hende om at stoppe, og kunne ikke vente med at slikke hende (tænkte jeg) Men her blev det så lidt træls, spurgte om jeg måtte slikke hende, men hun var ikke særlig glad for at blive slikket gav hun udtryk for. Virkelig ærgerligt for hvor var hendes mis yderst indbydende... Det slukkede virkelig begejstringen for mig ærligtalt.:( For jeg elsker virkelig at slikke. Hun sagde jeg godt måtte dog, men at hun ikke brød sig om det... Også har man jo ikke rigtig lyst til at gøre noget imod hendes vilje. 

Han var blevet slap forneden, så hun måtte lige igang igen. Fik så en hat på hovedet så hun kunne starte med at ride...men blev slap igen efter et par minutter, fordi jeg ærligt talt ikke var tændt, selvom hun var gude smuk. Det var virkelig et turn off for mig at blive afvist, så hun måtte i gang med munden igen igen.:mellow: Vi prøvede så i doggy kort efter, men samme resultat dsv. så jeg bad hende pænt om at give bj igen, for det kunne hun godt nok finde ud.:wub: 

Der gik heller ikke lang tid før jeg så kom i det mindste. Okay hvad så nu tænkte jeg...stemning var lidt blandet for mit vedkommende. Men vi kyssede og puttede så en smule efterfølgende. Også ellers i gang med den lange snak. Den her del nyder jeg i det mindste også, og hun faktisk rigtig sød og snaksalig. Og vi havde en del at snakke om hele tiden faktisk, først lidt omkring arbejde, hvad vi lavede osv. Også ellers en masse om hendes arbejde og fitness som vi havde tilfælles.

Lad mig lige pointere igen, den krop hun har er vanvittig lækker, av for dælen hvor er hun godt skåret, især hendes booty. Man kan uden tvivl se hun går meget op i selv. Og hun har de smukkeste lyseblå øjne og det sødeste smil som virkelig bare fortryllede mig. Hun var virkelig behagelig at ligge med efterfølgende trods alt, var let til smil og grin også.

Men hvis jeg skal være lidt hård, så var den seksuelle del som helhed en skuffelse. Selvom meget var godt, blev jeg som sagt aldrig rigtig hård igen, også er jeg jo ikke til så meget sjov og ballade. Hvilket jo ødelægger oplevelsen, selvom afslutningen var god. Så hvis man kan se bort fra man ikke må slikke hende (Man må godt, dog imod hendes vilje hvilket ikke er fedt jo) Så kan man sagtens få en god oplevelse. :wub: Men jeg vidste det jo ikke på forhånd, så skuffelsen er der jo dsv. For ville egentlig gerne rose hende til skyerne, men kan ikke. 

Så se bort fra det hvis man kan, også har man ellers muligheden for at være sammen med en rigtig rigtig rigtig sød og lækker fitness pige. Er ikke meget for at bruge det ord, men hun er vel betegnelsen af et "Optifuck"... Indlevelsen fejlede dog ikke noget overhovedet, og følte mig også velkommen. 

På sin vis anbefaler jeg hende, men anbefaler stærkt man lige afklarer det hele inden, og måske også når man møder hende.

Men jeg står med en meget sjælden skuffet følelse må jeg erkende, dog kun pga. slikkeriet blev afvist. Ellers var resten godkendt.

Tilføjelse: Inden jeg gik, sagde jeg til hende på en rigtig pæn måde, at jeg synes hun skulle tage oral til hende af sin menu, nu når det var hun ikke brød sig om det. Det tog hun heldigvis på en pæn måde.

Godnat alle sammen.

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
GennemsnitligJoe skrev, for 6 minutter siden:

Vil du sige på grænsen til optifuck?

Hun er et godt optifuck, i den forstand at hun jo var meget serviceminded, god indlevelse og mega sød. Eneste 2 minusser var det med slikkeriet og kyssene var lidt nærige. Det blev bedre, men ikke nogen grådige tungekys overhovedet.

Skrevet

Tak @Crabman. Du formår at skrive en virkelig god anmeldelse af et besøg, som ikke var oppe at ringe. Det er faktisk ret svært, men det mestrer du. Godt gået, tak.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 19 minutter siden:

Tak @Crabman. Du formår at skrive en virkelig god anmeldelse af et besøg, som ikke var oppe at ringe. Det er faktisk ret svært, men det mestrer du. Godt gået, tak.

Tusinde tak. 

Ja det kan være svært at finde den rigtige balance når man er skuffet i nuet. Men synes selv her nu, efter nogen timer at den er helt fair og akuret beskrevet egentlig som jeg opfattede det hele. 

Skrevet

Mange tak. Hvad måtte du give for 45 min? 

PS: Der står stadig “oral without both ways” i hendes beskrivelse. Det er ikke ændret endnu. 

Skrevet
  • Author
Qwas skrev, for 40 minutter siden:

Mange tak. Hvad måtte du give for 45 min? 

PS: Der står stadig “oral without both ways” i hendes beskrivelse. Det er ikke ændret endnu. 

Gennemsnitlig pris, se PB.

Nej, tvivler også på hun ændrer det hehe.:P

Skrevet
Crabman skrev, for 3 timer siden:

Gennemsnitlig pris, se PB.

Nej, tvivler også på hun ændrer det hehe.:P

Undrer mig lidt hvorfor hjælpe med at holde priserne "hemmelige"?
Hvorfor ikke skrive dem offentligt? Af hensyn til sælger?
Hviklet hensyn?
For at potentielle kunder skal investere tid, og initiere "mental tilknytning" ved at tage kontakt for at få oplyst noget så simpelt som priser, som man alligevel skal vide før man køber en ydelse?

For mig så er annoncer uden priser et turn-off, en salgsstrategi der er lidt lusket/uintelligent i min optik. Hvorfor holde det skjult ind til sidst mulig øjeblik, når kunden er halvt inde i butikken. :lol: Og hvorfor en køber hjælper en sælger at fastholde den salgsstrategi forstår jeg ikke. Men ok, jeg kan heller ikke forstå alt.

Redigeret af Rushton

Skrevet
Crabman skrev, for 13 timer siden:

Jeg havde set på Alisa's annonce, og jeg savlede seriøst over hendes billeder. Og tænkte kunne det nu passe det var hende man mødte...:ph34r: Det så næsten for godt ud til at være sandt imo, men hvor tog jeg dog fejl. Billederne viser slet ikke godt nok, hvor vanvittig en røv hun har...den er sindssyg!

Men jeg skrev lidt halv sent til hende her til aften, men fik svar lige med det samme og vi aftalte så 45 min. Kys og owo var inkluderet. Hun boede heldigvis i gå distance fra mig af, så skulle kun gå små 8-10 min. lækkert. Mener Carlsberg st er tættest på hvis det er.

Men ankom og blev så lukket op af den vanvittig smukke blondine.:wub: Omg hvor var hun lækker. Hun bød mig velkommen med et kys og kram, og vi snakkede lige kort inden jeg hoppede i bad. Selvom modtagelsen var god, fik jeg lidt en blandet vibe egentlig ude i badet. Men tænkte nu må jeg se hvad der sker. Vi fik afregnet, også gik vi ellers i gang med at kysse forsigtigt og ikke med særlig meget tunge dsv. det var kun spidsen nærmest. Igen fik jeg lidt en dårlig vibe...kyssene blev dog bedre mod slutningen.

Hun gik så i gang med blow, og fuck hvor sutter hun godt.:shock: Imo vanvittig godt. Ville næsten gå så langt at sige, det er det bedste jeg har prøvet faktisk. Den ros skal hun have. Det var dejlig blidt og langsomt, med en drillende tunge også. Så hvis man forventer facefuck, og hvor hun bare sutter løs og hurtigt, så er det ikke det man får, bare lige til info. Men jeg synes det var vanvittig lækkert, og hvor også tæt på at komme efter 2-3 min, det sker sjældent. Så det fortæller lidt om hvor meget jeg nød det.

Bad hende om at stoppe, og kunne ikke vente med at slikke hende (tænkte jeg) Men her blev det så lidt træls, spurgte om jeg måtte slikke hende, men hun var ikke særlig glad for at blive slikket gav hun udtryk for. Virkelig ærgerligt for hvor var hendes mis yderst indbydende... Det slukkede virkelig begejstringen for mig ærligtalt.:( For jeg elsker virkelig at slikke. Hun sagde jeg godt måtte dog, men at hun ikke brød sig om det... Også har man jo ikke rigtig lyst til at gøre noget imod hendes vilje. 

Han var blevet slap forneden, så hun måtte lige igang igen. Fik så en hat på hovedet så hun kunne starte med at ride...men blev slap igen efter et par minutter, fordi jeg ærligt talt ikke var tændt, selvom hun var gude smuk. Det var virkelig et turn off for mig at blive afvist, så hun måtte i gang med munden igen igen.:mellow: Vi prøvede så i doggy kort efter, men samme resultat dsv. så jeg bad hende pænt om at give bj igen, for det kunne hun godt nok finde ud.:wub: 

Der gik heller ikke lang tid før jeg så kom i det mindste. Okay hvad så nu tænkte jeg...stemning var lidt blandet for mit vedkommende. Men vi kyssede og puttede så en smule efterfølgende. Også ellers i gang med den lange snak. Den her del nyder jeg i det mindste også, og hun faktisk rigtig sød og snaksalig. Og vi havde en del at snakke om hele tiden faktisk, først lidt omkring arbejde, hvad vi lavede osv. Også ellers en masse om hendes arbejde og fitness som vi havde tilfælles.

Lad mig lige pointere igen, den krop hun har er vanvittig lækker, av for dælen hvor er hun godt skåret, især hendes booty. Man kan uden tvivl se hun går meget op i selv. Og hun har de smukkeste lyseblå øjne og det sødeste smil som virkelig bare fortryllede mig. Hun var virkelig behagelig at ligge med efterfølgende trods alt, var let til smil og grin også.

Men hvis jeg skal være lidt hård, så var den seksuelle del som helhed en skuffelse. Selvom meget var godt, blev jeg som sagt aldrig rigtig hård igen, også er jeg jo ikke til så meget sjov og ballade. Hvilket jo ødelægger oplevelsen, selvom afslutningen var god. Så hvis man kan se bort fra man ikke må slikke hende (Man må godt, dog imod hendes vilje hvilket ikke er fedt jo) Så kan man sagtens få en god oplevelse. :wub: Men jeg vidste det jo ikke på forhånd, så skuffelsen er der jo dsv. For ville egentlig gerne rose hende til skyerne, men kan ikke. 

Så se bort fra det hvis man kan, også har man ellers muligheden for at være sammen med en rigtig rigtig rigtig sød og lækker fitness pige. Er ikke meget for at bruge det ord, men hun er vel betegnelsen af et "Optifuck"... Indlevelsen fejlede dog ikke noget overhovedet, og følte mig også velkommen. 

På sin vis anbefaler jeg hende, men anbefaler stærkt man lige afklarer det hele inden, og måske også når man møder hende.

Men jeg står med en meget sjælden skuffet følelse må jeg erkende, dog kun pga. slikkeriet blev afvist. Ellers var resten godkendt.

Tilføjelse: Inden jeg gik, sagde jeg til hende på en rigtig pæn måde, at jeg synes hun skulle tage oral til hende af sin menu, nu når det var hun ikke brød sig om det. Det tog hun heldigvis på en pæn måde.

Godnat alle sammen.

JESUS hun er lækker

Skrevet
  • Author

@Rushton Tja det er nu bare sådan jeg altid har gjort det.:) Om jeg hjælper vedkommende eller ej ved jeg ikke.

Personligt er jeg ligeglad om priserne står der, både i en anmeldelse eller på GP'ens annonce. Enten vil jeg besøge en GP eller ikke, også skal jeg alligevel skrive i sidste ende jo.

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
Mrxxxscor skrev, 1 time siden:

JESUS hun er lækker

Ufattelig lækker.:rolleyes: Bedre irl imo.

Skrevet
Crabman skrev, den 4.11.2024 at 23:37:

Godnat alle sammen.

Meget enig i dine betragtninger. Hun er (røv-)lækker, smuk, sød, dejlig og super godt skåret, og første besøg hos hende var pænt magisk. Anden gang var det seksuelle også hos mig en mindre skuffelse og uden stor gnist - sådan mere wellness-agtigt. Men men men, jeg kunne nok godt besøge hende igen en dag hvor jeg bare roligt ville nyde at se på en utroligt velskabt kvinde.    

Skrevet
  • Author
kaphabeta skrev, for 19 minutter siden:

Men men men, jeg kunne nok godt besøge hende igen en dag hvor jeg bare roligt ville nyde at se på en utroligt velskabt kvinde.

Det bliver sgu ikke et genbesøg fra min side af, selvom hun er så velskabt som hun er og serviceminded.

Men det er bare slet ikke nok dsv. savnede godt nok mere nærvær/GFE som ikke var eksisterende imo. Plus det med oral og kys trækker pænt meget ned for mig, selvom hun var sød. 

Men fedt at høre du har haft 2 fine oplevelser med hende.:)

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
Plaskeren skrev, for 28 minutter siden:

Der er ikke meget fitness babe over billederne :D

Det er rigtig nok haha, de er meget professionelle. Men virkeligheden er noget andet.:P Nu snakkede vi også en del om det, så var også derfor jeg skrev den overskrift. 

Skrevet
Mrxxxscor skrev, den 5.11.2024 at 13:21:

ikke med særlig meget tunge dsv.

Jeg tror altså også hun skal fjerne GFE fra hendes nympho annonce. 

@Crabmaner hun tydeligt fitness trænet? Jeg synes det er frækt når pigerne har en stram fitness krop. Barbara smile er et godt eksempel. 

/B

Skrevet
  • Author
ButterflyMan skrev, Lige nu:

Jeg tror altså også hun skal fjerne GFE fra hendes nympho annonce. 

@Crabmaner hun tydeligt fitness trænet? Jeg synes det er frækt når pigerne har en stram fitness krop. Barbara smile er et godt eksempel. 

/B

Ja det burde hun også fjerne, for GFE var det ikke.

Kom i tanke om at en af grundene til jeg også valgte hende, var fordi hun tilbød duo med Melly Ginger. Så tænkte hun jo måske leverede samme høje niveau...dog ikke dsv.

Man kan sagtens se hun bruger tid i fitten, specielt med hendes røv. Virkelig lækker booty. Hun er ikke totalt strammet op nej. Videoen giver bestemt et helt retvisende billede af hvad du får.

Skrevet

Tak Crabman for en fin anmeldelse. Selvom det blev lidt af en skuffelse pga. hendes manglende lyst til at blive slikket, så holder du en sober tone. 

Skrevet
  • Author
Jern Henrik skrev, for 8 minutter siden:

så holder du en sober tone. 

Tak og velbekommen.

Bestemt heller ikke nogen grund til andet, for hun var jo sød og et godt selskab trodsalt. Selvom jeg selvfølgelig var lidt skuffet.:)

Redigeret af Crabman

Skrevet
Mrxxxscor skrev, den 5.11.2024 at 13:21:

JESUS hun er lækker

Flere gange ønsker du blot at fortælle at en GP er lækker uden at bidrage med yderligere information i det indlæg. Men du behøver ikke at citere et utroligt langt indlæg som folk skal scrolle forbi eller læse, for at komme med en kommentar.

cc: @kaphabeta

Redigeret af Stapler

Skrevet

Tak for altid læseværdige anmeldelser @Crabman :)

Hendes røv er helt fantastisk og personligt vil jeg give hele min seance med hende 10/10

Særligt i doggy hvor hun kom (som pigerne i denne branche nu engang kommer :)) var helt unik. Den doggy var ubestridt denne måneds bedste enkeltstående seksuelle oplevelse indtil nu :wub:

Ser du trods alt har givet hende 5/5 på Nympho ;)

Er der btw nogle der ved hvornår hun tager videre? Jeg kunne egentlig godt kigge forbi igen :wub:

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet
  • Author

@TheRealPeter velbekommen og tak.

Fedt du havde en god oplevelse.:) Ja jeg har det var mest fair synes jeg, for selvom jeg var skuffet, var hun jo stadigvæk sød og serviceminded. Hun fik dog 4 i service pga det med slikkeriet og kyssene var lidt meh...

Det er selvfølgelig subjektivt, men så har du godt nok mange andre gode gp'er i vente, hvis det var den bedste oplevelse for dig indtil videre.:P

Hun sagde 1 uges tid mere til mig, så det er nok ved at være sidste udkald.

Tilføjelse: Hendes annonce er nede, så hun er vel smuttet.

Redigeret af Crabman

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.