Hop til indhold
Din danske Girl Next Door

✩⋇⋆✩ PUSSY PARTY JULE-EDITION PÅ PG 6/12 - Sofie Brandvarm, Vica, Christine & Nicole​ ✩⋆⋇✩

Recommended Posts

✩⋇⋆✩ Ho ho ho – Fræk julefest med fire flotte nissepiger til Jule-Pussy Party på PG! ✩⋇⋆✩ 

Kære skønne mænd

Julen handler om forkælelse – og i år tager vi det til helt nye højder! Vi inviterer jer til en uforglemmelig julefest med fire uimodståeligt frække nissepiger. For første gang kan du få fornøjelsen af skønne Sofie Brandvarm som værtinde sammen med de dejlige piger Vica Velvet, Christine Dahl og Nicole Bülow <3

Vi er så klar til at forkæle dig i vinterkulden med lækker sex på kryds og tvær - og ikke mindst ægte, hot lesbisk sex hinanden, som en del af pakken! Så hvis du også elsker lidt ekstra krydderi på tilværelsen i den kolde tid, håber vi at se dig til årets måske frækkeste julefest ✩⋇⋆✩ 

Dato: 6. december 2024
Tidspunkt: kl. 12.30-15.00

Pris: 2.500 kr.
Sted: Pussy Galore, Lyngbyvejen 231A, 2900 Hellerup

Tilmelding: Via mail til Nicole på [email protected], Instagram MissNicoleBulow eller SMS til Christine på 91 68 67 87.

Depositum: 500 kr. eller 2.500 kr. indbetales kontant på PG til Christine Dahl eller Nicole Bülow efter aftale. Eller som straksoverførselxxxxxxxxxxxx. 

OBS! Vi tilbyder kun sikker sex. Det gælder også oral. Og nyt kondom mellem hver pige ;)

Med julefrække hilsner <3
Sofie Brandvarm, Vica Velvet, Christine Dahl & Nicole Bulow

Skærmbillede 2024-11-04 kl. 17.58.58.png

Skærmbillede 2024-11-04 kl. 17.59.23.png

Skærmbillede 2024-11-04 kl. 17.59.44.png

Skærmbillede 2023-09-06 kl. 12.06.43.png

Redigeret af Stapler
Private oplysninger redigeret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 52 minutter siden:

Tak <3 Vi har endelig kunnet finde en dagvagt, og derfor lagt det så man netop kan nå frem og tilbage samme dag ;)

Det kan lade sig gøre og derfor er det også bare et spørgsmål om at tage turen over og hjem samme dag.

Alene eller som fælleskørsel.

Tag en for holdet og tilbyd jer med bil og som chauffør, eller tag med offentlig transport for dem det er en mulighed.

Alle interesserede i andre dele af landet må efterhånden have erkendt, at de næppe kan regne med at et arrangement som Pussy Party kommer til dem.

Derfor er der kun et at gøre, og det er at træffe den eneste beslutning som I er nødt til at træffe hvis I gerne vil have oplevelsen.

Held og lykke til alle der deltager den 6/12 i Pussy Party.

Tag en overnatning eller 2 hvis I har tid til det og mulighed for det, når nu I alligevel kommer til byen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Molle37 skrev, for 2 timer siden:

Stærkt Line-Up <3 Lav gerne et arrangement i Jylland med samme Line-Up ;)

Tag det i PM. Tråden omhandler et event der IKKE ligger i Jylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har stadig et par ledige pladser til årets frækkeste juleparty med ægte lesbisk. Men vent ikke for længe. Sidst havde vi udsolgt før vi nåede datoen ;)

Vi er alle flotte danske piger fra PG, og holder det selvfølgelig på legendariske PG. Det er først gang Sofie Brandvarm er med, så jeg håber I vil tage godt i mod hende ;)<3

Du kender måske Sofie Brandvarm fra TV eller hendes hotte OF, og ellers kan du se meget til hende her;

https://annoncelight.dk/showad/366846

https://www.instagram.com/sofiebrandvarm2022/

https://x.com/sbrandvarm?lang=da

Vi glæder os ret meget til at gentage succesen - måske med dig i centrum ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofie Brandvarm skrev, den 13.11.2024 at 17:59:

Nej :)

Ja, så er det jo lige før en gammel gut må kridte skoene og oppe sig. Alene navnet kan jo få en olding op på dubberne:wub:

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det i morgen det går løs, og jeg glæder mig til at slutte med et brag! <3

I morgen bliver nemlig min sidste gang på Pussy Galores (og i det hele taget).

Jeg har fået nyt spændende arbejde og vil også gerne fokusere mere på min boksetræning, så jeg kan blive klar til at bokse kamp en dag. Det betyder at jeg har langt færre timer til rådighed i min hverdag, og derfor ikke længere har tid til at sælge sex. 

Som bekendt har alting en ende, og min er kommet nu. Tak for mange gode stunder gennem årene til alle jeg har mødt :wub:

Og til alle jer der kommer til juleparty i morgen: lad os skabe en oplevelse vi aldrig glemmer! <3

Kh Sof.

_DSC0130-Edit.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofie Brandvarm skrev, for 38 minutter siden:

og derfor ikke længere har tid til at sælge sex.

Gælder det al form for sex salg også Dkwebcam ? ;) :D Jeg sku spørge fra en ven :lol:

Det er jo en lille smule vemodigt at min første gang på lagnerne med @Sofie Brandvarm også bliver den sidste gang :( 

Men samtidig er jeg også glad for af jeg ikke lavede en @Mister12 og tøvede og lavede Andre planer den dag ;) :P

Nu glæder jeg mig endnu mere til på fredag til min debut med @Sofie Brandvarm og det festbrag den her Pussy Party bliver 

Og kære Sofie har tidligere kun haft en telefon samtale med dig da du lavede din ufuldendte Julekalender for sexkøbere og mødt dig en enkelt gang in person til Rejses sociale komsammen inde i København tilbage i 2023, men du har på mig virket som en behagelig, livsglad og dejlig kvinde og jeg ønsker dig alt det bedste med dit nye job og dit nye liv udenfor denne verden :wub: <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofie Brandvarm skrev, for 1 time siden:

I morgen bliver nemlig min sidste gang på Pussy Galores (og i det hele taget).

Så gør det mig endnu gladere at jeg fik tilmeldt mig dette event, nu det bliver min eneste mulighed med dig:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 3 timer siden:

Ja, der gik du glip af noget - hun er pivfræk, og jeg fik lov til at slikke hende! ;-)

Hehehe det blev til et par skønne squirts sidst jeg fik lov:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...