Hop til indhold
m-j

Bedste blowjob i København

Recommended Posts

Hej folken.

Jeg søger kvinden, som giver det bedste blowjob i København. En at mødes med, hvor man ikke har sex, men kun får suttet pik.

Hvad er jeres bud til hvilken kvinde jeg burde besøge? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Imo er ingen bedre end Cecilia her. Det er helt ekstraordinært.

https%3A//nympho.dk/n2751/1422/sweet-cecilia-back-in-copenhagen

Nr 2 Daisy, kommer tæt på Cecilie.

https%3A//nympho.dk/n17424/6047/daisy-real-gfe-best-owo-tight-hot-pussy-cim-shower-sex

Hvis du selv kan holde til det, så kan de her to blive ved i +30 min uden problemer.

Hvis du har andre i tankerne, så er det jo bare at spørger dem om i ikke bare kan droppe sexen. Det går de fleste nok med til. Det gjorde f.eks. Cecilia da jeg en dag også kun ville have bj, også gav hun mig en fin pris på det.:)

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kommer jo an på hvad man synes et godt blowjob er? 

Baleri’ evner har altid været velbeskrevet her i forummet. Hvis du har en forkærlighed for hun tager hele dyret dybt, så er hun et sikkert hit. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange virkelig dygtige piger til netop blow-jobs derude. 
men skal man have fat i blæsets Miles Davis er der kun een - Baleri-deep. 
man kan såmænd udemærket springe alt det andet over - og så alligevel ikke. 
Baleris blæs og specielt deep-throat er episk - vi taler Michelin-niveau. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
m-j skrev, den 2.11.2024 at 09:03:

Tulle i Hvidovre er god til at sutte pik. Hun tager den langt ned mens hun kigger frækt på en i øjnene også har hun en fræk tunge. Og hun er god til at pirre med den og slikke pikhoved. Hun er også god til at at spille pik…. Jeg skal helt sikkert besøge hende igen og kneppe hende næste gang. Jeg tror helt sikkert på hun elsker en stor pik og kan tag den helt ned i bunden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, den 2.11.2024 at 10:23:

Imo er ingen bedre end Cecilia her. Det er helt ekstraordinært.

https%3A//nympho.dk/n2751/1422/sweet-cecilia-back-in-copenhagen

Nr 2 Daisy, kommer tæt på Cecilie.

https%3A//nympho.dk/n17424/6047/daisy-real-gfe-best-owo-tight-hot-pussy-cim-shower-sex

Hvis du selv kan holde til det, så kan de her to blive ved i +30 min uden problemer.

Hvis du har andre i tankerne, så er det jo bare at spørger dem om i ikke bare kan droppe sexen. Det går de fleste nok med til. Det gjorde f.eks. Cecilia da jeg en dag også kun ville have bj, også gav hun mig en fin pris på det.:)

Daisy giver et godt blowjob, har besøgt hende til 60 min blow, og kun blow, lige til kanten, med mange stop undervejs, indtil hun endelig gav mig lov til at sprøjte, med video, varm anbefaling herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
hotshot skrev, for 47 minutter siden:

Daisy giver et godt blowjob, har besøgt hende til 60 min blow, og kun blow, lige til kanten, med mange stop undervejs, indtil hun endelig gav mig lov til at sprøjte, med video, varm anbefaling herfra

Hvad gav du for dette, evt uden video

Del dette indlæg

Link til indlæg
hotshot skrev, for 7 timer siden:

Er Daisy også god til deepthroat? Måske endda throatfuck?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bighingst233 skrev, den 25.11.2024 at 19:49:

Tulle i Hvidovre er god til at sutte pik.

Der står i hendes annonce, at fransk er med gummi. 
Derfor svært at forestille sig at hun er med i kategorien med bedste blæs, men det er måske blot min mening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 5 minutter siden:

Derfor svært at forestille sig at hun er med i kategorien med bedste blæs, men det er måske blot min mening. 

Jeg er enig. Jeg ville aldrig nominere et blowjob med gummi som et særligt godt blæs. 

Desuden er det en vanskelig diskussion for individuelle præferencer gør det svært at lave en fælles top score for det bedste blow. 

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...