Hop til indhold

Tænk over dette…

Featured Replies

Skrevet

Tænk over dette:

Næste gang I skal mødes med pigerne eller laver aftaler, så sørg for, at jeres hygiejne og soignering er i orden. Mød ikke op beskidte eller med lugten af alkohol. Husk også at respektere deres grænser. Hvis de siger “nej,” betyder det simpelthen nej. Hvis de ikke ønsker kys eller samleje uden kondom, må I ikke presse dem. Overvej, hvordan I selv ville have det i deres situation, og behandl dem med respekt – de er ikke affald.

Jeg har aldrig haft problemer, og jeg sørger altid for at være velsoigneret. Det bliver bemærket, og jeg er blevet behandlet godt som resultat.

Skrevet

ok

Skrevet
TigSvejser skrev, for 2 timer siden:

Tænk over dette:

Næste gang I skal mødes med pigerne eller laver aftaler, så sørg for, at jeres hygiejne og soignering er i orden. Mød ikke op beskidte eller med lugten af alkohol. Husk også at respektere deres grænser. Hvis de siger “nej,” betyder det simpelthen nej. Hvis de ikke ønsker kys eller samleje uden kondom, må I ikke presse dem. Overvej, hvordan I selv ville have det i deres situation, og behandl dem med respekt – de er ikke affald.

Jeg har aldrig haft problemer, og jeg sørger altid for at være velsoigneret. Det bliver bemærket, og jeg er blevet behandlet godt som resultat.

Ja okay Far, skal nok :blink:

Redigeret af bonum in lectulo

Skrevet

Det var helt nyt info, det har jeg aldrig tænkt over :-o

et spg til TS, ved du hvad ironi er, ellers har jeg lige givet et eksempel .

Skrevet

Er det nu også nødvendigt?

Skrevet

Jeg er altid renskuret - men  gør det noget jeg har beskidte underbukser på - fik ikke lige vasket tøj i går? :rolleyes:

Skrevet

@TigSvejser:

Jeg har foreslået moderator, at tråden flyttes til Hyggesnak.

Skrevet
Needy skrev, for 40 minutter siden:

Jeg er altid renskuret - men  gør det noget jeg har beskidte underbukser på - fik ikke lige vasket tøj i går? :rolleyes:

Hahaha gør deT min ven.. 

Skrevet
TigSvejser skrev, for 5 timer siden:

Det var rigtigt fint at du fik afsluttet med lige at klappe dig selv på skulderen.;)

Skrevet

Det var tidligt på morgenen af firetoget rullede ind... ;)

Skrevet
Refresh skrev, 1 time siden:

Det var tidligt på morgenen af firetoget rullede ind... ;)

Han stirrede på rulletrappen. Han havde godt nok fået at vide at København var en stor by, men at den ligefrem lå på 1. sal?? ......

Skrevet
Needy skrev, for 3 timer siden:

Han stirrede på rulletrappen. Han havde godt nok fået at vide at København var en stor by, men at den ligefrem lå på 1. sal?? ......

... og godt en time senere var han endelig fremme ved mødestedet i Hellerup, hvor han blev beordret i det obligatoriske brusebad af Lady Cherie,

inden seancen i spankingkælderen kunne påbegyndes...

Skrevet
Heliot skrev, for 2 minutter siden:

... og godt en time senere var han endelig fremme ved mødestedet i Hellerup, hvor han blev beordret i det obligatoriske brusebad af Lady Cherie,

inden seancen i spankingkælderen kunne påbegyndes...

Hun kiggede afmålt på ham, som han sad der, knælende foran hende.

- Du har glemt at bruge stålbørsten og du har slet ikke rørt spritten! Spidsen af pisken blev presset mod hans hage, så han måtte se op i loftet.

- I bad igen kommanderede hun - og denne gang skal der skrues HELT op for det varme vand! 

.....

Skrevet

Mange tak for et fantastisk råd, super fedt, en helt ny vinkel og noget som jeg tror ingen har tænkt over før. Jeg tænker jeg også vil se om jeg kan bidrage med gode råd af samme kaliber,  men tvivler! Jeg vil dog forsøge:

- når du besøger en gp, så husk at tage penge med, ikke mange som giver kredit.

- hvis du er sammen med en gp eller en kæreste/kone, er det ofte en god ide ikke at skide i sengen. 

- husk at lyne ned og tage pikken ud inden du tisser, ellers kan du få våde bukser. 

Håber mine fif kan leve op til den meget høje standard!

Skrevet
pennywise skrev, for 14 timer siden:

Jeg tænker jeg også vil se om jeg kan bidrage med gode råd af samme kaliber

Tak for at bringe tråden tilbage på sporet :-)

Skrevet

Det giver god mening TS @TigSvejser.Dog undres jeg over, hvad der har givet dig anledning til at lave indlægget?

Indholdet svarer godt overens med det ALLE kvinder ønsker uanset profession, og som brødrene herinde tar som en selvfølge.

Har du andre erfaringer?

Redigeret af Probator
Rettelse

Skrevet
TigSvejser skrev, den 1.11.2024 at 12:02:

Tænk over dette:

@TigSvejser  Tak for at du vil dele din livsvisdom med os andre, jeg må nok til at ændre mit ritual med at spise en makrelmad og drikke en pilsner før jeg drager afsted til en GP,, det er skarpt set. Hvad angår den med hygiejnen så mener jeg at dit råd er at pisse på klimaet, da man jo ofte bader hos GP'en vil det medføre  splid af varmt vand, samt en unødvendig fordyrelse af besøget,  -det næste bliver vel at man også skal skifte undertøj selvom der ikke er synlige bremsespor!

Jeg vil gerne bidrage med et råd som har hjulpet mig meget: når tøjet skal af, så husk at tage skoene af før bukserne, ellers bliver det noget rod, når tøjet skal på igen, skal bukserne på først og skoene, jeg ved godt at det kan lyde lidt indviklet, men prøv det, det virker for mig!

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

Lige som man kan møde mennesker, der ikke lugter så godt, når man f.eks. er ude og handle, vil nogle af disse mennesker også dukke op ved GPerne.

Skrevet
Pite skrev, den 5.11.2024 at 14:36:

Lige som man kan møde mennesker, der ikke lugter så godt, når man f.eks. er ude og handle, vil nogle af disse mennesker også dukke op ved GPerne.

Præcis, og de andre ting trådstarter nævner er heller ikke urealistiske…...

Skrevet
Liv skrev, 1 time siden:

Præcis, og de andre ting trådstarter nævner er heller ikke urealistiske…...

Selvfølgelig er det ikke urealistisk, jeg tror mere det handler om at man ikke kan nå den slags mennesker med en tråd som denne og at tonen er lidt fordomsfuld og bedrevidende. 

Det er da forhåbentlig langt størsteparten af kunderne der er både renlige og hensynsfulde.

Redigeret af Refresh

• 3 weeks later...
Skrevet
Refresh skrev, den 7.11.2024 at 10:24:

jeg tror mere det handler om at man ikke kan nå den slags mennesker med en tråd som denne og at tonen er lidt fordomsfuld og bedrevidende. 

tror mere det er fordi det er sådan en selvfølge at folk ikke tager det seriøst :D. Som at sige man ikke skal vifte med en pistol når man er i banken.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.