Hop til indhold
badassbluesman

Svartider fra glædespiger

Recommended Posts

Hey EG-brødrer,

Vil lige høre hvad andre har for tanker omkring svartider fra glædespiger.

Situationen var den at jeg havde booket et forretningsmøde i hovedstaden idag og havde samtidigt tænkt at besøge http://massage247.dk/profil.php?id=366 for en times "hygge".

Jeg sendte et sms igår om formiddagen efterfulgt af et opkald - men inget svar ud over en telefonsvarer.

Senere på dagen yderligere et sms men stadig inget svar.

Jeg tog derfor det for givet at det ikke blev noget svar overhovedet men kl. 23:38 i går aftes - lige samtidigt med at min bedre halvdel skulle sige godnat - fik jeg et sms at første ledige tid var torsdag.

Jeg synes ikke at det giver mening at sende et svar: dels så lang tid efter og dels - og fremfor alt ikke så sent så at der findes risiko for at folk sover eller andet som kan give årsag til et spørgsmål fra den anden halvdel: Hvem sender sms så sent!!

Jeg tror ikke jeg forsøger at få nogen anden aftale med pågældende piger - selvom der er noget som virker frestende - så istedet så skal jeg mødes med Dalya om en time :smile:

Ha en go dag derude!

The bluesman

Redigeret af Deputy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal huske at skrive om tidspunkt hvor man må kontaktes osv. :-)

Hvis oigen ikke har dagsarbejde så er der jo ingen grund til at gå i seng inden midnat :-)

Eller også var hun selv på vej i seng...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey EG-brødrer,

Vil lige høre hvad andre har for tanker omkring svarstider fra glædespiger.

Situationen var den at jeg havde booket et forretningsmøde i hovedstaden idag og havde samtidigt tænkt at besøge http://massage247.dk/profil.php?id=366 for en times "hygge".

Jeg sendte et sms igår om formiddagen efterfulgt af et opkald - men inget svar ud over en telefonsvarer.

Senere på dagen yderligere et sms men stadig inget svar.

Jeg tog derfor det for givet at det ikke blev noget svar overhovedet men kl. 23:38 i går aftes - lige samtidigt med at min bedre halvdel skulle sige godnat - fik jeg et sms at første ledige tid var torsdag.

Jeg synes ikke at det giver mening at sende et svar: dels så lang tid efter og dels - og fremfor alt ikke så sent så at der findes risiko for at folk sover eller andet som kan give årsag til et spørgsmål fra den anden halvdel: Hvem sender sms så sent!!

Nu havde du jo selv kontaktet hende et par gange pr. SMS + opkald, så hun må ha troet det var vigtigt for dig at få svar - at hun så først svarer, når hun har tid er vist ikke usædvanligt og så må man også forvente at få SMS tilbage på et evt. ubelejligt tidspunkt, hvis du vil have svar overhovedet - du kan jo også bare slå alarm for SMS fra. Nogle gange sendes/modtages SMSer, heller ikke før der er forbindelse til nærmeste sender - du kan jo selv have været uden for rækkevidde.

Havde du nu nøjedes med at ringe, ville hun derimod ikke ringe tilbage. Tænk på at pigerne dagligt får et hav af SMSer og tlf. opkald og næppe kan få tid til at svare tilbage på alt, men du havde sendt 2 om en aftale næste dag, så hun må have troet, det var vigtigt for dig - men det var så vigtigere for dig ikke at få besked  :roll:

Nogle piger svarer med det samme, som f.eks Kineserpigen, mens hun knaldes i doggystyle, men det gider du nok heller ikke, hvis det var dig der stod der og fyrede den af  :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan kun svare for mig selv... 

men jeg modtager kun opkald når jeg er på vagt (uden undtagelse) - sms svarer jeg når jeg ser dem... Hvis de er fra dagen i forvejen eller før, så går jeg udfra at det er for sent og svarer ikke med mindre der står SU i smsen... men hvis det er en jeg har en aftale med og der ligger x antal smser uden andre instrukser - så vil jeg gå ud fra at jeg kan svare for så må det jo være vigtigt

Igen... vi dømmer ud fra "ivrigheden" i smserne hvis vi ikke har andre parametre og instrukser, og som Bly siger så er vi ikke tankelæsere selv om vi gør hvad vi kan for at tænke på både egne og jeres vegne...  men jo mere ivrig manden virker - jo større chance for en sms på et forkert tidspunkt med mindre andet er aftalt :) 

Så gør det til en god regel altid at skrive kontakttid for sms hvis det er vigtigt at den ikke må tikke ind på givne tidspunkter... så undgår du uheld selv om du har virket som om det var meget vigtigt at få svar med det samme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilke svarstider jeg giver pigerne, kommer an på om det er en sms eller email.

Som regel sender jeg en sms to-tre dage før jeg kunne tænke mig et besøg. Så som regel giver jeg pigen en dags tid

til at give et svar. Jeg må nok indrømme, at jeg er dårlig til at huske at skrive en tidsramme for svar. Jeg er så heldigvis

single, så jeg behøver ikke tænke på om der tikker en sms ind på min telefon på mærkelige tidspunkter.

Hvis det er en email, har jeg som oftest sendt den en uge til fem dage før. Så der giver jeg pigen to-tre dages svarstid.

Generelt er min erfaring, at pigerne er ret gode til at give hurtigt svar

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan kun svare for mig selv...

men jeg modtager kun opkald når jeg er på vagt (uden undtagelse) - sms svarer jeg når jeg ser dem... Hvis de er fra dagen i forvejen eller før, så går jeg udfra at det er for sent og svarer ikke med mindre der står SU i smsen...

Så gør det til en god regel altid at skrive kontakttid for sms

Jeg har det på samme måde som dig Jasmin... dog kan jeg ofte også blive i tvivl om smser der er fra samme dag, men nogle timer gamle, fordi jeg har været optaget eller holder fri.....

Dem svarer jeg ofte ikke på (medmindre det er en af mine faste gæster jeg ved at jeg kan svare...)....

Så sidder jeg og håber at vedkommende henvender sig til mig igen med forståelse for hvorfor jeg ikk liiiige sendte svar retur.

God aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det på samme måde som dig Jasmin... dog kan jeg ofte også blive i tvivl om smser der er fra samme dag, men nogle timer gamle, fordi jeg har været optaget eller holder fri.....

Dem svarer jeg ofte ikke på (medmindre det er en af mine faste gæster jeg ved at jeg kan svare...)....

Så sidder jeg og håber at vedkommende henvender sig til mig igen med forståelse for hvorfor jeg ikk liiiige sendte svar retur.

God aften.

Det bedste er vel ikke at svare... hvis manden er interesseret må han jo skrive igen, og så kan du jo altid forklare hvorfor du ikke skrev tilbage.

Jeg ved godt at man så hører at nogen brokker sig over at I piger ikke svarer, og ryger i kategorien useriøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Gina Faith's hjemmeside er vældig informativ lige præcis på dette punkt. Her er ingen tvivl om proceduren og hvad man kan forvente:

http://www.gina-faith.dk

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bedste er vel ikke at svare... hvis manden er interesseret må han jo skrive igen, og så kan du jo altid forklare hvorfor du ikke skrev tilbage.

Jeg ved godt at man så hører at nogen brokker sig over at I piger ikke svarer, og ryger i kategorien useriøs.

ja - det er utrolig svært at tilgodese alle...  

under normale omstændigheder - i den normale verden - er det jo sindssvagt uhøfligt ikke at vende tilbage med svar... og pludselig er det omvendt

lige på det punkt giver det nogengang en småschizofren fornemmelse for man render hele tiden rundt og spekulere på om det skulle gøres anderledes

og det er jo ligemeget hvor meget man skriver og skriver og skriver lige som Gina - for fyrene læser det ikke alligevel - så meget har jeg da lært den sidste måneds tid *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forventer at der svares indenfor 24 timer og højest 2 døgn hvis det er mail, hurtigere hvis SMS. Hvis det er en spontant opstået mulighed for besøg skriver jeg i SMS hvilken svarfrist der er aktuel. Får jeg ikke svar, rykker jeg ikke for det men anser det som et udtryk for at pigen ikke ønsker at se mig. Kun ved min sædvanlige købesexleverandør kan jeg finde på at at gentage min forespørgsel nogle dage eller uger senere hvis jeg ikke får svar indenfor indenfor den nævnte frist, og hun er godt nok gået glip af adskillige besøg fordi hun ikke har svaret mig. Men normalt vil jeg ikke risikere rubriceres i kategorien 'stalker' ved at gentage min forespørgsel om et møde.

Venligst

Spunen/Bundstokken :geek:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

under normale omstændigheder - i den normale verden - er det jo sindssvagt uhøfligt ikke at vende tilbage med svar... og pludselig er det omvendt

lige på det punkt giver det nogengang en småschizofren fornemmelse for man render hele tiden rundt og spekulere på om det skulle gøres anderledes

og det er jo ligemeget hvor meget man skriver og skriver og skriver lige som Gina - for fyrene læser det ikke alligevel - så meget har jeg da lært den sidste måneds tid *gg*

:D Der er i hvert fald nogen som føler sig forurettede hvis de ikke kommer igennem til gudinden... 

Inden jeg fandt E.G. ville jeg ikke vide hvad man skulle gøre og kunne forvente hvis ikke min sms blev besvaret.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvad du gør, bliver det nok lige så svært som at besvare spørgsmålet: "hvornår er du holdt op med at slå din kone". Og ja de fleste af os er nok bedre Tom at læse billeder end tekst ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er det ikke muligt på en smartphone, at lave et autosvar på SMS'er a la autosvar på mail? Svaret kunne indeholde noget i stil med det Gina skriver på sin hjemmeside.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Årh det ved jeg nu ikke. Jeg gør altid en dyd ud af at læse pigens annonce/hjemmeside grundigt. ;)

Jeg tror jeg læste, alt det der står på Gina´s hjemmeside igennem to-tre gange inden jeg besøgte hende første gang.

Nu var det så osse allerførste gang, jeg besøgte en glædespige. Så det var nok bare nervøsitet.

Som sagt, sms'er jeg altid I god tid, så pigen har rigeligt med tid til at svare. Hvis jeg ikke for svar samme dag 

sender jeg bare en ny næste dag. Men jeg kan da godt se, at det ville være beds  hvis jeg huskede, at skrive en tidsramme.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke nemmere bare at ringe og bestille en tid? - evt. må man ringe flere gange, men jeg synes altid jeg er heldig at træffe nogen - ellers har jeg som regel 2 -3 alternativer i baghånden.

SMSer (Short Message System) synes jeg ikke man kan forvente svar på nu og her. Ringer man, så er det meget nemmere og hurtigere at finde en tid, der passer begge og det er også dejligt at snakke lidt med vedkommende først, så man får et indtryk af, om det er en behagelig person, man vil dele et stykke tid sammen med.

Nogle priv/disk. piger bruger, at man skal ringe først og aftale en tid - og så først ½ - 1 time før den aftalte tid, får man adressen pr. SMS, som man så kort skal svare OK på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, det er da helt klart nemmere at ringe og bestille en tid. Problemet, er jo bare, at det kan man jo kun gøre på bestemte tidspunkter.

Foreksempel, Jasmin tager jo kun telefonen den dag hun er på vagt (forståeligt nok).

Desuden, kan jeg personligt godt lide, at bestille tid I god tid, foreksempel et par dage før. Dette er fordi jeg gerne vil være sikker på

at pigen har en tid, og så fordi jeg godt kan lide, at gå og se frem til et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke muligt på en smartphone, at lave et autosvar på SMS'er a la autosvar på mail? Svaret kunne indeholde noget i stil med det Gina skriver på sin hjemmeside.

jo det er det - på min private tlf har jeg en auto-send-mig-en-sms-for-jeg-gider-ikke-tage-min.telefon sms til alle der ringer hvor jeg ikke tager den... og det er de fleste

jeg har nemlig tlfsvarer paranoia (hader virkelig at aflytte dem - arbejdsskade fra et tidligere liv) så jeg nægter at modtage tlfsvarer beskeder og folk skal have en chance for at komme i kontakt og det frasorterer alligevel alle sælgerne *gg*

så det er en god ide... 

det får jeg også lavet når jeg opgraderer min tlf så jeg får min nuværende som arbejdstelefon... så får alle ubesvarede opkald promte en sms så de ved hvad de kan forholde sig til :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

nej - det betyder at ubesvarede opkald får en sms mens jeg er på vagt :)  og så slår jeg det fra når jeg ikke er på vagt... for der giver det jo ikke så meget mening at have det på :)

man kan indstille tidsintervallet den skal sende sms på så det fx er 10-22... 

på den måde ringer ingen kunder forgæves når jeg er til at træffe om tirsdagen... 

alle andre dage kan man sende mig en sms hvis man vil booke forlods for der tager jeg den ikke :) og siden at jeg skriver så tydeligt at jeg kun er på om tirsdagen, så regner jeg med at dem der gerne vil booke skriver hvornår jeg skal skrive tilbage hvis de gerne vil have svar :) 

ellers så må de skrive igen når jeg er på... men det negerer jo forudbestillingerne lidt.. *gg*

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jo det er det - på min private tlf har jeg en auto-send-mig-en-sms-for-jeg-gider-ikke-tage-min.telefon sms til alle der ringer hvor jeg ikke tager den... og det er de fleste

jeg har nemlig tlfsvarer paranoia (hader virkelig at aflytte dem - arbejdsskade fra et tidligere liv) så jeg nægter at modtage tlfsvarer beskeder og folk skal have en chance for at komme i kontakt og det frasorterer alligevel alle sælgerne *gg*

så det er en god ide...

det får jeg også lavet når jeg opgraderer min tlf så jeg får min nuværende som arbejdstelefon... så får alle ubesvarede opkald promte en sms så de ved hvad de kan forholde sig til :)

Men det er så auto SMS ved opkald. Mener man til Android telefoner kan få en App til autosvar på SMS'er. Det er vist ikke muligt til Iphone tror jeg, men jeg kan tage fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har man autosvar på bla. sit post program, bliver der sendt svar retur at mailen er modtaget, IKKE at den er læst.

Dette får man først besked om når dette er gjort, hvis den da ellers bliver læst.

venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man er i et parforhold, bør man vide at der er en vis risiko ved at bruge sin almindelige telefon. Ikke at det er i orden, at man får en sms kl 23:30, men det er jo risikoen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Har man autosvar på bla. sit post program, bliver der sendt svar retur at mailen er modtaget, IKKE at den er læst.

Dette får man først besked om når dette er gjort, hvis den da ellers bliver læst.

venligst landsbytossen - uden smartphone

Jep, men nu tales her om auto SMS fra Smartphone. Det er vist ikke samme sted man skal ind og ændre indstillinger - eller er det????

Jeg kan ikke finde funktionen på min 4S??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bedste EG-brødre OG piger :-)

Efter at have taget del af jeres glimrende svar så står det helt klart at jeg skal ændre rutiner når det gælder bookning af besøg i fremtiden.

1) At bede om svar(ved sms-kontakt) inden kl. xx:xx (så ved pigen også hvad som gælder)

2) At have en plan B klar hvis svar udebliver.

At teknikken snart er derhenne hvor en bookning og bekræftelse kun er et par knaptryk på en smartphone kan vi kun glæde os til!!

God dag til alle :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...