Hop til indhold
LystTilSM

Er danske dominaer fantasiløse?

Recommended Posts

I +30 år har jeg besøgt danske dominaer, og de har haft meget få begrænsninger i hvad de kunne gøre ved mig 

Se fra ca 12:25 i denne video, det er en fantasi jeg har haft men aldrig oplevet det, har ikke selv ville foreslå det deres fantasi og lyst er vigtigt for mig.

Er der nogle af jeg slaver som har oplevet det? Og hos hvem?

https://xhamster.com/videos/merciless-ass-fucking-and-limitless-cum-swallowing-xhEMei8

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da en Domina klart skal gå efter hvad hun selv har lyst til er det klart at det kan være svært at ramme en bestemt fantasi

Når det så er sagt syntes jeg at kommunikationen er vigtigt i sådan et forhold.....vigtigere er tillid

Hvis ikke du før seancen fortæller hvad du tænder på kan du ikke forvente at det sker

Dermed ikke sagt at det så sker. Men muligheden er ganske lille hvis ikke hun ved det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår slet ikke din overskrift. Dem jeg er blevet domineret af har virkelig været fantasifulde. Jeg nævner bare i flæng:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/121403-de-første-skridt-på-min-rejse-ind-i-det-sorte-univers-med-kamille-som-min-guide-jeg-blev-bundet-hængt-pint-og-kneppet-og-føler-et-totalt-mindfuck/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/147131-klargjort-til-ovnen-hos-lady-cherie/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/169415-gennemført-mindfuck-hos-prinsesserne-advarsel-scat/

Til gengæld synes jeg blow uden med dildo i røven nok er en smule fantasiløst selvom det da er vildt lækkert. Du får ikke blow uden hos nogen domina, og oftest ikke blow overhovedet. Det er ikke det dominans går ud på. Hvis det er det du efterspørger kan du finde de ting hos rigtigt mange der ikke er dominaer, men som godt kan hjælpe dig med det. Også med det spermkys du ser til sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lauersen,

Nu er det kun en lille bid af videoen jeg henviser til, fra ca 12:25 hvor han "tvinges" til at sperme i sit eget ansigt.

Skulle nok have været mere præcist og skrevet fra 12:25 til 12:30

Måske lidt af en provokation at sig dominaerne er fantasiløse, men lidt sandhed er der i det, flere af dem kører i den samme rille gang efter gang.

Enig Kamille var en ener, men din oplevelse hos Lady Cherie var vist mere din fantasi end hendes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, 1 time siden:

Hvis ikke slaven lukker munder op og fortæller om sin lyst - Så kan der være lang vej hjem - Så tal gerne ærligt om lyst til leg, inden slaven bliver gagget!

Madame Elisabeht 

Du har helt ret, hvis ikke slaven melder ud om sine lyster så er det umuligt for dominaen at give en god oplevelse. Selv sender jeg en menu liste med mine lyster og de få tabuer jeg har, samt understregning af at for mig er dominaens lyster lige så vigtigt.

Dels bidrager dominaen sjældent med noget, og efter 3-4 besøg begynder den ene besøg at ligene det andet 

Det tages ikke nyt fra menuen og dominaen tilføjer ikke noget.

Det er få dominaer som er lyst dominaer

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 1 time siden:

Dels bidrager dominaen sjældent med noget, og efter 3-4 besøg begynder den ene besøg at ligene det andet 

Mon ikke det er der, årsagen ligger. Hvis det er din tilgang til danske dominaer, så kan det jo mærkes på din adfærd. Og så er der vel ikke meget at sige til, at du får det du har bestilt og kan lade sig gøre indenfor tidsrammen og de grænser du har sat. Und nicht weiter.

Jeg har da oplevet hos dem jeg har været hos, at de er kommet med forslag og prøvet nogle af tingene af. Noget har fungeret godt, mens andre har været sjovt at prøve og få ud af systemet.

Ellers oplever jeg da oftest at hvis man rigtigt er "i zonen" så skubber hun også en nøk til grænserne, hvilket i min optik er ret fedt.

Jeg tror det i bund og grund handler om kemien mellem slave og domina....

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 17 timer siden:

I +30 år har jeg besøgt danske dominaer, og de har haft meget få begrænsninger i hvad de kunne gøre ved mig 

... det er en fantasi jeg har haft men aldrig oplevet det, har ikke selv ville foreslå det deres fantasi og lyst er vigtigt for mig.

@LystTilSM:

På en måde forstår jeg dig... men så alligevel ikke. Som dig kan jeg også godt lide, at det er min Domina som bestemmer... det er vigtigt for mig. Men det er også en leg med modspil.

Hvis Dominaens lyster og fantasier er altafgørende for dig, så fortæl det!... Men forvent da ikke, at få opfyldt dine egne fantasier.

Alligevel undrer det mig, hvad der holder dig tilbage for at være ærlig om dine ønsker/fantasier?... Vil du have dem opfyldt eller vil du ikke?

Du kan ikke give "danske dominaer" nogen skyld for dette. Hvis nogen er "fantasiløs" her, så er det dig selv.

Venlig hilsen

Heliot

Del dette indlæg

Link til indlæg

En generaliserende bemærkning om at “de” er kedelige, fremstår for mig lidt uforståelig.

Jeg har ikke meget forstand på emnet her, men kan vi ikke få gang i en debat, hvor man begrunder sine synspunkter lidt mere?

Heliot gør det ret fint, så godt eksempel der…

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, den 28.10.2024 at 07:23:

Du har helt ret, hvis ikke slaven melder ud om sine lyster så er det umuligt for dominaen at give en god oplevelse. Selv sender jeg en menu liste med mine lyster og de få tabuer jeg har, samt understregning af at for mig er dominaens lyster lige så vigtigt.

Kære Lyst til SM

Har du ikke lyst til at skrive en lille historie her i tråden, som kunne handle om hvordan et helt perfekt besøg ,hos en fiktiv Domina, ville være for dig?

KH

Madame Elisabeht 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 6 timer siden:

Kære Lyst til SM

Har du ikke lyst til at skrive en lille historie her i tråden, som kunne handle om hvordan et helt perfekt besøg ,hos en fiktiv Domina, ville være for dig?

KH

Madame Elisabeht 

Kære Madame Elisabeht,

Det perfekte besøg, ja hvad er det?

For mig er det perfekte besøg eller den perfekte session hvor alle parter har haft en fantastisk oplevelse, for mig handler det ikke kun om mine oplevelser men også dominaens oplevelser.

Hvis det er mit første besøg hos en domina vil jeg skrive en liste med No Goes, og måske en liste med ting som jeg tænder på, men den må ikke opfattes som en drejebog men en menu og heller ikke en begrænsning, at opleve dominaens lyster er også en del af den perfekte session, så længe No Goes overholdes.

Men der skal også være kemi imellem os for uden det bliver det aldrig godt.

Ved min ankomst er det stærkt hvis dominaen bliver og overvåger at jeg tager tøjet af og straks beordre mig på knæ for at jeg skal erklære at jeg er hendes slave og jeg accepterer hendes ret til min sjæl og krop.

Derefter håber jeg hun vil fiksere mig og under fysisk udmydigelse (lussinger, spyt, finger/dildoer i munden, niven i brystvorter og pik/nosser) herefter afstraffelse med pisk til jeg er helt færdig. Herefter kan der være CBT, nåleleg eller analleg, urin eller...

Men alle seancer har deres egen dynamik og det må bare følges.

Hvis jeg får lov at få en udløsning skal jeg selvfølgelig slikke det op.

Er ikke til verbal udmydigelse, men den fysiske forstærkes hvis andre ser på.

At besøge den samme domina gennem lang tid gør at man sammen kan sammen udvikler fantasien og forstå hinanden, noget som gør oplevelserne stærkere, men det er vigtigt at session nr mange ikke ligner de forrige, dvs en session må ikke være forudseelig.

Ja det er måske store forventninger, men jeg tror på at en domina med lyst til BDSM og en pervers fantasi også kan udvikle sig med hendes slaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har hørt fra flere danske Dominaer, at danske slaver er ret dårlige til, at fortælle om hvad det er de søger. Rigtig mange slaver forventer at Dominaen skal tage teten, uden at vide i hvilken retning legen skal udvikle sig.

Og i min optik, er det svært at nå målet, når man ikke kender andet end tiden der er til rådighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 2 timer siden:

Kære Madame Elisabeht,

Det perfekte besøg, ja hvad er det?

For mig er det perfekte besøg eller den perfekte session hvor alle parter har haft en fantastisk oplevelse, for mig handler det ikke kun om mine oplevelser men også dominaens oplevelser.

Hvis det er mit første besøg hos en domina vil jeg skrive en liste med No Goes, og måske en liste med ting som jeg tænder på, men den må ikke opfattes som en drejebog men en menu og heller ikke en begrænsning, at opleve dominaens lyster er også en del af den perfekte session, så længe No Goes overholdes.

Men der skal også være kemi imellem os for uden det bliver det aldrig godt.

Ved min ankomst er det stærkt hvis dominaen bliver og overvåger at jeg tager tøjet af og straks beordre mig på knæ for at jeg skal erklære at jeg er hendes slave og jeg accepterer hendes ret til min sjæl og krop.

Derefter håber jeg hun vil fiksere mig og under fysisk udmydigelse (lussinger, spyt, finger/dildoer i munden, niven i brystvorter og pik/nosser) herefter afstraffelse med pisk til jeg er helt færdig. Herefter kan der være CBT, nåleleg eller analleg, urin eller...

Er ikke til verbal udmydigelse, men den fysiske forstærkes hvis andre ser på.

At besøge den samme domina gennem lang tid gør at man sammen kan sammen udvikler fantasien og forstå hinanden, noget som gør oplevelserne stærkere, men det er vigtigt at session nr mange ikke ligner de forrige, dvs en session må ikke være forudseelig.

Ja det er måske store forventninger, men jeg tror på at en domina med lyst til BDSM og en pervers fantasi også kan udvikle sig med hendes slaver

Spændende - Hvor længe tænker du at sådan en session skulle vare, for at komme omkring dine ønsker og lyster ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

:)

Som jeg skriver, det er ikke en drejebog, men ting som kan ske, så jeg har ikke en forventning om at alt kan nåes.

Første gang jeg besøger en domina er det for en time, det vil være træls for os begge hvis der ikke er kemi og vi bare ikke dur sammen.

Men ellers 2-3 timer, som kan have perioder hvor jeg er overladt til mig selv eller hun lege med en anden slave

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 13 timer siden:

:)

Som jeg skriver, det er ikke en drejebog, men ting som kan ske, så jeg har ikke en forventning om at alt kan nåes.

Første gang jeg besøger en domina er det for en time, det vil være træls for os begge hvis der ikke er kemi og vi bare ikke dur sammen.

Men ellers 2-3 timer, som kan have perioder hvor jeg er overladt til mig selv eller hun lege med en anden slave

Det er mig en gåde, at du så  ikke kan finde en Domina , hvor i kan udvikle jer sammen, uden det bliver kedeligt med de samme gentagelser, 

Madame Elisabeht 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest xxod75
sn57 skrev, den 7.12.2024 at 17:49:

Har du forslag til ikke kedelige dominaer i DK eller andre steder?

Den jeg besøger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, den 8.12.2024 at 13:57:

Kære Lyst tilSM

Hvorfor skriver du ikke bare her under efterlysninger, hvad du gerne vil opleve - uden den kedelige,overskrift? Og i hvilket område du vil opleve det. Og måske hvor meget du vil betale for det. Så er der måske en af de dejlige GP/dominaer, der vil byde ind på det …

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...