Hop til indhold

GP dating IRL?

Featured Replies

Skrevet

Vi oplever for tiden frustrerede tråde både om utroværdige annoncer og sugardating, hvor det ikke er pengene værd at have en profil.

Annoncer opleves som svindel og der skulle være færre gode sugarbabe profiler, som det skulle være mere og mere besværligt og tidskrævende at opnå kontakt med.
Dem der er skruer tilsyneladende prisen op i ublu niveauer.

Hvad med en GP dating tråd i Hyggesnak hvor både piger og mænd kan tilkendegive en interesse i at mødes til GP dating IRL.

Hvor der kan lægges op til aftaler hvor eksempelvis både piger og mænd kan skrive "har stedet," som i alle de der Privat Diskret annoncer hvor det står.

Om det kan blive til en gang gruppe flirt de samme steder eller bare diskret 2 og 2 får tiden vise.

Men enhver kaffebar, cafe eller beværtning er i princippet egnet til det hvis bare man har en ide om hvor man kan fortsætte efterfølgende.

Bare for at skabe et alternativ til frustrationer om annoncer og spild af tid og engagement på sugardating sider, så kunne det måske være et forsøg værd?

Selv får jeg desværre ikke gavn af det hvis det lykkes, i hvert fald ikke i meget lang tid om nogen sinde.
Da jeg om meget snart skal opereres for Prostatakræft, men det ville glæde mig meget om GP dating som her beskrevet vil kunne lykkes for nogle hvis de forsøger sig.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet

Idéen er jo god nok, og kunne være ganske hyggeligt, men er nok ikke noget, der kan praktiseres.
Pigerne er jo på arbejde, og kan måske tjene op til et par tusinde i timen. Hvem skal betale for deres tid på caféen?

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 53 minutter siden:

GP dating tråd i Hyggesnak hvor både piger og mænd kan tilkendegive en interesse i at mødes til GP dating IRL.

Ikke helt med på tanken bag, beklager. At Prostituerede skulle vise åben interesse for dating på EG med klart flertal af sexkøbende kunder? 

Altså at mænd (sexkøberne) og kvinderne (prostituerede) skulle date. Skær det gerne mere ud i pap for tungnemme som mig.

Mener du:

- decideret dating i privatregi

- finde troværdig gp (og kunde) for sexkøberen

Helt med på frustrationen over elendig service, ublu priser, falske fotos, udnyttede piger, mgl sprog, blokering efter start kommunikation, svindel

- men er det ikke mest pga for ringe screening, kontrolcheck af køberne? 

Pigerne (i fåtal herinde) virker til sagtens at kunne screene og blokere useriøse og fylde egne kalendre op med aftaler. 

×  × × × ×

Ellers stor ros for din ihærdige aktivitet som initiativrig outofthebox tænkende trådskaber og alt det bedste på din 'tur' med behandling. 

Skrevet

Hvis man er ensom eller søger en kæreste, så vil jeg anbefale, at man hverken benytter sig sig af købesex eller sugardating i et forsøg på at løse disse problemer. Brug i stedet energien på at finde en kæreste. At trøste sig med nærvær igennem købesex, giver kun et midlertigtigt quick fix, og løser ikke problemet.

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 15 minutter siden:

Idéen er jo god nok, og kunne være ganske hyggeligt, men er nok ikke noget, der kan praktiseres.
Pigerne er jo på arbejde, og kan måske tjene op til et par tusinde i timen. Hvem skal betale for deres tid på caféen?

Det kommer jo an på hvordan de ser på det!

Det ene udelukker jo ikke det andet.

Måske som et forsøg der kan være et supplement til udgifter til annoncer, faste vagter og eller et bureau.

Sugardating indebærer jo også en aftale på en eller anden måde via mail, pb eller profil og et behov for at en af parterne har stedet til en aftale.

Det kan jo også være manden der har stedet, der er meget billige budget hoteller til et værelse.

Det er også et godt alternativ for midaldrende mænd til at spilde pengene på entre til swingerklubber, for dem der aldrig har heldet med sig.

For hver gang de dropper et besøg 3 - 4 gange  i en swinger klub kan de købe en halv time på et bordel.
Og hvis pigen ofrer tiden til en kaffedate hvor manden har stedet, så har hun ingen udgift til den kunde/gæst.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

I gamle dage havde vi deciderede luderbarer (undskyld hvis jeg krænker nogen med ordet, men det hed det) i Århus, det har vi desværre ikke mere.
Jeg ved ikke, om det stadig findes i Hovedstaden, men det er jo lidt det, du foreslår med GP dating, snak, flirt og aftaler.
Der er også af til arrangementer, som kan minde lidt om dit forslag, Fredagsbar og Club Middag.

Redigeret af Julius
Stavefejl

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 26 minutter siden:

I gamle dage havde vi deciderede luderbarer (undskyld hvis jeg krænker nogen med ordet, men det hed det) i Århus, det har vi desværre ikke mere.
Jeg ved ikke, om det stadig findes i Hovedstaden, men det er jo lidt det, du foreslår med GP dating, snak, flirt og aftaler.
Der er også af til arrangementer, som kan minde lidt om dit forslag, Fredagsbar og Club Middag.

De findes skam i København i form af stripklubber hvor mænd med en almindelig pengepung kan blive klædt af til skindet i baren, og hvor pigerne tager sig betalt på niveau med sådan som det beskrives at sugardating er stukket af økonomisk.

i praksis er de ikke et økonomisk alternativ til bordel, privat diskret og bureau.

Jeg synes at Fredags bar og Club middag er helt fantastiske initiativer og må de få stor succes.

Men ret beset vil jeg bare gerne kunne sidde i baren eller i sofaen over en varm kop eller et koldt glas, som på en kaffebar og se hvilke piger der kommer og går.
Med mulighed for at kunne tage kontakt fordi pigerne er åben for at forhandle aftaler med de mandlige gæster.

Jeg behøver hverken underholdning, spisning eller at deltage i events for at synes at det kan være hyggeligt bare at tage ophold for at betragte og opleve klientellet i en sammenhæng der indbyder til aftaler på stedet.

En start kunne jo være piger der skriver i denne tråd at en pb med formålet for øje er velkommen, og så kan parterne jo aftale det fornødne på pb.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 21 minutter siden:

De findes skam i København i form af stripklubber hvor mænd med en almindelig pengepung kan blive klædt af til skindet i baren, og hvor pigerne tager sig betalt på niveau med sådan som det beskrives at sugardating er stukket af økonomisk.

Åh ja, sådan en har vi også i Århus, jeg har dog ikke været der.

Rejsenetværk skrev, for 22 minutter siden:

Men ret beset vil jeg bare gerne kunne sidde i baren eller i sofaen over en varm kop eller et koldt glas, som på en kaffebar og se hvilke piger der kommer og går.
Med mulighed for at kunne tage kontakt fordi pigerne er åben for at forhandle aftaler med de mandlige gæster.

Det ville være dejligt med sådan et sted, det er lidt som de gamle luderbarer, som jeg omtalte tidligere.

Jeg er spændt på, om nogle piger kommenterer her i tråden, om de synes om idéen, om de har input til muligheder :)

Skrevet

Jeg ville aldrig søge aktivt efter en kunde at date, idet jeg i forvejen ser de gæster som passer ind i det koncept jeg har defineret for mig selv.

Jeg ville ikke kunne navigere i hvad der skulle betales for, så enten er vi GP og gæst mod betaling eller også så ses vi privat som civile begge to :)

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Det kunne være fedt hvis det fandtes i københavn!

Så ville de indledende kemimøder jo være være overstået i samme øjeblik som der opstod kontakt.

Det ville være et super koncept :) 

Der var noget engang for enlige kvinder, det lå i nærheden af D'angleterre ved kongens nytorv, jeg kan ikke huske hvad det hed - mener det var noget med "vinstue".
Bokseren Jørgen "gamle" Hansen var tjener derinde.

Det var bare enormt diskret - man skulle virkelig vide hvad man skulle kigge efter. Var derinde engang for mange år siden.

Der var vist også noget på SAS-hotellet, men det blev der vist ret hurtigt lukket ned for.

Redigeret af Needy

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 8 minutter siden:

Jeg ville aldrig søge aktivt efter en kunde at date, idet jeg i forvejen ser de gæster som passer ind i det koncept jeg har defineret for mig selv.

Jeg ville ikke kunne navigere i hvad der skulle betales for, så enten er vi GP og gæst mod betaling eller også så ses vi privat som civile begge to :)

Fint så er det bare ikke noget for dig :)

Needy skrev, for 5 minutter siden:

Der var noget engang for enlige kvinder, det lå i nærheden af D'angleterre ved kongens nytorv, jeg kan ikke huske hvad det hed - mener det var noget med "vinstue".
Bokseren Jørgen "gamle" Hansen var tjener derinde.

Det er!

Hviids Vinstue

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Det er!

Hviids Vinstue

Jeps! Lige præcis :lol:

Skrevet
  • Author
plasticlove skrev, for 4 timer siden:

Hvis man er ensom eller søger en kæreste, så vil jeg anbefale, at man hverken benytter sig sig af købesex eller sugardating i et forsøg på at løse disse problemer. Brug i stedet energien på at finde en kæreste. At trøste sig med nærvær igennem købesex, giver kun et midlertigtigt quick fix, og løser ikke problemet.

Det handler overhovedet ikke om, hverken at være ensom eller at man søger en kæreste.

Det handler såre simpelt om at kunne mødes i en anden ramme omkring køb og salg af sex end via annoncer eller med en profil på sugardating.

Optimalt som når man mødes i en swingerklub, men bare med den forskel i modsætning til i en swingerklub at man må tage penge for sex og man må betale for sex.

I øvrigt så er EG efter min mening ikke det rette forum til at præke om købesex, som et quickfix der ikke løser problemet.

Fri mig ynk om trøst og nærvær i et forum hvor det handler om det fællesskab vi har om at forbruge og tilbyde sex for penge.

Det er lige så malplaceret som at prædike afholdenhed på bodegen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg synes virkelig at ideen er ret spændende.

Hvis man kunne lave det sådan at der blev betalt en entre afgift, som går til betaling af pigerne, så ville de måske ikke frygte at gå forgæves.

Spørgsmålet er bare hvor mange der gider være der i eks 3 timer for 1000 kr…

Skrevet
  • Author
Easterneuropeplease skrev, for 8 timer siden:

Jeg synes virkelig at ideen er ret spændende.

Hvis man kunne lave det sådan at der blev betalt en entre afgift, som går til betaling af pigerne, så ville de måske ikke frygte at gå forgæves.

Sexy Club havde som jeg har forstået succes med deres første arrangement:

Håber at deres koncept vil udvikle sig til en succes som de vil gentage regelmæssigt.

Hvis det sker så vil der i det mindste være et sted i Danmark der tilbyder en ramme om oplevelsen som ingen andre tilbyder.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
Needy skrev, for 10 timer siden:

Så ville de indledende kemimøder jo være være overstået i samme øjeblik som der opstod kontakt.

Det ville være et super koncept 

Bestemt. Tror kemimøder vinder mere og mere frem i fysisk forstand. Gper har vel altid haft dem via telefon og besked kontakt. Det jeg kalder screening. 

Har dog stadig svært ved at se gevinsten for pigerne (de selvstændige, de danske, de deltidsarbejdende) udover den teoretiske spare tid og penge (gør de reelt det). 

Forstår forslaget (fedt med nye!) som en mix af speeddating og Skovriderkroen (hed den sån'?). Blot for sexkunder og sexsælgere. De første med stor frustration over især svindel, falske fotos og ringe service. De sidste med....problemer med at finde reelle kunder? (ikke rigtig vel). 

Så skulle det være nyankomne, tit udenlandske, men de er jo oftest styret og 'hjulpet' og har vel ikke behov for tryghed, kemimøder, fjerne udgift til annoncering. Langt de fleste. 

Jeg tænker Herning Dyrskue, hvor 40 købere (man er der vel ikke for at glo og snakke) sidder og kigger på få kvinder, der kan lave 3-5 aftaler på en dag/aften. 

Giver det så økonomisk, praktisk og tidsmæssig mening for gperne ift deres nuværende model fx med eget hjem eller privatdiskret og annonceringsudgift og tidsbrug? 

Easterneuropeplease skrev, for 8 timer siden:

Gå forgæves ja er vel ift garanti for samme beløb, de ellers kunne lave. Hvad tager en dansk deltids gp i snit for 2-3 timer med een fast kunde? 2500? 3000? 

Lyder for mig som The White pubben i Hamburg (flere lignende beværtninger i Steindamm) med fast klientel og (gade) ludere, gpere, beboere kommen og gåen og aftaler lavet i momentet. Uden entre men hvor alle tager en drink (baren tjener) men hvor pigerne typisk måske også er fuldtids gp og afhængig af x antal euro hver dag og uge. 

Jeg tumler dog med at forstå nogle brugeres eviiiiindelige brok og opfordring til at 'nogle' (læs: gpere) laver nye, spændende arrangementer ala cafe, klub, event, mingle og hvad man nu ellers kalder det....

Og så snart det sker, smadres tråde straks og konstant af prisbrok, tilbudsryttere, mere brok, uforståen og 'jeg synes I skal gøre sån og sån og sån'. Måake er det bare dansk eller sexkundeagtigt eller provinsielt. Man kunne også selv stable noget på benene. Eller ved nye tiltag som dette bare klappe euforisk af glæde over nogles initiativ.

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, 1 time siden:

Lyder for mig som The White pubben i Hamburg (flere lignende beværtninger i Steindamm) med fast klientel og (gade) ludere, gpere, beboere kommen og gåen og aftaler lavet i momentet. Uden entre men hvor alle tager en drink (baren tjener) men hvor pigerne typisk måske også er fuldtids gp og afhængig af x antal euro hver dag og uge.

Er det den her du mener?

White Eagle
https://restaurantguru.com/White-Eagle-Hamburg
https://www.google.dk/maps/place/White+Eagle/@53.5545335,10.0129176,16z/data=!4m15!1m8!3m7!1s0x47b18ee7a896ae67:0x6296a52bead79bcb!2sWhite+Eagle!8m2!3d53.5546097!4d10.0131095!10e5!16s%2Fg%2F11cn8mmvjr!3m5!1s0x47b18ee7a896ae67:0x6296a52bead79bcb!8m2!3d53.5546097!4d10.0131095!16s%2Fg%2F11cn8mmvjr?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MTAyMy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D 

Der er også en gammel facebook profil med en anden adresse:

Men vi kan ikke linke til facebook på EG.

Tænk hvis der fandtes noget lignende i Danmark!

Steder hvor der udviklede sig en oplevelse af at der kommer et klientel der gerne træffer aftaler om sex mod modydelser.
Og nogle indforståede koder mellem parterne som gør at man ikke bare lige byder sig til overfor enhver tilfældig gæst på stedet.

Eventuelt udviklet i fora på nettet og udlevet IRL steder hvor man vælger at vise koder der kan aflæses af alle der er indforstået med dem.

Der er barer nok på Vesterbro hvor man kunne udvikle en præcedens for at mødes.

Barer
https://www.google.dk/maps/search/barer/@55.6729537,12.5587409,17z/data=!4m7!2m6!3m5!2sIstedgade,+København!3s0x46525374f313e5cf:0xb7f2cabb755e4fe3!4m2!1d12.5558534!2d55.6699347?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MTAyMy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Jeps. Den. Men har oplevet flere i Hamburg især (også andre byer og lande) og i flere af byens kvarterer. Steindamm af flere grunde om til Lange Reihe dog nok mest brugt. Tænker en art pendant til Vesterbro eller ældre steder i Århus. Ret fascinerende at se. Et næsten usynligt sprog. Et nik. En jeggiverendrink og kast med hovedet. Fordelen der er nok også, at mange gpere bor tæt ved og at det er spækket med hoteller, flere af disse med 'free rooms', man 'gratis' kan låne imod at portien får en 10-20 euro seddel stukket i hånden. 

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, for 11 minutter siden:

Jeps. Den. Men har oplevet flere i Hamburg især (også andre byer og lande) og i flere af byens kvarterer. Steindamm af flere grunde om til Lange Reihe dog nok mest brugt. Tænker en art pendant til Vesterbro eller ældre steder i Århus. Ret fascinerende at se. Et næsten usynligt sprog. Et nik. En jeggiverendrink og kast med hovedet. Fordelen der er nok også, at mange gpere bor tæt ved og at det er spækket med hoteller, flere af disse med 'free rooms', man 'gratis' kan låne imod at portien får en 10-20 euro seddel stukket i hånden. 

Kan du identificere aktuelle barer på samme måde som jeg gjorde det med White Eagle?

Gerne også i andre lande hvis du kan.

Hvis du har den viden kunne det være en ny tråd værdig, og de informationer kunne udgøre brugbar viden om de byer når vi selv besøger dem.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Ku jeg godt men problemet er bla:

Nogle steder er år siden, jeg har været der (også blot ifm arbejde, turist, længere ophold)

Flere lande er det kun muligt med lokalt sprog (taler man tysk, portugisisk,, hollandsk, polsk) er det nemmere at få 'adgang', ikke kun fysisk men især blive en del af det 

Ikke alle steder er de glade for turister på besøg bare vader ind og savler/glor (gælder vel også i Vesterbro, Kolding,  Randers osv)

Hele området på begge sider af Steindamm har kælderbarer med 'damer', samme set i Lissabon, Glasgow, Napoli, Genoa, Gdansk, Liverpool, Bremen

Og meget fascinerende, lidt som en tidslomme ala Huset på Cristianshavn blot tilsat 'villige damer' og naturligvis lokal dialekt, drikke og opførsel. I Hamburg havde de det lidt ude bag Reber tidligere (tror men ved det ikke Berlin også kan have det i visse kvarterer) inden de blev mere ovvertaget af studenter, unge og kvarteret blev lidt hipt med juicebarer, vegansk mad og hele verdens køkken

Redigeret af nillerniller

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, for 15 minutter siden:

Hele området på begge sider af Steindamm har kælderbarer med 'damer', samme set i Lissabon, Glasgow, Napoli, Genoa, Gdansk, Liverpool, Bremen

Det er jo i sig selv interessant!

Kan du navngive kvarterer i de nævnte byer og indsætte et google maps link der afgrænser dem?

Hvis ja og du vil gøre det, så består muligheden for at fokusere på et område/nogle kvarterer for selv at droppe ind og ud af beværtninger i områderne.
Ikke at det nødvendigvis vil lykkes at opleve muligheder nogle steder, men så har man forsøgt hvis man gør det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Ganske som andre, også mænd, har jeg svært ved at se gevinsten for gp’erne.

Så meget koster annoncering ikke at der er nogen gevinst der. Virker også usansynligt, at et arrangement skulle fylde kalenderen med bookinger en hel måned. Så tænker vi er nødt til at annoncere alligevel. 

Der er meget få piger der er aktive herinde. Og primært Danske. Så selv hvis vi deltager, vil arrangementet kun være relevant for mænd der køber Dansk. Og så bliver målgruppen begrænset yderligere af at det skal være mænd som ikke er bange for at blive set, genkendt. 

De der kryber langs hækken på vej til pigerne møder næppe op. 

Det kunne selvfølgelig annonceres ud andre steder hvor flere piger og købere ser det. 

Så er der elementet med hvor mange tilmeldte der rent faktisk dukker op. Så for nyligt et opslag om et GB hvor kun en mand var mødt op. Og det er et generelt problem. 

Personligt ville jeg aldrig deltage, ikke kun pga af det økonomiske aspekt. Men fordi det at skulle sidde et offentligt sted og forhandle pris ikke tiltaler mig. Den generelle befolknings syn på os piger er i min optik overvejende negativ. Ønsker ikke selv at blive set og stemplet, af folk udenfor denne gråzone verden  

Og mht det økonomiske aspekt, har jeg heller ingen interesse i at deltage og sætte forhandlingen i Jeres favør. Fordi hvis der ikke ydes til Jeres pris, er man gået forgæves. 

En “billetpris”?  Jo men skal den betales på forhånd? Hvem skal tiltroes opgaven at opkræve fra gæsterne og betale pigerne. 
Generelt er I jo imod Forudbetaling. 
Betaling ved ankomst. Så er vi tilbage ved, hvor mange møder reelt op. Og at pigerne ikke er garanteret en indtægt. 

Forstår drømmen, håbet, fantasien. 
Udførslen klart mere kompliceret. Og ville i min oprik, skulle arrangeres af pigerne selv, hvis nogen ønsker det. 

Skrevet
  • Author

Hej
SweettieDK

Du har sikkert stort set ret i alt det som du skriver, men jeg kunne sådan set bare godt tænke mig sådan et drop ind og drop ud arrangement et eller andet sted
Hvor man kan komme og gå som det passer en og med kaffe/te på kanden, kolde vand i køleskabet.

Det er så muligt at danske piger af gode grunde ikke ønsker at deltage og måske heller ikke mange mænd.

Det skulle ikke koste 1 kr, i hvert fald ikke for pigerne og ingen skal nødvendigvis tjene på det til en start.
Måske bare en mandlig entre til huslejen?

Det er jo rigtigt at thai piger sidder i vinduet på Thai Corner og lokker og at rumænske piger sidder i baren og venter på Candy Club.

Men selve den mulighed som der består i at droppe ind og ud på de 2 nævnte steder og møde piger som man kan møde dem her.
Det kunne det være alletiders at omsætte til en version hvor ingen andre end pigerne og mændene der kommer har en andel i de aftaler de træffer indbyrdes.

Pigerne i Thai Corner kan jo heller ikke afvikle aftaler i baren, men de har helt styr på hvor de kan tage gæster med hen ud af baren.
Og det er jo for dem og de steder de ellers kommer også en mulighed for at trække gæster til de steder, udover de røde annoncer for sted og piger på Escortguide.dk

Ja alle kan gå forgæves og spilde tiden hvis de ikke kan blive enige i en forhandling, men så er det jo bare at smutte igen hvis det er tilfældet.

Måske kan det ikke lade sig gøre med danske piger og måske er det derfor at der kun findes Thai Corner og Candy Club.

Tænker også at mænd har bedre erfaringer med troværdigheden af danske pigers annoncer, end de har med udenlandske pigers annoncer.
Og at den udbredte frustration over annoncer måske overvejende er møntet på annoncer for udenlandske piger.

Men i mine ører lyder det helt forjættende med kvarterer og barer som dem nillerniller beskriver i udlandet, og jeg ville ønske at det fandtes tilsvarende i Danmark også.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.