Hop til indhold

Nok ikke mange der betaler i Euro

Featured Replies

Skrevet

Tja normalt er det jo omvendt :lol: Tror bare hun har lavet en fejl, og er sikker på man får den rigtige 30 min pris i euro hvis man skriver hehe.

15 og 1 time er jo regnet rigtig nok ud.

Redigeret af Crabman

Skrevet

hej

jeg ser også mange hvor prisen er i euro er højre end i danske kroner - enten kan de ikke regne.

jeg håber ikke de laver kursen sådanne, fordi de vil veksle dem til danske kroner

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, 1 time siden:

Tja normalt er det jo omvendt :lol: Tror bare hun har lavet en fejl, og er sikker på man får den rigtige 30 min pris i euro hvis man skriver hehe.

15 og 1 time er jo regnet rigtig nok ud.

Nej 15 min for 700 kr er billigere end 100 € = 750 kr.

men 60 min er regnet rigtig ud.

dog hvis de gerne vi have €, skulle det vel være fordelagtig at betale i Euro

Redigeret af Slowman

Skrevet

Fordi de tror at vi ikke kan regne :lol:

Skrevet

Hun skal tage til Sjælland hvis hun vil sælge 15 og 30 minutter med betaling i €, det lykkedes ikke på fyn eller i Jylland :P

Pris i kr - Pris i €  - officielle kurs

1 hour - 1500 dkk - 200€ - 1.492,30 kr

45 min -      ?    ddk -  170€ - 1.268,46 kr

30 min - 900 dkk - 150€ - 1.119,23 kr

15 min - 700 dkk - 100€ - 746,15 kr

Skrevet

Mon ikke hun bare vil undgå bøvl med byttepenge og derfor på forhånd afskriver bogholdertyperne ?

Skrevet
  • Author
Casten skrev, for 9 timer siden:

Mon ikke hun bare vil undgå bøvl med byttepenge og derfor på forhånd afskriver bogholdertyperne ?

Så ville logikken alligevel sige at Euronprisen skulle rundes ned ifht prisen i Dkr. Hvis man vil være generøs, giver man bare drikkepenge. 

Skrevet
Slowman skrev, for 11 timer siden:

men 60 min er regnet rigtig ud.

Ikke helt. Bankkursen, som man kan hæve euro til, er 760. Så 200€ er 1520kr. Den officielle kurs på 745 kan man jo ikke hæve til.

Skrevet

De burde bruge kursen det koster at købe euro i Forex da det er uden gebyrer eller noget

Skrevet

Hey, lige meget hvad så kan man ikke lave kursen millimeter rigtig. Men hvis jeg skal gide finde en pengemaskine hvor jeg kan hæve Euro, som jeg så ikke kan bruge til andet end GP (med mindre jeg skal rejse om lidt), så skal prisen i Euro være lidt lave end DKK. Specielt fordi det sparer GP (eller deres "managers") alt bøvl med at veksle penge. Det er deres egentlige problem, de skal forklare for sin bank hvorfor de veksler store summer kontanter. Ellers skal de give en vis procent til sin skumle bank for at undgå at forklare og betale skat. Så... hvis det ikke kan være millimeter retfærdigt ;) og jeg skal gide gøre noget særligt for at hæve Euro, så skal Euro prisen være en lille smule lavere end DKK. Kun en lille smule er nok, af ren princip. Hvorfor sku jeg ellers lave mig umage? For at betale en højere pris og samtidligt hjælpe med deres penge management arbejde? :lol:

Redigeret af Rushton

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.