Hop til indhold
Big3lover

Dupont og Dupond

Recommended Posts

random user skrev, for 6 timer siden:

Ingen gider mere af frygt.

Lad være med at tale på mine vegne, tak. Jeg gider gerne.

Men jeg undrer mig... Hvorfor smutter du ikke bare, hvis du ikke gider mere?

• Synes godt om 2
  • Haha 2
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 43 minutter siden:

Men jeg undrer mig... Hvorfor smutter du ikke bare, hvis du ikke gider mere?

Fordi jeg har oplevet EG i langt bedre tider, hvor folk stod i kø for at anmelde. I dag hersker frygten for at træde forkert.

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
random user skrev, for 46 minutter siden:

Fordi jeg har oplevet EG i langt bedre tider, hvor folk stod i kø for at anmelde. I dag hersker frygten for at træde forkert.

• Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mærkeligt at en bruger, laver en alvorlig tråd om til en "film"

Men frygt for at skrive er jo kendt, der må ikke laves sjov i streger, der må ikke være ironi.

I det hele taget skal man passe på, hvad man kommer til at skrive, det er jo galt.

Hvor blev det gamle Eroguide af?

Var det før frygten kom?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hør her.

Det du og andre har gang i her, er ren FUD! Det bider måske på nogen men ikke på alle.

Det er enormt trættende at se på - det virker IKKE som du har har noget som helst konstruktivt at bidrage med - lige så lidt som mit ligegyldige YT klip.

Jeg har lidt indtryk af at det eneste spændende du har i dit liv - er reaktioner på dine indlæg - her på EG.

Hvad er det for en frygt du/i ævler om - Hvis du virkelig lever i frygt her på EG - hvorfor ….. daffer du så ikke bare af og får dig et liv?

Men det er måske fordi du keder dig - for hvis det er tilfældet vil jeg da gerne sidde og hyggeskændes med dig - men det bliver kun når jeg har tid - for jeg har andre laaangt vigtigere ting at tage mig til!

• Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
random user skrev, for 4 timer siden:

Den eneste grund til folk ikke anmelder, er da pga. Fjolser der tror anmeldelser er til tjant og fjas og dumsmarte bemærkninger.

Du træder ikke forkert, sålænge du holder dig inden for regelsættet.

Det er så trættende at høre den der offer mentalitet der hersker herinde.

Du og andre gør jer selv til ofre.

Følg de udstikkede regler og så sker der ikke noget.

I Generel debat & Off Topic - Er der højt til loftet, dog skal man stadig opfører sig ordentligt.

Jes666 skrev, for 2 timer siden:

Mærkeligt at en bruger, laver en alvorlig tråd om til en "film"

Men frygt for at skrive er jo kendt, der må ikke laves sjov i streger, der må ikke være ironi.

I det hele taget skal man passe på, hvad man kommer til at skrive, det er jo galt.

Hvor blev det gamle Eroguide af?

Var det før frygten kom?

Alvorlig tråd? Argh c'mon . Det er en joke af en tråd, en tråd oprettet af en gruger som har fået Karantæne efter gentagende advarsler om det samme.

Der må gerne laves sjov, stop nu med det platte argument!
Bare gør det de rigtige steder.

Sjov og ballade (til en hvis grænse) hører hjemme i Generel Debat & Off Topic.

Det er helt galt, at der er gået offer mentalitet i at man får en advarsel, ferie eller direkte bans, og at folk brokker sig konstant over stramningen af reglerne herinde.
Det er der af en grund, hvilket @Bryan Mills os har været ude og skrive i sit statement de lavede tilbage i April måned.

Der er vist kun en frygt at spore her, og det er at I ikke kan lide forandring / udvikling. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 18 timer siden:

ALT gr + 2 så kommer @ frem - Også skriver du bare navnet på den du vil tagge - f.eks @Big3lover . :) 

Hvis du ikke har brug for det, så lad være med at brokke dig. :) 

Han gav dig svar på tiltale, og forklarede som han har gjort før i andre tilfælde, hvorfor du fik din straf.

Det er jo ikke ligegyldigt, om du kan acceptere det eller ej. Det viser blot at du ikke vil lære af dine fejltrin.
Og så må du jo bare acceptere (om du vil det eller ej) at der kommer advarsler, ferie eller bans din vej.

Mange og mange, tror mere det er et fåtal ifht. Hvor mange brugere der er herinde, der rent faktisk brokker sig over strafudmålingen.

Der er højt til loftet i de respektive forummer.

I f.eks anmeldelser og efterlysninger hører ikke tjant og fjas hjemme. 

Udvikling skader altså ikke, stop nu.

Udvikling skader ikke......og der er højt til loftet i de respektive forum.....men man må ikke ha det sjovt :wacko:

Hvor fanden er du henne mand!!?.....

Meget sjovt når man starter sådan en tråd.....så kommer det sande væsen frem i folk. DOBBELTMORAL så det batter! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 4 timer siden:

Meget sjovt når man starter sådan en tråd.....så kommer det sande væsen frem i folk. DOBBELTMORAL så det batter! :lol:

Det siges at moral er godt, og så må dobbeltmoral være dobbelt så godt... :rolleyes:

Jeg har ikke været her så længe. Dog har jeg rigelig med erfaring som aktiv deltager gennem mange år på mange forskellige forummer, både danske og udenlandske. EG og dets norske søsterforum NorEsk adskiller sig lidt ved ikke at have en aktiv administrator. Hvis I vil opleve virkelig kaostiske forhold så er det norske forum NorEsk.com et pragteksempel. For det er helt uden moderatorer! Det er bestemt ikke en ønskelig situtation for EG.

Vi er heldige her på EG, at vi har to moderatorer. Som med næsten alt andet er der delte meninger om, hvordan og hvor godt de udfører deres moderatorrolle, men mit indtryk er, at de gør det bedst muligt. Og mere kan ingen forvente.

Vi er alle forskellige og alligevel er vi her allesammen, fordi vi har ønsket at være her. Vi har hver især tilmeldt os frivilligt og er alle blevet mødt af den samme gæstfrihed og de samme retningslinier. Vi er her som gæster og er alle underlagt de samme regler. De fleste kan finde ud af at følge disse gæsterregler, nogle få har det lidt vanskeligt af og til, men bliver hjulpet lidt undervejs, hvis gæstereglerne ikke bliver efterlevet. Nogle få bliver så hjulpet ud af døren.. Det er som på de gode værtshuse.. Vi er der som gæster og nogle gæster risikerer at blive afvist.

Ville du ikke også have retningslinier for fremmede gæster, der kommer til åbent hus hjemme hos dig?

For du er vel enig i, at det er DINE regler, der gælder i DIT hjem – også for DINE gæster?

Venlig hilsen

Heliot

• Synes godt om 2
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Heliot - jeg kunne ikke havde sagt det bedre selv! :)

Jeg tror det ville være en god ide at lave et underforum til alle dem der spreder FUD, føler sig forsmået og undertrykt, frygter det værste, opretter nye brugere kun for at brokke sig over at admin ikke er her og slikke røv på hinanden.

Så ved vi hvor vi har dem og så kan vi jo altid gå ind der og se hvad der rører sig - og der er ingen der vil blande sig!

Det ville være SÅÅÅ hyggeligt! :)

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
random user skrev, den 4.11.2024 at 10:40:

Stapler har ødelagt EG. Ingen gider mere af frygt. I gamle dage hed det sig, at "der var højt til loftet".

Så simpelt kan det siges.

De gode gamle dage. 
De gode gamle dage, var dengang, at du havde et andet brugernavn, hvor du blev smidt ud for gentagne overtrædelser. 

Info. Brugeren her er smidt ud igen. Der er røget en anden bruger også. 

• Synes godt om 4
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har låst tråden. Jeg har også ryddet lidt op. Tænker at de fleste har fået bragt deres synspunkter frem. 

God aften. 

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...