Den_glade_amatør 5329 Skrevet 23. Oktober, 2024 Når et medlem forlader Eroguide, så vil der som oftest komme et “Guest” foran brugernavnet i de tråde, hvor medlemmet har skrevet indlæg. Altså som eksempelvis “Guest Den_glade_amatør”. Nogen gange ser man derimod ikke brugernavnet, men så står der bare “Guest”. Hvad mon er forskellen er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 230 Skrevet 23. Oktober, 2024 jeg gætter på det er dem der ikke har haft et profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1130 Skrevet 23. Oktober, 2024 (edited) Jeg mener jeg har læst herinde, at hvis profilen kun deaktiveres så står der “Guest profil” men hvis man sletter profilen helt står der kun “Guest” Måske moderatorer kan bekræft: @Stapler @Bryan Mills Redigeret 23. Oktober, 2024 af bigfoot 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 23. Oktober, 2024 gøffe skrev, for 3 timer siden: jeg gætter på det er dem der ikke har haft et profil Man kan ikke skrive indlæg uden at have en profil. Kun læse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 999 Skrevet 23. Oktober, 2024 Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Hvad mon er forskellen er? Jeg har også bemærket det. Uden at vide noget med sikkerhed er mit gæt at dem hvor navnet er forsvundet helt, er dem der er blevet smidt ud på røv og albuer, så at sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1299 Skrevet 23. Oktober, 2024 bigfoot skrev, for 3 timer siden: Jeg mener jeg har læst herinde, at hvis profilen kun deaktiveres så står der “Guest profil” men hvis man sletter profilen helt står der kun “Guest” Måske moderatorer kan bekræft: @Stapler @Bryan Mills Jeg mener, at man kan vælge det, når man nedlægger sin profil, om det skal være det ene eller andet. Der hvor navnet er forsvundet, er det ikke fordi, at vi har smidt dem ud. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tonorth 52 Skrevet 23. Oktober, 2024 Bryan Mills skrev, for 49 minutter siden: Der hvor navnet er forsvundet, er det ikke fordi, at vi har smidt dem ud Dem der smides ud, de eksisterer i fuldt omfang, de kan bare ikke ligge ind mere , deres profil står ikke engang som gæst, de er medlemmer uden rettighed, det er faktisk noget svineri 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2595 Skrevet 24. Oktober, 2024 Morgensvie skrev, for 6 timer siden: Næste problem er hvis folk vil have deres skriv fjernet og trækker det implictte samtykke tilbage. Det kunne blive rigtig spændende hvis nogen kørte en sag om ophavsret igennem. Det var ikke det trådstarter ønskede at diskutere, @Morgensvie 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg