Hop til indhold
Goldfinger

Siamwellness 8781 Stenderup

Recommended Posts

gsm36 skrev, Lige nu:

Dit Nick passer udemærket til dit sprogbrug. Det er vel ikke nødvendig med då meget banden, og en underlig sammenligning med unge piger på 18-20 år om sommeren, vi taler om en kvinde på ca 48, og det er pt vinter. 

Det er dog dejligt med en nuanceret og konstruktiv tilbagemeldning , på en ret almindelig kommentar i en tråd. 

Er du hendes kæreste eller bare lidt forelsket? 

Ps , selvfølgelig regner jeg med alle piger i småt tøj er klar til noget frækt, for jeg er helt tabt bag af en vogn. 

Du virkede jo ikke så skarp, så jeg antog at jeg var nødt til at skære det ud i pap. Så meget banden? Et enkelt lille bandeord i hele opslaget, men bevares ...

Frøs du da du lå afklædt på briksen? Det gjorde du nok næppe. Det er fordi rumtemperaturen er ret høj i lokalet. Derfor er det vel meget naturligt at hun som står påklædt og arbejder hårdt er let klædt på - det er det i hvert fald i min verden. Og jeg vil da egentlig ikke betragte din kommentar som ret almindelig. Det er i hvert fald første gang at jeg er stødt på en kommentar hvor en har overtolket så meget på nogle helt almindelige ting. Men jeg kan da godt forstå at du spørger til mere for du må da i den grad trænge til at få taget trykket når du kan få så mange signaler ud af faktisk ingenting.
Nej, jeg er hverken hendes kæreste (det ville hendes mand nok heller ikke være tilfreds med) og jeg er heller ikke forelsket i hende. Jeg er bare kommet der meget og betragter hende som en ven. Jeg kan dog ikke se hvad det skulle have at sige.

P.s. Ja, nu du siger det ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 4 timer siden:

Har forsøgt at få kontakt - men uden held?

http://siamwellness.dk/

Nogen her der har haft held med det?

Nu spørger du på et indlæg der har været inaktiv siden 2015. 

Måske er der sket noget siden. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maleren86
weber skrev, den 26.4.2022 at 16:28:

Nu spørger du på et indlæg der har været inaktiv siden 2015. 

Måske er der sket noget siden. ;)

Det tror jeg helt sikkert der er. Men det var den eneste/nyeste tråd, jeg kunne finde om stedet og det eksisterer jo fortsat.

Så tænkte det var den rigtige måde at få et svar på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...