Hop til indhold
DannyP

Ligegyldige "anmeldelser"

Recommended Posts

Mr. Nobody skrev, for 2 minutter siden:

Man må også gerne skrive anmelder, hvis man har besøgt noget andet, f.eks. en mand. Tror vi er flere, der gerne vil høre dine beretninger, og selvfølgelig i detaljer, så vi kan se, hvordan man anmelder korrekt. Kom frisk ven :)

Synes du, man skal skrive anmeldelser, hvis man ikke har besøgt en prostitueret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 2 minutter siden:

Men jeg synes netop ikke dit tidligere kritik har været saglig. Kun samme ønske, at få akten med. Linket, var for at give et eksempel på en, efter min mening god anmeldelse, uden akten.

Jeg synes ikke du skal kritisere, at folk skriver sine anmeldelser så godt som de nu kan. Vi er altså ikke uddannede til, ejheller betalte for, at anmelde.

Du er velkommen til at læse mit indlæg - og gerne inden du kommenterer det.

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
DannyP skrev, for 1 minut siden:

Du er velkommen til at læse mit indlæg - og gerne inden du kommenterer det.

PYT

PYT

PYT

Så er den samtale slut.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lovingthai

@DannyP hvis du forsætter på denne måde så vare det ikke længe inden du er det medlem med flest indlæg

Man kan godt kommenter flere personer i et indlæg.

Og ja jeg mener at hvis man ikke bidrager til fællesskabet så er man heller ikke berettiget til at klage over andre. Hvis du ønsker “saftige” detaljer så kan jeg henvise til at søge på nettet, der er flere sider med gode historier.

Nu vil jeg løfte min hånd og meget hurtigt føre den i en vertikal bevægelse op og ned, mange gange og ved hvert nedslag ramme min “pyt knap”.

PYT PYT PYT PYT PYT PYT PYT………………………………………..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden:

Top!

Lægger du selv ud og går forrest med et godt eksempel?

Du er jo tilsyneladende en passiv læser, men ikke en aktiv skriver.

Det er også ok hvis så bare man ikke kritiserer andre for ikke at skrive når man ikke selv gør det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Men manden har jo ret;-) Ella?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en del år siden jeg sidst besøgte en prostitueret og skrev en anmeldelse om det, hvad jeg gjorde efter hvert besøg - åbenbart længere tid siden end eroguide rækker tilbage.
Jeg mener, jeg har gemt alle mine anmeldelser, så jeg kunne lægge et par stykker ind her, siden nogen åbenbart mener, at det er meget vigtigt. Men jeg kan ikke finde dem - leder stadig.
Og så har det intellektuelle niveau i denne "diskussion" nået bunden, så jeg trækker mig ud.

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
DannyP skrev, for 3 timer siden:

Synes du, man skal digte anmeldelser? For det kan jeg da sagtens gøre.

Vi savner vel alle "De grå sider" i ugens Rapport -det er da nogen gange, man mindes dengang, når man læser en anmeldelse herinde...  det var sgu herlig læsning, og god underholdning...  

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
DannyP skrev, for 4 timer siden:

3 linier uden indhold

Hvis du synes at folk støjer, kan du rapportere dem. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad personer skriver i en anmeldes af sex kan ikke være mig mere ligegyldigt, det er ikke de grå sider jeg mangler.

Det jeg anvender en anmeldes til er om billeder på annoncen er retvisende og om pigen er seriøs i sin kontakt.

ps. jeg har erfaret at det er en god ide at skrive +45 foran nummeret når jeg skriver en sms, ofte går de ikke igennem hvis jeg ikke gør det.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
DannyP skrev, for 19 timer siden:

Jeg ser ofte "anmeldelser" herinde, hvori der står fx "jeg vil ikke komme nærmere ind på akten".
Jamen hvorfor så skrive en "anmeldelse", hvis man alligevel ikke vil fortælle noget om sin oplevelse?
Så bliver det jo bare noget ligegyldigt og overflødigt, som ingen bliver klogere af og som overhovedet ikke er en anmeldelse.
I den danske ordbog står der: kritisk vurderende omtale af en aktuel bog, film, teaterforestilling el.lign. 
Og Google: En anmeldelse er en tekst, hvor anmelderen fortæller om en oplevelse, skriver sin mening, og giver sin anbefaling til læseren.
Lad os få nogle flere RIGTIGE anmeldelser i stedet for disse intetsigende "anmeldelser"

For at sige det lige ud, så har vi alle forskellige måde at sexe på, forskelligheder ved samtale mv.

Derfor er det svært at beskrive. Man kan jo ikke kopiere hvad en anmelder har lavet ved et besøg. 

Det der er vigtig er:

Kontakt

Ægte vellignende billeder 

Modtagelse

Gp's fremtoning

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg læser en anmeldelse, så forventer jeg ikke en saftig detaljeret beskrivelse af hvad der er foregået, og rent faktisk er jeg helst fri for en længere roman.
Det jeg personligt er interesseret i, er, om der bliver leveret det der loves, om det er pigen på billederne, om hun var oplagt eller om hun blot lagde så på ryggen og ventede på, at gæsten blev færdig, etc. Selve akten er for mig 100% ligegyldigt, men sådan er vi så forskellige.

Redigeret af Landsbytossen
  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
DannyP skrev, den 16.10.2024 at 19:51:

Jeg ser ofte "anmeldelser" herinde, hvori der står fx "jeg vil ikke komme nærmere ind på akten".
Jamen hvorfor så skrive en "anmeldelse", hvis man alligevel ikke vil fortælle noget om sin oplevelse?
Så bliver det jo bare noget ligegyldigt og overflødigt, som ingen bliver klogere af og som overhovedet ikke er en anmeldelse.
I den danske ordbog står der: kritisk vurderende omtale af en aktuel bog, film, teaterforestilling el.lign. 
Og Google: En anmeldelse er en tekst, hvor anmelderen fortæller om en oplevelse, skriver sin mening, og giver sin anbefaling til læseren.
Lad os få nogle flere RIGTIGE anmeldelser i stedet for disse intetsigende "anmeldelser"

Du modsiger dig selv. Lidt komisk :razz:

At anmeldelser til tider mangler sex akten, betyder altså ikke at det ikke er anmeldelser. :lol: 

Du citerer det endda så flot:

Citat

Sexakten kan være væsentlig anderledes fra person til person, så længe Den der laver anmeldelsen, beskriver at han fik alt det lovede opfyldt, så kan det være lige meget med beskrivelsen af sexakten.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, den 16.10.2024 at 22:09:

Du har fuldstændig ret, det er jo derfor jeg skriver "indikation", det vil sige fx bydel eller selv gade. Er klar over at vi ikke deler specifikke adresser, men om vedkommende opholder sig tæt på fx en eller anden form for offentlig transport er jo vigtigt for nogle :) 

Hvis det er gader som Amagerbrogade etc. Så ja, men ellers ikke. For det indskrænker det en del, og kan gøre så evt. Stalker typer der er blevet afvist, tager opstand og holder øje med om den pågældende GP går ned af gaden.

Men ellers enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DannyP skrev, den 17.10.2024 at 00:06:

Ja, men så kunne man da i det mindste skrive om det.

Du har tydeligvis ikke forstået hvad begrebet "Anmeldelse" betyder. 

DannyP skrev, den 17.10.2024 at 00:17:

Det tror jeg jeg kan fordi der måske er nogen herinde, som er åben for en diskussion - også med nogen, som kun har ytret kritik, hvis den ellers har været saglig. Og den anmeldelse, du linker til, har jo intet at gøre med det, jeg har skrevet, så hvad skal vi med det link i denne streng?

Hvad indeholder den anmeldelse ikke af det du har skrevet? Og endda citeret fra Google. Som du tydeligvis ikke har forstået.

Citat

Og Google: En anmeldelse er en tekst, hvor anmelderen fortæller om en oplevelse, skriver sin mening, og giver sin anbefaling til læseren.

Alle ting er opfyldt i den anmeldelse.

At du trækker dig ud, er vist fint . (:

Til fremadrettet, så bør du måske overveje ikke at sabotere dig selv fra starten. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...