DannyP 16 Skrevet 16. Oktober, 2024 Jeg ser ofte "anmeldelser" herinde, hvori der står fx "jeg vil ikke komme nærmere ind på akten". Jamen hvorfor så skrive en "anmeldelse", hvis man alligevel ikke vil fortælle noget om sin oplevelse? Så bliver det jo bare noget ligegyldigt og overflødigt, som ingen bliver klogere af og som overhovedet ikke er en anmeldelse. I den danske ordbog står der: kritisk vurderende omtale af en aktuel bog, film, teaterforestilling el.lign. Og Google: En anmeldelse er en tekst, hvor anmelderen fortæller om en oplevelse, skriver sin mening, og giver sin anbefaling til læseren. Lad os få nogle flere RIGTIGE anmeldelser i stedet for disse intetsigende "anmeldelser" 5 2 2 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 16. Oktober, 2024 DannyP skrev, for 4 minutter siden: Jeg ser ofte "anmeldelser" herinde, hvori der står fx "jeg vil ikke komme nærmere ind på akten". Jamen hvorfor så skrive en "anmeldelse", hvis man alligevel ikke vil fortælle noget om sin oplevelse? Så bliver det jo bare noget ligegyldigt og overflødigt, som ingen bliver klogere af og som overhovedet ikke er en anmeldelse. I den danske ordbog står der: kritisk vurderende omtale af en aktuel bog, film, teaterforestilling el.lign. Og Google: En anmeldelse er en tekst, hvor anmelderen fortæller om en oplevelse, skriver sin mening, og giver sin anbefaling til læseren. Lad os få nogle flere RIGTIGE anmeldelser i stedet for disse intetsigende "anmeldelser" Top! Lægger du selv ud og går forrest med et godt eksempel? Du er jo tilsyneladende en passiv læser, men ikke en aktiv skriver. Det er også ok hvis så bare man ikke kritiserer andre for ikke at skrive når man ikke selv gør det. Venlig hilsen Rejsenetværk 17 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 227 Skrevet 16. Oktober, 2024 Jeg har lavet nogle anmeldelser, hvor jeg skriver om min oplevelse, men jeg vælger IKKE at skrive udførligt om den sex jeg har med pigen/pigerne, da det er for personligt. Sådan er jeg bare, hvis du ikke kan klare det så må du skrive dine egne anmeldelser, og så springer du bare mine over. Lidt underligt at blive kritiseret af en som ingen anmeldelser har, medmindre du har dem under en anden bruger. 14 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 442 Skrevet 16. Oktober, 2024 Du har været bruger siden 2020, har 19 indlæg, men ingen anmeldelser Vi ser frem til at få nogle anmeldelser fra dig snart, så vi kan se, hvordan vi skal skrive rigtigt? 12 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2227 Skrevet 16. Oktober, 2024 (edited) Er ikke enig, men forstår godt din hentydning, men hvis personen jo f.eks. har beskrevet sin oplevelse detaljeret ellers, udover sex delen så synes jeg stadigvæk det er helt fair. Der er jo intet krav om hvad en anmeldelse skal indholde eller ikke. Kan jo også være personen har fået noget ekstra som andre ikke gør, og derfor vælger ikke at skrive om det? Det gør jeg da engang imellem. Men altså du kan jo starte med selv at smide en anmeldelse, som de andre også pointere. Redigeret 16. Oktober, 2024 af Crabman 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... 99 Skrevet 16. Oktober, 2024 (edited) Nu er selve akten jo ikke den eneste del af oplevelsen. Kommunikationen der går forud, selve stedet, er billeder retvisende, og det generelle serviceniveau, osv. Jeg kan også godt undre mig over de ting folk vælger at undlade, som fx når folk på forespørgsel ikke vil nævne pris, eller fx bare give en indikation af hvor det er i en større by. Min pointe er bare at selv anmeldelser der ikke når rund om ALT hvad man nu kan forestille sig, stadig har stor værdi herinde. Derudover er selve akten jo en rimelig intim ting, som jeg da godt kan forstå at nogle folk ikke har lyst til at dele. Når jeg i øvrigt ser det, så tænker jeg dog altid at det nok er gået udmærket Redigeret 16. Oktober, 2024 af Sku’ vi nu ikke lige... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 192 Skrevet 16. Oktober, 2024 Jeg tænkte faktisk tidligere idag at det er altid de samme der skriver anmeldelser, der skrives f.eks. nærmest aldrig om nogen gp'er i herning-holstebro området, og jeg kan ikke forstille mig at jeg er den eneste det er bosiddende i dette område der læser med her, så hvis man ikke vil/ kan skrive en anmeldelse, så skriv da i det mindste hvem man har besøgt og om billeder passer, eller skriv en pb hvis en anden laver en efterlysning. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 720 Skrevet 16. Oktober, 2024 Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 44 minutter siden: Nu er selve akten jo ikke den eneste del af oplevelsen. Kommunikationen der går forud, selve stedet, er billeder retvisende, og det generelle serviceniveau, osv. Jeg kan også godt undre mig over de ting folk vælger at undlade, som fx når folk på forespørgsel ikke vil nævne pris, eller fx bare give en indikation af hvor det er i en større by. Min pointe er bare at selv anmeldelser der ikke når rund om ALT hvad man nu kan forestille sig, stadig har stor værdi herinde. Derudover er selve akten jo en rimelig intim ting, som jeg da godt kan forstå at nogle folk ikke har lyst til at dele. Når jeg i øvrigt ser det, så tænker jeg dog altid at det nok er gået udmærket Nu kommer admin jo efter mig, hvis jeg i en anmeldelse skriver, at pigen boede på rådhuspladsen 17 2tv (håber sku ikke det er overborgmesterens kontor ) - og at jeg pressede hendes pris ned på 500 for 1 time uden gummi Bare til din opmærksomhed Del dette indlæg Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... 99 Skrevet 16. Oktober, 2024 anmelder skrev, for 5 minutter siden: Nu kommer admin jo efter mig, hvis jeg i en anmeldelse skriver, at pigen boede på rådhuspladsen 17 2tv (håber sku ikke det er overborgmesterens kontor ) - og at jeg pressede hendes pris ned på 500 for 1 time uden gummi Bare til din opmærksomhed Du har fuldstændig ret, det er jo derfor jeg skriver "indikation", det vil sige fx bydel eller selv gade. Er klar over at vi ikke deler specifikke adresser, men om vedkommende opholder sig tæt på fx en eller anden form for offentlig transport er jo vigtigt for nogle 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1191 Skrevet 16. Oktober, 2024 Jeg synes man skal være glad for at nogen overhovet skriver anmeldelser og overlade til den enkelte hvordan og hvad der skrives. Og man skal også kun svare på spørgsmål man vil svare på. Ingen har krav på at andre skriver noget som helst. 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 325 Skrevet 16. Oktober, 2024 (edited) Jeg har lige nydt at læse denne søde anmeldelse https://www.eroguide.dk/forum/topic/190696-erika-glostrup/ som giver et godt billede af, hvilket skønt bekendtskab @Friskfyr41 synes at hun er uden at berette om de intime detaljer. Men anmeldelsen er rigeligt beskrivende til, at undertegnede har forstået, at man ikke behøver, at holde sig tilbage med, at besøge hende. Desuden: Jeg har læst dine indlæg fra du startede som bruger. Som jeg ser det, har du hidtil kun ytret kritik. Hvordan tror du så, at du kan blive taget alvorligt? Redigeret 16. Oktober, 2024 af Probator tilføjelse. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 16. Oktober, 2024 Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden: Top! Lægger du selv ud og går forrest med et godt eksempel? Du er jo tilsyneladende en passiv læser, men ikke en aktiv skriver. Det er også ok hvis så bare man ikke kritiserer andre for ikke at skrive når man ikke selv gør det. Venlig hilsen Rejsenetværk Synes du, man skal skrive anmeldelser, hvis man ikke har besøgt en pige? Og hvorfor i alverden kan man ikke kritisere andre for ikke at skrive, hvis man ikke selv gør det. Sikke dog noget vås! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 16. Oktober, 2024 Lovingthai skrev, for 3 timer siden: Jeg har lavet nogle anmeldelser, hvor jeg skriver om min oplevelse, men jeg vælger IKKE at skrive udførligt om den sex jeg har med pigen/pigerne, da det er for personligt. Sådan er jeg bare, hvis du ikke kan klare det så må du skrive dine egne anmeldelser, og så springer du bare mine over. Lidt underligt at blive kritiseret af en som ingen anmeldelser har, medmindre du har dem under en anden bruger. Hvorfor i alverden kan man kunne kritisere, hvis man selv har skrevet anmeldelser?????? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 16. Oktober, 2024 Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 2 timer siden: Nu er selve akten jo ikke den eneste del af oplevelsen. Kommunikationen der går forud, selve stedet, er billeder retvisende, og det generelle serviceniveau, osv. Jeg kan også godt undre mig over de ting folk vælger at undlade, som fx når folk på forespørgsel ikke vil nævne pris, eller fx bare give en indikation af hvor det er i en større by. Min pointe er bare at selv anmeldelser der ikke når rund om ALT hvad man nu kan forestille sig, stadig har stor værdi herinde. Derudover er selve akten jo en rimelig intim ting, som jeg da godt kan forstå at nogle folk ikke har lyst til at dele. Når jeg i øvrigt ser det, så tænker jeg dog altid at det nok er gået udmærket Ja, men så kunne man da i det mindste skrive om det. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 16. Oktober, 2024 dfreak skrev, for 2 timer siden: Jeg tænkte faktisk tidligere idag at det er altid de samme der skriver anmeldelser, der skrives f.eks. nærmest aldrig om nogen gp'er i herning-holstebro området, og jeg kan ikke forstille mig at jeg er den eneste det er bosiddende i dette område der læser med her, så hvis man ikke vil/ kan skrive en anmeldelse, så skriv da i det mindste hvem man har besøgt og om billeder passer, eller skriv en pb hvis en anden laver en efterlysning. Helt enig! Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 16. Oktober, 2024 Mr. Nobody skrev, for 3 timer siden: Du har været bruger siden 2020, har 19 indlæg, men ingen anmeldelser Vi ser frem til at få nogle anmeldelser fra dig snart, så vi kan se, hvordan vi skal skrive rigtigt? Synes du, man skal skrive anmeldelser, hvis man ikke har besøgt en pige? 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 16. Oktober, 2024 Enig nok, men man skal selv bidrage hvis man vil have et bedre forum. Det er ikke nok at klage over andres mangler. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 16. Oktober, 2024 Crabman skrev, for 3 timer siden: Er ikke enig, men forstår godt din hentydning, men hvis personen jo f.eks. har beskrevet sin oplevelse detaljeret ellers, udover sex delen så synes jeg stadigvæk det er helt fair. Der er jo intet krav om hvad en anmeldelse skal indholde eller ikke. Kan jo også være personen har fået noget ekstra som andre ikke gør, og derfor vælger ikke at skrive om det? Det gør jeg da engang imellem. Men altså du kan jo starte med selv at smide en anmeldelse, som de andre også pointere. Synes du, man skal skrive anmeldelser, hvis man ikke har besøgt en pige? 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 16. Oktober, 2024 pacer skrev, for 4 minutter siden: Enig nok, men man skal selv bidrage hvis man vil have et bedre forum. Det er ikke nok at klage over andres mangler. Hvad er det for noget vås? Har man ikke lov at kritisere andre uden selv at skrive anmeldelser? Og skal man skrive anmeldelser selv om man ikke har besøgt en pige? 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 16. Oktober, 2024 (edited) Probator skrev, for 1 time siden: Jeg har lige nydt at læse denne søde anmeldelse https://www.eroguide.dk/forum/topic/190696-erika-glostrup/ som giver et godt billede af, hvilket skønt bekendtskab @Friskfyr41 synes at hun er uden at berette om de intime detaljer. Men anmeldelsen er rigeligt beskrivende til, at undertegnede har forstået, at man ikke behøver, at holde sig tilbage med, at besøge hende. Desuden: Jeg har læst dine indlæg fra du startede som bruger. Som jeg ser det, har du hidtil kun ytret kritik. Hvordan tror du så, at du kan blive taget alvorligt? Det tror jeg jeg kan fordi der måske er nogen herinde, som er åben for en diskussion - også med nogen, som kun har ytret kritik, hvis den ellers har været saglig. Og den anmeldelse, du linker til, har jo intet at gøre med det, jeg har skrevet, så hvad skal vi med det link i denne streng? Redigeret 16. Oktober, 2024 af DannyP 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 16. Oktober, 2024 Slowman skrev, for 1 time siden: Jeg synes man skal være glad for at nogen overhovet skriver anmeldelser og overlade til den enkelte hvordan og hvad der skrives. Og man skal også kun svare på spørgsmål man vil svare på. Ingen har krav på at andre skriver noget som helst. 3 linier uden indhold 2 Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 16. Oktober, 2024 (edited) pacer skrev, for 16 minutter siden: Enig nok, men man skal selv bidrage hvis man vil have et bedre forum. Det er ikke nok at klage over andres mangler. aa Redigeret 16. Oktober, 2024 af DannyP 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 16. Oktober, 2024 Mr. Nobody skrev, for 4 timer siden: Du har været bruger siden 2020, har 19 indlæg, men ingen anmeldelser Vi ser frem til at få nogle anmeldelser fra dig snart, så vi kan se, hvordan vi skal skrive rigtigt? Synes du, man skal digte anmeldelser? For det kan jeg da sagtens gøre. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 442 Skrevet 16. Oktober, 2024 (edited) DannyP skrev, for 32 minutter siden: Synes du, man skal skrive anmeldelser, hvis man ikke har besøgt en pige? Man må også gerne skrive anmeldelser, hvis man har besøgt noget andet, f.eks. en mand. Tror vi er flere, der gerne vil høre dine beretninger, og selvfølgelig i detaljer, så vi kan se, hvordan man anmelder korrekt. Kom frisk ven Redigeret 16. Oktober, 2024 af Mr. Nobody 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 325 Skrevet 16. Oktober, 2024 DannyP skrev, for 4 minutter siden: Det tror jeg jeg kan fordi der måske er nogen herinde, som er åben for en diskussion - også med nogen, som kun har ytret kritik, hvis den ellers har været saglig. Og den anmeldelse, du linker til, har jo intet at gøre med det, jeg har skrevet, så hvad skal vi med det link i denne streng? Men jeg synes netop ikke dit tidligere kritik har været saglig. Kun samme ønske, at få akten med. Linket, var for at give et eksempel på en, efter min mening god anmeldelse, uden akten. Jeg synes ikke du skal kritisere, at folk skriver sine anmeldelser så godt som de nu kan. Vi er altså ikke uddannede til, ejheller betalte for, at anmelde. 3 Del dette indlæg Link til indlæg