Hop til indhold

Recommended Posts

Guest PPE

Jeg har skrevet lidt med dem. De virker søde og imødekommende.

På grund af mine forhold blev det kun til skriveri.

Spørg dem til prisen, de oplyste den gerne til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender dem begge fra tidligere og begge levere i min oprik 100 % og tror hellere de siger nej tak end begynder på noget de ikke kan stå inde for.

jeg ville ikke være nervøs fir st sende et billede til dem.

prisen kender jeg ikke, men tænker gerne de oplyser den ved en seriøs henvendelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cliff skrev, den 15.10.2024 at 15:43:

Er der nogen der kender disse 2. https://annoncelight.dk/showad/410893

Jeg er lidt skeptisk ved at sende ansigts billede. Og nogen der ved lidt om prisleje?

Hej Cliff! 

Du er meget velkommen til at kontakte os. Telefonnummer kan du finde i annoncen, jeg svarer på SMS, og selvom vi måske ikke ender ud i et match, kan du være forvisset om at din henvendelse bliver behandlet med fortrolighed, ligesom vi også forventer diskretion fra dig. 

Der er forskellige årsager til at vi beder om ansigtsbillede - udover kemi og tiltrækning, handler det også meget om at sikre at vi ikke kender hinanden fra andre aspekter i livet. Det ville være specielt hvis vi endte med at være i familie, kollegaer i virkeligheden eller tidligere partnere... 

Jeg håber det skaber lidt klarhed over intentionen bag billedudveksling. 

Kh N

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en aftale sidst de var i Kbh. Jeg er ikke “in” i denne verdenen og det er kun fra tid til anden jeg søger at udforske at underkaste mig en stærk selvsikker kvinde (eller to).  
pga jeg ikke er “in” i det mørke univers, tabte annoncen mig ved nærmeste gennemlæsning ved at de kun søgte “masochistiske bunde”. 
Plus det var hotel. Har kun besøgt det berygtede hotel i Ørestaden. Så har fået et meget anti-besøg-glædespiger-på-hoteller pga det i Ørestaden.  
Så aftalen blev aldrig til mere end lidt skriveri.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...