Hop til indhold

Thai Massage, undren

Featured Replies

Skrevet

Jeg elsker Thai massage. Den gode massage, hvor jeg har velvære i hele kroppen flere dage efter, og vågner op med ømme muskler, hvor jeg tænker "hvad fa.. lavede jeg i går"? Nå ja.. jeg var hos *indsæt navn*.

Som de fleste af jer liderlige drenge herinde :P kan jeg også godt lide lidt extra, og kan læse mig til at det kan I også. 

Når jeg læser efterlysninger herinde, er det næste altid noget med "var der pirring", kunne hun finde ud af at lirre osv.

Jeg oplever ofte, at jeg ankommer et nyt sted (mangler stadig et ordentlig sted, som jeg kommer fast hos (pun intented)), at massøren er mere eller mindre god til at massere, og langt inde i massagen helt uden pirren eller lirren kommer spørgsmålet om ekstra. 

Jeg undrer mig over, at så få Thaipiger kan finde ud af at pirre, hvis de alligevel vil sælge ekstra? Den sidste der kunne finde ud af det, gjorde mig så liderlig, at jeg glemte alt om tid og sted, og kom af med over 3000 kr for 1,5 times massage og hende nøgen.. og et afsluttende dårligt blow med kondom.. 

Måske er det godt nok for mig, at de ikke kan finde ud at pirre

:D Anyhow - for at gøre en langt historie kort, så er spørgsmålet - hvorfor kan så få thaipiger lirre en mand op, når han ligger splitter nøgen?

Skrevet
Mr_T skrev, for 43 minutter siden:

:D Anyhow - for at gøre en langt historie kort, så er spørgsmålet - hvorfor kan så få thaipiger lirre en mand op, når han ligger splitter nøgen?

Ærligt , så tror jeg simpelthen det er fordi de så absolut ikke har lyst , men er nødsaget t il det for at få flere penge i kassen. 

De er som på alle andre punkter , nemt at mærke om  vedkommende kan lide det de laver eller ej og her er det ligegyldigt om det er en GP 
eller en Partner ..   Hvis ens partner ikke bryder sig om at udfører Oral , men gør det alligevel , så bliver det også derefter :)

Skrevet
Naboen skrev, for 25 minutter siden:

så tror jeg simpelthen det er fordi de så absolut ikke har lyst

Især har de ikke lyst til at lire en mand op, hvis han så ender med ikke at købe ekstra.

Skrevet

-Det er ikke fordi de ikke kan finde ud af det -det kan de godt -men det koster -hvis du køber fp 1 time -er det lidt nemmer for dem at komme i gang. De thaipiger der kommer til dk. nu er absolut proffessionelle, og er skolet i hvad og hvordan det skal foregå... 

Tidligere var de fleste anderledes indstillede -det skulle lires/pirres fra starten -også selv om man kun havde bestilt massage... -det var ligesom om de slet ikke kunne lade være -og blev også selv mega liderlige, hvis det lykkes for dem, at få en op og ringe;-) 

Men i thailand findes de forsat -man skal bare have tålmodighed til, at finde dem... -Specielt ligenu før højsæsonen -der kommer rigtig mange -som er "grønne" i gamet...

Skrevet

Hvis jeg ikke ønsker andet end massage siger jeg det fra starten. Jeg vil gerne have massage alle steder, men ikke noget ekstra og så lover jeg dem 200 kr ekstra uden hj, hvilket ofte er bare en 600 for en time oliemassage.

Vil jeg have lidt mere aftaler vi det, men de dage nyder jeg afgjort at blive liret op. Det er da bare dejligt.

Skrevet
Naboen skrev, den 13.10.2024 at 13:26:

Ærligt , så tror jeg simpelthen det er fordi de så absolut ikke har lyst , men er nødsaget t il det for at få flere penge i kassen. 

Min oplevelse er modsat. Jeg oplever alle steder jeg har været, at thai kvinden selv ligger op til ekstra (oftes en håndtrold). Specielt de steder hvor der kun kan betales kontant = sorte penge lige ned i lommen.

Jeg er ikke den store thai-besøgere og besøger egentlig stort set altid blot for at få massage. Alligevel har jeg oplevet stort set alle steder (selv de steder hvor der står i annoncen at sex er no-go) at der er blevet spurgt om jeg har lyst til ekstra før eller efter massagen. Hvilket undre mig, hvis det er som du beskriver, at de føler sig tvunget. Personligt synes jeg ikke sports massage er seksuelt ophidseende og bliver faktisk mere forbavset / lettere irriteret, når der bliver spurgt indtil ekstra. 

Skrevet
Naboen skrev, den 13.10.2024 at 13:26:

De er som på alle andre punkter , nemt at mærke om  vedkommende kan lide det de laver eller ej og her er det ligegyldigt om det er en GP 
eller en Partner ..   Hvis ens partner ikke bryder sig om at udfører Oral , men gør det alligevel , så bliver det også derefter :)

Jeg har så absolut ikke lyst til, at gå på arbejde -men er nødsaget til det for, at få penge i kassen... Thaier elsker penge og (specielt dem der er i dk.) mange vil gøre alt for penge...

En partner har følelser med i det -jeg har sguda fået mange blow fordi jeg elsker det -og det ved min partnere -og derfor gør hun det, da til ug og lidt mere til -fordi det tænder hende, at jeg bliver glad og tilfredsstillet... Havde det ikke været derfor havde hun aldrig gjort det. Det kaldes at ofre sig for hinanden (det er ikke noget man kan købe) Jeg gør så noget andet -skifter dæk/olie på hendes bil -det er ikke noget jeg har lyst til -men fordi hun elsker, når jeg gør det. Eller høre på hende, når hun har haft en hård dag på arbejdet og kun "lytter" selv om jeg havde lyst til, at give hende et godt råd/løsning lader jeg være, da det ikke er det hun har brug for -kaldes situationsfornemmelse;-)

Skrevet
Mr_T skrev, den 13.10.2024 at 12:40:

hvorfor kan så få thaipiger lirre en mand op, når han ligger splitter nøgen?

Det kan være mange grunde til, og det kunne være bl.a fordi, manden er stinks af noget de ikke byder sig over…, nogle piger/kvinder er ikke så gode til at sælge sig selv - og andre er bare dårlige til sit job. 

I min optik de fleste thaikvinder er gode til at gøre mændene glade - og når især de arbejder som prostitueret, men mennesker er jo forskelligt. 

Redigeret af Mook

Skrevet
Møffe skrev, for 6 timer siden:

Thaier elsker penge og (specielt dem der er i dk.) mange vil gøre alt for penge...

Det er korrekt at mange af os vil gøre alt for penges skyd, men selvom en doktor vil også gøre det, hvis du åbner lidt dine øjne og mind - og du glemte lige  at det er jo ikke altid/ thaier der gør det. 

Redigeret af Mook

Skrevet
Møffe skrev, for 6 timer siden:

En partner har følelser med i det -jeg har sguda fået mange blow fordi jeg elsker det -og det ved min partnere -og derfor gør hun det, da til ug og lidt mere til -fordi det tænder hende, at jeg bliver glad og tilfredsstillet... Havde det ikke været derfor havde hun aldrig gjort det. Det kaldes at ofre sig for hinanden (det er ikke noget man kan købe) Jeg gør så noget andet -skifter dæk/olie på hendes bil -det er ikke noget jeg har lyst til -men fordi hun elsker, når jeg gør det. Eller høre på hende, når hun har haft en hård dag på arbejdet og kun "lytter" selv om jeg havde lyst til, at give hende et godt råd/løsning lader jeg være, da det ikke er det hun har brug for -kaldes situationsfornemmelse;-)

Det er så tåbeligt at det kunne lade sig gøre at sammenligne  “ et privatliv med et liv i prostitution “ i denne situation, synes jeg. 
Det er et dårligt perspektiv du kommer med. 

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, 1 time siden:

Det er så tåbeligt at det kunne lade sig gøre at sammenligne  “ et privatliv med et liv i prostitution “ i denne situation, synes jeg. 
Det er et dårligt perspektiv du kommer med. 

Men det er sådan set ikke mig der sammenlignere -det er et det er et svar til en der sammenlignere....;-) Tråden handler jo om "Undren"

Skrevet
Mook skrev, 1 time siden:

Det er korrekt at mange af os vil gøre alt for penges skyd, men selvom en doktor vil også gøre det, hvis du åbner lidt dine øjne og mind - og du glemte lige  at det er jo ikke altid/ thaier der gør det. 

Det er så også en "tåbelig" sammenligning med en dokter, og dit erhverv;-) mine øjne er helt åbne;-)

Skrevet
McLovin skrev, for 21 timer siden:

Min oplevelse er modsat. Jeg oplever alle steder jeg har været, at thai kvinden selv ligger op til ekstra (oftes en håndtrold). Specielt de steder hvor der kun kan betales kontant = sorte penge lige ned i lommen.

Jeg er ikke den store thai-besøgere og besøger egentlig stort set altid blot for at få massage. Alligevel har jeg oplevet stort set alle steder (selv de steder hvor der står i annoncen at sex er no-go) at der er blevet spurgt om jeg har lyst til ekstra før eller efter massagen. Hvilket undre mig, hvis det er som du beskriver, at de føler sig tvunget. Personligt synes jeg ikke sports massage er seksuelt ophidseende og bliver faktisk mere forbavset / lettere irriteret, når der bliver spurgt indtil ekstra. 

NU er det ikke en generelk holdning jeg har om alle GP ´er med asiatisk baggrund , det var den enkelte situation.
De skønne Thai steder jeg har besøgt , der er jeg ikke i tvivl om at de rent faktisk kunne lide det de gjorde , eller sådan virkede det i hvertfald.

Skrevet
  • Author
Mook skrev, den 15.10.2024 at 06:46:

Det kan være mange grunde til, og det kunne være bl.a fordi, manden er stinks af noget de ikke byder sig over…, nogle piger/kvinder er ikke så gode til at sælge sig selv - og andre er bare dårlige til sit job. 

I min optik de fleste thaikvinder er gode til at gøre mændene glade - og når især de arbejder som prostitueret, men mennesker er jo forskelligt. 

Håber bare ikke, at jeg stinks af noget, de ikke bryder sig om. .. :P Er helt enig i din betragtning af at de er dårlige til at udføre jobbet. Spørgsmålet kommer altid, om jeg vil have ekstra - hvis jeg ikke er pirret nøjes jeg med hj, hvis noget, men hvis jeg er pirret godt igennem, er alt blod i det lille hoved, og så er det, at jeg kan komme til at bruge alt for meget :wacko:

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, den 13.10.2024 at 13:52:

Især har de ikke lyst til at lire en mand op, hvis han så ender med ikke at købe ekstra.

Hmn.. Det kan godt være du har ret Bebop, at det er her hunden ligger begravet.. Men der skal vel ikke ret meget til, før man er lirret lidt op.. og hvis jeg først har sagt ja til en håndtrold... Så er pungen ligesom åbnet .... 

Skrevet

Der er en anden vinkel, Suksabai i Rønde, de kan virkelig pirre, men der er intet andet, det er nogle gange en oplevelse

Skrevet
Mr_T skrev, for 9 timer siden:

Håber bare ikke, at jeg stinks af noget, de ikke bryder sig om. .. 

Tror heller ikke du skulle gå og håbe på, men  tror du skal bare sikre dig om, du ikke skal lugte af noget når du besøger thaiklinikken, for en thai massør har det rigtige gode af de seks sanser  :P

Redigeret af Mook

Skrevet
Mr_T skrev, for 8 timer siden:

hvis jeg ikke er pirret nøjes jeg med hj, hvis noget, men hvis jeg er pirret godt igennem, er alt blod i det lille hoved, og så er det, at jeg kan komme til at bruge alt for meget

Tror heller ikke at man skal gå og forvente/ vente på  noget - og som ikke bliver til noget (aldrig) tror det er nemmere hvis og når man aftaler i forvejen, fordi nogen  af thai massører vil kun arbejde for pengenes skyld og flere andre gør det for at have det sjove <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.