Hop til indhold

Hvem kender til det - venner - familie - andre?

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Probator skrev, for 2 minutter siden:

Og jeg har bare valgt, at mine nære ikke skal orienteres om denne side af mit liv på noget tidspunkt. Heller ikke efter min død.

Det er også helt fair! Intet er rigtigt eller forkert.:)

Redigeret af Crabman

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 52 minutter siden:

mine ‘mande’venner har syntes det var spændene eller frækt, har gerne ville med mig på arbejde for at se hvordan det foregår etc. 

Jeg ville sgu også gerne med dig på arbejde :wub:

Jeg har ikke fortalt det til nogen - mine to døtre ville nok rive hovedet af mig hvis de vidste det :rolleyes:

Tror dog at et par af mine gode kolleger har fattet lidt mistanke :ph34r:

Lidt trist at det skal være så tabuiseret - men så er det jo godt at vi har EG! :lol:

Skrevet

Udover nogen af de studerende der på et tidspunkt søgte kunder herinde til et interview ifb. med en opgave, så har jeg kun 2-3 venner der ved jeg besøger GPer  fordi vi har snakket om det. 

En af de venner jeg har snakket mest åben om det med går jeg også ofte til møder med. 

Da jeg besøgte @Lina_bbw for første gang i Valby der havde jeg et møde bagefter hvor min ven også deltog, jeg havde til aftalen med Lina medbragt min Legetøjs kuffert som er en attache mappe med sexlegetøj, manchetter, halsbånd, reb, floggere og meget andet sjovt. 

Jeg havde ikke tid til at smutte hjem imellem aftalen hos Lina og mødet så jeg lander med mappen i hånden til mit møde og stiller den under bordet ved min stol til mødet, min ven sidder ved siden af og læner sig ind mod mig og hvisker til mig “Er det hobby kufferten ?” jeg hvisker tilbage “Ja da det er det”. Han læner sig tilbage med et kæmpe smil og siger ikke mere. 

Efter mødet er vi tre der forlader mødet sidst sammen mig, min ven og en Sekretariatsleder og i snik snakken på vej ud af døren peger Sekretariatslederen nysgerrigt på kufferten og siger “Jeg vil gerne se hvad du har i kufferten” hvortil jeg svare køligt “Nej det vil du ikke” min ven flækker af grin og så siger hun “Nåmen så vil jeg nok ikke vide det alligevel”. :lol: ;)

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet

Familien ved det, og nogle få udenfor familien ved det, og de kvinder, jeg dater, ved det.

Dem på det lokale pizzaria ved det vist ikke, selvom de måske undrer sig over, at jeg er kommet forbi med forskellige kvinder 

Skrevet

Nu har jeg kun været i denne verden i meget kort tid ca 4 måneder men har allerede fået udlevet et par gamle fantasier med 2 forskellige gp'er som begge er besøgt 2 gange allerede.

Grunden til at jeg begyndte at kigge på Annoncelight og senere herinde, er at jeg har en veninde der har en veninde der er gp. Og jeg blev nysgerrig efter at finde hendes profil på Annoncelight, hvilket ikke er lykkedes,  men det gav mig lyst til at få udlevet nogle af mine fantasier. 

Gpen er åben om det hun laver og hun ved godt at jeg ved det. Jeg tænder ikke på hende, men var som sagt nysgerrig på at se hendes profil. Vi har kun mødtes kort et par gange, så der har ikke været tid til at snakke om det. 

Der er ikke nogle der ved at jeg besøger gp'er. Selvom det 2 gange har været i en mindre by hvor noget af min familie bor er det lykkedes at undgå dem.

Skrevet

Jeg er først begyndt at gå til GP nogle år efter en skilsmisse, og har voksne børn. Jeg var fra starten indstillet på, at hvis det på en eller anden måde kom frem, ville jeg stå ved det. Jeg bruger også mit rigtige navn hos GP og mit nummer er ikke hemmeligt.

Det betyder også, at jeg opfører mig på en måde, jeg synes, jeg kan være bekendt ved besøg hos GP, så jeg kan stå inde for det. Hvis jeg skulle rende ind i en GP under private omstændigheder, vil jeg ikke skulle dukke mig eller være bange for, at hun vil føle sig dårlig behandlet, og så kan jeg også forsvare det i det hele taget.

Det betyder selvfølgelig også, at jeg kun kommer hos piger, som har ordnede forhold, og som jeg ikke risikerer at få ballade med, fordi de kender min identitet.

Men så skete det... Jeg indrømmede utroskab med GP´er over for en kæreste. Det blev IKKE taget godt imod, og efter en del dramatik sprang det forhold nærmest i luften. Jeg valgte at delagtiggøre min nærmeste familie i det skete - og mødte kun opbakning og forståelse!

Jeg har efterfølgende også fortalt det til en god veninde, som ikke mente, jeg havde noget at skamme mig over.

Det er ikke noget, jeg går rundt og praler med - der er helt sikkert nogle mænd, der ville være misundelige ;-) - men det har været rart, at jeg har kunnet være åben om det, når jeg gerne ville - og hvis jeg i dag skulle møde fordømmelse, vil jeg også kunne leve med det, så længe jeg ikke fordømmer mig selv.

Det er stadig en ret privat ting, hvad jeg laver - men at stå ved det og være åben om det, når det gælder, har været det rigtige for mig.

Skrevet

Jeg har besøgt GP i ca 2 1/2 år og jeg har kun fortalt det til en makker. 
Jeg skriver med mit rigtige navn og nummer. 
jeg besøger primært østeuropæiske piger og helst piger som er anmeldt her på sitet. 
Dog har jeg i den sidste tid besøgt en del piger i Tyskland mest Flensborg og her er kontakten over WhatsApp også med mit tlf nummer og billede. 

Skrevet

Det er noget jeg deler med ... nåeh ja .... ikke nogen. Absolut ikke nogen.

Skrevet

Jeg er åben omkring mine seksuelle udforskning og oplevelser, men nævner som regel ikke at det er købesex med mindre der bliver spurgt. Men bliver der spurgt, så svarer jeg ærligt.

Jeg overvejer at skrive en bog om line oplevelser,  da det mangler at blive skildret fra kundens synspunkt og håber på at kunne være med til at aftabuisere og nuancere.

Min kone ved alt og vi køber også sex sammen. 

Min mor ved det, men øvrige familie ved det ikke.

Vores søn på 15 ved at jeg har elskerinder, men ikke at der er penge involveret i de fleste.

Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden mine terapeuter at dele oplevelserne med. Jeg tror jeg ville boble over af indestængt lykke :wub:

Redigeret af Refresh

Skrevet

Jeg fortæller det til ingen. Absolut ingen.
Det passer slet ikke ind i nogen af de - ellers ret forskellige - cirkler jeg færdes i.
Jeg tror heller ikke tolerencen ville være så pokkers stor ..
Sex er i det hele taget ikke et issue - det har selvfølgelig også med alderen at gøre ..
Kender kun en enkelt jeg kan snakke om omkring seksualitet, en kvindelig ven, som også er seksuelt aktiv ... 

Refresh skrev, for 46 minutter siden:

Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden mine terapeuter at dele oplevelserne med.

Det forstår jeg godt.
For mig er der mange facetter ved mine oplevelser, og det er træls ikke at have nogen jeg kan snakke med det om.
Jeg er et rimelig erotisk gemyt, og det er en vigtig del af den jeg er,
Jeg har bare aldrig haft mange muligheder for at leve det ud.
Nu har jeg haft en chance for at udforske det lidt, men absolut ingen mulighed for at dele det med andre.

I det ene forhold jeg har haft, kan man sige - kom jeg til at tænke på, på grund af et indlæg i musiktråden, faktisk - at jeg lidt blev et 'offer' for en andens (min kærestes) lidenskabelige forelskelse (i mig) .. eller desperation, eller panik eller whatever ... 
Og jo, vi havde da et sexliv ... 
Men fra min side, skulle det nok ikke l-i-g-e have været med hende ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Refresh skrev, for 1 time siden:

Jeg overvejer at skrive en bog om line oplevelser,  da det mangler at blive skildret fra kundens synspunkt og håber på at kunne være med til at aftabuisere og nuancere.

Den første bog er ihvertfald reserveret nu :)

Alt hvad der kan aftabuisere sexkøb, synes jeg vil være godt.

Vi trænger til en langt mere vedholdende og nuanceret debat omkring emnet!

Det er oppe og vende med nogle års mellemrum, men desværre går det altid i sig selv igen - for UUH hvor er det ubehageligt at tale om.

Jo mere jo bedre, synes jeg. Så bare giv den gas!! :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.