Hop til indhold

Hvem kender til det - venner - familie - andre?

Featured Replies

Skrevet

Da dette jo umiddelbart ikke er noget man taler med hver en sjæl om tænker jeg? Er der så alligevel nogen i jeres liv, som ved i benytter jer af GP'er? Kan jo f.eks. være en god ven/veninde, psykolog, familie eller andet? 

Har f.eks. selv 2 rigtig gode kammerater jeg snakker med det om, og en enkelt pige jeg ser i ny og næ privat også (Pigen ved dog ikke i hvilket omfang:P)

Gutterne synes jo egentlig bare jeg er lidt skør, men på den anden side er de meget interesseret hver gang jeg fortæller om det. Pigen derimod har accepteret det ish, da vi ikke er noget fast men bare hygger. Men snakker selvfølgelig ikke om det med hende, hun ved bare jeg benytter mig af dem i "ny og næ"

Jeg elsker egentlig jeg har to jeg kan snakke frit om det med, ligsom herinde. For synes godt nok jeg vælter mig i lækre oplevelser, som ville træls ikke at kunne tale om med nogen.

Hvad med jer andre? Kan i snakke med nogen om det? Eller er det for stort et tabu?

Redigeret af Crabman

Skrevet

En stor del af mine få venner samt familie ved jeg køber sex. Det er ikke noget jeg skammer mig over eller nogen hemmelighed.:D

På tide prostitution bliver aftabuiseret.

Redigeret af W.C. Fields

Skrevet
  • Author
W.C. Fields skrev, for 3 minutter siden:

En stor del af mine få venner samt familie ved jeg køber sex. Det er ikke noget jeg skammer mig over eller nogen hemmelighed.:D

På tide prostitution bliver aftabuiseret.

Det er sgu da bare fedt egentlig!

Jeg skammer mig nu heller ikke, men føler bare ikke det er noget alle behøver at vide.:P

Der går sgu nok en del år før det sker helt hehe. Hvis det skulle ske.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Personalet på mit lokale pizzeria (og de køber det også).
Få familiemedlemmer og venner, og et par enkelte personer fra min fortid.

Skrevet

Jeg går ikke til GP :ph34r: Så vender den om:rolleyes: 

Mine venner og omgangskreds ved at jeg arbejder som GP :wub: Familie gør ikke <3

Skrevet
Crabman skrev, for 11 minutter siden:

Det er sgu da bare fedt egentlig!

Jeg skammer mig nu heller ikke, men føler bare ikke det er noget alle behøver at vide.:P

Der går sgu nok en del år før det sker helt hehe. Hvis det skulle ske.

Jeg fortæller det selvf. ikke til alle. Kun til dem, der betyder noget.

Skrevet

Jeg har ikke fortalt det til nogen, men mon ikkee nogen i min omgangskreds kan gennemskue at jeg som den evighedssingle jer er, nok får dækket behovet på en eller anden måde. 

Skrevet
  • Author
Landsbytossen skrev, for 2 minutter siden:

Personalet på mit lokale pizzeria (og de køber det også).

Hvordan filan er i lige kommet ind på det emne? :lol:

Skrevet
Crabman skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan filan er i lige kommet ind på det emne? :lol:

Det er en historie vi kan tage over en øl, hvis vi mødes en dag, da den ikke er så god at have liggende offentligt :)

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 13 minutter siden:

Jeg går ikke til GP :ph34r: Så vender den om:rolleyes: 

Mine venner og omgangskreds ved at jeg arbejder som GP :wub: Familie gør ikke <3

Det er helt fair at gøre det.:P

Synes det er stærkt du kan dele det med dem, tænker ikke det kan være helt nemt som GP at skulle dele dette i privaten. Har du så nogensinde følt de så ned på dig eller noget? Grundet det jo måske lidt er et tabubelagt arbejde at have? Set udefra fra samfundet.:mellow:

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden:

Det er en historie vi kan tage over en øl, hvis vi mødes en dag, da den ikke er så god at have liggende offentligt :)

Haha ja okay det er så fair nok.:P

Skrevet
  • Author
Elprebsi skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har ikke fortalt det til nogen, men mon ikkee nogen i min omgangskreds kan gennemskue at jeg som den evighedssingle jer er, nok får dækket behovet på en eller anden måde. 

Jo det kunne man jo godt tro, tænker ikke de tror du lever i cølibat.:P

Skrevet
Crabman skrev, for 13 minutter siden:

Det er helt fair at gøre det.:P

Synes det er stærkt du kan dele det med dem, tænker ikke det kan være helt nemt som GP at skulle dele dette i privaten. Har du så nogensinde følt de så ned på dig eller noget? Grundet det jo måske lidt er et tabubelagt arbejde at have? Set udefra fra samfundet.:mellow:

Overhovedet ikke, tværtimod :wub: 3 piger har snust til branchen, efter jeg har fortalt om det. Jeg svarer åbent og ærligt, når folk spørger og det ved de godt - også selvom svaret chokere :P 1 af pigerne er stadig i branchen ét år efter - 1 vil gerne tilbage til branchen men kan ikke pt grundet private årsager - og den sidste var branchen ikke noget for <3 mine ‘mande’venner har syntes det var spændene eller frækt, har gerne ville med mig på arbejde for at se hvordan det foregår etc. 
Jeg har i diskutioner med folk fået negative/nedeladende kommentar omkring det, men altså jeg griner over de tror det rammer mig :lol:

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 1 minut siden:

Overhovedet ikke, tværtimod :wub: 3 piger har snust til branchen, efter jeg har fortalt om det. Jeg svarer åbent og ærligt, når folk spørger og det ved de godt - også selvom svaret chokere :P 1 af pigerne er stadig i branchen ét år efter - 1 vil gerne tilbage til branchen men kan ikke pt grundet private årsager - og den sidste var branchen ikke noget for <3 mine ‘mande’venner har syntes det var spændene eller frækt, har gerne ville med mig på arbejde for at se hvordan det foregår etc. 
Jeg har i diskutioner med folk fået negative/nedeladende kommentar omkring det, men altså jeg griner over de tror det rammer mig :lol:

Du er en stjerne.

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 11 minutter siden:

Ja okay i see fedt nok! Du har derimod været en inspiration til de 3 veninder jo.:rolleyes: Det synes jeg egentlig er mega frækt haha.:P

Kan da godt forstå dine "mande venner" har fundet det frækt og er ekstra nysgerrige, det tror jeg de fleste mænd ville være inklusiv mig selv.

Det har vel næsten været umuligt at undgå, ikke at få en nedladende kommentar med på vejen dsv. men stærkt det bare praler af. Så længe man selv er glad for det man laver, så er alt andet jo irrelevant.<3

Redigeret af Crabman

Skrevet
Allan37 skrev, for 10 minutter siden:

Du er en stjerne.

:rolleyes:<3

Ja okay i see fedt nok! Du har derimod været en inspiration til de 3 veninder jo.:rolleyes: Det synes jeg egentlig er mega frækt haha.:P

Kan da godt forstå dine "mande venner" har fundet der frækt og er ekstra nysgerrige, det tror jeg de fleste mænd ville være inklusiv mig selv.

Det har vel næsten været umuligt at undgå, ikke at få en nedladende kommentar med på vejen dsv. men stærkt det bare praler af. Så længe man selv er glad for det man laver, så er alt andet jo irrelevant.<3

Branchen er så meget andet end sex og penge - jeg har aldrig haft så gode kollegaer som i denne branche, med hånden på hjertet <3 Og jeg har altså arbejdet med alt fra vuggestue, corona-poder, i en pølsevogn, you name it…. De oplevelser man får, de mennesker man møder er priceless :wub: 

Derudover - sex er det mest naturlige… det er verdens ældste erhverv. Der er ikke noget forkert i det, hvis det forgår ‘legalt’ (uden menneskehandel etc.) 

Sååå derfor rør det mig egentlig ikke hvad andre mener. Alle sælger deres tid og krop. Om det er til at sætte varene op på hylden i netto, murer mustene til husene eller tilfredsstille de naturlige behov ;)

Skrevet

Jeg een god ven, der kender til min hobby. Han er til at stole på og vil aldrig fortælle det til andre. Ikke fordi vi har gensidige klemmer på honanden, men fordi han er min ven og jeg hans. 
Han dømmer mig heller ikke, for han ved, at seksualitet har mange facetter. 
Venligst OT, med en god sjat Singleton indenbords. 

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 6 minutter siden:

:rolleyes:<3

Branchen er så meget andet end sex og penge - jeg har aldrig haft så gode kollegaer som i denne branche, med hånden på hjertet <3 Og jeg har altså arbejdet med alt fra vuggestue, corona-poder, i en pølsevogn, you name it…. De oplevelser man får, de mennesker man møder er priceless :wub: 

Derudover - sex er det mest naturlige… det er verdens ældste erhverv. Der er ikke noget forkert i det, hvis det forgår ‘legalt’ (uden menneskehandel etc.) 

Sååå derfor rør det mig egentlig ikke hvad andre mener. Alle sælger deres tid og krop. Om det er til at sætte varene op på hylden i netto, murer mustene til husene eller tilfredsstille de naturlige behov ;)

Dejligt at høre, gode kollegaer gør sgu ens hverdag nemmere og bedre uden tvivl. Er glad på dine vegne.:rolleyes:

Det er det bestemt, er helt enig.

Det er i bund og grund helt rigtigt og er enig igen.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Har aldrig aldrig delt det med andre. Ikke fordi jeg er bange for deres reaktioner, evt. rettet mod mig selv. Men en hemmelighed er ikke længere hemmelig, når bare selv den mest trofaste ven får den at høre. Og til sidst havner historien som rygter, der også lander hos mine nærmeste.

Skrevet
  • Author
Oldtimer skrev, for 3 minutter siden:

Jeg een god ven, der kender til min hobby. Han er til at stole på og vil aldrig fortælle det til andre. Ikke fordi vi har gensidige klemmer på honanden, men fordi han er min ven og jeg hans. 
Han dømmer mig heller ikke, for han ved, at seksualitet har mange facetter. 
Venligst OT, med en god sjat Singleton indenbords. 

Det er vigtigt at have en god ven man kan betro sig til.:) Det burde og håber jeg alle har. 

Skrevet
  • Author
Probator skrev, for 2 minutter siden:

Har aldrig aldrig delt det med andre. Ikke fordi jeg er bange for deres reaktioner, evt. rettet mod mig selv. Men en hemmelighed er ikke længere hemmelig, når bare selv den mest trofaste ven får den at høre. Og til sidst havner historien som rygter, der også lander hos mine nærmeste.

Det er jo også helt fair hvis ikke man vil dele det med nogen. Men betyder jo ikke at vedkommende ikke ville kunne holde på den hemmelighed?:rolleyes: Så er spørgsmålet nok mere, om vedkommende er en god nok ven/veninde til at vide det?

Skrevet

Dejligt at høre, gode kollegaer gør sgu ens hverdag nemmere og bedre uden tvivl. Er glad på dine vegne.:rolleyes:

Det er det bestemt, er helt enig.

Det er i bund og grund helt rigtigt igen.

Møder desværre ikke kollegaerne hver arbejdsdag men når vi lige ramler ind i hinanden eller der afholdes et arrengement er det skide hyggeligt. Og man ved de er der <3

Det gælder selvfølgelig også gæsterne, det er jo dem jeg tilbringer mest tid sammen med på arbejdet :wub:

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, Lige nu:

Møder desværre ikke kollegaerne hver arbejdsdag men når vi lige ramler ind i hinanden eller der afholdes et arrengement er det skide hyggeligt. Og man ved de er der <3

Det gælder selvfølgelig også gæsterne, det er jo dem jeg tilbringer mest tid sammen med på arbejdet :wub:

Nej det er jo selvfølgelig rigtig nok, men man er jo stadigvæk i en tæt relation til dem tænker jeg. Tænker også i snakker med hinanden i ny og næ, udover til arrangementer.:)

Gode kunder/gæster er jo alfa omega at have i enhver business.:rolleyes:

Skrevet

Jeg deler det ikke med nogen uden for dette Forum. Jeg kan ikke se hvad det skulle gavne. Men vi er jo alle forskelligt indrettet.

K

Skrevet

Så er spørgsmålet nok mere, om vedkommende er en god nok ven/veninde til at vide det?

Måske er det bare gamle jeg og livserfaringen, som fortæller mig at ingen hemmelighed kan holdes komplet, hvis den kendes af andre, uanset hvem. Og jeg har bare valgt, at mine nære ikke skal orienteres om denne side af mit liv på noget tidspunkt. Heller ikke efter min død.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.