Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har været forbi hende fornyligt? Jeg har prøvet at skrive til hende, men hun virkede lidt parnoid og troede jeg var en pimp eller en kunkurrant, der bare skrev for at genere hende. Jeg kan se hun har haft udemærkede anmeldeser før, så spørgsmålet er vel om hun er blevet en man skal holde sig fra eller har hun bare har haft en dårlig dag? Rafaela in Esbjerg…the most beautiful and real woman - Only by appointment - Annoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey. Rafaela here. If you want I can publish the messages we exchanged, I know who you are. And yes, if I don't like what you write I will give you an appropriate response.

Have a good night 

Rafaela 

Del dette indlæg

Link til indlæg

So are you telling me you are going to lay up all the info i send about my self on a public website, because i ask if your service is still good? Wow. I´m glad i didn´t get to see you. You sounds like you are loosing it. Sorry to say..   

Del dette indlæg

Link til indlæg
polleplet skrev, for 11 minutter siden:

So are you telling me you are going to lay up all the info i send about my self on a public website, because i ask if your service is still good? Wow. I´m glad i didn´t get to see you. You sounds like you are loosing it. Sorry to say..   

You don't want to get information about whether my service is good, you want to expose me as paranoid. So…for anyone who is interested, I publish the messages, obviously hiding your phone number, so everyone will know the real conversation.

Have a good night 

Rafaela 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har set at hun har gode anmeldelser? Hvad får dig så til at ville spilde hendes tid med yderligere skriverier? Forstår sgu godt at det hænger pigerne langt ud ad halsen. Det er en halv hyggetime vi snakker om at købe, ikke en bil eller et hus!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Grunden til jeg skriver er at hun ikke virker til at have det godt med det hun skriver på sms eller herinde. Men det er du sikkert ligeglad med. Du skal jo bare lige bruge 30 minutter... og hendes anmeldeser er flere år gamle, så det kunne jo være der var lidt nyt at fortælle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er vist ikke i stand til at stille fjerndiagnoser. 
Den fremgangsmåde du benytter, tjener da kun til at udstille hende på grundlag af din egen småfornærmede facon.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rafaela there is a lot of private info in those messages so that would not be legal in Denmark. But can you tell me what is so horrible in them? I end up telling you to have a good day and I will make another appointment. Then you go crazy.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
polleplet skrev, for 10 minutter siden:

Grunden til jeg skriver er at hun ikke virker til at have det godt med det hun skriver på sms eller herinde. Men det er du sikkert ligeglad med. Du skal jo bare lige bruge 30 minutter... og hendes anmeldeser er flere år gamle, så det kunne jo være der var lidt nyt at fortælle.

Yes, the reviews are several years old and customers who visit me are not obliged to write, in fact I value discretion and privacy. 

Have a good night

Rafaela 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedteøre er du blevet lovet en gratis tur, eller er det bare den tid på måneden, for du har da absolut ingen ting at bidrage med til denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
polleplet skrev, for 6 minutter siden:

Rafaela there is a lot of private info in those messages so that would not be legal in Denmark. But can you tell me what is so horrible in them? I end up telling you to have a good day and I will make another appointment. Then you go crazy.. 

I don't have to answer you any more. It would be easier for you to call me from another phone number, pretending to be someone else, instead of exposing yourself here.

Have a lovely night 

Rafaela

Del dette indlæg

Link til indlæg
polleplet skrev, for 13 minutter siden:

Fedteøre er du blevet lovet en gratis tur, eller er det bare den tid på måneden, for du har da absolut ingen ting at bidrage med til denne tråd.

Som Rafaela siger, jeg behøver ikke svare dig, du, og denne tråd er træls!

Del dette indlæg

Link til indlæg
polleplet skrev, for 56 minutter siden:

Selvfølgelig ville det være lovligt. Sålænge hun streger dit nummer, navn og evt. Andre personfølsom oplysninger.

Lidt vildt hvis du kan have nået at skrive så meget, så du ikke mener hun må offentliggøre dem. Specielt med tanke på hvordan du starter denne tråd ud.
Og fortsætter når hun og fedtøre begynder at skrive. 

Tror aldrig jeg har sagt andet end mit navn, som hører under personfølsomme oplysninger, og specielt ikke til en ny pige som jeg aldrig haft besøgt før :P 

BTW.... Du har lagt din tråd forkert - Har bedt moderator om at flytte den det rigtige sted hen. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
polleplet skrev, for 6 timer siden:

Du kom med en påstand under en "efterlysning", du fik svar retur fra GP. Resten kan i tage i pb. Dette er ikke hverken chat eller debat, @polleplet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...