stener 534 Skrevet 6. Marts, 2014 Hej har også været forbi skønheden, hun er syntes jeg ret sød og charmerende og vil tro at hvis man kan portugisisk, er der extra service på drengen. Hun minder mig på mange måder om Dya fra Moldavi, samme smil, sammen blink med øjet og samme lidt professionelle distancering, så det for mig ikke rigtigt bliver til gfe. Brysterne er hjulpet på vej, men super flotte. Alt i alt en ok oplevelse, der ikke bliver gentaget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ladyboyjomfru 6 Skrevet 11. Marts, 2014 hey stener, vil du anbefale hende frem for Dya? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 11. Marts, 2014 Personligt ville jeg vælge Dya, fordi hun kan engelsk, så jeg kan tale med hende, det foregår mere privat og Dya er mere petit end Juliana. Men det er to smukke piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 11. Marts, 2014 Personligt ville jeg vælge Dya, fordi hun kan engelsk, så jeg kan tale med hende, det foregår mere privat og Dya er mere petit end Juliana. Men det er to smukke piger. Dya er ikke så Petit mere, hun har taget ca 5-8 kg siden de billeder hun har profilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 11. Marts, 2014 Men hun er stadigvæk en mindre udgave end Juliana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knaldperlen 130 Skrevet 21. Marts, 2014 (edited) der er en ny pige nu - tlf. 50 15 xx xx - men uden andre hits ved en googlesøgning Redigeret 21. Marts, 2014 af Knaldperlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg