Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej har også været forbi skønheden, hun er syntes jeg ret sød og charmerende og vil tro at hvis man kan portugisisk, er der extra service på drengen.

Hun minder mig på mange måder om Dya fra Moldavi, samme smil, sammen blink med øjet og samme lidt professionelle distancering, så det for mig ikke rigtigt bliver til gfe.

Brysterne er hjulpet på vej, men super flotte. Alt i alt en ok oplevelse, der ikke bliver gentaget. 

Skrevet

Personligt ville jeg vælge Dya, fordi hun kan engelsk, så jeg kan tale med hende, det foregår mere privat og Dya er mere petit end Juliana. Men det er to smukke piger.

Skrevet

Personligt ville jeg vælge Dya, fordi hun kan engelsk, så jeg kan tale med hende, det foregår mere privat og Dya er mere petit end Juliana. Men det er to smukke piger.

Dya er ikke så Petit mere, hun har taget ca 5-8 kg siden de billeder hun har profilen

Skrevet

Men hun er stadigvæk en mindre udgave end Juliana :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

der er en ny pige nu - tlf. 50 15 xx xx - men uden andre hits ved en googlesøgning

Redigeret af Knaldperlen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.