Hop til indhold

Stilstand

Featured Replies

Skrevet

Havde en snak med min normale goto gp, 

hun fortalte at der de sidste 14 dage har været meget lidt at lave, både for hende, og dem hun kender i branchen, 

hører i noget lignende derude ?

Skrevet

Ja, det har jeg også hørt, og har også et bud på hvorfor.

nyt kvartal, så husejer skal betale til realkreditten, og det beløb kan måske få mange til lige at spare lidt på ikke nødvendige udgifter. 

Skrevet

Fordi de danske mænd har indset, at det er forkert at være deres koner utro...

Skrevet

Jeg har ikke oplevet forskel..

Hvis det er en udenlandsk pige så kan man håbe at de forskellige dokumentarer har åbnet nogle øjne selvom det så måske er skyld i de manglende aftaler..

Skrevet
Lovingthai skrev, for 12 timer siden:

Ja, det har jeg også hørt, og har også et bud på hvorfor.

nyt kvartal, så husejer skal betale til realkreditten, og det beløb kan måske få mange til lige at spare lidt på ikke nødvendige udgifter. 

Findes de stadig ? 

Skrevet

Jeg har frekventeret en pige i Flensborg nogle gange over det sidste stykke tid og hun siger det samme.

Samme udsagn fra min ynglingspige i DK. 
Der er ikke så meget at lave. Hun er endda velanmeldt og er ikke styret af nogen.

Vi må i gang og besøge nogle piger :D

Skrevet
HansenDanmark skrev, for 37 minutter siden:

Vi må i gang og besøge nogle piger :D

Jeg har har gjort min del denne måned på den front :lol: ;)

Skrevet
Madame Illona skrev, for 5 timer siden:

Findes de stadig ? 

jeg tror de fleste der har et hus, og ikke har en sølvske i rumpen, har realkreditlån, som betales hvert kvartal. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Jeg har ikke oplevet forskel..

Hvis det er en udenlandsk pige så kan man håbe at de forskellige dokumentarer har åbnet nogle øjne selvom det så måske er skyld i de manglende aftaler..

-tjaah så kan du jo være i får mere at lave/der kommer nye til -det skal nok ske noget;-)

Skrevet
Lovingthai skrev, for 3 minutter siden:

jeg tror de fleste der har et hus, og ikke har en sølvske i rumpen, har realkreditlån, som betales hvert kvartal. 

Men de har jo nok også en budgetkonto -så har det jo ingen betydning hvilken måned det er... (har dog ikke en selv længere)

Skrevet
Møffe skrev, for 2 minutter siden:

Men de har jo nok også en budgetkonto -så har det jo ingen betydning hvilken måned det er... (har dog ikke en selv længere)

Ja jeg har budget konto, og går med seler og bælte. Men når man ser BS opkrævningen for de 4 mdr hvor det skal betales så overvejer man lige ekstra udgifter. Det samme med januar mdr, der betaler jeg alle forsikringer, grundskyld mm ( den er godt nok blevet mere end halveret, da det meste bare er lagt på skatten) men at se BS for januar på 55000-60000 kan godt give lidt trækning i mundvigen. 

Skrevet
Lovingthai skrev, Lige nu:

Ja jeg har budget konto, og går med seler og bælte. Men når man ser BS opkrævningen for de 4 mdr hvor det skal betales så overvejer man lige ekstra udgifter. Det samme med januar mdr, der betaler jeg alle forsikringer, grundskyld mm ( den er godt nok blevet mere end halveret, da det meste bare er lagt på skatten) men at se BS for januar på 55000-60000 kan godt give lidt trækning i mundvigen. 

-så lad være at kig! -jeg kikker 1 gang om året og det er nok;-) ggg

Skrevet
Pussy Lover skrev, for 15 timer siden:

Fordi de danske mænd har indset, at det er forkert at være deres koner utro...

Kan være svært at vænne sig til :wub:

1635170193_IamyourWife.jpg.0c60249d6bad69895e2ff91eeb781026.jpg

Skrevet
Ace_58 skrev, den 10.10.2024 at 07:35:

Havde en snak med min normale goto gp, 

hun fortalte at der de sidste 14 dage har været meget lidt at lave, både for hende, og dem hun kender i branchen, 

hører i noget lignende derude ?

Ja  jeg  oplever  også  en  afmatning i min  lille  faste  håndfuld  af  mænd. 

Oplever dem der  ellers  har  været  stabile,  ikke  længere kontakter mig  eller de  aflyser aftaler. 

Heldigvis er der fortsat et  par  stykker som fortsat ønsker at  mødes med mig og  som holder aftalerne.

Skrevet

Ikke at der er nogen specifik grund til det, og jeg er næppe på nogen måde repræsentativ for noget som helst, men jeg har selv været rimelig tilbageholdende på det sidste. Gad vide, om overgangen til efterår ofte er en småsløv periode? Troede egentlig mest, at det var december og januar.

køb dansk skrev, den 10.10.2024 at 09:49:

Fordi det regner...

Jeg ved godt, du skrev det som en joke, men tillad mig lige en nuance: Om det også gælder for GPerne, det ved jeg ikke, men thaiklinikkerne plejer faktisk at hilse regnvejr velkommen. Problemet for dem er mere, hvis det er godt vejr (særligt om sommeren), for så skal folk nyde det på anden vis.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 13 minutter siden:

Problemet for dem er mere, hvis det er godt vejr (særligt om sommeren), for så skal folk nyde det på anden vis.

Ja, men kan kan jo også blive inspireret på stranden? (mit profilbillede)

OhMyDear.jpg.652c40fe349c0dd8e0d046cc6cc6e08f.jpg

- jeg har i hvert fald lidt sværere ved at komme ud af døren i blæst og regn

Redigeret af køb dansk

Skrevet
køb dansk skrev, for 2 minutter siden:

Ja, men kan kan jo også blive inspireret på stranden? (mit profilbillede)

OhMyDear.jpg.652c40fe349c0dd8e0d046cc6cc6e08f.jpg

Prøv at gå til foredrag på Folkeuniversitet når de låner lokaler på Uni :oops:

Så går man inspireret derfra, også af andre indtryk end de gode og meget interessante foredrag under "Viden til tiden"

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Har hørt det men kan også se det flere smider kondomet og mælken ,vand,el,og varmen er steget

så kan damerne jo bare sætte prisen ned

Skrevet
superslikker skrev, for 8 minutter siden:

Har hørt det men kan også se det flere smider kondomet og mælken ,vand,el,og varmen er steget

så kan damerne jo bare sætte prisen ned

Nååååå ja fordi deres mælk, el, vand og varme er jo ikke steget vel :o vær du kun glad for dem der endnu ikke har fulgt den øvrige prisudvikling, og lad vær med at være en fedterøv og gå ud og nyd livet.

Skrevet

Mit take...

• Antallet af falske annoncer har aldrig været højere, uanset hvilken side man benytter sig af
  • De udenlandske piger skiftes i dag så hurtigt ud, at anmeldelser her på sitet slet ikke kan følge med. Der er langt færre piger som forsøger at opbygge et godt omdømme
  • Enten er branchen blevet mere snusket eller også er det bare kommet frem i lysen, men alle de historier om tvang og handlede piger gør intet godt for besøgstallene
  • Der kommer ikke mange nye danske piger til, og det har været et problem længe

Jeg har selv haft slettet min bruger, da jeg efterhånden sjældent kan finde det jeg søger.

Skrevet

Jeg har data fra mere end 2 årtier som sexarbejder. Det har aldrig været min primære indtægtskilde, og jeg har været inaktiv i mange mange af de dage, uger og måneder. Til trods for det, er der efter så mange års data et tydeligt mønster. Jeg ved stort set hvilke uger der er flest gennemførte aftaler f.eks. 

Det der er HELT tydeligt er at man bruger meget meget meget mere tid på "dialogen" med folk der aldrig booker når der ikke er så travlt. Dem der "vindues-shopper" fordi de ikke har tid, råd, mulighed for (eller andet) til at booke, betale og gennemføre en aftale er altid mest aktive når der er perioder hvor der er "dyk på bundlinjen". 
Det er for mig en gåde hvorfor. Men mange henvendelser plejer altså i mange tilfælde at betyde færre gennemførte besøg. Måske fordi dem der ikke har råd lige i denne uge/måned ligesom mere eller mindre ubevidst forsøger at få en dialog i gang om hvad der måske kan blive til noget senere hen når de har råd/tid/mulighed. 
Derfor fylder det mere, idet dem der ved at de aldrig booker jo skriver fuldstændigt stabilt med tidsspilde og wanke-inspiration som formål hele året, stort set. 

Det følger måske ikke så overraskende andre servicebrancher og luksusgoder. Restauranter, taxaer, damefrisører osv. som er ikke-nødvendigheder for mange af de potentielle købere. Damefrisører f.eks. oplever at der i de samme uger på kalenderåret ganske enkelt købes færre "extras" og kunderne nøjes med en klipning og venter med farvning eller øjenbryn til næste gang. 

Der er en helt tydelig tendens til at når vejret skifter mellem den ene og den anden årstid til dårligere vejr, så er der mindre at lave. 
Når det er fra dårligere til bedre vejr, er det så det modsatte. Det er ikke kun ugenummeret der tæller. 
Når pigerne i København smider jakkerne og gamacherne og har kjoler på der kun går til knæene, så lader de mandlige trafikanter sig inspirere. 
Det er helt tydeligt. 
Når vinterjakker og tørklæder dækker kavalérgangen og kvindernes figur er mindre synlig, så går det ned ad bakke i omtrent en måneds tid. 
Når julegaveindkøbene kan kamouflere et luksus-forbrug er der en stigning igen. Det er nemmere at snige lidt ekstra kontanter ud af fælles-budgettet når der er mange posteringer på kortet. Det gælder dem der har koner der har indblik i økonomien. 

Så... det følger egentlig bare alle mulige andre "luksus-goder" man godt kan leve foruden. 
Mange af dem der alligevel booker og betaler og gennemfører, vil typisk købe lidt mindre end de plejer når der er dyk. Dem hvor man er på budgetkontoen i praksis, køber som de plejer. Det er dem for hvem det ikke er en luksus-ting men en del af det der giverkøberen en løbende værdi som er tæt på nødvendighed, og er prioriteret som en del af deres faste udgifter og valgte (sex)livsstil. 

Det er naturligvis heller ikke tilfældigt at Black Friday ligger i oktober. Det er midt i en sløj periode også for detailhandlen. Folk venter lige og ser hvor dyr julen bliver, og om der er ved at være balance i økonomien efter en måske for dyr sommerferie, f.eks. 

Grunden til at jeg (og f.eks. @JenniferRomantica) ikke mærker nogen forskel, er fordi vi nok har potentiale til at have måske dobbelt så mange gæster som vi har tid til.
Derfor kan vi ikke mærke det på bundlinjen som oftest, men i antallet af henvendelser. Det er så kamoufleret som STØRRE interesse end der plejer, som ofte (fejl-)fortolkes som om vi ville have MERE at lave hvis vi kunne tage flere ind. Altså ikke kun os, naturligvis! :D 

Der bliver travlt igen i slutningen af november og i primo/medio december. Så er der lidt ro under jul og nytår, og så går det grassat lige efter nytår efter (for nogle aaaaalt for) mange timer med familie og svigermekanik og koner der har mere opmærksomhed på om der er brunkager nok end om det er tid til lidt forkælelse af partneren efter han har udstået alt det pokkers familie-tamtam. Og der skal hævn-knaldes hvis gaven var hjemmestrikkede sokker med matchende tophue, eller en lægtehammer fordi hegnspælene heller ikke blev rettet til i år, hvis ønsket var en flaske fra Glengoyne Distillery eller et håndsyet læderbetræk til gearstangen :P

Så det går op og ned... som man jo siger og som Nik & Jay jo synger når man er på sommerferie i Tyrkiet ;)

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Det er i hvert fald ikke min skyld, hvis der er stille! ;):lol:

Skrevet

Det er nok fordi at de prostituerede generelt ikke har opdaget at deres serviceydelser har priselasticitet. Altså at når prisen stiger, så falder salget. Og når folk har færre kontanter, så falder salget også hvis prisen ikke falder.

Og så vil jeg give @Eva Nadine ret i flere ting: Det er også en medvirkende årsag at årstiden foresager at danske kvinder går burkaklædt fra halsen og ned. Og at Eva og Jennifer og et par andre ikke oplever en nedgang skyldes at deres efterspørgsel er større end udbuddet pt. Med andre ord, at de har prissat sig selv så billigt at der ingen priselasticitet er. Så Eva og Jennifer: I skal sætte prisen op til I mister kunder - og så sætte den en anelse ned igen :ph34r:

Skrevet
wag skrev, for 4 timer siden:

Så Eva og Jennifer: I skal sætte prisen op til I mister kunder - og så sætte den en anelse ned igen :ph34r:

Tak for tanken :P 
Du har ret i at det kunne/ville være det rette at gøre hvis der var for at optimere den potentielle indtjening. 
Jeg skal ikke sætte prisen hverken op eller ned :) Det er af andre årsager. 

I mit tilfælde vil det ganske enkelt give anledning til prisdebatter med de faste der har betalt det samme i årevis, og som har svært nok ved at det siden vi knaldede første gang for 15-20 år siden ikke længere koster det samme. Det gider jeg ikke at bruge et eneste minut på, hvis jeg kan undgå det. 

Der ligger (for mig) også det i det at jeg gerne med min pris vil signalere at det ikke "kun er for pengenes skyld". Det er vigtigt idet stemningen fra start er bedre. Det er som jeg ser det altid bedre at køberen synes han får mere værdi for sine penge end hvis han synes at det liiiige er et par hundrede for dyrt til at han egentlig synes det er rimeligt. 
Jeg er glad for at folk synes det ligger på et niveau hvor man ikke skal spare op for længe hvis man egentlig har lyst, og ikke råd. Ellers går jeg glip af nogle af dem der skal spinke og spare for at få råd til "månedens luksus-time" for dem. Det vil jeg meget nødigt ;) 

Signalværdien i at det er "billigt nok" og at jeg er så booket at det kan være svært at få en tid, gør også at der opbygges en større "forventningens glæde" fra en ny potentiel betalende elskers side. De glæder sig ganske enkelt ofte mere, når det ikke er både for dyrt eller for nemt at få en tur :wub:
Det er i hvert fald sådan jeg oplever det i langt de fleste tilfælde. 
Nu går jeg så også næsten udelukkende efter faste betalende elskere, så det kommer aldrig til at handle om hvorvidt måneden ender med et par tusind mere på bundlinjen efter skat (for mig altså). 
Værdien (også) for mig er langt mere og andre ting end blot end minutprisen og de grønne tal når måneden er omme.  
Det er meget bevidst fra min side. Jeg ønsker mere værdi og ikke flere penge - hvis jeg skal vælge. Og det skal jeg lidt i praksis. 

I øvrigt har jeg lige sat min pris op for en time fra 1800 til 2000 for den første time (udenfor fast vagt). Så bliver det lidt ligesom når man køber fancy is, og den første kugle er piv-dyr og de næste er billigere. Så køber folk mere tid, fordi de godt kan se at det nærmest er skørt når time nr. 2 koster det halve af time nr. 1 - og så får jeg bedre tid med dem og det synes jeg er et hit. 

Det er også noget med ikke at lægge sig FOR langt fra dem man har som nærmeste kolleger. Altså dem der også arbejder på samme sted de andre dage. Hvis jeg tager 2500 for en time hvor en anden tager 1800, så ligger der både et pres på mig for at levere noget der er 700 kr bedre, og der opstår en ikke rar stemning kollegialt når en Kvindes prissætning af kolleger bliver tolket som om hun synes at hun er mere værd de andre, uanset om det så passer eller ej. 

Det er ikke super enkelt, og ikke helt som når man sælger taxature eller æbletærter vil jeg mene :) 
Der er mange faktorer. 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.